Προς το περιεχόμενο

Kαλύτερο support για φορητούς στην Ελλάδα;


Eusebius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν τυχαινει να ξερω τι ειναι η γκριζα διαφημιση αλλα οπως και να το κανεις, ακομη και να πληρωνει μια εταιρια, δεν ειναι ευκολο να 'διαφημιζει' εμμεσως τα μηχανηματα της μεσω των ταινιων.

Αρα, γενικοτερα η δυο ανωτερω μαρκες χαιρουν εκτιμησης στην αμερικανικη κοινωνια, και οχι αδικα κατα τη γνωμη μου.

 

Ειναι σαν τα σουπερ μαρκετ. Μπορει να παραγεις καλο προιον, μπορει να τους πληρωνεις πολλα, αλλα παλι ειναι δυσκολο να βαλουν το προιον σου στα ραφια τους(μεγαλος ανταγωνισμος). 'Η αξίζει το προιον(λεγε με laptop) και ειναι βαρβατο ή ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Πληρώνει και βλέπεις τα προϊόντα της στην ταινία ή προσφέρει κατά την δημιουργία της ταινίας υλικοτεχνική υποδομή.

 

Τα ίδια κάνουν Coca-Cola, Pepsi, GM κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαριστεί το γεγονός με τα service της ACER. Υπάρχει τελικά Acer Point που ισχυρίζονται κάποιοι? η alman είναι υπέυθυνη για τα service της acer? Που είναι στην Ελλάδα τα επίσημα service της Acer? Είναι εξουσιοδοτημένο service της alman? τι είναι? Σας το λέω αυτό γιατί πρέπει να στείλω το μηχάνημα στα service της acer , αν και είναι εκτος εγγύησης το πράγμα ... και θέλω να δω πόσα θα μου πάρουνε και τέτοια...

 

Den uparxei episimo service Acer sthn ellada..ola pane Italia...yparxoyn eisagogis Acer, Metapolites Acer (Acer Points) ta n/b (notebook) ta stelnoyn Italia opos k na exei..apla prota to koitaei o texnikos tis ekastote etairias kai blepi ean einai problhma software i Hardware..an einai software ola kala..se bdomada to poli to exeis piso sta xeria soy k den paei taksidi Italia to n/b an einai hardware tote to xanis gia kana 20ahmero paei diakopoules Italia to n/b kanei boltes sta kanalia tis venetias k meta girnai piso;p ta leo auta epidi douleuo se etairia pliroforikis kai eimaste Acer point :>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mia erotisi se osous ehei tihei na halasei i karta grafikwn i i mobo tou laptop tous... an ine entos egiisis sou antikathistoun to laptop me kenourio? i apla diorthonoun to provlima? ph alazoun karta grafikwn i mobo? giati apoti xerw auto sta perisotera den ginete kai prepei na alahtei oli i plaketa...

 

se emena se ena fujitsu siemens etihe kai halase i karta grafikwn entos egiisis, to estila stin athina kai mou ipan tha mou to alaxoun me ena kenourio, epidi to modelo twra (AMILO 1425 ) ehei aposirthei me ena alo me megaliteres dinatotites, mporw na apetisw antikatastasi me to neotero modelo?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχουν περάσει απο τα χέρια μου 3 λάπτοπ

1 compaq, ούτε που χρειάστηκα το σερβις τους,

1hp-compaq επίσης ούτε που χρειάστηκα το σέρβις τους

1 sony.....

είχε πρόβλημα απο τη στιγμή που το αγόρασα,

σε κάποιες χώρες της Ευρώπης το έχουν αναγνωρίσει σαν πρόβλημα,

και το έλυσαν,

στην Ελλάδα (όπου το σέρβις βρίσκεται στο... Βέλγιο!!!)

ακόμα με κοροιδεύουν (μαζί και αρκετό κόσμο με τα νέα λάπτοπ της sony)

στην τηλεφωνική υποστήριξη μου απάντησε Ολλανδός μιλώντας σπαστά αγγλικά...

φυσικά με έβγαλε τρελό (..και απο τα ρούχα μου επίσης!!!!)

στο φόρουμ της ίδιας της sony αναφέρονται περιπτώσεις όπου έστειλαν το λάπτοπ για διόρθωση,

τους το κράτησαν κανα μήνα, δεν τους ενημέρωσαν οτι θα αργήσει τόσο,

και στο τέλος επέστρεψαν το λαπτοπ ΧΩΡΙΣ να το έχουν επισκευάσει!!

και μάλιστα ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ και η αποστολή στπ σέρβις σε περίπτωση που δεν υπάρχει βλάβη (κατά sony πάντα....)

 

Η κοροϊδία στο μεγαλείο της!!!

ΞΟΥΤ!

ας μιλήσει κάποιος στη sony για το θέμα after sales service!

(η οποία sony δεν δίνει σημασία ούτε στο φόρουμ το οποίο η ίδια διατηρεί!!!)

 

εγω πάντως δεν είμαι ΕΝΑΣ πελάτης που χάνει...

είμαι εγω και άλλοι πολλοί που θα ζητήσουν τη γνώμη μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sugardick τα laptop Sony αποτελούν οικιακές συσκευές τουλάχιστον υποτιθέμενο service που έχουν έτσι τους συμπεριφέρεται...

 

δηλ. με λίγα λόγια.. μια μέρα θα σε ρωτήσουν.. calgonit έβαλες;;;

 

Η sony γενικά είναι μια εταιρία που εκμεταλεύεται το όνομα της αυτό και τίποτα άλλο... Αυτό φαίνεται και απο τα ποσοστά επι των πωλήσεων λιανικής που δίνει στους χονδρεμπόρους (χαμηλά όσο κανένας!) και την συμπεριφορά όλων όσων εμπλέκοντε με sony λές και είναι οι γ@μ@ω... γκουχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Dell, από προσωπική πείρα, βάζω... 3..

Έχω ένα M50 και την πρώτη εβδομάδα έβγαλε warning το s.m.a.r.t. του δίσκου. Πήρα τηλέφωνο απόγευμα και την άλλη μέρα το μεσημέρι με πήρε στη δουλειά τηλέφωνο ο τεχνικός από το σπίτι μου για να μου πει ότι άλλαξε δίσκο, πέρασε τα windows και ότι απλά είχε ξεχάσει την τελευταία έκδοση του driver της Quadro, και ότι θα περνούσε την επόμενη να τον εγκαταστήσει. Φυσικά αρνήθηκα και το πέρασα μόνος μου :)

2η περίπτωση, φίλου από Ρόδο:

(αντιγράφω αυτολεξεί από το http://www.dpgr.gr)

"Πρίν μιά εβδομάδα, και χωρίς καμιά αιτία δεν άναβε. Το μηχάνημα ήταν εντελώς νεκρό. Καλώ το service της Dell και αμέσως ο τεχνικός μου λέει οτι μάλλον κάηκε το motherboard.

 

Την ίδια μέρα και χωρίς να μου κάνει ανάκριση μην τυχών το έκαψα εγώ, μου στέλνει με courier καινούριο motherboard, το οποίο παρέλαβα την επομένη το πρωϊ. Ταυτόχρονα μετά απο 20 λεπτά μου τηλεφωνεί μια κυρία, και μου είπε οτι άυριο (την ημέρα που θα παραλάμβανα το motherboard), θα ήταν τεχνικός σπίτι μου (Ρόδο) να μου κάνει αντικατάσταση on-site!

 

Με ξαναπαίρνει τηλέφωνο αργότερα λόγω ότι όλοι οι τεχνικοί τους στη Ρόδο έλειπαν σε άδεια (Αύγουστος), και ότι θα μου έστελναν άμεσα τεχνικό από Αθήνα (!!!) για να το αντικαταστήσει!

 

Τελικά δεν βρήκαν πτήση για να έρθει ο τεχνικός από Αθήνα λόγω Αυγούστου (Ελευθερές θέσεις βρήκαν 3-4 ημέρες μετά), κατάφεραν όμως και εντόπισαν έναν τεχνικό στη Ρόδο τον οποίο μάλλον έφεραν πίσω από την άδεια του (!), και μου αντικατέστησε το motherboard.

 

Μου τρομερή εντύπωση η ταχύτητα με την οποία αντιμετώπισαν το περιστατικό, τον επαγγελματισμό, καθώς και τις προσπάθειες που έκαναν παρόλο που υπολειτουργούσαν τα πάντα λόγω Αυγούστου.

 

Τήρησαν το 3 years International Next Business Day On-Site, που παρέχει η Dell με τα περισσότερα μοντέλα Η/Υ, παρόλο που βρισκόμουν σε νησί!

 

Άψογοι. "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

unforgiven εχω παθει την πλακα μου. Ευτυχως που στην ελλαδα της ασυδοσιας και του ωχαδερφισμου και της αρπακολας, υπαρχουν λιγοι μετρημενοι στα δαχτυλα επαγγελματιες.

Αξιζουν την προτιμηση μας...για καλο δικο μας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυό Compaq Armada που πέρασαν απ' τα χέρια μου -το τελευταίο πουλήθηκε το 2003- δεν χρειάστηκαν ποτέ service. Μια φορά που χρειάστηκε τηλεφωνική υποστήριξη ήταν καταρτισμένοι και αποτελεσματικοί.

 

Από την Dell, η εμπειρία μου (2004) είναι ταυτόσημη μ' αυτή που περιγράφει λίγο παραπάνω ο Unforgiven (post #82). 2+ και μακάρι να τους μιμηθούν κι άλλοι. Μπορεί τα μηχανήματά τους να μην είναι ακριβώς φθηνά, όμως κι άλλοι πουλάνε ακριβά, αλλά δεν συμπεριφέρονται έτσι.

 

Από IBM κρατώ την εξαιρετική βοήθεια (2003), παρότι το αίτημά μου ήταν στα όρια της Εγγύησης: Για λόγους εταιρικής πολιτικής εγκατέστησα Win2k, αντί των XP που συνόδευαν το μηχάνημα και το ενσωματωμένο modem δυστροπούσε, απέναντι στην πρωτοβουλία μου. Η βοήθειά τους υπήρξε πρόθυμη και αποτελεσματική. Πρόσφατα ζήτησα βοήθεια για άλλο μηχάνημα εκτός εγγύησης. Η αντιμετώπιση δεν είχε την "διαύγεια" της πρώτης φοράς, ωστόσο η λύση βρέθηκε σύντομα και οικονομικά. Αδικώ ίσως την Dell, αλλά δύσκολα θάβαζα κάτω από 2.

 

Πρώτη (και τελευταία κατά τα φαινόμενα) επαφή με FSC: Σχεδόν ένας μήνας, από τη μέρα που παρέδωσα το (δύο μηνών) μηχάνημα. Πρόβλεψη της FSC, μέσω του μεταπωλητή: Δεκαπέντε μέρες ακόμη και βλέπουμε...

Ενα ολοστρόγγυλο μηδενικό, ανεξάρτητα από την ποιότητα της επισκευής.

 

Εννοείται, οτι τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση των υπευθύνων του Insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mia erotisi se osous ehei tihei na halasei i karta grafikwn i i mobo tou laptop tous... an ine entos egiisis sou antikathistoun to laptop me kenourio? i apla diorthonoun to provlima? ph alazoun karta grafikwn i mobo? giati apoti xerw auto sta perisotera den ginete kai prepei na alahtei oli i plaketa...

 

se emena se ena fujitsu siemens etihe kai halase i karta grafikwn entos egiisis' date=' to estila stin athina kai mou ipan tha mou to alaxoun me ena kenourio, epidi to modelo twra (AMILO 1425 ) ehei aposirthei me ena alo me megaliteres dinatotites, mporw na apetisw antikatastasi me to neotero modelo?[/quote']

 

 

Emena pantos h DELL esteile texniko k mou alla3e mobo epi topou sto spiti mou otan kaike to kuklwma ths fortishs ths mpatarias.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...