Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ababa641 είπε

Υπάρχει ένα Seat Mii του 2012 60hp το οποίο θα κάνει καθημερινά 250χλμ. Επειδή το κόστος της βενζίνης θα βγαίνει περίπου 500€ το μήνα σκεφτόμαστε μήπως βάλουμε υγραέριο.

Όποιος έχει γνώση θα ήθελα την βοήθειά του καθώς κι αν μπορείτε να βοηθήσετε με εγκαταστάτη.

Έχω το ίδιο, μοντέλο του '16 με τον κινητήρα CHYA. Αγορασμένο μεταχειρισμένο με σύστημα STAG από τον γνωστό εγκαταστάτη που τα εμπορεύεται.

Η εγκατάσταση έγινε στα 43000χλμ και τώρα έχουμε φτάσει τις 86000. Δεξαμενή 42 λίτρων ονομαστική με ωφέλιμη χωρητικότητα 35-36lt. Το αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως οικονομικό με τον 1000αρη κινητήρα μιας και οι Γερμανοί βρήκαν την χρυσή τομή σε συνδυασμό με το σασμάν του. Αυτονομία έχει στα 550 με 580χλμ. Έχει μία κατανάλωση της τάξεως δηλαδή του 6~6.5/100χλμ. Με την τιμή που έχει τώρα το υγραέριο (0.85 έβαλα προχθές) τα χιλιόμετρα αυτά τα κάνει με περίπου 30 - 32€. Αυτό βέβαια να σημειωθεί πως είναι με οδήγηση γυναίκας γιατί όποτε τυγχάνει να το παίρνω εγώ τσιμπάει παραπάνω.

Έχει ρυθμιστεί (εκ των υστέρων) να ψεκάζει βενζίνη σε όλο το φάσμα των στροφών αναλόγως το φορτίο. Λέω εκ των υστέρων γιατί εξαρχής το είχαν βάλει να ψεκάζει από κάποιες στροφές και πάνω αλλά επειδή εγώ προσωπικά ήθελα να είμαι safe, όταν πέρασε στα χέρια μας αλλάξαμε την ρύθμιση. Βάζουμε ανά τρεις μήνες και ένα 20αρικο βενζίνη προκειμένου να είναι η στάθμη κάπου στην μέση. Η αλλαγή σε υγραέριο γίνεται στους 55° βαθμούς του ψυκτικού. Τώρα το καλοκαίρι δηλαδή σε 2-3 λεπτά κυκλοφορίας έχει γυρίσει. Το χειμώνα κάνει λίγο παραπάνω.

Συμπέρασμα: μας έχει λύσει τα χέρια το κουβαδάκι. Καθημερινά κάνει από 30 έως 40 χιλιόμετρα οπότε εσύ με τα 250 που θες θεωρώ πως είναι μονόδρομος. Πόσα χιλιόμετρα έχει ήδη το αμάξι; Από παραφλου και διαρροές στο σύστημα ψύξης πως είσαι; Γενικότερη μηχανικη κατάσταση του οχήματος; Αν απ'ολα αυτά είσαι κομπλέ μην το φοβηθείς, κάνε την εγκατάσταση γιατί θα κάνεις γρήγορα απόσβεση. Εμάς μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει το παραμικρό.

Αν τυχόν χρειαστείς κάτι άλλο εδώ είμαι.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

250 Χιλιόμετρα εντός πολής ή μεικτα ? Το 1000cc είναι μήπως θα κουραζει για την απόσταση ;

Ισχυει οτι και σε όλα . Έλεγχο κυκλωμα ψυξης , αναφλεξη , και γενικό έλεγχο απο πρίν . Αυτό δεν έβγαινε και με CNG εργοστασικά ; Από οτι καιει τωρα υπολόγισε +15% στα λιτρα με υγραέριο.

Προχωρα σε κάποιο επώνυμο σύστημα Ιταλικό ή Πολωνικό με γρηγορα μπέκ υγραερίου .

 

 

Τα 230-240χλμ θα είναι εθνική. Αυτό το αυτοκίνητο έχει η γυναίκα μου οπότε με αυτό θα πορευτεί.

Αν ξέρεις κάποιον καλό εγκαταστατη στείλε μου σε pm σε παρακαλώ.

49 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Έχω το ίδιο, μοντέλο του '16 με τον κινητήρα CHYA. Αγορασμένο μεταχειρισμένο με σύστημα STAG από τον γνωστό εγκαταστάτη που τα εμπορεύεται.

Η εγκατάσταση έγινε στα 43000χλμ και τώρα έχουμε φτάσει τις 86000. Δεξαμενή 42 λίτρων ονομαστική με ωφέλιμη χωρητικότητα 35-36lt. Το αυτοκίνητο είναι ούτως ή άλλως οικονομικό με τον 1000αρη κινητήρα μιας και οι Γερμανοί βρήκαν την χρυσή τομή σε συνδυασμό με το σασμάν του. Αυτονομία έχει στα 550 με 580χλμ. Έχει μία κατανάλωση της τάξεως δηλαδή του 6~6.5/100χλμ. Με την τιμή που έχει τώρα το υγραέριο (0.85 έβαλα προχθές) τα χιλιόμετρα αυτά τα κάνει με περίπου 30 - 32€. Αυτό βέβαια να σημειωθεί πως είναι με οδήγηση γυναίκας γιατί όποτε τυγχάνει να το παίρνω εγώ τσιμπάει παραπάνω.

Έχει ρυθμιστεί (εκ των υστέρων) να ψεκάζει βενζίνη σε όλο το φάσμα των στροφών αναλόγως το φορτίο. Λέω εκ των υστέρων γιατί εξαρχής το είχαν βάλει να ψεκάζει από κάποιες στροφές και πάνω αλλά επειδή εγώ προσωπικά ήθελα να είμαι safe, όταν πέρασε στα χέρια μας αλλάξαμε την ρύθμιση. Βάζουμε ανά τρεις μήνες και ένα 20αρικο βενζίνη προκειμένου να είναι η στάθμη κάπου στην μέση. Η αλλαγή σε υγραέριο γίνεται στους 55° βαθμούς του ψυκτικού. Τώρα το καλοκαίρι δηλαδή σε 2-3 λεπτά κυκλοφορίας έχει γυρίσει. Το χειμώνα κάνει λίγο παραπάνω.

Συμπέρασμα: μας έχει λύσει τα χέρια το κουβαδάκι. Καθημερινά κάνει από 30 έως 40 χιλιόμετρα οπότε εσύ με τα 250 που θες θεωρώ πως είναι μονόδρομος. Πόσα χιλιόμετρα έχει ήδη το αμάξι; Από παραφλου και διαρροές στο σύστημα ψύξης πως είσαι; Γενικότερη μηχανικη κατάσταση του οχήματος; Αν απ'ολα αυτά είσαι κομπλέ μην το φοβηθείς, κάνε την εγκατάσταση γιατί θα κάνεις γρήγορα απόσβεση. Εμάς μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει το παραμικρό.

Αν τυχόν χρειαστείς κάτι άλλο εδώ είμαι.

Το αυτοκίνητο έχει 150000χλμ και η κατάσταση του είναι πολύ καλή. Όλα τα σερβις γίνονται στην ώρα τους.

Αν θέλεις στείλε μου σε pm τον εγκαταστατη και ποιο σύστημα έχεις βάλει ακριβώς.

Σ' ευχαριστώ!

Δημοσ.
Στις 1/9/2025 στις 11:10 ΜΜ, ababa641 είπε

Το αυτοκίνητο έχει 150000χλμ και η κατάσταση του είναι πολύ καλή. Όλα τα σερβις γίνονται στην ώρα τους.

Αν θέλεις στείλε μου σε pm τον εγκαταστατη και ποιο σύστημα έχεις βάλει ακριβώς.

οφ τοπιτς αλλά αυτό το ακούω από πολλούς και αναρωτιέμαι στην ώρα τους σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους , σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο;;; 

Σε μένα ο κατασκευαστής για το βασικό σέρβις κινητήρα λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000 χιλιόμετρα. Αν το έκανα δεν ξέρω κατά πόσο θα έφτανα τα 408.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

  • Thanks 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, papoys1 είπε

οφ τοπιτς αλλά αυτό το ακούω από πολλούς και αναρωτιέμαι στην ώρα τους σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους , σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο;;; 

Σε μένα ο κατασκευαστής για το βασικό σέρβις κινητήρα λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000 χιλιόμετρα. Αν το έκανα δεν ξέρω κατά πόσο θα έφτανα τα 408.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αν φτάσω τα χιλιόμετρα για αλλαγή πχ. ιμάντα, φίλτρων, μπουζί κτλ θα τα αλλάξω χωρίς να πω "αντέχει ακόμη". Το λιπαντικό σέρβις γίνεται κάθε χρόνο ανεξαρτήτως αν έχει διανύσει το αυτοκίνητο τα χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/9/2025 στις 6:05 ΜΜ, FiKiFiKi είπε

Καλησπέρα, πήγα σε έναν έμπορο και στην αντιπροσωπεία. Ο έμπορος ήταν κατηγορηματικά αρνητικός ότι ο κινητήρας δεν παίρνει υγραέριο. Ο υπάλληλος στην αντιπροσωπεία με διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να το φέρουν με LPG και πως η εγγύηση χάνεται ακόμα και αν του βάλω το kit που έχει πιστοποιηθεί από την KGM. Δυστυχώς η κατανάλωση του είναι απογοητευτικά μεγάλη. Έβγαλες καμιά άκρη εσύ;

Τελικά το παραγγειλα.Δεν με νοιάζει τι λέει ο έμπορος. Θα του βάλω κάποια στιγμή σίγουρα γιατί ο κινητήρας αντέχει.Εγω κάνω πολλά χλμ. εθνική και δεν καίει τόσο πολύ (7λ/100)

Επεξ/σία από chriskan22
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chriskan22 είπε

Τελικά το παραγγειλα.Δεν με νοιάζει τι λέει ο έμπορος. Θα του βάλω κάποια στιγμή σίγουρα γιατί ο κινητήρας αντέχει.Εγω κάνω πολλά χλμ. εθνική και δεν καίει τόσο πολύ (7λ/100)

Καλοτάξιδο! Το έκανες test drive; Εντυπώσεις από την οδήγηση; Αυτό που με προβλημάτισε αρκετά ήταν ο λεβιές ταχυτήτων που δεν κουμπώνουν τόσο εύκολα. Εκτός απροόπτου θα το παραγγείλω από Δευτέρα.

Σχετικά με το υγραέριο:

Η αντιπροσωπία της Europe Gas φέρνει και εγκαθιστά το dedicated kit για το Tivoli.

Η αντιπροσωπία της BRC χρειάζεται τον κωδικό του κινητήρα για να απαντήσει με 100% βεβαιότητα ότι εισάγει το αντίστοιχο δικό τους αλλά κατά πάσα πιθανότητα το εισάγουν.

Ο δυνατότερος εγκαταστάτης BRC εδώ μου είπε ότι καλό είναι να περιμένω πως θα πάει το κιτ από αξιοπιστία και μετά κάνουμε την εγκατάσταση. Ανέφερε μάλιστα ότι ΓΕΝΙΚΑ σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού υποφέρουν τα μπεκ της βενζίνης όταν γίνεται εγκατάσταση υγραερίου. 

Επεξ/σία από FiKiFiKi
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οδήγησα. Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή και μιας και έχει μακριές σχέσεις προτίμησα το manual που έχει πολύ τράβηγμα-πιο οικονομικο. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. 

Σε υγραέριο και τα παρακάτω 

Και Zavoli. https://www.zavoli.com/en/ssangyong/4398-korando.html

Kαι Omvl.  https://omvlgas.it/en/gamma-eco-innovation-and-sustainability-ssangyong-and-omvl-take-care-of-the-environment/

https://omvlgas.it/en/kit/dreamotion-en/

Και Prins. https://www.prinsautogas.com/en/thank-you-your-interest-lpgcng-conversion-your-vehicle?year=2025&model=TIVOLI&make=SSANGYONG&displacement=1.5 liter

 

Επεξ/σία από chriskan22
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, chriskan22 είπε

Το οδήγησα. Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή και μιας και έχει μακριές σχέσεις προτίμησα το manual που έχει πολύ τράβηγμα-πιο οικονομικο. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. 

Σε υγραέριο και τα παρακάτω 

Και Zavoli. https://www.zavoli.com/en/ssangyong/4398-korando.html

Kαι Omvl.  https://omvlgas.it/en/gamma-eco-innovation-and-sustainability-ssangyong-and-omvl-take-care-of-the-environment/

https://omvlgas.it/en/kit/dreamotion-en/

Και Prins. https://www.prinsautogas.com/en/thank-you-your-interest-lpgcng-conversion-your-vehicle?year=2025&model=TIVOLI&make=SSANGYONG&displacement=1.5 liter

 

Χαίρετε.

Ερεύνησε για λοβατο ή masterdirect.

Δημοσ.

Το βνενζιναδικο που εβαζα υγραεριο εφαγε λουκετο λογω παραποιησης μηχανισμων.

Μαλλον εκλεβαν την εφορια η εφερναν απο καμια Βουλγαρια τα καυσιμα.

Κριμα παει το 0.75 που εβαζα.

Παντως με 20 ευρω και 280 χιλιομετρα εκανα και οταν γεμιζα ποτε δεν μου ειπε οτι πηρε παραπανω απο τα 43 λιτρα που χωραει.

Δημοσ.
Στις 4/9/2025 στις 8:16 ΠΜ, chriskan22 είπε

Το οδήγησα. Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή και μιας και έχει μακριές σχέσεις προτίμησα το manual που έχει πολύ τράβηγμα-πιο οικονομικο. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. 

Σε υγραέριο και τα παρακάτω 

Και Zavoli. https://www.zavoli.com/en/ssangyong/4398-korando.html

Kαι Omvl.  https://omvlgas.it/en/gamma-eco-innovation-and-sustainability-ssangyong-and-omvl-take-care-of-the-environment/

https://omvlgas.it/en/kit/dreamotion-en/

Και Prins. https://www.prinsautogas.com/en/thank-you-your-interest-lpgcng-conversion-your-vehicle?year=2025&model=TIVOLI&make=SSANGYONG&displacement=1.5 liter

 

Προφανώς ο κινητηρας είναι αμεσου ψεκασμου.

Η Prins έχει ενοποιηθεί και με τη BRC .

Δές και τα αντιστοιχα Europegas .

Καμία αντιπροσωπεία δέν θα σου προτεινει πάντως μετατροπή.

Δημοσ.

το μετανιωσα που δεν πηρα με αεριο

πλεον δεν αξιζει

μεχρι να κανει αποσβεση

στο επομενο αυτοκινητο θα το προτιμησω σιγουρα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Το βνενζιναδικο που εβαζα υγραεριο εφαγε λουκετο λογω παραποιησης μηχανισμων.

Μαλλον εκλεβαν την εφορια η εφερναν απο καμια Βουλγαρια τα καυσιμα.

Κριμα παει το 0.75 που εβαζα.

Παντως με 20 ευρω και 280 χιλιομετρα εκανα και οταν γεμιζα ποτε δεν μου ειπε οτι πηρε παραπανω απο τα 43 λιτρα που χωραει.

Αναπαύσεως;

Δημοσ.

Έχετε παρατηρήσει ότι σε σχέση με πέρυσι έχει κλείσει η ψαλίδα της τιμής του LPG σε όλα τα φτηνά πρατήρια σε σχέση με τα πιο ακριβά;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Προφανώς ο κινητηρας είναι αμεσου ψεκασμου.

Η Prins έχει ενοποιηθεί και με τη BRC .

Δές και τα αντιστοιχα Europegas .

Καμία αντιπροσωπεία δέν θα σου προτεινει πάντως μετατροπή.

Και masterdirect.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...