Προς το περιεχόμενο

VGA PC~PS3


Commentator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καμια...είναι ειδικά φτιαγμένη από την ινίδια και την sony από ότι ξέρω. Τώρα από την στιγμή που υποστηρίζει fullHD λογικά συγκρίνετε με 7xxx series.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα διαβασει οτι ηταν ειδικη κατασκευη απο την Nvidia για τη Sony (κατι RX και τετοια) και η επιδοση της ηταν λιγο καλυτερη απο 2x7800GT SLI...Αλλα τωρα που να μας την πει το PS3...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το RSX "reality synthesizer" ειναι μια tweaked version του G70, εχει παρομοιες επιδοσεις με την 7800GTX αλλα υστερει σε καποια ζητηματα ευρους μνημης/διαυλου σε σχεση με αυτη.

Γενικα δεν μπορουμε να συγκρινουμε αμεσα 2 gpus που δεν χρησιμοποιουνται στην ιδια πλατφορμα (μηλα με αχλαδια δλδ) γιατι η μια χρησιμοποιει την x86 και η αλλη ειναι Cell based οπως και η χρηση της system RAM

 

Nvidia RSX specs

  • 550 MHz G71 based GPU on 90 nm process [1][2]
    • 300+ million transistors (600 million with Cell CPU) [3]
    • Multi-way programmable parallel floating-point shader pipelines[4]
      • Independent pixel/vertex shader architecture
      • 24 parallel pixel pipelines, aligned in 6-way MIMD array
        • 5 ALU operations per pipeline, per cycle (2 vector4 or 2 scalar/dual/co-issue and fog ALU)
        • 27 FLOPS per pipeline, per cycle

        [*]8 parallel vertex pipelines, aligned in 8-way MIMD array

        • 2 ALU operations per pipeline, per cycle (1 vector4 and 1 scalar, dual issue)
        • 10 FLOPS per pipeline, per cycle

        [*]Maximum vertex count:1.2 billion vertices per second

        • polygon count: 450 million polygons per second

      • Maximum shader operations:100 billion shader operations per second ( 136 shader operations per clock cycle ). [5]
      • Announced: 1.8 TFLOPS (trillion floating point operations per second) (2 TFLOPS overall performance)[6] [7]

      [*]24 texture filtering units (TF) and 8 vertex texture addressing units (TA)

      • 24 filtered samples per clock
        • Maximum texel fillrate: 13.2 GigaTexels per second (24 textures * 550 MHz)

        [*]32 unfiltered texture samples per clock, ( 8 TA x 4 texture samples )

      [*]8 Render Output units

      • Peak pixel fillrate (theoretical): 6.88 Gigapixel per second
      • Maximum Z sample rate: 8.8 GigaSamples per second (2 Z-samples * 8 ROPs * 550 MHz)
      • Maximum anti-aliasing sample rate: 8.8 GigaSamples per second (2 AA samples * 8 ROPs * 550 MHz)

      [*]Maximum Dot product operations: 51 billion per second [8]

      [*]128-bit pixel precision offers rendering of scenes with high dynamic range rendering (HDR)

      [*]256 MiB GDDR3 RAM at 700 MHz[9] [10]

      • 128-bit memory bus width
      • 22.4 GB/s read and write bandwidth

      [*]Cell FlexIO bus interface

      • 20 GB/s read to the Cell and XDR memory
      • 15 GB/s write to the Cell and XDR memory

      [*]Support for OpenGL ES 2.0

      [*]Support for S3TC texture compression [1]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοούσα...δεν πειράζει ;)

 

το κατάλαβα μωρέ (emoticons) :P

απλά το γράφω για σιγουριά γιατί δεν αντέχω να βλέπω αγγλικές λέξεις στα ελληνικά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο ελληνικά!!!

fuck yeah!

μερικά ινίδια για το σπίτι plx

 

πίστεψε με άμα δεν υπήρχε το http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp δεν θα ήμουν μέλος πια...ξέρεις μερικοί έχουμε να γράψουμε ελληνικά καμια 10+ χρονια, οποτε μερικά λάθη είναι ανεκτά... ;)_

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω το ίδιο δουλεύω (αν και προτιμώ του pctechnology που δεν έχει και όριο)

αλλα ελέγχω έστω το τι πρέπει να μείνει αγγλικά.

ε και δεν τι λέω στον άλλον επειδή έβαλε τα specs στα αγγλικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...