Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπορεί και το δεύτερο γιατί το μηχάνημα που δεν κατεβαίνει χαμηλά, θα δουλεύει διακοπτόμενα και επίσης δεν θα διατηρεί τη θερμοκρασία που θέλαμε αλλά θα πηγαίνει γύρω από αυτήν και στην υπερθέρμανση θα καίει τσάμπα. 

Σε ελάχιστες περιπτώσεις (inverter).

Επίσης όλο το θέμα, το κλιματιστικό "κόβει" στα 300 ή 600watt ενώ ένα άλλο στα 100 έχει τοποθετηθεί σε λάθος βάση. Έχω δει δύο (2) ίδιας απόδοσης και σειράς κλιματιστικά, τοποθετημένα στο ίδιο διαμέρισμα από τον ίδιο ψυκτικό να έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Το ένα να "κόβει αρχικά στα 300-350watt, το άλλο στα 100watt.

Επεξ/σία από filipN
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ένα αυτοκίνητο πηγαίνει σε ένα δρόμο με σταθερή ταχύτητα π.χ. 100χλμ την ώρα μόνιμα.

Το ίδιο αυτοκίνητο πάει στον ίδιο δρόμο αλλά επιτάχυνει στα 120χλμ/ώρα ,βάζει νεκρό πέφτει η ταχύτητα στα 80χλμ/ώρα και συνεχίζει και κάνει αυτήν διαδικασία (γκάζι νεκρό γκάζι νεκρό) μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Υπάρχει ενδεχόμενο η δεύτερη περίπτωση να κάψει/καταναλωσει λιγότερο η έστω το ίδιο με την πρώτη περίπτωση; 

Δημοσ.

Στο λογοπαίγνιο που προσπαθείς να κάνεις, δεν μπορεί να δοθεί απάντηση που να αφορά τα κλιματιστικά.

Αν αντίθετα μιλούσες για κλιματιστικά θα ήταν μια καλή ευκαιρία να φανεί ποιος έχει σωστές ή λάθος απόψεις, λιγότερες ή περισσότερες τεχνικές γνώσεις συν την ικανότητα να τις αξιολογεί κατάλληλα.

Αν και το τελευταίο δεν αφορά το θέμα...

Δημοσ.

Από ότι κατάλαβα με μία γρήγορη ανάγνωση, τα σοβαρά κλιματιστικά π.χ toshiba, στην ενεργειακή ετικέτα στο scop , μειώνουν το φορτίο σχεδιασμού στην θερμή ζώνη (κάτι που ακούγεται λογικό) σε σχέση με την μέση ζώνη. Αποτέλεσμα αυτού είναι η ετήσια κατανάλωση σε kwh να είναι η μισή η και λιγότερη από την κατανάλωση σε kwh στην μέση ζώνη.

label1.jpg.82ae6b88e5d4ab0ec0dcd318ace782f9.jpg

Αντίθετα αυτά που λέτε β διαλογής ανεβάζουν το φορτίο σχεδιασμού στην θερμή ζώνη π.χ το δικό μου και υπερθερμαίνουν τον  χώρο ,δουλέυουν σαν on /off και δεν ινβερτάρουν ειδικά χαμηλά,με αποτέλεσμα η θερμική άνεση να πάει περίπατο και οι καταναλώσεις να ανεβαίνουν στα ύψη.

 

label2.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, filipN είπε

Στο λογοπαίγνιο που προσπαθείς να κάνεις, δεν μπορεί να δοθεί απάντηση που να αφορά τα κλιματιστικά.

Αν αντίθετα μιλούσες για κλιματιστικά θα ήταν μια καλή ευκαιρία να φανεί ποιος έχει σωστές ή λάθος απόψεις, λιγότερες ή περισσότερες τεχνικές γνώσεις συν την ικανότητα να τις αξιολογεί κατάλληλα.

Αν και το τελευταίο δεν αφορά το θέμα...

Δεν υπάρχει κάποιος ανταγωνισμος γνώσεων, απλά θα ήθελα να μάθω πως ένα κλιματιστικό που κρατάει σταθερά τον χώρο 22C (ρυθμισμένο 22C) με μια Άλφα κατανάλωση,να έχει την ίδια η παραπάνω κατανάλωση από το ίδιο κλιματιστικό το οποίο να πηγαίνει στους 24C να σβήνει και όταν πάει 21 π.χ. να ξαναανοιγει και ξαναζεσταινει τον χώρο (και να είναι ρυθμισμένο στους 22C)

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, filipN είπε

Σε ελάχιστες περιπτώσεις (inverter).

Πολλά μέλη (μεταξύ των οποίων και εγώ με το carrier 9αρι αλλά και ένα ariston 18άρι), έχουν αναφερθεί σε περίεργες on-off συμπεριφορές και σε υπερθερμάνσεις και σε περίεργες καταναλώσεις. 

Αν παρακολουθούσες λίγο πιο συχνά το φόρουμ, θα έβλεπες ότι είναι πολύ πιο συχνό από ότι θα θέλαμε. 

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Ένα αυτοκίνητο πηγαίνει σε ένα δρόμο με σταθερή ταχύτητα π.χ. 100χλμ την ώρα μόνιμα.

Το ίδιο αυτοκίνητο πάει στον ίδιο δρόμο αλλά επιτάχυνει στα 120χλμ/ώρα ,βάζει νεκρό πέφτει η ταχύτητα στα 80χλμ/ώρα και συνεχίζει και κάνει αυτήν διαδικασία (γκάζι νεκρό γκάζι νεκρό) μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Υπάρχει ενδεχόμενο η δεύτερη περίπτωση να κάψει/καταναλωσει λιγότερο η έστω το ίδιο με την πρώτη περίπτωση; 

υπάρχει το ενδεχόμενο να καταναλώσει λιγότερο στην δεύτερη περίπτωση, το σημεία ελάχιστης κατανάλωσης καυσίμου ενός μεκ είναι συγκεκριμένα και δεν είναι αυτά που νομίζουν όσοι δεν έχουν γνώσεις μηχανικής, το ίδιο ισχύει και για αυτούς που δεν έχουν γνώσεις κλιματισμού σε σχέση με την εξοικονόμηση ενέργειας στον κλιματισμό

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, nvel είπε

υπάρχει το ενδεχόμενο να καταναλώσει λιγότερο στην δεύτερη περίπτωση, το σημεία ελάχιστης κατανάλωσης καυσίμου ενός μεκ είναι συγκεκριμένα και δεν είναι αυτά που νομίζουν όσοι δεν έχουν γνώσεις μηχανικής, το ίδιο ισχύει και για αυτούς που δεν έχουν γνώσεις κλιματισμού σε σχέση με την εξοικονόμηση ενέργειας στον κλιματισμό

Αν μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο,για τις ίδιες συνθήκες και ισχύει αυτό που λες πάω πάσο,όπως και για το κλιματιστικο μιλάω για το ίδιο κλιματιστικό σε ιδανικά ίδιες ακριβώς συνθήκες.

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πολλά μέλη (μεταξύ των οποίων και εγώ με το carrier 9αρι αλλά και ένα ariston 18άρι), έχουν αναφερθεί σε περίεργες on-off συμπεριφορές και σε υπερθερμάνσεις και σε περίεργες καταναλώσεις. 

Αν παρακολουθούσες λίγο πιο συχνά το φόρουμ, θα έβλεπες ότι είναι πολύ πιο συχνό από ότι θα θέλαμε. 

Αγαπητέ,

1. αν παρακολουθούσες από παλαιότερα το forum, θα έβλεπες ότι σε κάποια ερωτήματα που είχαν τεθεί δινόταν για μεγάλο διάστημα η λάθος απάντηση...

- Παρακαλώ ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω στις προηγούμενες αναρτήσεις.

2. Δεν έχει σημασία τι θέλω εγώ ο filipN, αλλά τι κάνω (αν αυτό είναι εφικτό) ώστε να λειτουργεί σωστά το κλιματιστικό μου:

α) Μπήκε στο χώρο σύμφωνα με τη μελέτη μηχανολόγου; Ενημερώθηκε αυτός (και ο ψυκτικός) γι αυτή τη συμπεριφορά; Ποια ήταν η απάντησή τους;

β) Έψαξα σε forum της αλλοδαπής για παρόμοιο θέμα ( ή σε κάποιο ελληνικό που απαντούν μηχανολόγοι, με ειδίκευση στον κλιματισμό;).

γ) Γνωρίζω, τα βασικά περί της λειτουργίας των κλιματιστικών ή επαφίεμαι στις γνώσεις που απέκτησα από άλλα καταναλωτικά προϊόντα; Γιατί σε διαφορετική περίπτωση όσα τεστ και να κάνω αφού ξεκινούν από λάθος βάση σε λάθος συμπέρασμα θα καταλήγουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, filipN είπε

Αγαπητέ,

1. αν παρακολουθούσες από παλαιότερα το forum, θα έβλεπες ότι σε κάποια ερωτήματα που είχαν τεθεί δινόταν για μεγάλο διάστημα η λάθος απάντηση...

- Παρακαλώ ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω στις προηγούμενες αναρτήσεις.

2. Δεν έχει σημασία τι θέλω εγώ ο filipN, αλλά τι κάνω (αν αυτό είναι εφικτό) ώστε να λειτουργεί σωστά το κλιματιστικό μου:

α) Μπήκε στο χώρο σύμφωνα με τη μελέτη μηχανολόγου; Ενημερώθηκε αυτός (και ο ψυκτικός) γι αυτή τη συμπεριφορά; Ποια ήταν η απάντησή τους;

β) Έψαξα σε forum της αλλοδαπής για παρόμοιο θέμα ( ή σε κάποιο ελληνικό που απαντούν μηχανολόγοι, με ειδίκευση στον κλιματισμό;).

γ) Γνωρίζω, τα βασικά περί της λειτουργίας των κλιματιστικών ή επαφίεμαι στις γνώσεις που απέκτησα από άλλα καταναλωτικά προϊόντα; Γιατί σε διαφορετική περίπτωση όσα τεστ και να κάνω αφού ξεκινούν από λάθος βάση σε λάθος συμπέρασμα θα καταλήγουν.

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε όλα όσα λες.

Η αλήθεια είναι ότι το 99.99% εδώ μέσα μάλλον ανήκουμε στη 2η υποπερίπτωση του 2(γ).

Αυτό το θέμα γράφεται από πελάτες και από υποψήφιους αγοραστές.

Προσωπικά ανήκοντας στην κατηγορία αυτή, ελπίζω ότι θα έρθει κάποιος σχετικός και θα λύσει απορίες για κάποια πράγματα που παρατηρούμε.

Δεν μπορώ να πω πάντως ότι προσωπικά έχω δει κάποια πειστική απάντηση στις παρατηρήσεις μας. Ίσως όντως πρέπει να κατευθυνθούν προς πιο εξειδικευμένο χώρο βλ michanikos.gr

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ.

Μία υπέροχη σελίδα για το πώς υπολογίζεται seer kai scop .....!!!!!!!!! 

http://ecodesign.toshiba-airconditioning.eu/en

μετά από μερικά κλικ καταλήγει στο :

http://ecodesign.toshiba-airconditioning.eu/en/energy-efficiency-lot10/residential

λίγα ακόμη κλίκ και ........!!!!!! βλέπουμε αυτό το υπέροχο γράφημα.

 

label3.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, filipN είπε

Το πρώτο ναι, το δεύτερο Όχι!

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ενδιαφέρει τι μπορεί "να πιστεύει κάποιος, αλλά τι λέει ένα θερμόμετρο χώρου (ακριβείας κατά προτίμηση)!

1. Αν έχουμε αντιληφθεί επακριβώς τη λειτουργία του συγκεκριμένου κλιματιστικού και τη σχέση της κατανάλωσης με τη ζητούμενη εσωτερική θερμοκρασία. Όπως και τη σχέση της τελευταίας με την εξωτερική θερμοκρασία.

2. Αν η τοποθέτηση του κλιματιστικού και οι μετρήσεις έχουν γίνει με τη βοήθεια τεχνικών-επιστημονικών κριτηρίων, συν τη γνώση αυτών που λέω παραπάνω.

Εγω βρίσκομαι στην θέση να κάνω απ'ευθειας συγκρισεις αναμεσα σε κλιματιστικα γιατι εχω διαφορετικα μοντελα σε αιθουσες με σχεδον τις ιδες διαστασεις, και εσωτερικη/εξωτερικη θερμοκρασια. βεβαιως συμφωνουμε οτι πρεπει ολοι οι παραμετροι να ειναι ιδιοι η σχεδον ιδιοι...

Επεξ/σία από CorumD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, ΘοδωρήςΚαρπούζης είπε

@liakjim αξιόπιστα πριζακια μέτρησης κατανάλωσης στην ελληνική αγορά ? Έχουν και mobile app  ? Thanks 

Από banggood έχω ψωνίσει, εδώ δεν ξέρω.

Επεξ/σία από liakjim
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ΘοδωρήςΚαρπούζης είπε

@liakjim αξιόπιστα πριζακια μέτρησης κατανάλωσης στην ελληνική αγορά ? Έχουν και mobile app  ? Thanks 

Tp-link hs110

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...