Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Το χαρτί αυτό δεν είναι κάτι. Απλά επειδή πήγε συνεργείο της comfort team δόθηκε. Φύκια..

Η Toshiba θέλει απλά απόδειξη τεχνικού. Αν είναι φίλος σου, αν έκανε εικονική συντήρηση δεν την αφορά. Απλά μια απόδειξη ότι πλήρωσες για συντήρηση. 

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

Ποιο 18αρι εχεις?

Είναι ένα παλιό (δεν είναι inverter) και κάνει καλούτσικη δουλεια. Είναι καιρός όμως να το αλλάξω και σκέφτομαι γιαυτό το 12αρι που έχει τέλεια χαρακτηριστικά και αποδόσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Καμία σχέση. Ο Κωτσόβολος πχ δίνει άλλο χαρτί μαζί με την απόδειξη. Η Toshiba θέλει την απόδειξη, όχι το πιστοποιητικό του κωτσο

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nikolasnennes είπε

Είναι ένα παλιό (δεν είναι inverter) και κάνει καλούτσικη δουλεια. Είναι καιρός όμως να το αλλάξω και σκέφτομαι γιαυτό το 12αρι που έχει τέλεια χαρακτηριστικά και αποδόσεις 

Αν γινεται γραψε τι εχεις.
Θα βοηθησει.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

εννοειτε όχι. Την κάνεις με όποιον ψυκτικό επιθυμείς, αρκεί να έχει άδεια και να μπορεί να κόψει απόδειξη 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Αν γινεται γραψε τι εχεις.
Θα βοηθησει.

Είναι firstline (δεν είναι καν brand) απλά το είχαμε πάρει παλιά για δροσιά.  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, guzel είπε

εννοειτε όχι. Την κάνεις με όποιον ψυκτικό επιθυμείς, αρκεί να έχει άδεια και να μπορεί να κόψει απόδειξη 

Δλδ αν χασεις την αποδειξη χανεις την εγγυηση?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Δλδ αν χασεις την αποδειξη χανεις την εγγυηση?

Έτσι συμβαίνει σε ότι προϊόν αγοράζεις όταν χάσεις την απόδειξη.

Εγώ τις σκαναρω, διαφορετικά την αναζητάς από τον λογιστή του τεχνικού.

Δημοσ.

Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω δύο κλιματιστικά, ένα για την κρεβατοκάμαρα (12 τμ) και ένα για το σαλόνι (30 τμ αλλά επικοινωνεί και με άλλα δωμάτια). Το σπίτι είναι γενικά δροσερό και προορίζονται κυρίως για χρήση σε ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Επίσης, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ η θέρμανση, μόνο βοηθητικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν τον χειμώνα. Έχω μιλήσει με έναν εγκαταστάτη, ο οποίος πρότεινε ένα μηχάνημα 9000 για την κρεβατοκάμαρα και ένα 12000 (αλλά προς το δυνατό του αν υπάρχει) για το σαλόνι
Για το μηχάνημα της κρεβατοκάμαρας θέλω να έχει ιονιστή μιας και θα κοιμάται μαζί και ένα μωρό και να είναι (όσο γίνεται) τελείως αθόρυβο.
Για το σαλόνι δεν έχω κάποια έντονη απαίτηση, εκτός από το να είναι αξιόπιστο.
Δεν με ενδιαφέρει να έχουν wifi και αν δεν έχουν ακόμα καλύτερα γιατί δεν θα έχω πληρώσει κάτι που δεν θα χρησιμοποιώ (αλλά και να έχουν δεν θα τα χαλάσουμε)

Με βάση αυτά τι προτείνετε;
Είδα σε παρόμοια ανάρτηση πρόσφατα ότι κάποιος πρότεινε αυτό:
https://www.bestprice.gr/item/2155583880/daikin-sensira-ftxc25brxc25b.html

Φαίνεται καλή λύση, απλά δεν ξέρω αν έχει κάποια αθόρυβη λειτουργία, όπου δεν ακούγεται ο ανεμιστήρας. Έχει κάποιος εμπειρία ή γνώμη για αυτό;

Για το σαλόνι τι θα προτείνατε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, guzel είπε

Έτσι συμβαίνει σε ότι προϊόν αγοράζεις όταν χάσεις την απόδειξη.

Εγώ τις σκαναρω, διαφορετικά την αναζητάς από τον λογιστή του τεχνικού.

Πριν απο λιγο περιεγραψα περιπτωση που δεν τη χανεις...
Ενα 'ναι' αρκουσε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να πω την αλήθεια, δεν ξέρω κατά πόσο μπαίνει στη λογική της αναζήτησης απόδειξης συντήρησης το service της Toshiba. Είναι τόσο γελοίο από τη βάση του που έχω επιφυλάξεις.

Επιπλέον παρατηρώ ότι στα νέα shorai στη περιγραφή των προϊόντων (βλ. Κωτσόβολο) αναγράφεται πλέον 7 χρόνια εγγύηση χωρίς αστερίσκους, όταν στα προηγούμενα μοντέλα αναγραφόταν 3.

Κάποιος πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για τον αστερισκο που δεν υπάρχει;

Επεξ/σία από guzel
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...