Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγώ δεν καταλαβαίνω πως τα κατάφεραν και

στο normal το game είναι super easy

και στο inferno super crazy

ώρες-ωρες σπάνε @@ εκεί στην blizzard

 

πάει και το φράγμα των 130k

τι να το κάνεις όταν πας μονοχιτος

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγώ δεν καταλαβαίνω πως τα κατάφεραν και

στο normal το game είναι super easy

και στο inferno super crazy

ώρες-ωρες σπάνε @@ εκεί στην blizzard

 

Aπλο. Γελοιο νορμαλ σε στυλ Tutorial για να το δουν ολοι, δυσκολα τα nightmare κ hell, εξαιρετικά δυσκολο το inferno μονο για τους καλους παιχτες και αυτους που εχουν διαθεση λιωσιματος.

  • Super Moderators
Δημοσ.

τι να το κάνεις όταν πας μονοχιτος

 

αποφεύγεις τα πάντα και pew pew...

Δημοσ.

Απο την στιγμη που βρισκουμε καλυτερα αντικειμενα στο ΑΗ, ποιο το νοημα να αναβαθμιζουμε τον blacksmith???

Τον αλλον με τα jewels ΟΚ, αλλα στον blacksmith γιατι να δινουμε τοσα λεφτα αν ειναι να μην το χρησιμοποιησουμε ποτε ???

Δημοσ.

εγώ δεν καταλαβαίνω πως τα κατάφεραν και

στο normal το game είναι super easy

και στο inferno super crazy

ώρες-ωρες σπάνε @@ εκεί στην blizzard

 

 

τι να το κάνεις όταν πας μονοχιτος

 

μονοχιτος εγώ, μονόχιτα αυτά, με μία σου λέξη θα γίνουμε έξι κτλ κτλ κτλ....

 

ενώ εάν ανεβάσεις 700 resistances και κάθετε στις φωτιές και τα pew pew lazerbeams "like a BAWS" σου έρχεται το melee mob και SPLAT! (ps1: βαράνε το ελάχιστο 42-45κ το κάθε ένα άρα στα 700 resistances θες και ένα 7-8κ armor για να μην σε κάνουν σπλατ)....

 

ΑΡΑ.... ντου στο ψαχνό και παναγία μου βόηθα...

Δημοσ.

Οταν σε weapon που αναγραφει π.χ. 500 dps, και στα επιπλεον stats του weapon αναφερει +20% damage, το συνολικο dps του weapon είναι 600 ή περιλαμβανεται ήδη στα 500?

Δημοσ.

Aπλο. Γελοιο νορμαλ σε στυλ Tutorial για να το δουν ολοι, δυσκολα τα nightmare κ hell, εξαιρετικά δυσκολο το inferno μονο για τους καλους παιχτες και αυτους που εχουν διαθεση λιωσιματος.

 

συγνωμη αλλα το nightmare δεν ειναι δυσκολο. οπως εχω γραψει, εμενα μου φανηκε πιο ευκολο. εχει να κανει με το ποσο προετοιμασμενος εισαι.

 

Απο την στιγμη που βρισκουμε καλυτερα αντικειμενα στο ΑΗ, ποιο το νοημα να αναβαθμιζουμε τον blacksmith???

Τον αλλον με τα jewels ΟΚ, αλλα στον blacksmith γιατι να δινουμε τοσα λεφτα αν ειναι να μην το χρησιμοποιησουμε ποτε ???

 

Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ νοημα αναβαθμισης κανενος απο τους δυο. ιιιιιιισως λιγο περισσοτερο των jewels αλλα κι εκει σε λιγο καιρο θα τα πουλανε ετοιμα αλλοι στο AH. υπομονη.

 

Οταν σε weapon που αναγραφει π.χ. 500 dps, στα επιπλεον stats λέει +20% damage, το συνολικο dps είναι 600 ή περιλαμβανεται ήδη στα 500?

 

δεν καταλαβα ακριβως τι εννοεις αλλα αν εννοεις αυτο τοτε, οτι γραφει το το οπλο σου με τα μεγαλα γραμματα ειναι το dps του οπλου σου και μονο. ολα τα αλλα του χαρακτηρα σου ειναι εξτρα

Δημοσ.

Πολυ σπαστική η διαφορά act2 inferno με το υπόλοιπο game. Ξαφνικά εκεί που είσαι χαλαρός και ωραίος βρίσκεις ενα τοίχο. (τον τοιχο της μονοχιτιάς)

 

Τον τοιχο μπορείς να τον περάσεις μόνο αν γυρίσεις στο nightmare / hell και αρχίσεις να φαρμάρεις ΛΕΦΤΑ οχι items γιατί τα items που σου χρειάζονται δεν φαρμάρονται πριν το actII Inferno.

 

Καταλαβα κάτι λάθός?

 

τα 20κ damage 30κ life Και 300 το all resistances που προτείνουν ολοι για inferno πιάνονται μόνο φαρμάροντας το AH..

 

Δεν το βρίσκω σωστό αυτό το σκηνικό. Δεν θα έπρεπε το ah να παίζει τοσο μεγάλο ρόλο. Δεν θέλω να φαρμάρω ρε φίλε δεν είμαι κορεάτης να παίξω θέλω.

Δημοσ.

δεν καταλαβα ακριβως τι εννοεις αλλα αν εννοεις αυτο τοτε, οτι γραφει το το οπλο σου με τα μεγαλα γραμματα ειναι το dps του οπλου σου και μονο. ολα τα αλλα του χαρακτηρα σου ειναι εξτρα

 

για δες ξανα, εκανα edit, αναφερομαι στο dps του weapon και μονο

Δημοσ.

για δες ξανα, εκανα edit, αναφερομαι στο dps του weapon και μονο

 

 

 

το dps του όπλου είναι (δυστυχώς) αυτό που γράφει και τα stats απο κάτω (eas / fire dmg) είναι αυτά που κάνουν το dps του όπλου.

 

Από εκεί και πέρα, μετά τα individual stats είναι αυτά που προστίθενται όπως Intel / str/ vita / socket

 

"The item tooltip includes all bonuses from the item itself (so the dps shown includes +dmg, ias, and similar bonuses from that item); but other bonuses from equipped items or character stats/skills aren't included. The comparison summary (green/red numbers) substracts the bonuses from your "old" item from your totals, adds the new item, and shows you the difference. That's why comparing 2-handed vs. 2x1-handed items gets so broken. Also, bonuses (like passive skills) that depend on the type of item being used won't be properly accounted for (neither added nor substracted). "

Δημοσ.
ΑΡΑ.... ντου στο ψαχνό και παναγία μου βόηθα...

ok το έπιασα το υπονοούμενο

 

που κάνω farm ?

είμαι στον τοίχο που λέγαμε inferno act 2 αρχή

είμαι βάρβαρος 81K HP 9K DPS

χρειάζομαι 5 μύρια για αναβάθμιση του όπλου

από 750 σε 1000 άμεσα αλλιώς ίσα που τους γαργαλάω

που κάνω farm ?

Δημοσ.

ok το έπιασα το υπονοούμενο

 

που κάνω farm ?

είμαι στον τοίχο που λέγαμε inferno act 2 αρχή

είμαι βάρβαρος 81K HP 9K DPS

χρειάζομαι 5 μύρια για αναβάθμιση του όπλου

από 750 σε 1000 άμεσα αλλιώς ίσα που τους γαργαλάω

που κάνω farm ?

 

αυτο θα ηθελα να το μαθω και γω... μερικοι φιλοι μου απλα κανουν συνεχεια act1 inferno για gold.

εγω ειμαι monk, 10k dps, 37k life, ~50% armor, ~45% dodge, 55% res to all.

παρ'ολα αυτα, τρωω παρα πολυ ξυλο και κανω πολυ λιγο damage.

το περιεργο ειναι οτι εως τωρα μου φαινοταν ευκολο το παιγνιδι, και ξαφνικα τσουπ! inferno act2....το μπουλο.

Δημοσ.

για δες ξανα, εκανα edit, αναφερομαι στο dps του weapon και μονο

 

ελα φιλε μου,

 

οτι γραφει το οπλο πανω φιλε μου ισχυει για το οπλο και μονο. μπορεις να το δεις και τεσταροντας. δες το συνολικο dmg του χαρακτηρα σου, βγαλε το οπλο σου και ξαναδες το. η μπορεις να κανεις το αλλο, σε ενα οπλο με αδειο socket δες το dps του και βαλε ενα jewel που αυξανει dmg, και δες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...