Προς το περιεχόμενο

Kαλύτερο support για φορητούς στην Ελλάδα;


Eusebius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παιδια επειδη ειχα toshiba οντως ειναι πολυ καλη αντιπροσωπεια, με την hp που εχω τωρα δεν ασχοληθηκα γιατι εχει πολυ καλα φορητα, σκεφτομαι ομως να παρω SOny γιατι τα μοντελα της σπανιοτατα παρουσιαζουν προβληματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Προφανως λοιπόν και συγγνώμη αν σε στεναχωρώ γιάυτό , αλλά η συνεργασία σου με την ideal χωλαίνει !!! και εύχωμαι να είναι αυτό γιατί αν επαγγελματίας δίνει την παραπάνω κατάταξη εταιρειών , δεν θέλω να σκεφτώ το τι θα ακούσουμε απο τους ερασιτέχνες.

 

 

 

Φίλε μου δεν με στεναχωρεις καθόλου έτσι και αλλιώς αυτές είναι η προσωπικές μου απόψεις σαν τεχνικού μιας και συνεργάζομαι και με τους 7.

Η IDEAL ήταν κορυφή όσο ήταν στον όμιλο της 3 Ε βλέπε Coca-Cola ,από την στιγμή που έφυγε από τον όμιλο είναι μπάχαλο.

Εκτός φίλε μου αν θεωρείς ότι μηχάνημα σε εγγύηση θα πρέπει να περιμένει μια εβδομάδα για έλεγχο περίπου και άλλο τόσο για την παραγγελία του ανταλακτικου,επισεις προκαλώ οπιων θέλει να πάρει τηλέφωνο και να δούμε πόσο γρήγορα θα του απαντησουν από το service(IDEAL SERVICE 210-5193950-951-954 )

Kαι η FUJITSU μια από τα ιδια.

:-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

realestate συμφωνεις οτι η ideal ειναι απο τις καλες εταιριες support? (εξαιρεσεις στον κανονα φυσικα παντα θα υπαρχουν...)

 

εξη φορητοι της toshiba ( απο satellite celleron στα 1200 με 234 ram εως tecra kai cosmio ) σε δέκα περίπου χρόνια και ποτέ οταν χρειάστηκα την υποστήριξη της ideal δεν έμεινα δυσαρεστημένος . Χαρακτηριστικό παράδειγμα διαλυμένο πληκτρολόγιο απο satellite ( δικιά μου υπαιτιότητα ) μου το αντικατέστησαν δωρεάν σε μισή μέρα? φορτιστή και μπαταρία σε δέκα λεπτά και γενικά σε ότι τους χρειάστηκα ηταν αμεσότατοι !! Και στην τελική πάλι toshiba θα επαιρνα αλλα δεν είχε dual core δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπική εμπειρία απο sony-ΑΘΛΙΑ

μέσα σε ένα χρόνο τρεις φορές crt οθόνη για το ίδιο πρόβλημα εντός εγγύησης χωρις να συζητάνε ενδεχόμενο αντικατάστασης, αναμονή γύρω στο μήνα.

Εδώ και έναμιση χρόνο συνυπάρχω με άλλο πρόβλημα (ευτυχώς δεν επηρεάζει την εικόνα) γιατί δεν θέλω να ξαναμπλέξω με το service τους.

αυτά από μένα..........

το topic αυτό χρειαζόταν, πρέπει πλέον να μάθουμε να αγοράζουμε υπολογίζοντας και την υποστήριξη του προιόντος και όχι μόνο ποιοτητα και τιμή.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα σου προτεινα απο προσωπικη εμπειρια, ειτε να πας σε Toshiba(μεσα σε 2 μερες αλλαγη mobo), αν θες παρα πολυ να πας σε brand προιον... Η αν σε ενδιαφερει καποιο Βuilt to order μηχανημα DELL(Απλα λογω εξωτερικου, θα καθηστερησει, πολυ λιγο βεβαια, top support και ενημερωση) και αν μιλησουμε και για εγχωριους TURBOX. 1 φορα που το χρειαστηκα το Πλαισιο λογω μ******ς δικιας μου, ειχα εξυπηρετηθει μεσα σε 20 λεπτα.(συγκ/μενα) για αντ/σταση Keyboard)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον βλακιες ολα .....

 

να κατσετε μονοι σας να φτιαξετε το λαπτοπ τα παντα και τα εσωτερικα και το εξωτερικο περιβλημα....

 

να ειστε εσεις κυριοι του εαυτου σας , να μην κατηγορειτε κανεναν

 

Αρα βαλε και εμενα ως "builted by myself"

 

 

 

 

 

μην νομιζετε οτι κανω πλακα .....:):)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον βλακιες ολα .....

 

να κατσετε μονοι σας να φτιαξετε το λαπτοπ τα παντα και τα εσωτερικα και το εξωτερικο περιβλημα....

 

να ειστε εσεις κυριοι του εαυτου σας ' date=' να μην κατηγορειτε κανεναν

 

Αρα βαλε και εμενα ως "builted by myself"

 

 

 

 

 

μην νομιζετε οτι κανω πλακα .....:):)[/quote']

 

ναι δηλαδή άμα σου χαλάσει η οθόνη θα κάτσεις να την φτιάξεις.....ok mister

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...