Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, guzel είπε

Τι σχέση έχουν τα toshiba με τα carier δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που προσπαθείς να τα συνδέσεις. Είναι σαν να αγόρασες smart και θέλεις εξυπηρέτηση mercedes... 😜

Εγώ όσες φορές έχω καλέσει με συνδέουν με το τμήμα της toshiba χωρίς αναμονή και είναι εξυπηρετικότατοι και σίγουροι γι' αυτά που αναφέρουν στο τηλέφωνο.

Ίσως γιατί είναι η ίδια εταιρία λέμε τώρα;

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 ώρες πριν, livaspy είπε

Πρόταση για 18αρι inverter R410 μέχρι 800€ για 40τμ?


SEER= 6.8 με 5 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μερη χωρίς να χρειάζονται συντηρήσεις για να ισχύει η εγγύηση 
https://www.alphaclimagr.gr/product/1409042/haier-tundra-green-as50tdbhra-1u50jeffra-18000btu.html?b=1561457772&ref=bestprice.gr

SEER= 6.6 με 3 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη και επεκτάσιμη +7 χρόνια μόνο στο συμπιεστή εφόσον κάνεις ετήσιες συντηρήσεις . 

https://www.bestprice.gr/item/2155328519/midea-prime-ma2-18nxd0-ima-18n8d0-o.html

SEER=6.8 με 3 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη και επεκτάσιμη +7 χρόνια μόνο στο συμπιεστή εφόσον κάνεις ετήσιες συντηρήσεις . 
https://www.bestprice.gr/item/2154793758/midea-blanc-msmacu-18hrfn1-qrd0gw.html

Όσο πιο μεγάλο το SEER τόσο πιο οικονομικό στην ψύξη είναι . 
 

Δημοσ.

Δεν υπάρχει τμήμα της Toshiba κοινό τηλέφωνο έχουν. Κοινό σέρβις κοινή παραγγελία ανταλλακτικών.

Αν έχεις καλύτερη εμπειρία με Toshiba σε βλάβη ανέφερε την εδώ.

Εγώ είπα τα δικά μου και θα δίνω ενημερώσεις.

Και btw με το smart μια χαρά εξυπηρέτηση Mercedes έχεις τουλάχιστον στην Mercedes Ιωαννίδη στην Θεσσαλονίκη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω και εγω οτι ακομα περιμένω να επικοινωνήσει τεχνικός σχετικά με το καμμενο? μπλε LED του Shorai.  Δήλωσα βλάβη την Πέμπτη. Ευτυχώς εμένα ειναι "χαζό" το πρόβλημα και δεν δημιουργεί θέμα στην λειτουργία του κλιματιστικού.

Το οτι είναι δύσκολη περίοδος τωρα, δεν ειναι κάτι που με ενδιαφέρει.. Τα κλιματιστικά χαλάνε, και συνήθως συμβαίνει αυτο οταν τα δουλεύουμε (αρα κυρίως καλοκαίρι)

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Παίζει και αυτο ρολο, αλλα γενικά νομιζω ειναι δυσκολη περιοδος

Τα κλιματιστικά για ποτέ τα βάζουμε; Για χειμώνα μερικώς και κυρίως για καλοκαίρι. Αν δεν εξυπηρετούν τότε ας μην εξυπηρετούν καθόλου. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, bilythekid είπε

Δεν μου βγάζει νερό έξω, γιατί; 

Αν δεν σου βγάζει μέσα, όλα καλά.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Να πω και εγω οτι ακομα περιμένω να επικοινωνήσει τεχνικός σχετικά με το καμμενο? μπλε LED του Shorai.  Δήλωσα βλάβη την Πέμπτη. Ευτυχώς εμένα ειναι "χαζό" το πρόβλημα και δεν δημιουργεί θέμα στην λειτουργία του κλιματιστικού.

"δύο εργάσιμες" και καλά γράψε κι εσύ εδώ ποτέ θα στο αλλάξουν είμαι παράξενος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ParhsG είπε

1 και 3 πιο οικονομικά στην ψύξη απο το 2 .  Το 2 είναι πιο Value for money απο τα άλλα όμως . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, fylatos είπε

Τα κλιματιστικά για ποτέ τα βάζουμε; Για χειμώνα μερικώς και κυρίως για καλοκαίρι. Αν δεν εξυπηρετούν τότε ας μην εξυπηρετούν καθόλου. 

Σίγουρα παίζει τον ρόλο του το γεγονός ότι είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και μάλιστα με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες.

Από την άλλη περιπτώσεις όπως η δική σου που δεν έχεις καθόλου κλιματιστικό θα έπρεπε να ήταν πρωταρχική προτεραιότητα.

Πιστεύω ότι αν είχες inventor , θα σου είχαν αλλάξει άμεσα όλη την εξωτερική μονάδα που είναι και η πιο λογικά άμεση λύση.

Κρίμα για την ταλαιπωρία που περνάς , αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό feedback για όλους εμάς και στο forum , γιατί ναι μεν θα  χρειαστούμε σπάνια το after sales και ίσως κάποιοι ποτέ, αλλά είναι μια σημαντική παράμετρος.

Στη θέση θα ζητούσα την άμεση αντικατάσταση της εξωτερικής μονάδας.

Καλή τύχη.

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Αν δεν σου βγάζει μέσα, όλα καλά.

Όχι μέσα εντάξει, δουλευει το μηχάνημα αλλά δεν θα έπρεπε να βγάζει; τα άλλα που έχω βγάζουν. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, bilythekid είπε

Όχι μέσα εντάξει, δουλευει το μηχάνημα αλλά δεν θα έπρεπε να βγάζει; τα άλλα που έχω βγάζουν. 

Σε ποιο μηχάνημα αναφέρεσαι; Το σωληνάκι της μέσα μονάδας πάει κάπου ανεξάρτητα, ή συνδέεται με το σωληνάκι της εξωτερικής;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Παίζει και αυτο ρολο, αλλα γενικά νομιζω ειναι δυσκολη περιοδος

 

49 λεπτά πριν, fylatos είπε

Δικό τους θέμα να βρουν εποχιακό προσωπικό ή να αλλάξουν δουλειά.

Απλά για να ξέρουμε τι λέμε εδώ μέσα. Καλά χρυσά τα μηχανήματα και τα Carrier και τα Toshiba αλλά εγώ αυτή τη στιγμή κλαίω που δεν έδωσα λιγότερα να πάω σε inventor (ή Haier/GE).

Δεν παίζει ρόλο μόνο το μηχάνημα και τα χαρακτηριστικά όταν υπάρχει άθλιο after sales support.

Που να χαμε 39 βαθμούς καύσωνα που αυξάνονται οι βλάβες και τρελαίνονται τα κλιματιστικά . Εκεί να δεις .  Τώρα νορμάλ είναι τα πράγματα ακόμα . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, fylatos είπε

Ίσως γιατί είναι η ίδια εταιρία λέμε τώρα;

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

@Rnd1978 τι έγινε με το λεντάκι στο shorai;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, guzel είπε

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

@Rnd1978 τι έγινε με το λεντάκι στο shorai;

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...