Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Haldol είπε

Λόγω του άμεσου ψεκασμού, η βενζίνη πέφτει μέχρι και 10% (ποτέ λιγότερο).

Άρα δεν πέφτει μέχρι και 10%. Ψεκάζει πάντοτε το λιγότερο 10% σε όλο το φάσμα στροφών, ανεξαρτήτως φορτίων. Σωστά; 

9 λεπτά πριν, Haldol είπε

Καμία απώλεια δύναμης (άλλωστε αν το πατήσεις θα ψεκάσει βενζίνη)

Χμμμ......Οκ, κατανοητό μεν, λίγο αόριστο δε. Υποθέτω ότι ο εγκέφαλος είναι ο Omegas Direct σωστά; 

 

17 λεπτά πριν, Haldol είπε

Επίσης, λόγω θεμάτων του firmware του κιτ στο ρελαντί με μεγάλα φορτία (π.χ. αναμένο το air-condition, ή την αντίσταση πίσω), ρίξαμε 100% βενζίνη στο ρελαντί

Εδώ δεν κατάλαβα τίποτα! Ποια είναι τα θέματα του firmware που απαιτούν 100% βενζίνη στο ρελαντί;;;;; Δηλαδή σε μία τυπική προσπέραση ή κάποια ανηφόρα, θα γυρνάει βενζίνη;; Μήπως κάτι δεν κατάλαβες καλά; Δεν έχει λογική αυτό, μειώνεται κατά πολύ (μην πω εξανεμίζεται) το όποιο κέρδος έτσι.

22 λεπτά πριν, Haldol είπε

για να ξεμπερδεύουμε

Ποιοί; Ο εγκατάστατης;;; Δεν ακούγεται και πολύ καλά αυτό 🤔

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αναφορά σε κείμενο

Άρα δεν πέφτει μέχρι και 10%. Ψεκάζει πάντοτε το λιγότερο 10% σε όλο το φάσμα στροφών, ανεξαρτήτως φορτίων. Σωστά; 

Σωστά, αλλά ποια η διαφορά απ' αυτό που έγραψα εγώ; Το είπαμε με άλλο τρόπο απλά :P

Αναφορά σε κείμενο

Χμμμ......Οκ, κατανοητό μεν, λίγο αόριστο δε. Υποθέτω ότι ο εγκέφαλος είναι ο Omegas Direct σωστά; 

Επίσης σωστά. Έχω τον Omegas Direct 3.0.

Αναφορά σε κείμενο

 

Εδώ δεν κατάλαβα τίποτα! Ποια είναι τα θέματα του firmware που απαιτούν 100% βενζίνη στο ρελαντί;;;;; Δηλαδή σε μία τυπική προσπέραση ή κάποια ανηφόρα, θα γυρνάει βενζίνη;; Μήπως κάτι δεν κατάλαβες καλά; Δεν έχει λογική αυτό, μειώνεται κατά πολύ (μην πω εξανεμίζεται) το όποιο κέρδος έτσι.

 

Χωρίς να αποκλείω την περίπτωση να κατάλαβα κάτι λάθος, θα προσπαθήσω να εξηγήσω:

Στο ρελαντί, εάν είχες μεγάλα (ηλεκτρικά) φορτία ανοιχτά, του έκανε δυσλειτουργίες (τις οποίες δε θυμάμαι). Εάν ο κινητήρας είχε παραπάνω στροφές, π.χ. πορεία, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Έτσι επέλεξε ως "εύκολη" λύση, να ρυθμίσει να ψεκάζει 100% βενζίνη στο ρελαντί.

Η εναλλακτική ήταν η επικοινωνία με τη Landi Renzo και "ψαχούλεμα" σε συνεργασία με αυτούς, διότι δεν είναι δικό του πρόγραμμα. Είναι κονσέρβα, όπως είπα. Μεταξύ μας, εάν με ρώταγε τι να κάνει, παρουσιάζοντάς μου τις (2) επιλογές, θα του 'λεγα να κάνει αυτό που έκανε... οπότε δεν έχω "παράπονο"! Αν το 'ψαχνε να το φτιάχνει σωστά, θα 'μενα σίγουρα 10+ μέρες με το αντικατάστασης... 

Τώρα όσον αφορά τα λοιπά περί προσπέρασης κ.λπ, το πρόγραμμα της Landi Renzo ρυθμίζει από 10% βενζίνη έως και 100% ανάλογα με τις συνθήκες. Γνωρίζοντας ότι τα DI είναι λίγο πιο ιδιαίτερα σε θέμα λίπανσης και ψύξης βαλβίδων, μπορώ να καταλάβω τους λόγους. Οπότε ναι, κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, ενδέχεται να ψεκάζει και μόνο βενζίνη. Χοντρικά, σ' αυτά τα ~900 χλμ, έχω κάψει και ~10 λίτρα βενζίνη (πέραν φυσικά του αερίου). Προφανώς περιορίζεται ο ρυθμός της απόσβεσης κατ' αυτό τον τρόπο, αλλά δε ξέρω αν υπάρχει και άλλος τρόπος... γιατί όλα τα DI συστήματα που είδα, ρίχνουν και βενζίνη μαζί, λίγη ή πολύ, αλλά ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα μια ερώτηση γενικού περιεχομένου πόσα χιλιόμετρα βγάζει μια δεξαμενή υγραερίου στα 40 λίτρα(60 λίτρα τοποθετημένη 40 ωφέλιμο) στο περίπου ξέρω εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά εσάς πόσα σας βγάζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Andytse13 είπε

Καλησπέρα και από μένα μια ερώτηση γενικού περιεχομένου πόσα χιλιόμετρα βγάζει μια δεξαμενή υγραερίου στα 40 λίτρα(60 λίτρα τοποθετημένη 40 ωφέλιμο) στο περίπου ξέρω εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά εσάς πόσα σας βγάζει;

Συνήθως το ωφέλιμο είναι περίπου στο 80%. Στο Passat μου (1800cc, 200 άλογα περίπου) με 60αρα (ονομαστική) και 47-48lt γέμισμα, βγάζω 430 ~ 450χλμ. Κατανάλωση γύρω στα 9 με 10λτ/100χλμ.  Μεικτός κύκλος αυτός έτσι, επειδή η δουλειά έχει 15χλμ εντός πόλης και καμιά 25αρια εκτός με 5η. Αν τώρα κινηθώ πιο πολύ εντός πόλης βγάζω σκάρτα 430. Εθνική ταξίδι με έναν συνδυασμό ήρεμου ταξιδιού (130) αλλά και μπόλικου "ματσουκωματος" (170) έχω βγάλει 455. Αυτό είναι και το περισσότερο που έχω δει ποτέ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Andytse13 είπε

Καλησπέρα και από μένα μια ερώτηση γενικού περιεχομένου πόσα χιλιόμετρα βγάζει μια δεξαμενή υγραερίου στα 40 λίτρα(60 λίτρα τοποθετημένη 40 ωφέλιμο) στο περίπου ξέρω εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά εσάς πόσα σας βγάζει;

Εξαρταται με την καταναλωση του αυτοκινητου .Εμενα με CRV Honda θελει 15 λιτρα στα 100 εντος πολης και 10 εκτος

Ειναι φαγανο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Haldol είπε

Σωστά, αλλά ποια η διαφορά απ' αυτό που έγραψα εγώ; Το είπαμε με άλλο τρόπο απλά :P

Επίσης σωστά. Έχω τον Omegas Direct 3.0.

Χωρίς να αποκλείω την περίπτωση να κατάλαβα κάτι λάθος, θα προσπαθήσω να εξηγήσω:

Στο ρελαντί, εάν είχες μεγάλα (ηλεκτρικά) φορτία ανοιχτά, του έκανε δυσλειτουργίες (τις οποίες δε θυμάμαι). Εάν ο κινητήρας είχε παραπάνω στροφές, π.χ. πορεία, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Έτσι επέλεξε ως "εύκολη" λύση, να ρυθμίσει να ψεκάζει 100% βενζίνη στο ρελαντί.

Η εναλλακτική ήταν η επικοινωνία με τη Landi Renzo και "ψαχούλεμα" σε συνεργασία με αυτούς, διότι δεν είναι δικό του πρόγραμμα. Είναι κονσέρβα, όπως είπα. Μεταξύ μας, εάν με ρώταγε τι να κάνει, παρουσιάζοντάς μου τις (2) επιλογές, θα του 'λεγα να κάνει αυτό που έκανε... οπότε δεν έχω "παράπονο"! Αν το 'ψαχνε να το φτιάχνει σωστά, θα 'μενα σίγουρα 10+ μέρες με το αντικατάστασης... 

Τώρα όσον αφορά τα λοιπά περί προσπέρασης κ.λπ, το πρόγραμμα της Landi Renzo ρυθμίζει από 10% βενζίνη έως και 100% ανάλογα με τις συνθήκες. Γνωρίζοντας ότι τα DI είναι λίγο πιο ιδιαίτερα σε θέμα λίπανσης και ψύξης βαλβίδων, μπορώ να καταλάβω τους λόγους. Οπότε ναι, κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, ενδέχεται να ψεκάζει και μόνο βενζίνη. Χοντρικά, σ' αυτά τα ~900 χλμ, έχω κάψει και ~10 λίτρα βενζίνη (πέραν φυσικά του αερίου). Προφανώς περιορίζεται ο ρυθμός της απόσβεσης κατ' αυτό τον τρόπο, αλλά δε ξέρω αν υπάρχει και άλλος τρόπος... γιατί όλα τα DI συστήματα που είδα, ρίχνουν και βενζίνη μαζί, λίγη ή πολύ, αλλά ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Οπότε για 900χλμ πόσο υγραέριο έχεις κάψει;;; (+10λ βενζινη)

Τρύπησε πλαστική εισαγωγή και έβαλε 4 μπεκ επιπλέον ή σου άλλαξε τα μπεκ με διπλού καυσίμου (από την τιμή που πλήρωσες αλλά και από την κατανάλωση βενζίνης μάλλον το πρώτο); 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημεωτικα για οσους δεν το ξερουν

Στα 10 χρονια θελει βασει νομιθεσιας αλαγμα η δεξαμενη υγαεριου

Στους ανα 2 χρονια  τακτικους ελεγχους ΚΤΕΟ πλεον δεν χρειαζεται υπεθυνη δηλωση εγκαταστατου για την καλη λειτουργια

Θα την αλλαξω την επομενη εβδομαδα 

Τελικο κοστος μαζι με το ειδικο ΚΤΕΟ 300 ευρω

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/7/2022 στις 11:12 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

Γνώμη / εμπειρίες για αέριο σε bmw i114 (1.6l 102hp) τούρμπο

Κόστος; Κατανάλωση; Προσοχή κάπου; Προβλήματα; Κτλ 

(Έχω 2 αυτοκίνητα με αέριο megane και polo ατμόσφαιρα)

Καποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη πηρε ενας ακομα για προσφορα, του ειπα οτι εχω κλεισει ραντεβου, μετα μου εδωσε καλυτερη ημερομηνια και με εβαλε σε σκεψεις, αν και μαλλον θα κατσω εκει που εκλεισα. Μια ερωτηση:

Μου ανεφερε οτι τα ΚΡ της Lovato ειναι ηλεκτροβαλβιδες και οχι μπεκ οπως BRC, STAG που μου προτεινε αυτος, και τα προτεινε ως ανωτερα. Ισχυει κάτι τέτοιο? επισης τι παιζει με την αδεια τωρα που ο αυγουστος πλησιαζει, ενδεχεται αν αργησει να ερθει η νέα, να υπαρχει θεμα να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο με τη παλια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στα παιδιά.

Σκεφτομαι να περάσω υγραέριο σε ένα opel astra g του 02' , έχει κανένας απο εδώ παρόμοιο ; Επίσης το κόστος εγκατάστασης που κυμαίνετε ; Θα πρέπει να προσέξω κάτι ; Και κατα πόσο αξιόπιστη είναι πλέον μια μετατροπή καθώς αν θυμάμαι καλά πιο παλιά σε πολλούς βγαίνανε προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, NobodyRankXV είπε

Καλησπέρα στα παιδιά.

Σκεφτομαι να περάσω υγραέριο σε ένα opel astra g του 02' , έχει κανένας απο εδώ παρόμοιο ; Επίσης το κόστος εγκατάστασης που κυμαίνετε ; Θα πρέπει να προσέξω κάτι ; Και κατα πόσο αξιόπιστη είναι πλέον μια μετατροπή καθώς αν θυμάμαι καλά πιο παλιά σε πολλούς βγαίνανε προβλήματα.

Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις 

Βρες έναν καλό μάστορα πήγαινε να το περάσει και είσαι μια χαρά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/7/2022 στις 11:44 ΜΜ, Andytse13 είπε

Καλησπέρα και από μένα μια ερώτηση γενικού περιεχομένου πόσα χιλιόμετρα βγάζει μια δεξαμενή υγραερίου στα 40 λίτρα(60 λίτρα τοποθετημένη 40 ωφέλιμο) στο περίπου ξέρω εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά εσάς πόσα σας βγάζει;

Εγω με Meriva B εργοστασιακο υγραεριο βγαζω 10 χιλιομετρα ανα λιτρο, ειναι 1400 τουρμπο 1300 κιλα συν 300 τα ατομα που κουβαλαει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, NobodyRankXV είπε

Καλησπέρα στα παιδιά.

Σκεφτομαι να περάσω υγραέριο σε ένα opel astra g του 02' , έχει κανένας απο εδώ παρόμοιο ; Επίσης το κόστος εγκατάστασης που κυμαίνετε ; Θα πρέπει να προσέξω κάτι ; Και κατα πόσο αξιόπιστη είναι πλέον μια μετατροπή καθώς αν θυμάμαι καλά πιο παλιά σε πολλούς βγαίνανε προβλήματα.

To συγκεκριμένο μοντελο δε έχει θέματα με το υγραέριο. Αυτά βγάζουν συχνά εγκέφαλο τα μοντέλα. Κάνε ένα έλεγχο στη βαλβίδα πίεσης λαδιού μήπως στάζει λάδι και σου πάει στο εγκέφαλο.

Το αμάξι όπως είναι τώρα δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στην ανάφλεξη (δηλαδή ρευματα- μπουζί πολλ/στες ) , βάλτο και σε διαγνωστικό μηχάνημα να δεις εάν έχει καταγράψει σφάλματα.

Δε χρειάζεται κάποιο ακριβό αμάξι . Δες κάποιο Ιταλικό συστήμα .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

To συγκεκριμένο μοντελο δε έχει θέματα με το υγραέριο. Αυτά βγάζουν συχνά εγκέφαλο τα μοντέλα. Κάνε ένα έλεγχο στη βαλβίδα πίεσης λαδιού μήπως στάζει λάδι και σου πάει στο εγκέφαλο.

Το αμάξι όπως είναι τώρα δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στην ανάφλεξη (δηλαδή ρευματα- μπουζί πολλ/στες ) , βάλτο και σε διαγνωστικό μηχάνημα να δεις εάν έχει καταγράψει σφάλματα.

Δε χρειάζεται κάποιο ακριβό αμάξι . Δες κάποιο Ιταλικό συστήμα .

 

Το έχω ήδη το αμάξι για μετατροπή ρώτησα ποσό περίπου πάει , τις προάλλες το εβαλα σε ένα διαγνωστικό και έβγαζε πεταλούδα γκαζιού έτσι μου είπε ο άλλος στο συνεργείο , δυστυχώς δεν έχω ιδέα απο αυτοκίνητα αλλά η αλήθεια είναι πως το νιώθω λίγο σαν να αργεί το αμάξι κάπως το πρωί πχ όταν το βάζω μπροστά ρεταρει και περιμένω λίγο να σταθεροποιηθεί ο δείκτης των στροφών καθώς ανεβοκατεβαίνει απο 1000 σε 0 σαν να αγκομαχάει αλλά μετά σταθεροποιείτε 

Επεξ/σία από NobodyRankXV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

Το έχω ήδη το αμάξι για μετατροπή ρώτησα ποσό περίπου πάει , τις προάλλες το εβαλα σε ένα διαγνωστικό και έβγαζε πεταλούδα γκαζιού έτσι μου είπε ο άλλος στο συνεργείο , δυστυχώς δεν έχω ιδέα απο αυτοκίνητα αλλά η αλήθεια είναι πως το νιώθω λίγο σαν να αργεί το αμάξι κάπως το πρωί πχ όταν το βάζω μπροστά ρεταρει και περιμένω λίγο να σταθεροποιηθεί ο δείκτης των στροφών καθώς ανεβοκατεβαίνει απο 1000 σε 0 σαν να αγκομαχάει αλλά μετά σταθεροποιείτε 

Αυτό είναι η βαλβίδα egr που πλέει τα λοίσθια. Άλλαξε τη γιατί με το υγραέριο θα γίνουν πιο έντονα τα συμπτώματα. Κόστος περίπου από 45€-70€ για καινούργια ιμιτασιον. 

Από εκεί και πέρα, επειδή έχουμε δει τέρατα εγκαταστάσεις σε αυτοκίνητα, θα τσεκαρεις ότι τα μπεκ ή οι ηλεκτροβαλβιδες (ότι από τα δύο βάλεις), να αφήνουν ελεύθερο το καπάκι του συγκεκριμένου κινητήρα. Χρειάζεται για μία απλή αλλαγή μπουζί όσο και για τον πολλαπλασιαστή που βαρανε συχνά αυτά τα μοτέρ. 

Κοινώς αυτό στην φωτογραφία θα το αποφύγεις πάση θυσία! Εν ανάγκη δείξε την στον εγκαταστάτη και πες του δεν θέλω αυτό!

IMG_20220706_020240.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...