Προς το περιεχόμενο

Η σφαγή του Πάσχα


@@sos@@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εδώ κάπου μπαίνει και ο ορισμός του εθίμου.

 

 

Το οποίο και σημαίνει ότι το έθιμο δεν έχει να κάνει με θρησκείες και εορτές.

 

Επίσης, αρνιά και κατσίκια σφάζονται και σε άλλες εορτές/αργίες.

Αφήνω δε, το ότι στις ταβέρνες ο κόσμος πάει να φάει κατσίκια/γουρουνοπουλα/μοσχάρια/αγελάδες.

 

Καθώς και κότες και κοτόπουλα και γουρουνόπουλα και γαλοπούλες και πάπιες και χήνες,κ.ο.κ ..

 

Αλλά ακόμα δεν έχει μπορέσει κανείς να σε κάνει να κάνεις ένα σαφή διαχωρισμό μεταξύ των διαφόρων καταστάσεων και γεγονότων κλπ.

Έχω κάνει τον διαχωρισμό αυτό για αυτό και προτιμώ την Καθαρή Δευτέρα .:P
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 639
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Η διαμάχη μεταξύ χορτοφάγων και ξεσκιστών αρνιών μου θυμίζει τις διαμάχες χριστιανών-άθεων, δεξιών-αριστερών, γαύρων-βάζελων. Φάση έχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά ?

Και τι τρως την Καθαρά Δευτέρα ?

Καλαμάρια ?

Χταπόδια ?

Γαρίδες ?

Οστρακοειδή ?

 

Τεσπα, καλό βράδυ και καλή Ανάσταση για όλους.

 

Ελπίζω να έχουν κάποιοι άλλοι αρκετό κουράγιο για να συνεχίσουν,αλλιώς ας κλειδωθεί .

Δεν θα ήταν καλύτερα έτσι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά ?

Και τι τρως την Καθαρά Δευτέρα ?

Καλαμάρια ?

Χταπόδια ?

Γαρίδες ?

Οστρακοειδή ?

 

Τεσπα, καλό βράδυ και καλή Ανάσταση για όλους.

 

Ελπίζω να έχουν κάποιοι άλλοι αρκετό κουράγιο για να συνεχίσουν,αλλιώς ας κλειδωθεί .

Δεν θα ήταν καλύτερα έτσι ?

Θα σε αφήσω με την απορία μέχρι να φτάσει εκείνη η ημέρα για να ανοίξω νέο θρεντ.:P

 

Καλά να περάσεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Kαι δεν είναι σε καμμία περίπτωση δικαιολογία είναι στάση ζωής.

 

Η χορτοφαγία μπορεί να είναι στάση ζωής. Το "δεν τρώω ζωντανά" είναι μια ανυπόστατη δικαιολογία.

 

Το βίντεο είναι άκυρο, εντελώς, λυπάμαι αν κάποιος πιστεύει αυτά που βλέπει, ξεκινάει με μια άθλια σύγκριση δοντιών (άνθρωπος με λύκο, μάααλιστα) συγκρίνει παμφάγα με σαρκοφάγα, έξυπνο, παραπλανητικό επίσης και συνεχίζει να κατευθύνει τα πράματα εκεί που βολεύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βίντεο είναι άκυρο, εντελώς, λυπάμαι αν κάποιος πιστεύει αυτά που βλέπει, ξεκινάει με μια άθλια σύγκριση δοντιών (άνθρωπος με λύκο, μάααλιστα) συγκρίνει παμφάγα με σαρκοφάγα, έξυπνο, παραπλανητικό επίσης και συνεχίζει να κατευθύνει τα πράματα εκεί που βολεύουν.

Αν έχεις την διάθεση(και τον χρόνο βέβαια) , μπορείς να επιχειρηματολογήσεις και να διατυπώσεις τεκμηριωμένα τις ενστάσεις σου ;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@@sos@@, μην το πας ΚΑΙ εσύ αλλού...

 

Υποθέτω πως παρομοίως νιώθουμε για τα τετράποδα εγώ και 'συ, αλλά είναι πολύ φάουλ να το γυρνάς στο ότι "δεν είναι στη φύση του ανθρώπου η κρεατοφαγία".

Όπως υπάρχουν μαύροι, άσπροι, κίτρινοι, έτσι υπάρχουν και κρεατοφάγοι, χορτοφάγοι (ο Αυστραλοπίθηκας ο Ρωμαλέος πχ, ένα παρακλάδι μας που εξέλειψε, ήταν αποκλειστικά χορτοφάγος, κι αυτό λέει κάτι).

Δεν έμαθαν να σφάζουνε αρνιά την Αναγέννηση, ούτε να κυνηγάνε οι ανθρωπίδες. Επί Ηomo Ηabilis έμαθε τα κυνήγια.

 

Επίσης, ο καθ' ένας έχει εκτός από διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, και τάδε ψυχολογία, τρόπο σκέψης, ηθική, αξίες και πάει λέγοντας.

My point is : μην πάμε να βγάλουμε τους κρεατοφάγους, παρά-φύσηδες.....Δεν κάνει....

(το ότι δεν είναι το κλασσικό αρπακτικό ο άνθρωπος = μισό μέτρο κυνόδοντες, γατίσια μάτια, και αρκουδίσια νύχια, εγώ το βλέπω απλά ως πολύ γκαντεμιά...)

(...ΑΛΛΟ αν στη φύση μας δεν είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ η κρεατοφαγία, κι αν η πολλή κάνει και κακό. Παμφάγα, όμως, ΕΙΜΑΣΤΕ. Η δε διαφορά μερικών από μας, συνίσταται στην ΑΝΤΙΛΗΨΗ μας για τον κόσμο. Αυτό που εσύ προσπάθησες να περιγράψεις ως "ζωή" - εννοώντας κατά βάση τα "συνήθη" θηλαστικά, με αφορμή το οποίο κάποιος θα σε χαρακτήριζε "ψυχασθενή" ή "ανώριμη" - στο ίδιο μοτίβο που εσύ θα τον χαρακτήριζες "ζώο" και "απάνθρωπο", και άντε να βγει μετά άκρη....)

 

Τεσπα.

 

1) Δεν είναι όλα τα δίποδα ίδια.

2) Φάτε όσο θέλετε αύριο, αλλά τις μέρες του Πάσχα, το εθιματάκι αυτό γίνεται αφορμή για πολύ πόνο, για πολύ τυράννια, και τουλάχιστον η τυράννια θα έπρεπε να εκλείψει, ενώ το συγκεκριμένο εθιματάκι, την υποβοηθά κατά μέρος. Μην κάνουμε τα κορόιδα τώρα.

3) Αυτό είναι το θέμα.

 

 

 

 

 

 

* pachalia, σόρι δηλαδή, πώς σου ήρθε ΑΥΤΟ ; ! :

Ελπίζω να έχουν κάποιοι άλλοι αρκετό κουράγιο για να συνεχίσουν,αλλιώς ας κλειδωθεί .

 

 

 

...δεν κατάλαβα?!?!?!??!??!?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις την διάθεση(και τον χρόνο βέβαια) , μπορείς να επιχειρηματολογήσεις και να διατυπώσεις τεκμηριωμένα τις ενστάσεις σου ;

Ξεκίνησα με την εξήγηση του λάθους των πρώτων 5 δευτερολέπτων, δε βλέπω το λόγο να το κάνω για όλο το βίντεο, αν κάτσεις και το ψάξεις λίγο παραπάνω θα βρείς και τα υπόλοιπα μόνη σου. Δε νιώθω την ανάγκη να τεκμηριώσω τις γνώσεις μου, ξέρω οτι είναι σωστές και αυτό μου αρκεί, αν δώσω το έναυσμα σε κάποιον να σκάψει λίγο βαθύτερα να βρεί την αλήθεια στο τέλος της μέρας θα είμαι ευτυχισμένος.

 

true story

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:55 ----------

 

2) Φάτε όσο θέλετε αύριο, αλλά τις μέρες του Πάσχα, το εθιματάκι αυτό γίνεται αφορμή για πολύ πόνο, για πολύ τυράννια, και τουλάχιστον η τυράννια θα έπρεπε να εκλείψει, ενώ το συγκεκριμένο εθιματάκι, την υποβοηθά κατά μέρος. Μην κάνουμε τα κορόιδα τώρα.

 

Δε νομίζω οτι κάνουμε τα κορόιδα, ναι όντως μερικά (ίσως τα πιο πολλά) σφαγεία είναι άθλια από πολλές απόψεις, αλλά τουλάχιστον τα αμνοερίφια προορίζονται για τροφή (και με τα κοτόπουλα π.χ. γίνεται το ίδιο πράμα 24/7 αλλά δε το κανε κανείς thread) το θέμα είναι να σταματήσουν οι "ψυχαγωγικές""σφαγές για γούνες και κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο θέμα πέφτει σε 2η μοίρα.

 

Δεν είναι οτι συμφωνώ με τη βία απέναντι στα ζώα, αλλά σε περίπτωση που δεν είχαμε τον "πολιτισμό" και έπρεπε να τα κυνηγάμε εμείς οι ίδιοι τι θα συζητούσαμε εδώ τώρα;

 

btw nice 2 be back :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αλάθητο δεν το διεκδικώ με κανένα τρόπο , θέλω όμως να επισημάνω ότι :

η στάση μου απέναντι στα ζώα είναι μια έντιμη στάση ζωής και δεν απολογούμαι σε κανέναν για αυτή . Τώρα επειδή στην κοινωνία που ζω μπλέκονται θρησκείες , ιδεολογίες, ιδεοληψίες, δεισιδαιμονίες , φύση ,παραφύση ,μπατσικά και λαθρομετανάστες κάπου κάπου αυτήν την στάση την τεστάρω και προσπαθώ να την εξελίξω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

angmar, δεν λέω ότι ντε και καλά κάνεις εσύ το κορόιδο - αλλά κοροϊδευόμαστε αν πούμε ότι όλα παν καλά και με τον νόμο, ειδικά σε εορταστικές περιόδους. Όλοι έχουμε σταμπάρει κάποια στιγμή κάποιο άρθρο, κάποια εκπομπή, που λέει έξω απ' τους κυνόδοντες τί γίνεται γενικά.

Άλλοι την έχουν δει την εκπομπή βρίζοντας τη γυνάικα τους πως το ξερόψησε το κρέας.

Άλλοι την έχουν δει και τους έμεινε η μπουκιά στο λαιμό.

Άλλοι μόλις κατάλαβαν τί ρόλο βαράει η εκπομπή, κλείσαν την τιβι, και πήραν γρήγορα την Μαρίκα ή τον Πελοπίδα να πάνε για καφέ,

"-πώς και μας θυμήθηκες;"

"-α, τίποτα μωρέ, έτσι να πάμε για μια καφεδιά να ξεχαστούμε λίγο...έρχομαι σε 10', be ready"

"-...σε 10 ; Μα..."

"...οκ, έρχομαι σε 11".

 

 

Το ότι εγώ δε θα βγω αύριο στην πεδιάδα της Ξάνθης να χτυπήσω ένα γάλακτος όμως, εκτός του ότι προσωπικά πιστεύω ότι στην τελική ΚΑΚΟ είναι (γιατί ΕΤΣΙ έχουμε καταντήσει "ο ιός του πλανήτη", που έλεγε κι ο Agent Smith), δεν έχει να κάνει με το ότι πίσω απ' τα λαμπριάτικα τρουγκρίσματα και τα "...-έλα, Αννούλα, έλα να φας λίγο πέτσα μωρό μου, έλα, ωραία είναι" "....ζζζζε σέλω καλέ μαμάαααααααα" παίζει ή όχι μια εκτεταμένη ανωμαλία στην αλυσίδα παραγωγής - ό,που παίζει.

Διότι παίζει.

Κι όσο πονάνε τ' αλεπουδάκια, τόσο πονάνε και τ' αρνάκια ρε συ....

Εκτός κι αν επειδή αλεπού δεν τρως, σε νοιάζει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

angmar, δεν λέω ότι ντε και καλά κάνεις εσύ το κορόιδο - αλλά κοροϊδευόμαστε αν πούμε ότι όλα παν καλά και με τον νόμο, ειδικά σε εορταστικές περιόδους. Όλοι έχουμε σταμπάρει κάποια στιγμή κάποιο άρθρο, κάποια εκπομπή, που λέει έξω απ' τους κυνόδοντες τί γίνεται γενικά.

Άλλοι την έχουν δει την εκπομπή βρίζοντας τη γυνάικα τους πως το ξερόψησε το κρέας.

Άλλοι την έχουν δει και τους έμεινε η μπουκιά στο λαιμό.

Άλλοι μόλις κατάλαβαν τί ρόλο βαράει η εκπομπή, κλείσαν την τιβι, και πήραν γρήγορα την Μαρίκα ή τον Πελοπίδα να πάνε για καφέ,

"-πώς και μας θυμήθηκες;"

"-α, τίποτα μωρέ, έτσι να πάμε για μια καφεδιά να ξεχαστούμε λίγο...έρχομαι σε 10', be ready"

"-...σε 10 ; Μα..."

"...οκ, έρχομαι σε 11".

 

 

Το ότι εγώ δε θα βγω αύριο στην πεδιάδα της Ξάνθης να χτυπήσω ένα γάλακτος όμως, εκτός του ότι προσωπικά πιστεύω ότι στην τελική ΚΑΚΟ είναι (γιατί ΕΤΣΙ έχουμε καταντήσει "ο ιός του πλανήτη", που έλεγε κι ο Agent Smith), δεν έχει να κάνει με το ότι πίσω απ' τα λαμπριάτικα τρουγκρίσματα και τα "...-έλα, Αννούλα, έλα να φας λίγο πέτσα μωρό μου, έλα, ωραία είναι" "....ζζζζε σέλω καλέ μαμάαααααααα" παίζει ή όχι μια εκτεταμένη ανωμαλία στην αλυσίδα παραγωγής - ό,που παίζει.

Κι όσο πονάνε τ' αλεπουδάκια, τόσο πονάνε και τ' αρνάκια ρε συ....

Εκτός κι αν επειδή αλεπού δεν τρως, σε νοιάζει....

 

Το να χτυπούσες στην πεδιάδα της Ξάνθης ένα γάλακτος επειδή έπρεπε να φας κάτι, δε θα ήταν λάθος, το να το κάνεις επειδή το λέει ένα έθιμο, το θεωρώ κι εγώ κακό και είμαι onboard 100%. Αυτό το διαχωρισμό προσπαθώ να κάνω.

 

Για μένα η ευγενής συμπεριφορά απέναντι στην τροφή μας θα έπρεπε να είναι δεδομένη, η σχέσεις θηρευτή και θήματος διέπονται από κάποιους φυσικούς νόμους τους οποίους οι οποίοι ακολουθούνται κατά γράμμα στην "άγρια" φύση και θα έπρεπε και οι άνθρωποι να τηρούν. Το πρόβλημα είναι οτι οι άνθρωποι έχουν την επιλογή και τη δύναμη να μη το κάνουν, κάποιοι πέρνουν αυτό το δρόμο και εκεί είναι το πρόβλημα.

 

Rules of engagement

 

Σαν διαδικασία αυτό που γίνεται την Κυριακή του πάσχα δεν μ αρέσει, ούτε η κακομεταχείρηση (η οποία ξαναλέω γίνεται σε πολλά άλλα ζώα καθημερινα) ούτε η επιβεβλημένη "χαρά" (προτιμώ ας πούμε τις πυροβασίες του αγιαννιού).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να χτυπούσες στην πεδιάδα της Ξάνθης ένα γάλακτος επειδή έπρεπε να φας κάτι, δε θα ήταν λάθος, το να το κάνεις επειδή το λέει ένα έθιμο, το θεωρώ κι εγώ κακό και είμαι onboard 100%. Αυτό το διαχωρισμό προσπαθώ να κάνω.

..έτσι (καν' τον, ευλογημένε :-D)

 

 

Για μένα η ευγενής συμπεριφορά απέναντι στην τροφή μας θα έπρεπε να είναι δεδομένη, η σχέσεις θηρευτή και θήματος διέπονται από κάποιους φυσικούς νόμους τους οποίους οι οποίοι ακολουθούνται κατά γράμμα στην "άγρια" φύση και θα έπρεπε και οι άνθρωποι να τηρούν. Το πρόβλημα είναι οτι οι άνθρωποι έχουν την επιλογή και τη δύναμη να μη το κάνουν, κάποιοι πέρνουν αυτό το δρόμο και εκεί είναι το πρόβλημα.

 

...γιουβέτσι ;)

 

 

 

......."κοκορέτσι" κλπ.... :

Σαν διαδικασία αυτό που γίνεται την Κυριακή του πάσχα δεν μ αρέσει, ούτε η κακομεταχείρηση (η οποία ξαναλέω γίνεται σε πολλά άλλα ζώα καθημερινα) ούτε η επιβεβλημένη "χαρά" (προτιμώ ας πούμε τις πυροβασίες του αγιαννιού).

 

..ΤΩΡΑ, οκ, συνεννοηθήκαμε :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...