Alchemist` Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δηλαδη ποιος ειναι η διαφορα του tank με εναν unpsofable χαρακτηρα ? Lulz Ο Ryze δεν παιζει με Randuins γιατι το FH κολλαει με το kit του . Τα αλλα items επισης δεν κολλανε σε Ryze αλλα μια χαρα κολλανε σε εναν Mundo πχ Maokai ηταν permabanned κ σε Worlds κ αρκετο καιρο Solo Q ( ακομα ειναι δυνατο ban ) . Οπως ηταν κ ο Mundo καποια στιγμη μεσα στη σεζον . Κανενα tank δεν εχει early game κ δεν υπαρχει λογος κ να εχει . Για το late game παιζεις , να εισαι ενα front line για την ομαδα σου . Ολοι αυτοι που σου ανεφερα , το κανουν παραπανω απο καλα . Δεν ξερω τι αλλο πρεπει να κανουν με το σκεπτικο σου για να θεωρηθουν tanks Το παραδειγμα σου το ξερεις οτι ειναι ακυρο . Unpsofable πως ειναι αν εχεις 1600 hp , τρως stun κ ψοφας? Ωραία, ας το πάμε διαφορετικά... Πάμε από την μία μεριά: Season 2 tank: Defensive items: Συνδυασμός από Sunfire cape, warmongs, randuins omen, boots gia tenacity/ninja tabi, force of nature, thornail, aegis, bansheesh veil κτλ Offensive Items: - (στο τσακίρ κέφι, αν έπαιζες κάτι με AP έπαιρνες και κάνα abyssal) Damage: 0+(5-20) extra ad ή ap, ανάλογως με τα masteries/runes Season 4 "tank" - "unpsofable" champion (mao, singed, ryze whatevs): Defensive items: Frozen heart/spirt visage στην περίπτωση του ryze, randuins/sunfire/banshee's Offensive items: ROA, Archangel's staff, void staff/woa, rylai's, κάνα liandry's για singed Βαριέμαι να συμπληρώσω την λίστα, ή να γράψω συγκεκριμένα για champs, αλλά βλέπεις κάποια διαφορά? Εγώ βλέπω πάντως και μάλιστα πολύ ουσιώδη. Στην πρώτη περίπτωση έχεις ένα champion που έχει είτε 6/0 είτε 5/1 σε defensive/offensive items και βασίζεται στο defense του και στο cc του για να τρώει damage και να κάνει disrupt τους εχθρούς ενώ ΔΕΝ κάνει ουσιώδες damage. Στην δεύτερη έχεις 3/3, 2/4, ανάλογα και με το game φυσικά. Από το build και μόνο καταλαβαίνεις δηλαδή ότι μόνος σκοπός των "τανκ" αυτών δεν είναι να τανκάρουν, αλλά να κάνουν (tons of) damage αποφεύγοντας το insta-burst από τα assasins, ενώ έχουν spellvamp/shields. Στην ουσία είναι κάτι σαν αυτό που θα χαρακτηρίζαμε ως offtank στο season 2 (βλ κάτι irelia, olaf κτλπ). Και εν τέλη επειδή μακρυγορούμε, θεωρείς ότι ο ρόλος και σκοπός των champion σε αυτές τις 2 περιπτώσεις, με αυτό το διαφορετικό itemization, είναι ο ίδιος? Υ.Γ. δεν έχει και ιδιαίτερη ουσία η συζήτηση μιας και δεν πρόκειται καν να ασχοληθεί η riot με κάτι σαν αυτό που λέω, αλλά για ακαδημαϊκούς λόγους σε ρωτάω.
Atallos1 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Εξεταζεις τα πραγματα υπο λαθος πρισμα H διαφορα μεταξυ των 2 περιπτωσεων που αναφερεις , ειναι οτι στην πρωτη εισαι απλα ενα meatshield με καποιo CC λογω kit και στην δευτερη εισαι ενας front liner που μπορει να κανει κ damage . Η διαφορα σου λοιπον , δεν ειναι στη season η στα items , αλλα στα kits των champions Αν με ρωτουσες τι προτιμω , φυσικα κ προτιμω αυτους που μπορουν να κανουν και damage . Οχι οτι οι αλλοι χανουν την χρησιμοτητα τους , αλλα ειναι απλα πιο limited επιδοσεων . Ναι , εννοειται οτι θεωρω οτι ειναι ο ιδιος , με περισσοτερα capabilities Παραμενεις ο front liner της ομαδας . Δεν χρειαζεται να εισαι meat shield για να το κανεις αυτο . Το αρχικο σου point , ηταν οτι δεν υπαρχουν απλα tank με την εννοια που υπηρχαν στη season 2 . Δεν σου απαγορεψε κανεις να εισαι tank . Ολα τα items που ανεφερες υπαρχουν ακομα στο παιχνιδι σχεδον . Αρα οτι εκανες πριν μπορεις να το κανεις κ τωρα . Με την διαφορα οτι απεναντι δεν θα εχεις κατι αντιστοιχο ( probably ) Ειλικρινα , δεν βλεπω καπου καποιο θεμα Σου ανεφερα το παραδειγμα Mao/Mundo που ειναι απο τα πιο σπαστικα ever του top lane . Για να μην θυμηθω το perma ban του Alistar
Panagiotis32 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Τo devourers το παιρνεις μονο σε Yi , WW , Udyr κ Xin Σε ολους τους αλλους δεν αξιζει . Στους bruisers πας Warrior , το αντιστοιχο AP για τους AP κ Juggernaut στα tanks Ξέχασες Aatrox, Nocturne kai Trundle. Οποιοσδήποτε jungler που παίζει με attack speed και ΑΑ το παίρνει άνετα. (αν και θα το νερφάρουν το devourer σε 25 base dmg/hit απο 40 που εχει). Ακόμα και Diana μπορεί να το πάρει (αν και ωφελείται περισσότερο απο τα 80AP kai to cdr). Kai o Xin btw bruiser είναι. το warrior είναι πολύ καλύτερο γι'αυτόν. Οπως και στο s4 έπαιζε με elder lizard και οχι με latern/FF.
Atallos1 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Trundle δεν παιρνεις για κανενα λογο Devourers Σε Noc μπορεις να παρεις κ warrior . Σε Aatrox συνηθως θα παρεις Juggernaut , αλλα εφερα απλα παραδειγματα . Περι ορεξεως.. Σε Xin πανε κ τα δυο , προσωπικα μου αρεσει το devourers
Panagiotis32 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Trundle δεν παιρνεις για κανενα λογο Devourers Σε Noc μπορεις να παρεις κ warrior . Σε Aatrox συνηθως θα παρεις Juggernaut , αλλα εφερα απλα παραδειγματα . Περι ορεξεως.. Σε Xin πανε κ τα δυο , προσωπικα μου αρεσει το devourers Σίγουρα περι ορέξεως, αλλά μην είσαι απόλυτος. Ο trundle παίζει με attack speed και μάλιστα είναι πολύ δυνατός duelist σαν τον ww. Αν μου πεις πάρε juggernaut ή warrior σε Trundle, θα σου πω πάρε juggernaut ή warrior σε WW. Είναι το ίδιο πράγμα. Μην κολλάτε στο meta τόσο πολύ! Και ο Yi μπορεί να πάρει warrior, και ο Noc όπως πολύ σωστά είπες. Γιατί σου φαίνεται παράξενο? Σε χαλάνε τα stats του brutalizer se Yi? Εμένα προσωπικά καθόλου! Για τον Aatrox μάλλον έχεις δίκιο. Χρειάζεται αρκετά το health που δίνει το jugg. Αλλά είναι champion που βασίζεται στο AA γι'αυτο είπα οτι μπορεί να πάρει devourers.
Atallos1 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Ως jungle Trundle δεν σε παιρνει για botrk duelist build ( μιλαμε παντα για ενα τυπικο game ) Δεν ειναι θεμα meta , ο WW παιρνει devourers λογω Ulti . Ως Trundle πρεπει να κολλησεις πανω στον αλλο για να κανεις AA που δεν ειναι το πιο ευκολο αν δεν πας full CDR Σε σχεση με το Devourers , το Warriors σε Yi ειναι κατα πολυ υποδυεστερο Αλλωστε τα stats του bturaliser θα τα παρεις απο το Ghostblade που θα φτιαξεις αργοτερα 1
Panagiotis32 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Ως jungle Trundle δεν σε παιρνει για botrk duelist build ( μιλαμε παντα για ενα τυπικο game ) Δεν ειναι θεμα meta , ο WW παιρνει devourers λογω Ulti . Ως Trundle πρεπει να κολλησεις πανω στον αλλο για να κανεις AA που δεν ειναι το πιο ευκολο αν δεν πας full CDR Σε σχεση με το Devourers , το Warriors σε Yi ειναι κατα πολυ υποδυεστερο Αλλωστε τα stats του bturaliser θα τα παρεις απο το Ghostblade που θα φτιαξεις αργοτερα ok με κάλυψες. Τι βγάζεις στον Trundle Jugg ή Warrior? (δεν mainarw trundle,ww ή yi παρεμπιπτόντως) τι tier είσαι btw? edit: για ποιο λόγο είπες οτι ο ww παίρνει devourer λογω ulti? για το on-hit effect (40dmg per hit) ή στακάρει με attack speed? (αν και δεν λέει κάτι τέτοιο στο lol wikia που κοίταξα) σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις
παπι Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 για το onhit effect. μιλαμε για 40*5= 200 dmg boost σε ενα skill
Atallos1 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 ok με κάλυψες. Τι βγάζεις στον Trundle Jugg ή Warrior? (δεν mainarw trundle,ww ή yi παρεμπιπτόντως) τι tier είσαι btw? edit: για ποιο λόγο είπες οτι ο ww παίρνει devourer λογω ulti? για το on-hit effect (40dmg per hit) ή στακάρει με attack speed? (αν και δεν λέει κάτι τέτοιο στο lol wikia που κοίταξα) σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις Juggernaut σε Trundle Health κ CDR ειναι οτι ακριβως θες Οτι σου ειπε ο Παπις για το WW ulti Το Devourers stackαρει , οποτε το on hit damage ανεβαινει . Βαλε κ κανα Wits End/Botrk στο bild κ κανεις 1k-1,2k ανετα . Μετα απλα τον κυνηγας μεχρι να ψοφησει
Panagiotis32 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 για το onhit effect. μιλαμε για 40*5= 200 dmg boost σε ενα skill ναι αλλά ετοιμάσου για το νερφ. 25 base dmg. aka ακόμα περισσότερο φαρμάρισμα στη ζούγκλα, ακα ακόμα λιγότερα ganks, aka περισσότερο QQ απ'ολα τα lanes. Γι'αυτο εμένα προσωπικά δεν μ'αρέσουν αυτού του είδους οι junglers. Παίρνω rangers ή stalkers σε Vi ή Xin και τους ρημάζω στα ganks. Και άσε τον WW/godyr να ελπίζει στο late που δεν θα έρθει ποτέ
παπι Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Ωραίες οι αλλαγές, θα συμφωνήσω, αλλά πρέπει να ρυθμιστεί το θέμα με τους assasin και τα ανύπαρκτα πλέον tank. Το έχω ξαναπεί πολλές φορές εδώ πέρα και κάποιοι με έχουν κράξει, αλλά θα το επαναλάβω. Tank δεν υπάρχουν, όποιo team έχει το περισσότερο damage κερδίζει. Αυτό είναι το Meta τώρα. Αν θυμάστε, κλασσικά tank όπως ο shen, malphite, amumu, chogath είχαν full tank build με κανένα Offensive item (η αυτονόητη έκφραση του όρου "tank" σε οποιοδήποτε παιχνίδι) και ήταν πολύ αποτελεσματικά, αφού μπορούσαν να κάνουν zone τους αντιπάλους στα teamfight και άντεχαν Heavy poke. Τέτοια Plays τώρα απλά δεν είναι viable γιατί early/mid/αρχές late game, κάτι zed/yasuo/fizz/κτλπ απλά τους εξαφανίζουν με 2=3 hit/spell. Tο cc που έχουν έχει τέτοιο cd αλλά και χρόνο επίδρασης που τα καθιστά άχρηστα. Ταυτόχρονα, ειδικότερα τα νέα champions έχουν τέτοια kit, που κάνουν τα πάντα Juke, και effectively μπορούν να κάνουν ignore οποιονδήποτε παίξει tank (με την στενή έννοια του όρου, το ότι έχω π.χ. στο top έναν renekton με ένα randuins δεν τον καθιστά tank όπως αυτό εννοούνταν στο season 2). Όλο το contribution ενός tank chogath για παράδειγμα σε ένα teamfight σήμερα είναι ένα knock up/silence με 2 εκατομμύρια ώρες cd, που εύκολα θα αποφύγουν οι αντίπαλοι και μετα είναι ένας κεφτές περιπλανόμενος που εύκολα θα πέσει αφού σκοτωθούν τα enemy carry. Για αυτό άλλωστε βλέπεις ολα αυτά τα champ να παίζονται πλέον (όσο σπάνια συμβαίνει αυτό) σαν bruiser με αρκετό AP ή κάτι shen με trinity κτλπ. EDIT: και να κλείσω επιμένοντας ότι champion που χτίζουν ΜΟΝΟ damage, με απίστευτο burst, τα οποία μπορούν να αποφύγουν τα άπαντα επειδή στο kit τους έχουν ταυτόχρονα οποιοδήποτε συνδυασμό από shields, dashes, invisibility, resets, unlimited resources (no mp) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, είναι αρρωστημένη κατάσταση. υπαρχει μια εξαιρεση που ακουει στο rammus.
OhgmaAurvanium Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Ειπα να παρω κανα Mystery Skin... Ειπα να δωσω ενα δεκαρικο, ετσι για το καλο.. Εεεεε λοιπον 3/3.. Red Baron Corki Warring Kingdoms Xin ZhaoReaper Soraka 2
Nautilus13 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Double IP Σ/Κ Wards στο νεο Map Αυτο ειναι καποιο Bug?
Spartan117 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Πάντως εντάξει έπαιξα 2-3 game στο καινούργιο map, από ότι έχω δει ο Warwick είναι αρκετά δυνατός σε αυτό το patch. Με τα on-hit + smite dmg % + ult είναι σχεδόν αδύνατο να μην πεθάνεις στο mid game αν είσαι squishy. Επίσης είναι αρκετά δύσκολο να παίξεις οτιδήποτε στο jungle λόγο sustain. Είπα να παίξω Yasuo jungle (προφανώς όχι top tier pick απλά μου άρεζε να παίζω jungle Yasuo όπως και jungle Jayce) που το έκανα χωρίς προβλήματα < 4.20 και πέθανα στο blue μετά από τον βάτραχο. Ευτυχώς στο mid δεν αλλάξανε πολλά, κυρίως mana regen items. Η Ahri παραμένει δυνατό pick από ότι είδα. Σε μια φάση έφτασα 950 AP κάτι που δεν μπορούσα για κανένα λόγο με normal build < 4.20.
stergem Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 για τα placement matches έχει πει τίποτα η ριτο???προβλέπετε καμιά αλλαγή??? βλέπεις τα παιδάκια στα ίντερνετ καφέ που μόλις πάνε 30 λβλ αρχίζουν τα ranked και κάνουν κάτι σκορ του τύπου 2/14 με ότι νάνε ιτεμς και τα πετάει σιλβερ 2...
Προτεινόμενες αναρτήσεις