Προς το περιεχόμενο

Μου έστειλε εξώδικο η Forthnet...να τους κάνω και εγω μια μηνυση??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ φίλε apeiro για την απάντησή σου

 

Επ' αυτού:

Δοκίμασε να επικοινωνήσεις και ηλεκτρονικά μαζί τους, γενικά εξυπηρετούν πολύ καλύτερα σε mail ή στο fb, να σου πουν και αυτοί τι μπορείς να κάνεις και να έχεις άμεση επικοινωνία με την εταιρία και όχι με δικηγόρο ή άλλο μεσολαβητή.

 

Εγώ κάλεσα αμέσως τη forthnet, για να λύσουμε άμεσα τη διαφορά μας και με παρέπεμψαν στο ...δικηγορικό/μεσολαβητή! Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω εκ νέου. Απλά στο λέω για να καταλάβουν όλοι τη λογική της εταιρείας.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

παιδια μολις σημερα περασα απο ενα καταστημα της φορθνετ να ξεκαθαρισω τι γινετε με το προβλημα μου..ενα παιδι που με εξυπηρετησε πηρε τηλεφωνο στα κεντρικα και κοντεψε να μαλωσει μαζι τους..ο τυπος μου ειπε οτι μεχρι να γινει η διακοπη ο λογαριασμος τρεχει..μου ειπε οτι το λογικο θα ηταν 25 ευρω και οχι 51..

τον ρωτησα γιατι να προκυπτουν εστω και αυτα τα 25 εφοσον εγω εχω προπληρωσει για ενα χρονο και οταν εληξε ο χρονος εκανα αιτηση διακοπης..αν ηξερα οτι θα μου χρεωναν παραπανω λεφτα δεν θα το προπληρωνα για ενα χρονο σαν τον βλακα..ο τυπος δεν μου ξεκαθαριζε τι γινετε οπως και δεν ξεκαθαρισε ο ιδιος με τα κεντρικα.μου ειπαν οτι θα με παρουν τηλεφωνο να μου ξεκαθαρισουν οι ιδιοι.

εγω τι να κανω τελικα?την αποδειξη την βρηκα που εχω πληρωσει για ενα χρονο..αλλα δεν μου δωσανε ποτε καποιο χαρτι που να λεει οτι διακοψαμε και οτι ειμαι εκτος φορθνετ..εγω εκανα ναι μεν την αιτηση διακοπης ενα μηνα πριν ληξει μαλιστα αλλα ποτε δεν πηρα καποιο χαρτι στα χερια μου..δηλαδη γιατι να πληρωσω 50 η 25 ευρω?ουτε διαβασα ποτε ουτε μου ειπαν για αυτα τα εξτρα λεφτα.

σκεφτομαι πολυ σοβαρα να συμβουλευτω καποιο δικηγορο..

Τι να τον κάνεις τον δικηγόρο . Αν τους στείλεις ένα mail στη forthnet ή μύνημα στο facebook της forthnet με τα προβλήματα που έχεις τότε θα τα έχεις γραπτά όλα και πιστεύω θα είσαι καλυμένος . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ηλεκτρονικά υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση, ίσως επειδή είναι και πιο άνετοι οι εκπρόσωποι να απαντήσουν, να το ψάξουν και δεν είναι υποχρεομένοι να πουν κάτι εκείνη την στιγμή που κάποιος πήρε και τους είπε ένα πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα. Μπορούν να το τσεκάρουν και να σου απαντήσουν μετά από λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...