Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν ασχολούμαι με το παιχνίδι (RTS, /e shudders) αλλά έπεσα σε ένα άρθρο για πρόγραμμα το οποίο αναπτύσσει optimal builds. Ίσως να ενδιαφέρει τους πιο αφοσιωμένους παίκτες, δείχνει πάντως το βαθμό στον οποίο εντρυφούν ορισμένοι -αλλά και τις προγραμματιστικές τους ικανότητες.

 

Η συζήτηση (επάνω-επάνω έχει σύνδεσμο για το πρόγραμμα) εδώ.

Δημοσ.

Ήταν θέμα χρόνου να βγει κάτι τέτοιο. Το παιχνίδι είναι πολύ ανταγωνιστικό.

 

Αναρωτιέμαι αν στην Blizzard είχαν ήδη κάτι παρόμοιο για να τεστάρουν το παιχνίδι.

 

Επίσης ίσως στο μέλλον εισάγουν σε competive παιχνίδια τέτοιου είδους και random τιμές σε διάφορα units/events, διαφορετικά με τέτοιου είδους προγραμματάκια θα μπορείς να βρίσκεις τα optimal builds και να κάνεις το παιχνίδι να χάνει στην ποικιλία του και στην ουσία να χάνει και στο skill factor που απαιτείται.

Δημοσ.

Παιδες χαιρετω.

Δεν μπορω να ξεκινησω το Starcraft 2.

Μου ζητα να κανω ένα λογαριασμο?

Ξερετε πως μπορω να αρχίσω 1 campaign γρηγορα και καλα?

Δημοσ.
Ήταν θέμα χρόνου να βγει κάτι τέτοιο. Το παιχνίδι είναι πολύ ανταγωνιστικό.

 

Αναρωτιέμαι αν στην Blizzard είχαν ήδη κάτι παρόμοιο για να τεστάρουν το παιχνίδι.

 

Επίσης ίσως στο μέλλον εισάγουν σε competive παιχνίδια τέτοιου είδους και random τιμές σε διάφορα units/events, διαφορετικά με τέτοιου είδους προγραμματάκια θα μπορείς να βρίσκεις τα optimal builds και να κάνεις το παιχνίδι να χάνει στην ποικιλία του και στην ουσία να χάνει και στο skill factor που απαιτείται.

 

Διαφωνώ, αρχικά θα ρωτήσω.. το σκάκι ξέρεις πόσο μελετημένο είναι; Δεν έχει τύχη και το παιχνίδι εξελίσσεται ακόμη. Επίσης επίτιδες δεν υπάρχει τύχη στο παιχνίδι όπως για παράδειγμα υπήρχε στο warcraft 3 (random drops, creeps, damage ranges ktlp). Γιατί το παιχνίδι είναι στοχευμένο στο να είναι e-sport. Για τον ίδιο λόγο δεν έχει στοιχεία όπως stuns, snares ktlp σε πολύ διαδεδομένο βαθμό.

 

Τέλος να πω ότι τα builds είναι πάρα πολλά εξαρτώνδαι από το ποιοί παίζουν, την πίστα, τις θέσεις στην πίστα και πολλά άλλα. Και στην τελική η γεννήτρια τυχαίων αριθμών μπορεί να προσομοιωθεί απόλυτα. Η τύχη που περιγράφεις υπάρχει στην αρένα του wow και την έχει καταστρέψει. Τα procs, crits και random events δεν έχουν θέση στο sc.

Δημοσ.
Διαφωνώ, αρχικά θα ρωτήσω.. το σκάκι ξέρεις πόσο μελετημένο είναι; Δεν έχει τύχη και το παιχνίδι εξελίσσεται ακόμη. Επίσης επίτιδες δεν υπάρχει τύχη στο παιχνίδι όπως για παράδειγμα υπήρχε στο warcraft 3 (random drops, creeps, damage ranges ktlp). Γιατί το παιχνίδι είναι στοχευμένο στο να είναι e-sport. Για τον ίδιο λόγο δεν έχει στοιχεία όπως stuns, snares ktlp σε πολύ διαδεδομένο βαθμό.

 

Τέλος να πω ότι τα builds είναι πάρα πολλά εξαρτώνδαι από το ποιοί παίζουν, την πίστα, τις θέσεις στην πίστα και πολλά άλλα. Και στην τελική η γεννήτρια τυχαίων αριθμών μπορεί να προσομοιωθεί απόλυτα. Η τύχη που περιγράφεις υπάρχει στην αρένα του wow και την έχει καταστρέψει. Τα procs, crits και random events δεν έχουν θέση στο sc.

 

Το σκάκι ξέρω πόσο μελετημένο είναι. Παίζω στο ταπεινό πρωτάθλημα ελλάδας πολλά χρόνια.

 

Στο σκάκι λοιπόν ο ίδιος ο κασπάροφ πρότεινε μια παραλλαγή του μετά την ήττα από τον deep blue. Αυτό από μόνο του λέει πολλά.

 

Δεύτερον, το ότι στο σκάκι δεν έχει ανακαλυφθεί κάποιο βέλτιστο "build-order" το οποίο θα νικάει όλα τα άλλα είναι τυχαίο. Προφανώς αυτός που το έφτιαχνε πριν εκατοντάδες χρόνια δεν μπορούσε να το ξέρει. Τίποτα δε μας εγγυάται ότι δεν θα ανακαλυφθεί στο starcraft.

 

Τρίτον, στο starcraft υπάρχει ήδη τύχη. Μόνος σου είπες ότι οι αρχικές θέσεις στο χάρτη είναι διαφορετικές κάθε φορά και εγώ συμπληρώνω τυχαίες (εκτός τα 1vs1 map). Όπως επίσης και οι χάρτες επιλέγονται τυχαία. Το ακριβές αντίστοιχο με το σκάκι θα ήταν να παίζεται πάντα ο ίδιος χάρτης με τις ίδιες αρχικές θέσεις και με ίδιους αρχικούς στρατούς.

 

Τέταρτον, εγώ προσωπικά έχω διαφορετικούς λόγους που επιλέγω να παίξω starcraft και διαφορετικούς που διαλέγω να παίξω σκάκι. Αν το starcraft ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι με το σκάκι, θα διατηρήσει το κοινό του ; Ίσως ναι ίσως όχι, δε ξέρω.

 

Τέλος το πιο σημαντικό point, είναι ότι δεν εννοούσα ότι αύριο κιόλας θα σταματήσει να υπάρχει starcraft με αυτή τη μορφή. Αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον καθώς θα αυξάνεται η ισχύς των μηχανών, αν φτάσουν στο σημείο να μπορούν να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους και να σου πουν "ξέρεις τι; κάνε αυτό κ αυτό κ αυτό είναι η βέλτιστη τακτική" τότε αναγκαστικά θα βάλεις π.χ random map generator ώστε να μην μπορείς να υπολογίσεις από πριν όλες τις μεταβλητές.

Δημοσ.

Το ΒΟ στο σταρκραφτ ειναι το αντιστοιχο του "ανοιγματος" στο σκακι. Ειναι παρα πολυ σημαντικο αλλα απο εκει και περα υπαρχει τοσο πολυ decision making και ασταθμητες παραμετροι που το παιχνιδι δεν μπορει με τιποτα και ποτε να γινει scripted "κανε αυτα και θα κερδισεις" οσο και να αυξηθουν οι υπολογιστικες δυνατοτητες των μελλοντικων υπολογιστων.

Δημοσ.

υπαρχουν scripts για καθε στρατηγικη...απλα θελεις το βασικο BO οπως λες και μετα συνεχες scouting για να μπορεις να ετοιμαζεις σωστα counter...ενα καλο ουσιαστικο apm και ενα καλο scouting σου εγγυωνται καλο αποτελεσμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...