meletis_m Δημοσ. Δευτέρα στις 07:09 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:09 μμ 27 λεπτά πριν, IoannisSM είπε Χτυπα την αντλια απο πανω (κατω απο πισω καθισματα ξερω) μηπως και... Λογικα η αντλια ειναι μεσα στην εγγυηση... Έχει γίνει ήδη το χτύπημα . Πήγα συννενοηθηκα με το συνεργείο. Αυτός θα το κανονίσει . Και καλά τα καταστήματα εάν έχεις όχημα διπλού καυσίμου δε καλύπτουν την αντλία καυσίμου. Μου είπε φερτο και θα το κανονίσω . Η αντλία είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με κακής ποιότητας . Δε νομίζω ότι ευθύνεται το LPG. Το μελάνο σημείο των Corsa C/D είναι που έχει καταργηθεί και ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου επάνω από τη αντλία . Μπορεί να δουλεύει η αντλία καυσίμου και να μη σηκώνει πίεση . Γιατί και εκεί είχε θέμα . Θα λυθεί και βλέπουμε !
papoys1 Δημοσ. Δευτέρα στις 09:37 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:37 μμ Στις 27/4/2025 στις 8:54 ΜΜ, meletis_m είπε Γνωρίζουμε για έκτακτη ανάγκη σε Europegas Basico πως λειτουργεί η εκκίνηση με υγραέριο; Στο Manual αναφέρει μόνο πως ενεργοποιείται η επιλογή μέσα από το Software . Δοκίμασα και με πατημένο το κουμπί εναλλαγής και πριν δώσω μίζα και ανοίξω διακόπτη . Έμεινα από αντλία καυσίμου (αλλαγμένη πριν 2 μήνες ) μαζί με ρυθμιστή πίεσης και έλεγα να αποφύγω οδική. Για να κάνεις έκτακτη εκκίνηση με υγραέριο πατάς το κουμπάκι εναλλαγής καυσίμου από υγραέριο σε βενζίνα και το αντίθετο.Το κρατάς πατημένο σταθερά με το αριστερό χέρι και μιζάρεις 10-15 δευτερόλεπτα συνεχώς.Το έχω εκινήσει με αυτόν τον τρόπο 3-4 φορές. Μια φορά μόνο δεν πήρε διότι ήταν χειμώνας με -5 θερμοκρασία και δεν ν ήταν δυνατόν να πάρει. Αυτο μπορεί να γίνει 4-5 φορές αλλά μετά πρέπει να γίνει από τον εγκαταστάτη μηδενισμός εγκεφάλου να μπορεί να ξαναπάρει. 1
Greektrooper Δημοσ. Τρίτη στις 09:00 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:00 πμ 13 ώρες πριν, meletis_m είπε Η αντλία είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με κακής ποιότητας . Δε νομίζω ότι ευθύνεται το LPG. Το μελάνο σημείο των Corsa C/D είναι που έχει καταργηθεί και ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου επάνω από τη αντλία . Μπορεί να δουλεύει η αντλία καυσίμου και να μη σηκώνει πίεση . Γιατί και εκεί είχε θέμα . Θα λυθεί και βλέπουμε ! Καλημέρα. Πριν αλλάξεις την αντλία κάντε ένα τσεκ ότι έρχεται ρεύμα στην φύσα. Πάρα πολύ δύσκολο να έκλασε αντλία βενζίνης (οποιασδήποτε ποιότητας) μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Μου έχει τύχει δύο φορές η κλασική περίπτωση των κλασμενων εγκεφάλων ZXE... (εκτός από τα γνωστά άλλα συμπτώματα) να μην δίνει ο εγκέφαλος ρεύμα στην αντλία. Φυσικά μέχρι κάποιος να ασχοληθεί πραγματικά, οι μηχανικοί αλλάζουν αντλίες για πλάκα τσάμπα και βερεσε. Αν το ελέγξεις και είναι αντλία όντως όλα Οκ. Αν όμως μιζαροντας δεν φέρνει ρεύμα στην φύσα, στείλε μου ένα μήνυμα να σου πω πως μπορείς να το σώσεις. 2 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 10:12 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:12 πμ 1 ώρα πριν, Greektrooper είπε Καλημέρα. Πριν αλλάξεις την αντλία κάντε ένα τσεκ ότι έρχεται ρεύμα στην φύσα. Πάρα πολύ δύσκολο να έκλασε αντλία βενζίνης (οποιασδήποτε ποιότητας) μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Η νουμερο 1 αιτια που χαλαει η φυσα ή ο αγωγος ειναι η μονιμη υπερφορτιση της κυκλωματος της τρομπας λογω οτι εχει ξεκινησει να κολλαει. Η ασφαλεια βραδειας τηξεως δεν κανει τιποτε σε αυτη την περιπτωση 16 ώρες πριν, meletis11 είπε Τι εννοείς; Τι κάνει αυτο το συστημα; κρατας το κουμπι πατημενο και βαζεις μπροστα με υγραεριο, τοσο κακορυθμιζμενα που ειναι το 95% των συστηματων για να παρει θελει αιτηση στον ΕΦΚΑ
meletis_m Δημοσ. Τρίτη στις 10:16 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:16 πμ 1 ώρα πριν, Greektrooper είπε Καλημέρα. Πριν αλλάξεις την αντλία κάντε ένα τσεκ ότι έρχεται ρεύμα στην φύσα. Πάρα πολύ δύσκολο να έκλασε αντλία βενζίνης (οποιασδήποτε ποιότητας) μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Μου έχει τύχει δύο φορές η κλασική περίπτωση των κλασμενων εγκεφάλων ZXE... (εκτός από τα γνωστά άλλα συμπτώματα) να μην δίνει ο εγκέφαλος ρεύμα στην αντλία. Φυσικά μέχρι κάποιος να ασχοληθεί πραγματικά, οι μηχανικοί αλλάζουν αντλίες για πλάκα τσάμπα και βερεσε. Αν το ελέγξεις και είναι αντλία όντως όλα Οκ. Αν όμως μιζαροντας δεν φέρνει ρεύμα στην φύσα, στείλε μου ένα μήνυμα να σου πω πως μπορείς να το σώσεις. Σε ευχαριστώ, το πήγα στο μάστορα που είχε αλλάξει . Το άλλο σύμπτωμα που έκανε είναι μέσω Opcom έβγαζε κωδικό P0460 Low Voltage Fuel Sensor & δε λειτουργεί και το ταχύμετρο. Φοβάμαι μήπως είναι εγκέφαλος εν τέλει . Γιατί και πριν λίγο καιρό έβγαζε για αισθητήρα εκκεντροφόρου / στροφαλου . Λάδι δε είχαν οι φισες καλωδιώσεις. 12 ώρες πριν, papoys1 είπε Για να κάνεις έκτακτη εκκίνηση με υγραέριο πατάς το κουμπάκι εναλλαγής καυσίμου από υγραέριο σε βενζίνα και το αντίθετο.Το κρατάς πατημένο σταθερά με το αριστερό χέρι και μιζάρεις 10-15 δευτερόλεπτα συνεχώς.Το έχω εκινήσει με αυτόν τον τρόπο 3-4 φορές. Μια φορά μόνο δεν πήρε διότι ήταν χειμώνας με -5 θερμοκρασία και δεν ν ήταν δυνατόν να πάρει. Αυτο μπορεί να γίνει 4-5 φορές αλλά μετά πρέπει να γίνει από τον εγκαταστάτη μηδενισμός εγκεφάλου να μπορεί να ξαναπάρει. Στις 27/4/2025 στις 8:54 ΜΜ, meletis_m είπε Γνωρίζουμε για έκτακτη ανάγκη σε Europegas Basico πως λειτουργεί η εκκίνηση με υγραέριο; Στο Manual αναφέρει μόνο πως ενεργοποιείται η επιλογή μέσα από το Software . Δοκίμασα και με πατημένο το κουμπί εναλλαγής και πριν δώσω μίζα και ανοίξω διακόπτη . Έμεινα από αντλία καυσίμου (αλλαγμένη πριν 2 μήνες ) μαζί με ρυθμιστή πίεσης και έλεγα να αποφύγω οδική. 19 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αυτο ηξερα κι εγω αλλα με τον διακοπτη στην πρωτη σκαλα ...Δεν μου εχει χρειαστει ...ακομα . Το αμάξι πήρε με υγραέριο, το άφησα να ζεσταθεί καλά και πήγε συνεργείο. Εγώ άνοιγα πρώτα ανάφλεξη και μετά πατάτα το διακόπτη εναλλαγής . Θέλει με κλειστή ανάφλεξη , πατημένο κουμπί το κρατάς και μιζαρεις και το αφήνεις αυστηρά να ζεσταθεί και ξεκινάς . Το Europegas μέχρι 10 φορές έχει όπως όλα τα συστήματα. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 12:36 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:36 μμ 2 ώρες πριν, meletis_m είπε Εγώ άνοιγα πρώτα ανάφλεξη και μετά πατάτα το διακόπτη εναλλαγής . Θέλει με κλειστή ανάφλεξη , πατημένο κουμπί το κρατάς και μιζαρεις και το αφήνεις αυστηρά να ζεσταθεί και ξεκινάς . Το Europegas μέχρι 10 φορές έχει όπως όλα τα συστήματα. παραπλησιες διαδικασιες 1
papoys1 Δημοσ. χθες στις 04:50 πμ Δημοσ. χθες στις 04:50 πμ Εμένα το opel με άφησε τρεις φορές στο δρόμο. Εσβηνε και δεν έπαιρνε μπροστά.Φοβομουν αντλία αλλά τελικά ήταν το δυναμό το οποίο είχα κάνει επισκευή σε ένα μα..κα ηλεκτρολόγο.Εβαλα καινούργιο πάνω σε άλλο και όλα μια χαρά.
Doubt Δημοσ. χθες στις 07:48 πμ Δημοσ. χθες στις 07:48 πμ Μετά από 7,5 έτη αποχωρώ από το υγραέριο κίνησης, αγόρασα ντίζελ. Το υγραεριοκίνητο είναι προς πώληση, υπάρχει και αγγελία στο ινσομνια. Εύχομαι καλή συνέχεια, ασφαλή και οικονομικά χιλιόμετρα σε όλους. 2 1
Varnavas89 Δημοσ. χθες στις 09:18 πμ Δημοσ. χθες στις 09:18 πμ Ρίσκο; Βγαίνει το κινεζικό dfsk600 που είναι βενζινη τοποθετούν υγραέριο επίσημα από την αντιπροσωπεία Α' ποιότητας, και χωρίς να χάνει την εγγύηση το αυτοκίνητο. Είναι 7θεσιο και 25κ με την έκπτωση. Αξίζει λέτε; Καίει άντερα με βενζίνη 10λ/100 , με lpg όμως δε ξέρω πόσο θα είναι πραγματική κατανάλωση στο lpg.. 1
meletis_m Δημοσ. χθες στις 10:21 πμ Δημοσ. χθες στις 10:21 πμ 5 ώρες πριν, papoys1 είπε Εμένα το opel με άφησε τρεις φορές στο δρόμο. Εσβηνε και δεν έπαιρνε μπροστά.Φοβομουν αντλία αλλά τελικά ήταν το δυναμό το οποίο είχα κάνει επισκευή σε ένα μα..κα ηλεκτρολόγο.Εβαλα καινούργιο πάνω σε άλλο και όλα μια χαρά. Δυναμό δε είναι . Είναι ο μόνος που θα το ψάξει εκεί που το πήγα . Θα δει φίσα τρομπας και μπορεί και από εγκέφαλο να κόβει η αντλία καυσίμου. Είναι οι ασθενείς των xe κινητήρων των Opel . Όπως και να το κάνουμε είναι αμάξι 22 ετών με 350.000. Εάν είναι ακριβή βλάβη δε ξέρω εάν θα προχωρήσω σε επισκευή του .
meletis11 Δημοσ. χθες στις 01:40 μμ Δημοσ. χθες στις 01:40 μμ 4 ώρες πριν, Varnavas89 είπε Ρίσκο; Βγαίνει το κινεζικό dfsk600 που είναι βενζινη τοποθετούν υγραέριο επίσημα από την αντιπροσωπεία Α' ποιότητας, και χωρίς να χάνει την εγγύηση το αυτοκίνητο. Είναι 7θεσιο και 25κ με την έκπτωση. Αξίζει λέτε; Καίει άντερα με βενζίνη 10λ/100 , με lpg όμως δε ξέρω πόσο θα είναι πραγματική κατανάλωση στο lpg.. Ειναι. Οχι οτι αρκει, αλλα οδηγησε το πρωτιστως δοκιμαστικως (test drive).
Varnavas89 Δημοσ. χθες στις 03:53 μμ Δημοσ. χθες στις 03:53 μμ 2 ώρες πριν, meletis11 είπε Ειναι. Οχι οτι αρκει, αλλα οδηγησε το πρωτιστως δοκιμαστικως (test drive). Ε ναι για να δούμε
papoys1 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 22 ώρες πριν, meletis_m είπε Δυναμό δε είναι . Είναι ο μόνος που θα το ψάξει εκεί που το πήγα . Θα δει φίσα τρομπας και μπορεί και από εγκέφαλο να κόβει η αντλία καυσίμου. Είναι οι ασθενείς των xe κινητήρων των Opel . Όπως και να το κάνουμε είναι αμάξι 22 ετών με 350.000. Εάν είναι ακριβή βλάβη δε ξέρω εάν θα προχωρήσω σε επισκευή του . Μελέτη και μενα 20 χρόνων 402.000 χιλιόμετρα z16xe είναι. Θα σου πω όμως οτι οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι από τους καλύτερους για μετατροπή. Απλοί 16βάλβιδοι με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες λειτουργούν με σκέτο υγραέριο μόλις γυρίζουν δεν θέλουν ψεκασμούς βενζίνης και αυτό τα κάνει απίστευτα οικονομικά. Εχουν τα ηλεκτρικά τους κάποιες ψιλοβλάβες αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα.Δεν το αλλάζω με κανένα λιμουζίνα είναι ούτε με 40κ παίρνω παρόμοιο έστω σε ηλεκτρικό. 13 χρόνια 274.000 χιλιόμετρα με υγραέριο μηχανούλα καινούργια δεν καίει λάδι τι άλλο να ζητήσω. Πρόσφατα ξεκίνησα μάζεμα άλλαξα όλη την πίσω ανάρτηση (εκτός αμορτισέρ)γιατί δεν ειχε αλλαχτεί ποτέ , κοπάναγε απίστευτη αλλαγή στο δρόμο. Σειρα έχουν αμορτισέρ με βάσεις μπροστά οι οποίες βάσεις δεν έχουν αλαχτεί και κοπανάνε λιγάκι και αυτές.Με 1000 ευρώ τμηματικά θα το κάνω κουκλί αφού το μοτερ είναι σκυλι.Καλα τα καινούργια αλλά με τη συνταξούλα δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω. Λάδια φίλτρα μπουζί , φρενα δίσκους τακάκια αλλάζω μόνος σετ ιμάντα για αλλαγή του έχω πάρει πάμφθηνο (90 με αντλία SKF) ανταλλακτικα γενικά αυτή την εποχή πολύ καλές τιμές γιαυτό αποφάσισα να του κάνω γενικό μάζεμα. Ναι ωραίες οι οθόνες τα αυτόματα - ηλεκτρικά αλλά δυστυχώς δεν συμβαδίζουν με την ηλικία μου. Ας πάνε πιο νέοι εκεί. 2 1
meletis_m Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Μελέτη και μενα 20 χρόνων 402.000 χιλιόμετρα z16xe είναι. Θα σου πω όμως οτι οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι από τους καλύτερους για μετατροπή. Απλοί 16βάλβιδοι με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες λειτουργούν με σκέτο υγραέριο μόλις γυρίζουν δεν θέλουν ψεκασμούς βενζίνης και αυτό τα κάνει απίστευτα οικονομικά. Εχουν τα ηλεκτρικά τους κάποιες ψιλοβλάβες αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα.Δεν το αλλάζω με κανένα λιμουζίνα είναι ούτε με 40κ παίρνω παρόμοιο έστω σε ηλεκτρικό. 13 χρόνια 274.000 χιλιόμετρα με υγραέριο μηχανούλα καινούργια δεν καίει λάδι τι άλλο να ζητήσω. Πρόσφατα ξεκίνησα μάζεμα άλλαξα όλη την πίσω ανάρτηση (εκτός αμορτισέρ)γιατί δεν ειχε αλλαχτεί ποτέ , κοπάναγε απίστευτη αλλαγή στο δρόμο. Σειρα έχουν αμορτισέρ με βάσεις μπροστά οι οποίες βάσεις δεν έχουν αλαχτεί και κοπανάνε λιγάκι και αυτές.Με 1000 ευρώ τμηματικά θα το κάνω κουκλί αφού το μοτερ είναι σκυλι.Καλα τα καινούργια αλλά με τη συνταξούλα δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω. Λάδια φίλτρα μπουζί , φρενα δίσκους τακάκια αλλάζω μόνος σετ ιμάντα για αλλαγή του έχω πάρει πάμφθηνο (90 με αντλία SKF) ανταλλακτικα γενικά αυτή την εποχή πολύ καλές τιμές γιαυτό αποφάσισα να του κάνω γενικό μάζεμα. Ναι ωραίες οι οθόνες τα αυτόματα - ηλεκτρικά αλλά δυστυχώς δεν συμβαδίζουν με την ηλικία μου. Ας πάνε πιο νέοι εκεί. Βγαίνουμε εκτός θέματος λίγο. Εμένα είναι 2ο χέρι . Και πιθανόν δε γινόταν σωστή φροντίδα (παρόλο ιδιώτης ), κάνω 70 χιλιόμετρα καθημερινά μόνο εργασίας . Με υγραέριο συμπλήρωσα ήδη σε 2 χρόνια 50,000. Σύστημα διεύθυνσης/ φρένα το έχω μαζέψει και εγώ . Απλώς από κάποια στιγμή και μετά είναι και ασύμφορο και δε βρίσκεις και ανταλλακτικά - έχουν καταργηθεί . Τελικά το θέμα ήταν ότι είχε φύγει εσωτερικά το σωληνάκι από την αντλία καυσίμου (2 μηνών τοποθετημένη) και διορθώθηκε και το φλοτερ του. Με τα χιλιόμετρα που κάνω έχω σκοπό 1 χρόνο να το κρατήσω και να ξεκινήσω να ψάχνω για άλλο. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα