Προς το περιεχόμενο

Kαλύτερο support για φορητούς στην Ελλάδα;


Eusebius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

οταν ειναι να αγορασεις ολοι ειναι εξυπηρετικοι , καλοι και τα λοιπα.μετα αλλαζει το πραγμα.εχω ενα fujitsu και παρουσιασε πανω στο 2μηνο προβλημα στην οθονη.το εδωσα για σερβις και επι τρεις εβδομαδες δεν μπορουσα να μαθω τι γινεται.εφτανα μεχρι το τηλεφωνικο κεντρο απο κει και περα κλειστα τηλεφωνα και αλλες φορες που απαντουσε καποιος με αδειαζε με ατακες του τυπου δεν ειμαι εγω υπευθυνος και ο αρμοδιος λειπει.τελικα το προβλημα δε λυθηκε και εγω προσπαθω να μαζεψω υπομονη για να ασχοληθω μαζι τους ξανα. ειναι απαραδεκτο για πραγματα που εδωσες καποιο σημαντικο ποσο να μην μπορεις να ελεγξεις αν συμβει κατι τι γινεται, αλλα περιμενεις μεχρι να δεησουν να σου πουν οτι ειναι ετοιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαμε ένα laptop Acer 1524WLMi το οποίο είχε μάλλον πρόβλημα υπερθέρμανσης (reboots, artifacts στην κάρτα γραφικών, η παράλληλη θύρα να καίει κυριολεκτικά). Ήταν εκτός εργοστασιακής εγγύησης, αλλά είχε γίνει επέκταση Acer Advantage Plus.

 

Το μηχάνημα έφυγε κατευθείαν Ιταλία ΔΩΡΕΑΝ με το που έκανα αναφορά προβλήματος (δηλ. την ίδια μέρα, δύο ώρες αφού έγινε η αναφορά, με παραλαβή από το σπίτι μου).

 

Το laptop το κράτησαν δύο εβδομάδες και μας έδωσαν ένα καινούριο, ελαφρώς καλύτερο και αρκετά ελαφρύτερο, αφού ο υπεύθυνος πωλήσεων στην Ελλάδα, ευγενικότατος, ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση.

 

Υποδειγματικότατη η συμπεριφορά τους, μάλλον τα κακά σχόλια που κυκλοφορούν τους ανάγκασαν να αλλάξουν στάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paides egw den exw doulepsei me ola auta pou lete..Den exw idea apo dell.Exw omws apo toshiba pou sigoura pairnei 2 gia tin grigori eksipiretisi tous....Episis turbo-x den to sizitw i kaliteri eksipiretisi.4 wres kai oi texnikoi exoun gnwseis...2 kai gia to plaisio loipon...Tha parei omws mia wraia kouloura 0 i acer afou exw empeiria me laptop pou girise meta apo 40 meres!!!Oso gia HP enan 1 kai auto me to zori!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες συγχαρητήρια για τα στοιχεία.

Συνεχίστε. Οι βλάβες στα laptop είναι πολύ συχνές, και η γνώση για το καλύτερο service είναι σπουδαία.

Αυτές τις μέρες βγήκε μια έρευνα της Gartner, μεγάλης εταιρίας συμβούλων πληροφορικής, η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων και τα εξής:

 

Average Annualized Failure Rates for Desktop and Notebook PCs

(Percent)

 

Systems Purchased in 2005-2006 Systems Purchased in 2003-2004

----------------------------------------------------------------------

Desktops

----------------------------------------------------------------------

Year 1.................................5%..........................7%

----------------------------------------------------------------------

Year 4................................*12%.......................15%

----------------------------------------------------------------------

 

Notebooks

----------------------------------------------------------------------

Year 1...............................15%..........................20%

----------------------------------------------------------------------

Year 4...............................*22%.........................28%

----------------------------------------------------------------------

* Projected

 

Με άλλα λόγια όταν πάμε να αγοράσουμε laptop κοιτάμε και το after sales service. Οι πιθανότητες για βλάβες είναι πολλές.

Χαιρετισμούς

Naftis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαριστεί το γεγονός με τα service της ACER. Υπάρχει τελικά Acer Point που ισχυρίζονται κάποιοι? η alman είναι υπέυθυνη για τα service της acer? Που είναι στην Ελλάδα τα επίσημα service της Acer? Είναι εξουσιοδοτημένο service της alman? τι είναι? Σας το λέω αυτό γιατί πρέπει να στείλω το μηχάνημα στα service της acer , αν και είναι εκτος εγγύησης το πράγμα ... και θέλω να δω πόσα θα μου πάρουνε και τέτοια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alman, οχι zalman.

Το service της alman ειναι σε κατι νταμαρια, σε κατι ελαιωνες, σε κατι λατομεια, (ναι ολα αυτα), στο μενιδι...

Ητανε στραβο το κλιμα(δηλ. η ποιοτητα σερβις), το φαγε κι ο γαιδαρος...

Το εψαξαν πολυ να πανε εκει?

Α, ξεχασα. Στεγαζονται σε λυομενο!!! Αντε, προσεχως και σε σκηνη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα;

 

ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα;

 

 

Εγώ πάντως έχω ακούσει ότι είναι ποιοτικά μηχανήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...