Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, IcemanGr71 είπε

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της TLC είναι περσινά.... δες τα καινούργια... και εγώ είχα παραγγείλει το ΧΑ412 και μου έφεραν το καινούργιο CI...  Τώρα φέρνουν τα μοντέλα του 2020 η TCL... Το λέω γιατί μίλησα με την αντιπροσωπεία...

Σωστός αλλά και τα καινούρια πχ το TCL Elite Premium PRM-12CHSA/CI βγαίνει και ενα 50ρι πάνω. Οπότε αν κάνει τη δουλειά του το περσινό δεν πειράζει

Επεξ/σία από mrvaggos
  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης 

1E96C952-EEBE-47A9-AEFF-82BCC8A99437.jpeg

Αν το χασεις τη χανεις?
Η την καταχωρει σε ενδοεταιρικο συστημα ο συντηρητης?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Αν το χασεις τη χανεις?
Η την καταχωρει σε ενδοεταιρικο συστημα ο συντηρητης?

Όχι δεν καταχωρείται σε καποιο σύστημα απλά αυτό είναι τριπλότυπο ένα εγώ ένα ο εγκαταστατης που ήρθε για την συντήρηση και ένα η αντιπροσωπεία 

Δημοσ.

Παιδιά. Έχω δει το κλιματιστικό King της Inventor και βλέπω ΠΑΡΑ πολύ καλές αποδόσεις παρόλο που βγαίνει σε 12αρι(ψυξη 17000btu(max) και θέρμανση 24.567(max)) Να το πάρω για χώρο 50 ΤΜ; Ρωτάω γιατί εχω 18000 παλιό και είναι καλούτσικο, ενώ αυτό παρόλο που είναι 12αρι έχει καλύτερες αποδόσεις από αυτό που έχω. (θα ήθελα να μου απαντήσει και κάποιος που το έχει) 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Όχι δεν καταχωρείται σε καποιο σύστημα απλά αυτό είναι τριπλότυπο ένα εγώ ένα ο εγκαταστατης που ήρθε για την συντήρηση και ένα η αντιπροσωπεία 

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης

Οπότε daikin και toshiba, έχουν παρόμοιους όρους δλδ θέλουν αμφότερες εξουσιοδοτημένο ψυκτικό; Με τη διαφορά το 5 vs 7;

ΥΓ Το σύστημα της daikin προσωπικά μου αρέσει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Θεωρητικά όχι γιατ8 πρέπει να κλείσεις ραντεβού μέσω comfort team και αυτοί να σου στείλουν τεχνικό που είναι στην περιοχή σου , σε περιορίζει με την έννοια ότι δε μπορείς να διαλέξεις εσυ τεχνικό για συντήρηση 

βεβαια τώρα αν τον ξέρεις τον τεχνικό της toshiba στην περιοχή σου και πας και του πεις θέλω ένα χαρτί για την εγγυηση και αυτός σου έχει κάποια υποχρέωση η είστε γνωστοί η είστε σόι η του δώσεις κάτι έναντι τότε ίσως και να μπορεί να γίνει 

Γενικα βλέπουμε ότι οι αντιπροσωπείες για να θέσουν σε ισχύ την εγγυηση οποία και αν είναι αυτή θέλουν δικό τους συνεργάτη να κάνει την συντήρηση και οχ8 έναν οποιοδήποτε «αδειούχο» ψυκτικό 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Θεωρητικά όχι γιατ8 πρέπει να κλείσεις ραντεβού μέσω comfort team και αυτοί να σου στείλουν τεχνικό που είναι στην περιοχή σου , σε περιορίζει με την έννοια ότι δε μπορείς να διαλέξεις εσυ τεχνικό για συντήρηση 

βεβαια τώρα αν τον ξέρεις τον τεχνικό της toshiba στην περιοχή σου και πας και του πεις θέλω ένα χαρτί για την εγγυηση και αυτός σου έχει κάποια υποχρέωση η είστε γνωστοί η είστε σόι η του δώσεις κάτι έναντι τότε ίσως και να μπορεί να γίνει 

Γενικα βλέπουμε ότι οι αντιπροσωπείες για να θέσουν σε ισχύ την εγγυηση οποία και αν είναι αυτή θέλουν δικό τους συνεργάτη να κάνει την συντήρηση και οχ8 έναν οποιοδήποτε «αδειούχο» ψυκτικό 

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Οπότε daikin και toshiba, έχουν παρόμοιους όρους δλδ θέλουν αμφότερες εξουσιοδοτημένο ψυκτικό; Με τη διαφορά το 5 vs 7;

ΥΓ Το σύστημα της daikin προσωπικά μου αρέσει.

Το 5 για τα μηχανήματα των επισήμων αντιπροσώπων και όχι των αλυσίδων , εμεις που έχουμε τα μηχανήματα με κωδικό A έχουμε υποχρέωση να κλείσουμε ραντεβού για συντήρηση μέσα από την daikin, νομίζω όχι γιατ8 όταν είχα μιλήσει με την daikin και μου είπαν ότι εγώ δε μπορώ να κάνω επέκταση εγγύησης στην ερώτηση μου αν γίνει ζημιά τι κάνω μου απάντησε ότι χρειάζεται μόνο η απόδειξη αγοράς από τον Κωτσόβολο 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

4 λεπτά πριν, dimostr είπε

Το 5 για τα μηχανήματα των επισήμων αντιπροσώπων και όχι των αλυσίδων , εμεις που έχουμε τα μηχανήματα με κωδικό A δεν έχουμε υποχρέωση να κλείσουμε ραντεβού για συντήρηση μέσα από την daikin, νομίζω όχι γιατ8 όταν είχα μιλήσει με την daikin και μου είπαν ότι εγώ δε μπορώ να κάνω επέκταση εγγύησης στην ερώτηση μου αν γίνει ζημιά τι κάνω μου απάντησε ότι χρειάζεται μόνο η απόδειξη αγοράς από τον Κωτσόβολο 

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

5 λεπτά πριν, Nikolasnennes είπε

Παιδιά. Έχω δει το κλιματιστικό King της Inventor και βλέπω ΠΑΡΑ πολύ καλές αποδόσεις παρόλο που βγαίνει σε 12αρι(ψυξη 17000btu(max) και θέρμανση 24.567(max)) Να το πάρω για χώρο 50 ΤΜ; Ρωτάω γιατί εχω 18000 παλιό και είναι καλούτσικο, ενώ αυτό παρόλο που είναι 12αρι έχει καλύτερες αποδόσεις από αυτό που έχω. (θα ήθελα να μου απαντήσει και κάποιος που το έχει) 

Ποιο 18αρι εχεις?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

Ήθελα να βάλω ερωτηματικό στο τελος της πρότασης ρωτώντας εαν εμεις με τα atxc έχουμε υποχρέωση ετήσιων συντηρήσεων από επίσημο εγκαταστατη της daikin 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Το χαρτί αυτό δεν είναι κάτι. Απλά επειδή πήγε συνεργείο της comfort team δόθηκε. Φύκια..

Η Toshiba θέλει απλά απόδειξη τεχνικού. Αν είναι φίλος σου, αν έκανε εικονική συντήρηση δεν την αφορά. Απλά μια απόδειξη ότι πλήρωσες για συντήρηση. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

Ποιο 18αρι εχεις?

Είναι ένα παλιό (δεν είναι inverter) και κάνει καλούτσικη δουλεια. Είναι καιρός όμως να το αλλάξω και σκέφτομαι γιαυτό το 12αρι που έχει τέλεια χαρακτηριστικά και αποδόσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Καμία σχέση. Ο Κωτσόβολος πχ δίνει άλλο χαρτί μαζί με την απόδειξη. Η Toshiba θέλει την απόδειξη, όχι το πιστοποιητικό του κωτσο

Επεξ/σία από guzel
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...