_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 To e-banking της eurobank είναι μακράν το πιο δύχρηστο καθώς θέλει έγκριση certificates για κάθε υπολογιστή κ άλλες τέτοιες μπούρδες για να μπορέσεις να κάνεις συναλλαγή. Δηλαδή μετά από κάθε format άντε ξαναπάρτους τηλέφωνο. Kαι μετά από φορμάτ δούλεψε κανονικά.
lostson Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 telikiasmenos όσον αφορά το 1) αν μπορέσεις να μου κάνεις μεταφορά χρημάτων με mozilla εγώ κάνω κολοτούμπες δημόσια... Μη λέμε και οτι θέλουμε Έχω κάνεις πάμπολες
kastel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 ...Και η εισοδος σε αυτο με ενα username και pasword οπως μπαινουμε σε ενα forum δεν ξερω αν ειναι το ιδιο ασφαλης. Δεν έχει ουσιαστική διαφορά στην είσοδο σε σχέση με το παλιό interface αφού υπάρχει ακόμα η δυνατότητα της πληκτρολόγησης του password με το εικονικό πληκτρολόγιο. Στο θέμα ασφάλειας υπάρχει επίσης η δυνατότητα αποστολής κωδικού είτε με email είτε με SMS για την πραγματοποίηση συναλλαγής. Και τέλος αν όλα αυτά δεν σε καλύπτουν ή δεν μπορείς να προσαρμοστείς με το νέο interface υπάρχει η δυνατότητα της χρήσης του παλιού.
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Δεν έχει ουσιαστική διαφορά στην είσοδο σε σχέση με το παλιό interface αφού υπάρχει ακόμα η δυνατότητα της πληκτρολόγησης του password με το εικονικό πληκτρολόγιο.Στο θέμα ασφάλειας υπάρχει επίσης η δυνατότητα αποστολής κωδικού είτε με email είτε με SMS για την πραγματοποίηση συναλλαγής. Και τέλος αν όλα αυτά δεν σε καλύπτουν ή δεν μπορείς να προσαρμοστείς με το νέο interface υπάρχει η δυνατότητα της χρήσης του παλιού. Η αληθεια ειναι οτι με βολευει το παλιο αλλα για ποσο ακομα θα ειναι διαθεσιμο ???
michalis2610 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Γειά χαρά παίδες, ξεθάβω το θέμα καθώς αντιμετωπίζω προβλημα με το e-banking της Eurobank και ως ότου επικοινωνήσω μαζί τους και πάρω απάντηση σκέφτηκα μήπως είχε κανείς παρόμοιο προβλημα. Προσπαθώντας λοιπόν να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό μου στην Αγγλία η συναλλαγή μου βγάζει σφάλμα όταν επιλέγω το (ένα και μοναδικό) ψηφιακό πιστοποιητικό για να γίνει η επιβεβαίωση της μεταφοράς. "Λάθος. Σφάλμα κατά την δημιουργία της υπογραφής" Δοκίμασα σε FF-IE και παίρνω το ίδιο σφάλμα. Εκανα επανεγκατάσταση της Java αλλά τίποτα. Με προβληματίζει το γεγονός ότι κατά το αρχικό στάδιο της συναλλαγής (συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου/παραλήπτη/ΙΒΑΝ κτλ) μου εμφανίζεται μνμ ότι η εγκατεστημένη έκδοση JAVA 1.6.0 ΟΕΜ δεν είναι η τελευταία και δεν υποστηρίζει όλες της δυνατότητες ασφαλεία κτλ...ενώ έχω εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση. Σε εσάς έχει εμφανιστεί κάτι παρόμοιο? Τι σκ#τά...τρολλάρουν καιρό τώρα στην ΕυρωΤράπεζα αλλά έχει αρχίσει και γίνεται κουραστική η κατάσταση με το e-banking τους. Το σύστημα με τα πιστοποιητικά είναι εντελώς ηλίθιο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Γειά χαρά παίδες, ξεθάβω το θέμα καθώς αντιμετωπίζω προβλημα με το e-banking της Eurobank και ως ότου επικοινωνήσω μαζί τους και πάρω απάντηση σκέφτηκα μήπως είχε κανείς παρόμοιο προβλημα. Προσπαθώντας λοιπόν να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό μου στην Αγγλία η συναλλαγή μου βγάζει σφάλμα όταν επιλέγω το (ένα και μοναδικό) ψηφιακό πιστοποιητικό για να γίνει η επιβεβαίωση της μεταφοράς. "Λάθος. Σφάλμα κατά την δημιουργία της υπογραφής" Δοκίμασα σε FF-IE και παίρνω το ίδιο σφάλμα. Εκανα επανεγκατάσταση της Java αλλά τίποτα. Με προβληματίζει το γεγονός ότι κατά το αρχικό στάδιο της συναλλαγής (συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου/παραλήπτη/ΙΒΑΝ κτλ) μου εμφανίζεται μνμ ότι η εγκατεστημένη έκδοση JAVA 1.6.0 ΟΕΜ δεν είναι η τελευταία και δεν υποστηρίζει όλες της δυνατότητες ασφαλεία κτλ...ενώ έχω εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση. Σε εσάς έχει εμφανιστεί κάτι παρόμοιο? Τι σκ#τά...τρολλάρουν καιρό τώρα στην ΕυρωΤράπεζα αλλά έχει αρχίσει και γίνεται κουραστική η κατάσταση με το e-banking τους. Το σύστημα με τα πιστοποιητικά είναι εντελώς ηλίθιο. Ακριβως το ισιο μου εκανε σημερα και πηρα τηλ και μου ειπαν οτι λογω των παραπλανητικων email για ενεργοποιηση των στοιχειων εχουν μπλοκαρει τα πιστοποιητικα και πρεπει να τα διαγραψουμε και να παρουμε τηλ για να φτιαξουμε αλλα.
michalis2610 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Ευχαριστώ Γιάννη. Πάντως το ίδιο μνμ είχα λάβει και πριν 1-1,5 μήνα όταν είχα δοκιμάσει να μεταφέρω χρήματα αλλά επειδή δεν υπήρχε πίεση χρόνου δεν έδωσα σημασία. Σήμερα όμως που ο χρόνος πιέζει...είχαμε μαθήματα γαλλικών. Καλά χάθηκε ένα ενημερωτικό email...νομίζω ότι έκλεισε ο κύκλος μας με την συγκεκριμένη τράπεζα...e-banking customer service fail.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ Γιάννη. Πάντως το ίδιο μνμ είχα λάβει και πριν 1-1,5 μήνα όταν είχα δοκιμάσει να μεταφέρω χρήματα αλλά επειδή δεν υπήρχε πίεση χρόνου δεν έδωσα σημασία. Σήμερα όμως που ο χρόνος πιέζει...είχαμε μαθήματα γαλλικών. Καλά χάθηκε ένα ενημερωτικό email...νομίζω ότι έκλεισε ο κύκλος μας με την συγκεκριμένη τράπεζα...e-banking customer service fail. Εγω πριν ενα μηνα ή και πιο νωρις ειχα μεταφερει χρηματα παντως σε αλλη ελληνικη Τραπεζα.Απλα την ειχα στις επιλογες μου απο παλιοτερη συναλλαγη ενω σημερα για πρωτη φορα δοκιμασα με μορφη ΙΒΑΝ να μεταφερω σε λογαριασμο καινουργιο για μενα.Δεν ξερω αν εχει σημασια. Edit Μαλλον μαμακιες μου ελεγαν το πρωι...Τωρα απο το σπιτι με αλλο ποιστοποιητικο μια χαρα εκανα την μεταφορα χωρις να πειραξω κατι αλλο !!!!!:-D:mad::devil: Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2009 από Γιάννης Platano Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
parsifal Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 Καλησπέρα παιδιά. Παρατηρήσατε μήπως κάποια αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης των Ψηφιακών Πιστοποιητικών; Προσπαθώ να διαγράψω από το σύστημα ένα παλιό πιστοποιητικό (έκανα format και το πιστοποιητικό δεν υπάρχει πλέον τοπικά στο PC), αλλά δε βλέπω κουμπί για τη διαγραφή: Τόσο σε IE8 όσο και σε Firefox 3.0.10. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσάς;
imitheos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Καλησπέρα παιδιά. Παρατηρήσατε μήπως κάποια αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης των Ψηφιακών Πιστοποιητικών; Προσπαθώ να διαγράψω από το σύστημα ένα παλιό πιστοποιητικό (έκανα format και το πιστοποιητικό δεν υπάρχει πλέον τοπικά στο PC), αλλά δε βλέπω κουμπί για τη διαγραφή: [ATTACH]18657[/ATTACH] Τόσο σε IE8 όσο και σε Firefox 3.0.10. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσάς; Δεν σου αναφέρει ένα μήνυμα "Επικοινωνήστε με το τάδε νούμερο" ? Εδώ και καιρό απενεργοποίησαν την έκδοση/διαγραφή πιστοποιητικών "για λόγους ασφαλείας". Πέρνεις τηλέφωνο, ενεργοποιούν τα πιστοποιητικά και μετά έχεις μισή ώρα για να κάνεις έκδοση/διαγραφή. Τουλάχιστον σε μένα έτσι βγάζει. Σε Firefox σου έπαιζαν τα πιστοποιητικά ? Από όσο ξέρω λειτουργούν μόνο σε IE.
parsifal Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Μα τί αγκυλώσεις είναι αυτές; Πάνω που πάει να στρώσει αυτή η τράπεζα το e-banking της, δίνει μία και χύνει την καρδάρα με όλο το γάλα. Φίλε imitheos, έπαιζε άριστα το πιστοποιητικό σε Firefox και Windows XP, τουλάχιστον μέχρι πριν να κάνω το format. Και ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
imitheos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Μα τί αγκυλώσεις είναι αυτές; Πάνω που πάει να στρώσει αυτή η τράπεζα το e-banking της, δίνει μία και χύνει την καρδάρα με όλο το γάλα. Φίλε imitheos, έπαιζε άριστα το πιστοποιητικό σε Firefox και Windows XP, τουλάχιστον μέχρι πριν να κάνω το format. Και ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Περίεργο. Σε μένα δεν λειτούργησε ποτέ η λειτουργία των πιστοποιητικών. Δεν υπήρχε καν το κουμπί "έκδοση" και όταν τηλεφώνησα μου είπαν ότι είναι μόνο για IE. Βέβαια εγώ έχω την Linux έκδοση του FF αλλά δεν νομίζω να έχει διαφορά. Πήγε κάποια στιγμή να στρώσει η Eurobank ? Εγώ τις προάλλες ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ με τις βλακείες τους. Επειδή δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα πιστοποιητικά από Firefox χρησιμοποιώ τους κωδικούς μιας χρήσης μέσω SMS και τους είχαν απενεργοποιήσει και αυτούς. Η πλάκα τώρα ποια είναι. Μπορούν να ενεργοποιηθούν μόνο από υπολογιστή με ενεργοποιημένο πιστοποιητικό, που στην δική μου περίπτωση είναι αδύνατο λόγω FF και ο υπάλληλος μου είπε να πάω σε NetCafe ή κάπου αλλού που να έχει Windows. Που είναι η ασφάλειά τους όταν μου προτείνουν να πάω σε κάποιο κοινόχρηστο υπολογιστή και μάλιστα σε NetCafe. Έτσι αναγκάστηκα να εγκαταστήσω Windows στο VirtualBox και να τους ξαναπάρω τηλέφωνο ώστε να εγκαταστήσω πιστοποιητικό στο VirtualBox και μετά να ενεργοποιήσω τους κωδικούς μιας χρήσης για να μπορώ να δουλεύω από το Linux μου. Θα το ψάξω αύριο μήπως γίνεται να λειτουργήσουν τα πιστοποιητικά και σε μένα. Παλαιότερα που ήταν ανοικτή η έκδοση δεν υπήρχε καν το κουμπί και ο υπάλληλος ήταν κατηγορηματικός ότι χρειάζεται ΙΕ για αυτό με παραξένεψε το μήνυμά σου και στο ρώτησα.
parsifal Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Υπάρχει λόγος που διευκρίνισα «Firefox και Windows». Η διαχείριση και η επιλογή πιστοποιητικών για τις συναλλαγές γίνεται μέσω Java applet που πρέπει να φορτώσει ο browser. Χρειάζεται λοιπόν να υπάρχει εγκατεστημένο το JRE της Sun σε Windows. Σε Linux δεν ξέρω σε τί κατάσταση βρίσκεται πλέον η υποστήριξη Java, υπήρχαν θυμάμαι διάφορα εναλλακτικά Java VM implementations.
imitheos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2009 Υπάρχει λόγος που διευκρίνισα «Firefox και Windows». Η διαχείριση και η επιλογή πιστοποιητικών για τις συναλλαγές γίνεται μέσω Java applet που πρέπει να φορτώσει ο browser. Χρειάζεται λοιπόν να υπάρχει εγκατεστημένο το JRE της Sun σε Windows. Σε Linux δεν ξέρω σε τί κατάσταση βρίσκεται πλέον η υποστήριξη Java, υπήρχαν θυμάμαι διάφορα εναλλακτικά Java VM implementations. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Δεν το ήξερα για την Java. Ίδια έκδοση του Jre της Sun υπάρχει και σε Linux αλλά ίσως η υλοποίηση της Eurobank να μην είναι σωστή. Τέλως πάντων για να μην βγαίνουμε και εκτός θέματος, η Eurobank καλή και χρυσή αλλά θέλει δουλειά στο e-banking της.
ge0rge007 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2009 Παιδιά δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά πλέον πρέπει να βάλεις τον κωδικό σου με virtual keyboard. Κάποια στιγμή το είχαν και παλιά για τον αριθμό της χρεωστικής αν θυμάστε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα