alfeios Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Η LeuPay καρτα δεν ειναι? Εχει και προσωπικό λογαριασμό IBAN ο κάτοχος
NikosKallithea Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Εχει και προσωπικό λογαριασμό IBAN ο κάτοχος Αναλογα λοιπον την εδρα του λογαριασμου, πχ αν ειναι US δεν θα γινει μετατροπή, αν ειναι οπουδήποτε αλλού, απο δολάρια θα γίνει μετατροπή απο το ππ στο νόμισμα του λογαριασμού 1
letom Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Εχω πληρώσει παραγγελία με paypal και πριν λίγο πληροφορήθηκα απο το κατάστημα ότι το πακέτο έχει χαθεί. Το κατάστημα με αποζημιώνει με τα μισά λεφτά της αξίας επειδή δεν είχα πληρώσει εξτρά για shipping insurance. ΟΚ, λογικό. Προσπαθώ να ανοίξω dispute στ paypal για να αποζημιωθώ απο αυτό στο απόλυτο της αξίας που πλήρωσα. Ακολουθώ αυτό τον οδηγό: https://www.paypal.com/gr/selfhelp/article/i-didn%E2%80%99t-receive-the-item-i-purchased-or-it%E2%80%99s-different-from-the-description.-faq1344 Here's how to open a dispute: Log in to your PayPal account. Go to the Resolution Center. Click Dispute a Transaction. Select Item Dispute, then click Continue. Click Find transaction ID. Click the Transaction ID next to the transaction you want to dispute, then click Continue. Το resolution center έχει αλλάξει λουκ οπότε δεν είναι ακριβώς όπως τα λέει ο οδηγός, είναι όμως παρόμοια. Μου εμφανίζει μια λίστα με όλες τις συναλλαγές (transactions) και λέει ναμ επιλέξω αυτή που θέλω και να πατήσω continue. Κάνω λοιπόν αυτό και φορτώνει την παρακάτω κενή σελίδα: Το δοκίμασα με 3 browsers (FF, Chrome, Edge) και με όλους βλέπω την ίδια κενή σελίδα. ΤΙ μπορεί να συμβαίνει? Πως αλλιώς μπορώ να ανοίξω dispute για μια συναλλαγή?
gbouros Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Το paypal γιατί να σου δώσει τα άλλα μισά χρήματα; Σε ποια λογική στηρίζεται αυτό και το κυριότερο σε πιο κανονισμό του; To dispute δεν είναι για να μας δώσει χρήματα το paypal. Το χρησιμοποιούμε αν κάτι δεν πάει καλά με τη συναλλαγή και αν δικαιωθούμε το paypal μας επιστρέφει τα χρήματα που δώσαμε παίρνοντας τα από τον πωλητή. 1
NikosKallithea Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Εχω πληρώσει παραγγελία με paypal και πριν λίγο πληροφορήθηκα απο το κατάστημα ότι το πακέτο έχει χαθεί. Το κατάστημα με αποζημιώνει με τα μισά λεφτά της αξίας επειδή δεν είχα πληρώσει εξτρά για shipping insurance. ΟΚ, λογικό. Προσπαθώ να ανοίξω dispute στ paypal για να αποζημιωθώ απο αυτό στο απόλυτο της αξίας που πλήρωσα. Ακολουθώ αυτό τον οδηγό: https://www.paypal.com/gr/selfhelp/article/i-didn’t-receive-the-item-i-purchased-or-it’s-different-from-the-description.-faq1344 Here's how to open a dispute: Log in to your PayPal account. Go to the Resolution Center. Click Dispute a Transaction. Select Item Dispute, then click Continue. Click Find transaction ID. Click the Transaction ID next to the transaction you want to dispute, then click Continue. Το resolution center έχει αλλάξει λουκ οπότε δεν είναι ακριβώς όπως τα λέει ο οδηγός, είναι όμως παρόμοια. Μου εμφανίζει μια λίστα με όλες τις συναλλαγές (transactions) και λέει ναμ επιλέξω αυτή που θέλω και να πατήσω continue. Κάνω λοιπόν αυτό και φορτώνει την παρακάτω κενή σελίδα: Το δοκίμασα με 3 browsers (FF, Chrome, Edge) και με όλους βλέπω την ίδια κενή σελίδα. ΤΙ μπορεί να συμβαίνει? Πως αλλιώς μπορώ να ανοίξω dispute για μια συναλλαγή? Το pp θα σε αποζημιώσει για όλο το ποσόν που έδωσες μαζί με τα ταχυδρομικά. Πάτα το link https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_complaint-view&nav=0.5&source=RCMN Μετά πατα classic site Μετα πατα dispute&transaction Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο view Details Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει resolution Center πατάς και ανοίγεις την διαδικασία για dispute Εύκολο ε;; Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2017 από NikosKallithea
coyote2 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα πρόβλημα με το site του Paypal δεν μου δείχνει σωστά συγκεκριμένη σελίδα. Έχω κάνει μία παραγγελία από το κατάστημα Banggood την οποία και επέστρεψα. Θέλω να κάνω χρήση του 'return shipping refund' δηλαδή να μου καλύψει το paypal τα ταχυδρομικά που πλήρωσα για να στείλω το πακέτο πίσω. Βρίσκω την πληρωμή, πατάω στο σχετικό κουμπί και στην επόμενη σελίδα ενώ βλέπω τις φόρμες συμπλήρωσης τα υπόλοιπα είναι κένα και δεν μπορώ να την συμπληρώσω. Πριν 15 μέρες περίπου δούλευε κανονικά. Έχω δοκιμάσει σε 3 διαφορετικούς υπολογιστές και μέσω smart phone και δείχνει την σελίδα όπως την έχω επισυνάψει δηλ. κενή. Είμαι σε επαφή εδώ και 3-4 ημέρες με το support του Paypal χωρίς να έχει βρεθεί λύση. Αν κάποιος έχει κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει θα το εκτιμούσα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. το ίδιο μου βγάζει κι εμένα.... μπαγκ????
letom Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Το paypal γιατί να σου δώσει τα άλλα μισά χρήματα; Σε ποια λογική στηρίζεται αυτό και το κυριότερο σε πιο κανονισμό του; To dispute δεν είναι για να μας δώσει χρήματα το paypal. Το χρησιμοποιούμε αν κάτι δεν πάει καλά με τη συναλλαγή και αν δικαιωθούμε το paypal μας επιστρέφει τα χρήματα που δώσαμε παίρνοντας τα από τον πωλητή. @gbouros: όταν λέω να αποζημιωθώ από το paypal, εννοώ μέσω του paypal. Το αν θα μου δώσει τα λεφτά από το δικό του ταμείο ή αν θα τα πάρει από το κατάστημα που έγινε η αγορά, λίγη σημασία έχει. Το pp θα σε αποζημιώσει για όλο το ποσόν που έδωσες μαζί με τα ταχυδρομικά. Πάτα το link https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_complaint-view&nav=0.5&source=RCMN Μετά πατα classic site Μετα πατα dispute&transaction Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο view Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει resolution Center πατάς και ανοίγεις την διαδικασία για dispute Εύκολο ε;; Ευχαριστώ αλλά που λέει classic site? Το λινκ που μου έδωσες μου άνοιξε αυτή τη σελίδα: Δεν βλέπω πουθενά classic site. Δοκίμασα να πατήσω στο dispute a transaction αλλά έπεσε στη λούμπα του προηγούμενου ποστ με την κενή οθόνη.
NikosKallithea Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Αυτό είναι πο κλασικό Σιτέ και πατάς όπως σου είπα "dispute a transaction" δεν ξέρω ποιο είναι το λοοπ που λες
letom Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Όταν πατήσω dispute a transaction μου εμφανίζει τη λίστα των συναλλαγών (σε classic view ακόμα) αλλά μόλις επιλέξω τη συναλλαγή που θέλω και πατήσω continue φεύγει από το classic view και με πάει στο "καινούριο view" και στην κενή σελίδα που έδειξα και στο αρχικό ποστ.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Όταν πατήσω dispute a transaction μου εμφανίζει τη λίστα των συναλλαγών (σε classic view ακόμα) αλλά μόλις επιλέξω τη συναλλαγή που θέλω και πατήσω continue φεύγει από το classic view και με πάει στο "καινούριο view" και στην κενή σελίδα που έδειξα και στο αρχικό ποστ. Δεν επιλέγεις τίποτα πατας επανω στο view, στο είπα και παραπάνω, δεν τα διαβάζεται, γράφω πουθενά επέλεξε πάτα continue
coyote2 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Παιδιά οι υπόλοιποι σας βγάζει κανονικό Request return shipping refund αν το πατήσετε?
letom Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δεν επιλέγεις τίποτα πατας επανω στο view, στο είπα και παραπάνω, δεν τα διαβάζεται, γράφω πουθενά επέλεξε πάτα continue Τα διαβάζω προσεκτικά και σε ευχαριστώ που βοηθάς όμως δεν βλέπω πουθενά επιλογή view. Κοίτα τι μου βγάζει όταν επιλέγω Dispute a transaction: Αυτό που καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω είναι να επιλέξω αριστερά στο κυκλάκι τη συναλλαγή που θέλω και μετά να πατήσω κάτω δεξιά στο continue.
coyote2 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Τελικά υπάρχει πρόβλημα με το refound Τους πήρα τηλ (εχει όλο το paypal πρόβλημα) Μου καταθέσανε το ποσό κατευθείαν στο λογαριασμό μου !!!
.::NikoS::. Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Ρε σεις δεν υπαρχει αυτο το πράμα κάθε λίγο και λιγάκι πρόβλημα με το paypal. Παλιά γιατί δούλευε χωρίς θέματα δηλαδή; Από τότε που αλλάξανε το UI όλο κάτι δε δουλεύει. Επίσης το support τους πάει από το κακό στο χειρότερο κάθε φορά που προσπαθώ να τους μιλήσω. Και αααν καταφέρεις τελικά να τους μιλήσεις γιατί σε στέλνουν είτε στα FAQ είτε στο τηλέφωνο. 1) Ποτέ δε μου δούλεψε σωστά το message center στη σελίδα τους. Πατώντας Compose φορτώνει επ αόριστον το κυκλάκι και δε με πάει πουθενά. Αναγκάστηκα να ξεκινήσω συζήτηση μέσω της εφαρμογής τους στο android ώστε να εμφανιστεί το μήνυμα οοοταν θυμηθεί στο message center και να συνεχίσουμε από εκεί. 2) Εδώ και πόσες μέρες πάω να κάνω αγορά από ebay αλλά μόλις πατάω σαν τρόπο πληρωμής PayPal και μου ανοίγει το παραθυράκι για login, δεν προχωράει ποτέ να κανει login... Φορτώνει και λέει verifying your information... Αν βάλω λάθος κωδικό το βλέπει αμέσως, αν βάλω άλλο account κάνει login αμέσως. Με το δικό μου account δε κάνει login με τίποτα... Το πρόβλημα υπάρχει όμως μόνο από browser (είτε αυτό είναι από PC, είτε από κινητό), καθώς από την εφαρμογή ebay στο κινητό έκανε login κανονικά... Το πρόβλημα αυτό έχω την εντύπωση ότι παρουσιάστηκε αφού δέχτηκα μία πληρωμή και έχει πάει στο paypal balance. Δείτε την συνομιλία μου με το support, πραγματικά απαράδεκτοι... Πλέον τους κράζω κι από το πρώτο μήνυμα γιατί οι άνθρωποι είναι παντελώς ηλίθιοι.
john_shadow Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Τελικά υπάρχει πρόβλημα με το refound Τους πήρα τηλ (εχει όλο το paypal πρόβλημα) Μου καταθέσανε το ποσό κατευθείαν στο λογαριασμό μου !!! τηλ που? στο εξωτερικό η σε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα