Προς το περιεχόμενο

Gears of War 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 602
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Priv , θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε κάποια απο αυτά που ανέφερες .

 

1) Οι χάρτες στο 2 είναι ΠΑΡΑ πολύ καλοί. Επίσης, πέρα απο την σχεδίαση τους , έχουν και έξτρα στοιχεία που αλλάζουν το gameplay όπως πχ razorhail .

2) To ότι κινείται πιο αργά ο χαρακτήρας δεν σημαίνει οτι είναι αρνητικό .

3) Το shotgun είναι όπως έπρεπε να ειναι και στο πρώτο gears. Πλέον δεν υπάρχει η λογική : Ορμάω με το shotgun και καθαρίζω 5 . Στο πρώτο ήταν overpowered .

4) Θα συμφωνήσω για το πριόνισμα. Απλά είναι νωρίς για οριστικά συμπεράσματα.

5) Δεν ανέφερες κάτι σημαντικό για το καμπέρωμα και τα grenades. Δεν είχαμε friendly fire . Όχι οτι θα έλυνε πολύ το πρόβλημα , όσοι θέλουν να να καμπερώσουν θα βρουν τρόπο , αλλά σίγουρα θα έπαιζε ρόλο .

6) Για το Horde δεν έχω να πω τπτ. Απλά θα γράψει ιστορία .

 

Και κάποιες γενικές επισημάνσεις :

1) Όταν μένει στο τέλος 1 αντίπαλος, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για καμπέρωμα λόγω του οτι είναι πιο μεγάλες οι πίστες. Δυστυχώς ήδη πέτυχα περιπτώσεις που καταντούσαν εκνευριστικοί .

2) Δεν μπορείς να <<κλείσεις>> το lobby στο private. πχ θέλω να παίξω με 5 φίλους μου και μόνο, τώρα δεν γίνεται . Όποιος είναι στην FL ή στην Recent Played λίστα μπορεί να κάνει join .

3) Δεν έχει δυστυχώς map cycle. Απο την άλλη, μπορείς να κάνεις οτι αλλαγές θέλεις σε mode,maps,players χωρίς να ξαναστήνεις το lobby .

 

Πλεόν το gameplay έχει αλλάξει σημαντικά . Θέλει στρατηγική ,θέλει tactics, θέλει συνεννοήση. ΔΕΝ μπορείς πλέον να κινείσαι μόνος όπως στο πρώτο , είσαι απλά DEAD .

 

Σίγουρα μου έχουν ξεφύγει κι άλλα points , θα επανέρθω :-)

 

1)Οι χάρτες είναι απλά καλοί. Ξεχωρίζoυν για μένα η Hail και η River. Gridlock και Canals δεν τις φτάνει καμία όμως.

2)Για εμένα είναι αρνητικό. Στο 1 είχες την αίσθηση ότι έλεγχες ένα badass χαρακτήρα. Αυτό χάθηκε τώρα.

3)Το shotgun χρειαζόταν μείωση αλλα όχι τόσο μιας και τώρα έχουμε το stopping power.

5) Friendly fire δεν έχει στα ranked στα οποία θα έπρεπε να απαγορευτεί το mortar. Εντελώς noobiko όπλο ιδίως χωρίς frienly fire on.

6) Το horde πολύ καλό αλλά πόσο καιρό θα παίζεις εναντίον bots. Και στην τελική δεν είναι καν horde. 30-40 Locusts είναι που για να πεθάνουν θέλουν 1 εκ σφαίρες.

 

Επίσης κάποια άλλα που δεν μου άρεσαν:

Που είναι τα pings? γιατί τα κρύβουν? Φοβερή λύση βρήκε η epic για να μην φωνάζει κανένας στα ranked περι lag

Το frame rate στα modes με spawns πολλές φορές είναι χάλια. γενικά δεν μου φαίνεται τόσο ομαλό όσο το 1. Το frame rate με το ζόρι κρατιέται στα 30fps.

Γιατί μας πετάει μετά απο κάθε match στο lobby (οπότε ξεκίνα πάλι για να μπούμε στο pre game lobby) και αλλάζει τις ομάδες καθε φορά?

Δεν σε αφήνει να κάνεις quit σε ranked. Άλλη φοβερή ιδέα. Λες και είναι δύσκολο να κάνεις sign out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eμπεριστατωμένη άποψη με επιχειρήματα.:shifty:

 

οποιος παιζει ξερει..

gears2<=gears(μια απ τα ιδια)

cod5<=cod4(κ χειροτερα)

 

μια απ τα ιδια κ αρπαχτες,με left4dead κ mirrors edge στη γωνια,προτιμω 10000 φορες απ το να κανω αριστερα-δεξια κ να δινω καραμπινιες κ οτι κατσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το λίγο που έπαιξα και τελείωσα το πρώτο ακτ δεν ενθουσιάστηκα..

Ιντεράκτιβ μούβι...

Όσο για βελτιωμένα γραφικά κτλ.. αν εξαιρέσεις κάποιες εξώφθαλμες αλλαγές στη στολή του μάρκους.. περισσότερο με εξπάνσιον του 1 μου κάνει παρά σαν νέο παιχνίδι..

Σίγουρα πολύ δράση και σίγουρα πολύ ενδιαφέρον και πορωτικό.. αλλα έχει υπερβολικά πολύ μπλα μπλα όσο έχω παίξει.. και λίγη δράση.. (να μην πώ για την αλλαγή πεδίου/προοπτικής που μου έδωσαν στα νεύρα στην αρχή)

Θα προσπαθήσω να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη άποψη.. αλλα με μισή καρδιά. Περίμενα μάλλον την παιχνιδάρα της 10ετίας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνολικά είναι ανώτερο από το 1 δεν χωράει αμφιβολία. Παιχνιδάρα είναι. Απλά κάποιοι ξενερώσαμε που χάλασαν το shotgun και άλλαξε έτσι όλη η φιλοσοφία στο multi. Συμφωνώ με τον priv ότι το stopping power θα ήταν αρκετό για να δώσει μεγαλύτερη χρησιμότητα στο lancer. Όπως το κάνανε το shotgun έγινε άχρηστο. Το λέω με κάποια επιφυλαξη γιατί ακόμα δεν το έχω το παιχνίδι και δεν έχω παίξει αρκετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το λίγο που έπαιξα και τελείωσα το πρώτο ακτ δεν ενθουσιάστηκα..

Ιντεράκτιβ μούβι...

Όσο για βελτιωμένα γραφικά κτλ.. αν εξαιρέσεις κάποιες εξώφθαλμες αλλαγές στη στολή του μάρκους.. περισσότερο με εξπάνσιον του 1 μου κάνει παρά σαν νέο παιχνίδι..

Σίγουρα πολύ δράση και σίγουρα πολύ ενδιαφέρον και πορωτικό.. αλλα έχει υπερβολικά πολύ μπλα μπλα όσο έχω παίξει.. και λίγη δράση.. (να μην πώ για την αλλαγή πεδίου/προοπτικής που μου έδωσαν στα νεύρα στην αρχή)

Θα προσπαθήσω να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη άποψη.. αλλα με μισή καρδιά. Περίμενα μάλλον την παιχνιδάρα της 10ετίας..

 

Πως να εντυπωσιαστείς αν παίζεις σε casual?

καλά το σχόλιο για interactive movie πολύ μπλα μπλα και λίγη δράση είναι απλά για γελια. Μήπως το μπέρδεψες με το Mgs4?:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως να εντυπωσιαστείς αν παίζεις σε casual?

καλά το σχόλιο για interactive movie πολύ μπλα μπλα και λίγη δράση είναι απλά για γελια. Μήπως το μπέρδεψες με το Mgs4?:lol:

 

Ήμουν ξεκάθαρος οτι το επαιξα σε casual και τελείωσα όλο κ όλο 1μιση act μιας και για τόσο μπόρεσα να έχω στα χέρια μου μια οφλάιν κονσόλα (δεν το παίζω σε μένα ακόμα).

Δεν είπα τπτ για δυσκολία και ΑΙ αλλα για γραφικά και χαμό. Χαμός γίνεται τριγύρω, αλλα πάνω μου, τουλάχιστον στην αρχή, ήταν 3-4 locust το πολύ. Στην φάση με τα trucks σκότωνες 1-2 εχθρούς. Γύρναγες αναγκαστικά απο την άλλη μιας και σε καθοδηγούσε το παιχνίδι εκεί.. σκότωνες άλλους 2 και πάει λέγοντας.

Επίσης στο casual δεν αλλάζει κάτι στα γραφικά σε σχέση με τις άλλες δυσκολίες οπότε νομίζω οτι και πάλι μπορώ να εκφέρω άποψη και να μην έχω ενθουσιαστεί (μετά απο τόσα "tech demo" που είδα τον τελευταίο χρόνο και με έκαναν να περιμένω της παναγιάς τα μάτια). Όσο για το Interactive movie.. επειδή ένα παιχνίδι είναι έτσι δεν σημαίνει οτι και κανένα άλλο δεν μπορεί να είναι.

Αναφέρομαι στο checkpoint/objective mode οπου δεν σου αφήνει καμία ελευθερία παρα μόνο να κάνεις τα προφανή ώστε να προχωρήσει η πίστα. Αυτό συνέβαινε και στο 1 αλλα σε μικρότερο βαθμό. Εκεί πάει και το Ιnteractive movie μιας και δεν έχεις καμία πρωτοβουλία, παρά pew pew all the way out..

Φυσικά έτσι είναι το είδος αυτό των παιχνιδιών (που μου αρέσει) αλλα στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω οτι παραέγινε το κακό "μικραίνοντας το πεδίο δράσης".

Δεν λέω σε καμία περίπτωση οτι είναι κακό παιχνίδι.. λέω οτι είναι ένα gow1.5 όπως είπε κάποιος σε άλλο φόρουμ και σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για ΝΕΟ παιχνίδι.. αλλα μάλλον για expansion του πρώτου.

Αυτά απο όσο το έχω δεί.. Σίγουρα περιμένω πολλά πράγματα στη συνέχεια (που απο ότι διάβασα είναι μικρή) αλλα δεν μου αρέσει να είμαι γίδι και να προσκυνάω το Ηype του κάθε παιχνιδιού..

:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να έπαιζε τοσος κόσμος το πρώτο gears ακόμα και δύο χρόνια μετά λόγω hype. Κάποιος λόγος θα υπήρχε. Αν ήταν απλά Hype θα είχαν βαρεθεί στον πρώτο μήνα. Το έχω ξαναπεί, σας αρέσει δεν σας αρέσει το gears είναι η σειρά που χαραχτηριζει αυτήν την γενιά περισσότερο από κάθε άλλη. Ας βγει πρώτα ένα άλλο shooter που να μπορεί να συγκριθεί μαζί του έστω και στο ελάχιστο και το ξανασυζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα έπαιξες 1μιση act και έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι gow1.5. Πέρα απο τα γραφικά που για εμένα είναι σίγουρα καλύτερα (φωτισμός, μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην στολή, χαρακτήρες κτλ) μιλάμε για το συνολικό πακέτο. Με την λογική σου κάθε sequel (ιδίως στις κονσόλες που δεν έχουν τα τεράστια περιθώρια για καλύτερα γραφικα) θα πρέπει να λέγεται expansion.

 

Nέα multi modes, 5coop στο horde, μεγαλύτερο και πολύ πιο εντυπωσιακό campaign απο το 1, matchmaking, party system, 15 multi χάρτες, destructible cover, Βελτιώσεις στον χειρισμό και ένα σωρό άλλα features με τπτ δεν δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό σου "expansion"

 

 

Χαμός γίνεται τριγύρω, αλλα πάνω μου, τουλάχιστον στην αρχή, ήταν 3-4 locust το πολύ. Στην φάση με τα trucks σκότωνες 1-2 εχθρούς. Γύρναγες αναγκαστικά απο την άλλη μιας και σε καθοδηγούσε το παιχνίδι εκεί.. σκότωνες άλλους 2 και πάει λέγοντας.

 

Ίσως φταίει το casual. Σε αυτό το mode μόνο που δεν αυτοκτονούν μόνοι τους οι locusts. πάντως θα έχεις την δυνατότητα να σκοτώσεις πολλούς locust ιδιως προς το τέλος. 1500 kills είχα στο τέλος του campaign.

 

Αναφέρομαι στο checkpoint/objective mode οπου δεν σου αφήνει καμία ελευθερία παρα μόνο να κάνεις τα προφανή ώστε να προχωρήσει η πίστα. Αυτό συνέβαινε και στο 1 αλλα σε μικρότερο βαθμό.

 

Λάθος έτσι ήταν και στο 1. Το Gow1 ήταν και πιο linear ακόμη. Στο 2 υπάρχουν περισσότερα σημεία να διαλέξεις διαφορετικά routes. Αν θες free roam παίξε far cry2. Αλλά μην κατηγορείς ένα παιχνίδι για κάτι το οποίον δεν είναι και ούτε προσπάθησε ποτέ να γίνει. Το gow και το 95% των action games είναι linear.

 

δεν μου αρέσει να είμαι γίδι και να προσκυνάω το Ηype του κάθε παιχνιδιού..

 

Το παιχνίδι αξίζει το hype. Το δείχνουν όχι μόνο τα reviews αλλά και οι εντυπώσεις στα forums απο άτομα που το έχουν ήδη. Αλλά όπως είχα πει είναι παιχνίδι που αν δεν σου είχαν αρέσει τα gameplay mechanics του 1 δύσκολα θα σου αρέσει και το 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειχα παιξει GOW 1.Το μονο που μπορω να πω για το 2 ειναι Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Α Ρ Α!!!!!!Αν οχι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ παιχνιδι που εχω παιξει στο 360 ειναι μεσα στο ΤΟΠ 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το story δε μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε.

 

Βασικά τελείως τυπικούρα. Ο μόνος λόγος που εντυπωσιάστηκα, ήταν το πόσο "made in America" ήταν. lol

 

Το παραπάνω σίγουρα δεν ισχύει για τους περισσότερους μιας και δεν είναι ο τύπος games που μου αρέσουν. Με κράτησε όμως να το παίξω μέχρι το τέλος μόνο και μόνο για την πόρωση. :P

 

 

Θέλω να ρωτήσω και κάτι που έχω σπάσει το κεφάλι μου να καταλάβω για τον τερματισμό (*********ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ*******SPOILER ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ)

 

 

κατάλαβε κανείς τι στα κομμάτια έπρεπε να κάνει στο τέλος;;;; Δεν κατάλαβα χριστό. Απλώς πατούσα το Rt σαν μανιακός, περίμενα ένα σημάδι πως το όπλο...πυροβολάει και ξαφνικά..... ψόφησε ο boss. :shock: Ας μου πει κάποιος please.

 

ΠΟΣΟ μούφα boss ήταν αυτό; Γελοίο μέχρι αηδίας. :-( Γιατί δεν έβαλαν ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό boss;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...