Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, meletis11 είπε

Δεν ητανε τα ραλλι εργοστασιακα τουρμπο.

Κια ουτως ή αλλως παλαια και βεβαρημένα αμαξια ειναι πια.

Ωστοσο ναι χρειάζεται ερευνα και προσοχη.

Οχι το παλιό ραλλι φίλε.Το επόμενο 207 τουρμπο  έβγαζε με 150 και 175 ίππους.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σε τουρμπο δεν θα ρισκάριζα υγραέριο.Μακάρι να κάνετε πολλά πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα.

Εβαλε ο γιος πριν 4-5 χρόνια στο πεζο ραλι 150 άλογα με ψεκασμους 30% περίπου. Ημουν αντίθετος αλλά δεν με άκουσε.Πριν μια βδομάδα το πήρε από το συνεργείο 2.100 επισκευή μηχανής.

Του λέω τώρα να το ξηλώσει και να το πετάξει.Δεν ξέρω τι θα κάνει δικό του είναι μεγάλος είναι ας αποφασίσει αλλά είναι κρίμα σε 1-2 χρόνια να είναι για απόσυρση.

Πολύ πιθανόν να ήταν ήδη επιβαρυμένο το μοτέρ και όχι τόσο σωστά ρυθμισμένο .

Ειδικά εάν το πίεζε κιόλας . Σίγουρα να βάλει αναλυτή καυσαερίων να παρακολουθεί το μείγμα εάν είναι βελτιωμένο το αμάξι . Και τις κατάλληλες παροχές σε μπεκ υγραερίου/ μειωτηρα .

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οχι το παλιό ραλλι φίλε.Το επόμενο 207 τουρμπο  έβγαζε με 150 και 175 ίππους.

2 παρατηρήσεις, το rallye έβγαινε με τα 150 και το RC με τα 175 (και τα 2 με το ίδιο μοτέρ) 

Και χωρίς καμία διάθεση πικαρίσματος (γιατί έχω την εξέλιξη του συγκεκριμένου  με τα 270 άλογα) τα συγκεκριμένα μοτέρ (κωδικός EP6) και ακίνητα να τα έχεις και να μην τους κάνεις χλμ, πάλι θα βρούν κάποιον λόγο να χαλάσουν. Εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί τόσο ζημιάρικο κινητήρα.

Δεν μας αναφέρεις τι ακριβώς ζημιά έπαθε ,με βάση το ποσό κάπου πάει το μυαλό μου, αλλά αν άρχισε να καίει λάδια ή είχε μαζέψει καρβουνίλα στην εισαγωγή (δεν στοιχίζει όμως επουδενί 2100 η συγκεκριμένη επισκευή άρα μάλλον το πρώτο είναι) , θα το πάθαινε και με την βενζίνη (ιδίως με την καρβουνίλα στην εισαγωγή, με το αέριο θα είχε πολύ λιγότερη) . Οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες στο συγκεκριμένο και λύσεις για άμεσου ψεκασμού κινητήρες έχουν δωθεί από τις εταιρείες LPG kits, εδώ και χρόνια. 

Ξαναλέω όμως, ότι εγώ προσωπικά, δεν θα σκάλιζα EP6 μοτέρ, ούτε σε τούρμπο, ούτε στα ατμοσφαιρικά ξαδερφάκια του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...