Προς το περιεχόμενο

Playstation 3 Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά το Puppeter παιχνιδάρα. Αναμένουμε! Το Okami φαίνεται αρκετά καλό αν και με μπέρδεψε. Παίζει με move αυτό? ξέρει κανείς να μας πει με σιγουριά?

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για να μην κατστρεψω το θεμα του 360 http://www.insomnia....20#entry5047882

συνεχιζω εδω μετα το ποστ του

Vole Maulder

 

 

 

Aυτο που κραταει και κυριως κραταγε τα multiplatform μακρια απο την ποιοτητα των exlcusives,ειναι το γεγονος οτι για να μοιραστει σωστα το παιχνιδι σε καρτα γραφικων και spus,θα επρεπε να ξεκινησουν ενα παιχνιδι απο την αρχη ΜΟΝΟ για το ps3,χωρις να εχουν στο μυαλο τους αλλη κονσολα(ειτε μιλαμε για port στο ps3,ειτε στο 360,για αυτο και παραπανω γραφω οτι ο χρονος και το χρημα ηταν και ειναι παντα το εμποδιο ).

Σε μια συνεντευξη των δημιουργων νομιζω του crysis 2 ελεγαν αν θυμαμαι σωστα οτι θα μπορουσαν να κανουν offload πολλες εργασιες στα spus,αλλα αυτο δεν γινοταν γιατι ο δρομος που επελεξαν για την δημιουργια του παιχνιδιου δεν επετρεπε κατι τετοιο.

Αντιστοιχα τα exclusives παντα γινονταν με βαση την οσο το δυνατον μεγαλυτερη εκμεταλευση ολοκληρου του hardware του ps3 και σιγα σιγα φτασαμε στο uncharted 3,οπου καταφεραν να κανουν χρηση του 100% των spus.Το μοναδικο ισως παιχνιδι που εφτασε στο 100% του hardware του ps3,με τους ιδιους να υποστηριζουν οτι υπαρχει ακομα χωρος(και εξηγουν το γιατι).

http://www.gametrail...-tech-interview

 

Στην πραγματικοτητα το ps3 εγκλωβιστηκε στο ιδιο του το πλεονεκτημα.Στα multiplatform παντα ηταν και θα ειναι μια κατωτερη ή μεχρι ισαξια σε δυνατοτητες κονσολα(στην πραξη,οχι στα χαρτια) με το 360,γιατι οι devs ειναι αδυνατον(χρονος,χρημα) να ασχοληθουν ξεχωριστα με το ps3.

 

Οπως ευστοχα ειχε γραψει καποιος σε ενα αρθρο παλιοτερα,χωρις να γνωριζω σημερα αν το προεβλεψε απο τυχη,ποτε δεν θα δουμε τις πραγματικες δυνατοτητες του,γιατι δεν θα δουμε πχ ποτε το red dead redemption να τρεχει στο full σε αυτο το μηχανημα και τους απειρους ταλαντουχους devs εκει εξω να τρεχουν τις ιδεες τους στο 100% αυτου του μηχανηματος.

 

Ακομα και σημερα να αρχιζαν να το κανουν(λεμε τωρα) δεν θα εφταναν ποτε την ND,που χρειαστηκε 3 παιχνιδια στην κονσολα για να πει οτι εφτασε στο 100%.

 

Δεν ειναι θεμα ταλαντουχων devs της sony που βγαζουν εξαιρετικα γραφικα στην κονσολα.Αυτο για μενα ειναι ενα παραμυθι που συνεχιζω με εκπληξη να διαβαζω.Οχι οτι δεν ειναι ταλαντουχοι,αλλα οι πραγματικα καλυτεροι ειναι εκει εξω(οχι στην sony) και δεν εχουν ασχοληθει καν με την κονσολα(εκτος απο ports ή παιχνιδια που δεν γινονται με βαση το διαφορετικο hardware της)

Δημοσ.

Στα multiplatform δεν γίνεται να κάτσει ο κάθε dev να κάνει δουλεία με τις SPUs. Αλλιώς δεν θα ήταν multi, αλλά exclusive. Γι' αυτό το 360 είχε προβάδισμα εκεί. Πάντως μιλώντας για το RDR, το Max Payne 3 ήταν ίδιο και στις 2 κονσόλες, και λογικά μετά απο τόσα χρόνια και το GTA V θα είναι πανομοιότυπο και στα 2 μηχανήματα, χωρίς υποχωρήσεις όπως το IV (640p, χειρότερο ΑΑ στο PS3).

 

Πάντως πιστεύω οτι το GΟW4 θα είναι οπτικά ανώτερο του Uncharted 3, και θα χρησιμοποιεί το πραγματικό 100% της κονσόλας. Δεν λέω το Last of Us γιατί οι απαιτήσεις του δεν θα είναι τόσο μεγάλες, αφού απ' όσο έχουμε δεί μέχρι στιγμής το 80% είναι σε κλειστά περιβάλλοντα με λιγότερο απαιτητικό φωτισμό κτλ.

Δημοσ.

Στα multiplaform αρχισαν σε καποια φαση να πετανε εργασιες στα spus.Λιγα πραγματα ομως.Μπακαλιστικα,αν στο uncharted 1 ειχαν ''γεμισει'' το 30%,το Battlefield 3,γεμισαν το 5 με 10%(MLAA και lighting).Γι αυτο και ισως ηταν καλυτερο στο ps3.Το ιδιο πιθανοτατα ισχυει και για το portal2(mlaa της sony για AA που τρεχει στα spus).

Κατα την αποψη μου αυτο ηταν το ''αρχιζουμε να μαθαινουμε το ps3'' ,τιποτα παραπανω.Και ειναι λογικο.Δεν γινεται να ξεκινησουν ενα παιχνιδια με βαση το τι θα ηταν καλυτερο να πεταξουν στα spus και τι θα ηταν καλυτερο να αφησουν στην καρτα(αυτο που κανει ας πουμε ή καθε ND,SM),ωστε να τρεξει καλυτερα το παιχνιδι στο Ps3.

Σου λεει,μια χαρα παιζουν τα multiplatform στο ps3,ακομα και ετσι.

 

Για το GoW4 το πιστευω και εγω.Το μονο που με φοβιζει ειναι οτι δεν ξερω αν εχουν ασχοληθει οσο με το 3,γιατι εχουν συνεργαστει με πολλα studios για αλλα παιχνιδια απο τοτε.

 

Για το last of us θα διαφωνησω μαζι σου :P

Νομιζω οτι συμβαινει το ακριβως αντιθετο.Ειναι πιο απαιτητικο παιχνιδι απο το uncharted με πιο απαιτητικο ΑΙ και παιζει σε πιο ανοιχτους χωρους(παρ'ολο που καθε επομενο uncharted επαιζε επισης σε πιο ανοιχτους απο το προηγουμενο).O φωτισμοε δε και οι σκιες ηταν ήδη καλυτερες απο το U3 μηνες πριν.

"From a rendering perspective, The Last of Us shares plenty of DNA with Uncharted 3, but enhancements to lighting and real-time shadowing are a class apart.

''

 

http://www.eurogamer...-the-last-of-us

Δημοσ.

ρε παιδια παιζει κανενας απο δω καθολου ονλινε?

να μπουμε να παιξουμε καμια φορα.

το πσν μου ειναι djadeGR παιζω τα παντα αρκει να μην χρειαζονται ονλινε pass XD

Δημοσ.

επαιζα εγω φιλε αλλα λογω σχολης το εχω παρατησει τελειως.

Ειναι δυσκολες οι ωρες κ πρεπει να ξεκουραζομαι η να παιζω οποτε δεν βγαινει :Ρ

Δημοσ.

επαιζα εγω φιλε αλλα λογω σχολης το εχω παρατησει τελειως.

Ειναι δυσκολες οι ωρες κ πρεπει να ξεκουραζομαι η να παιζω οποτε δεν βγαινει :Ρ

 

Εσύ τι παίζεις τώρα?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...