Προς το περιεχόμενο

Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 ?....


Zderg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην οικογενεια εχουμε το Seat Ibiza 1,4 101hp την απλη εκδοση (13χιλ και κατι ψιλα παρακαλω!)......

 

Κι εγώ το ίδιο έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ειδικά τώρα που το δίνουν σε άπειρες άτοκες δόσες, πιστεύω πως είναι κελεπούρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Πάντως στη θέση σου θα πήγαινα στα 18.000 και στο Golf TSi.

 

Μακριά από Golf GT & Golf TSI. Είναι τα νέα πειράματα της VW και ήδη άρχισαν τα όργανα. 2 δικοί μου επέστρεψαν ήδη τα GT λόγω προβλημάτων στον κινητήρα και πήραν GTI. Και τα ίδια προβλήματα θα βγούνε και στους FSI κινητήρες σε λίγο καιρό, αν και άκουσα οτι αρχίσανε κι αυτοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κιολας? Κι εγω περιμενα να εχουν προβληματα, αλλά σε κανα 2 χρονακια ακομα...

Να δουμε τι θα κανει και η Fiat με τους νεους T-Jet της που ερχονται φετος...

(κατι ακουσα για Fiat 500 900cc 120PS με t-jet???)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.. Για Citroen το αποκλείω γιατι τα σιχαινομαι.. Για ibiza οπως είπα ειναι παλιο το μοντέλο (αν εβγαινε καινουριο θα το έπαιρνα μάλλον).. Θα δω το 207 και το clio καλυτερα...

 

Αν έχετε κι αλλες ιδεες ενημερώστε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από Golf GT & Golf TSI. Είναι τα νέα πειράματα της VW και ήδη άρχισαν τα όργανα. 2 δικοί μου επέστρεψαν ήδη τα GT λόγω προβλημάτων στον κινητήρα και πήραν GTI. Και τα ίδια προβλήματα θα βγούνε και στους FSI κινητήρες σε λίγο καιρό, αν και άκουσα οτι αρχίσανε κι αυτοί...

 

Δε διαφωνώ γιατί δε γνωρίζω, ούτε αμφισβητώ αυτό που λες. Τα είχαν πειράξει;

 

Αν έτρεξαν και πήγαν πρώτοι να τα πάρουν πρέπει να πω ότι είναι μάλλον αναμενόμενο. Γιατί όλα μα όλα τα αυτοκίνητα, όταν είναι τα πρώτα που βγαίνουν από γραμμή παραγωγής έχουν προβλήματα. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για κινητήρες νέας γενιάς.

 

Για τα FSi, δεν χρησιμοποιεί μόνο η VW, οπότε δε βλέπω γιατί να έχει αυτή μόνο πρόβλημα. Αν και πρέπει να πω ότι στην οικογένεια παίζει 1.8T που είναι σκυλί και όχι FSi. Επίσης παίζει και γιαπωνέζικο με PGM-F1 αν σου λέει κάτι... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ήταν από τα πρώτα. Το ζήτημα είναι οτι όλα θα έχουν πρόβλημα αργά ή γρήγορα. Δεν είναι δυνατόν να σηκώνεις τέτοιες πιέσεις χωρίς ούτε καν έμβολα σφυρίλατα και να τη γλιτώσεις... Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας με αυτόν που έβγαζε 75 άλογα στα Golf IV!

 

Ο 1.8Τ δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα μέχρι τα 180 άλογα. Στα 215 που φορέσανε τα πρώτα S3 όμως, το μόνο που κάνανε ήταν να αλλάξουν τουρμπίνα και πρόγραμμα και αυτό τους πρόδοσε. Έτσι, μετά από λίγο καιρό είδαμε το S3 πια να εμφανίζεται με λίγο καλύτερα έμβολα και 225 άλογα πια...

 

Το PGM-FI (όχι F1) είναι σύστημα διαχείρησης ψεκασμού, εξελιγμένο από την Honda. Το ίδιο φοράνε και οι μοτοσυκλέτες της honda (Varadero, CBR). Δεν κατάλαβα όμως τι εννοείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ήταν από τα πρώτα. Το ζήτημα είναι οτι όλα θα έχουν πρόβλημα αργά ή γρήγορα. Δεν είναι δυνατόν να σηκώνεις τέτοιες πιέσεις χωρίς ούτε καν έμβολα σφυρίλατα και να τη γλιτώσεις... Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας με αυτόν που έβγαζε 75 άλογα στα Golf IV!

 

Ο 1.8Τ δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα μέχρι τα 180 άλογα. Στα 215 που φορέσανε τα πρώτα S3 όμως, το μόνο που κάνανε ήταν να αλλάξουν τουρμπίνα και πρόγραμμα και αυτό τους πρόδοσε. Έτσι, μετά από λίγο καιρό είδαμε το S3 πια να εμφανίζεται με λίγο καλύτερα έμβολα και 225 άλογα πια...

 

Το PGM-FI (όχι F1) είναι σύστημα διαχείρησης ψεκασμού, εξελιγμένο από την Honda. Το ίδιο φοράνε και οι μοτοσυκλέτες της honda (Varadero, CBR). Δεν κατάλαβα όμως τι εννοείς.

 

Κάτι μου λέει πάντως, ότι όπως και όλες οι εταιρείες, όταν άρχισαν να τους γυρίζουν πίσω πιστόνια κάτι θα άλλαξαν. Είπαμε, πρώτος παράγοντας είναι το κόστος, και σίγουρα το να γυρίζουν πίσω κατεστραμένα θα τους κοστίζει (και σε εικόνα!). Τέλοσπάντων.

 

Ο 1.8Τ που παίζει στην οικογένεια είναι μαμά στα 163 άλογα, οπότε δε μπορώ να σου πω. Φίλος πάντως με Leon τετρακίνητο που το είχε ανεβάσει στα 230 με πρόγραμμα μόνο, έκανε πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Και όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας για να αλλαχτούν πολλά πράγματα (για να φτάσει τελικά στα 400+) ήταν πεντακάθαρος.

 

Το PGM-FI (θα ορκιζόμουν χρόνια τώρα ότι είναι F1, μέχρι που πήγα στο γκαράζ για να κοιτάξω μόλις διάβασα το post σου :mrgreen: ) το ανέφερα ότι δεν έχω κόλλημα με τη VW ή χώρες τόσο. Αν εξαιρέσεις ότι δε θα έπερνα ποτέ αμερικάνικο αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o 1.4 του golf IV είναι 8βάλβιδος χωρίς fsi... δεν νομίζω ότι μπορείς να πεις τον tfsi ίδιο...

 

Κι όμως αγαπητέ μου αυτό το έκτρωμα ήταν 16βάλβιδο! Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση! Και είναι μετατροπές πάνω στον ίδιο κινητήρα όλα αυτά και λέγεται πια FSI!!!

 

 

 

@KWSN_Men Αμερικάνικο??? Απαπα... Κουβάδες φίλε μου, κουβάδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς γνώση, παρά μόνο στηριζόμενος σε ότι έχω ακούσει από τους γύρω μου,συστήνω για αρκετά πιο φτηνό το κόρσα , που θα σου βγει κανά 12κ,με 90 άλογα στα 1400, ή το άστρα για λιγο παραπάνω.

κ μια συμβουλή,επειδή πρόσφατα (πριν 3 χ΄ρονια) αγόρασα αμάξι! βαλε ΑΥΣΤΗΡΟ χρηματικό πλαφόν,γιατί θα ξεφύγεις στο μπάτζετ σου χωρίς να το καταλάβεις!

(εγώ πήρα τελικά κόρσα,κ είμαι ικανοποιημένος,πολύ "τίμια αγορα")!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από Golf GT & Golf TSI. Είναι τα νέα πειράματα της VW και ήδη άρχισαν τα όργανα. 2 δικοί μου επέστρεψαν ήδη τα GT λόγω προβλημάτων στον κινητήρα και πήραν GTI. Και τα ίδια προβλήματα θα βγούνε και στους FSI κινητήρες σε λίγο καιρό, αν και άκουσα οτι αρχίσανε κι αυτοί...

 

Ασε χαλια μαυρα οι FSi...Τωρα για το GT, το εχει συγγενης μου και μεχρι στιγμης(10.000km) δεν εχει προβλημα...Ιδωμεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...