Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ok με κάλυψες. Τι βγάζεις στον Trundle Jugg ή Warrior? (δεν mainarw trundle,ww ή yi παρεμπιπτόντως)

 

τι tier είσαι btw? 

 

 

edit: για ποιο λόγο είπες οτι ο ww παίρνει devourer λογω ulti? για το on-hit effect (40dmg per hit) ή στακάρει με attack speed? (αν και δεν λέει κάτι τέτοιο στο lol wikia που κοίταξα)

 

σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις  :-D

 

Juggernaut σε Trundle

Health κ CDR ειναι οτι ακριβως θες

 

Οτι σου ειπε ο Παπις για το WW ulti

Το Devourers stackαρει , οποτε το on hit damage ανεβαινει . Βαλε κ κανα Wits End/Botrk στο bild κ κανεις 1k-1,2k ανετα . Μετα απλα τον κυνηγας μεχρι να ψοφησει

  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

για το onhit effect. μιλαμε για 40*5= 200 dmg boost σε ενα skill

 

ναι αλλά ετοιμάσου για το νερφ. 25 base dmg. aka ακόμα περισσότερο φαρμάρισμα στη ζούγκλα, ακα ακόμα λιγότερα ganks, aka περισσότερο QQ απ'ολα τα lanes.

 

Γι'αυτο εμένα προσωπικά δεν μ'αρέσουν αυτού του είδους οι junglers.

 

Παίρνω rangers ή stalkers σε Vi ή Xin και τους ρημάζω στα ganks. Και άσε τον WW/godyr να ελπίζει στο late που δεν θα έρθει ποτέ :D

Δημοσ.

Ωραίες οι αλλαγές, θα συμφωνήσω, αλλά πρέπει να ρυθμιστεί το θέμα με τους assasin και τα ανύπαρκτα πλέον tank. Το έχω ξαναπεί πολλές φορές εδώ πέρα και κάποιοι με έχουν κράξει, αλλά θα το επαναλάβω. Tank δεν υπάρχουν, όποιo team έχει το περισσότερο damage κερδίζει. Αυτό είναι το Meta τώρα.

 

Αν θυμάστε, κλασσικά tank όπως ο shen, malphite, amumu, chogath είχαν full tank build με κανένα Offensive item (η αυτονόητη έκφραση του όρου "tank" σε οποιοδήποτε παιχνίδι) και ήταν πολύ αποτελεσματικά, αφού μπορούσαν να κάνουν zone τους αντιπάλους στα teamfight και άντεχαν Heavy poke. Τέτοια Plays τώρα απλά δεν είναι viable γιατί early/mid/αρχές late game, κάτι zed/yasuo/fizz/κτλπ απλά τους εξαφανίζουν με 2=3 hit/spell.

Tο cc που έχουν έχει τέτοιο cd αλλά και χρόνο επίδρασης που τα καθιστά άχρηστα. Ταυτόχρονα, ειδικότερα τα νέα champions έχουν τέτοια kit, που κάνουν τα πάντα Juke, και effectively μπορούν να κάνουν ignore οποιονδήποτε παίξει tank (με την στενή έννοια του όρου, το ότι έχω π.χ. στο top έναν renekton με ένα randuins δεν τον καθιστά tank όπως αυτό εννοούνταν στο season 2). Όλο το contribution ενός tank chogath για παράδειγμα σε ένα teamfight σήμερα είναι ένα knock up/silence με 2 εκατομμύρια ώρες cd, που εύκολα θα αποφύγουν οι αντίπαλοι και μετα είναι ένας κεφτές περιπλανόμενος που εύκολα θα πέσει αφού σκοτωθούν τα enemy carry. Για αυτό άλλωστε βλέπεις ολα αυτά τα champ να παίζονται πλέον (όσο σπάνια συμβαίνει αυτό) σαν bruiser με αρκετό AP ή κάτι shen με trinity κτλπ.

 

EDIT: και να κλείσω επιμένοντας ότι champion που χτίζουν ΜΟΝΟ damage, με απίστευτο burst, τα οποία μπορούν να αποφύγουν τα άπαντα επειδή στο kit τους έχουν ταυτόχρονα οποιοδήποτε συνδυασμό από shields, dashes, invisibility, resets, unlimited resources (no mp) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, είναι αρρωστημένη κατάσταση.

 

υπαρχει μια εξαιρεση που ακουει στο rammus.

Δημοσ.

Πάντως εντάξει έπαιξα 2-3 game στο καινούργιο map, από ότι έχω δει ο Warwick είναι αρκετά δυνατός σε αυτό το patch. Με τα on-hit + smite dmg % + ult είναι σχεδόν αδύνατο να μην πεθάνεις στο mid game αν είσαι squishy.

 

Επίσης είναι αρκετά δύσκολο να παίξεις οτιδήποτε στο jungle λόγο sustain. Είπα να παίξω Yasuo jungle (προφανώς όχι top tier pick απλά μου άρεζε να παίζω jungle Yasuo όπως και jungle Jayce) που το έκανα χωρίς προβλήματα < 4.20 και πέθανα στο blue μετά από τον βάτραχο. 

 

Ευτυχώς στο mid δεν αλλάξανε πολλά, κυρίως mana regen items. Η Ahri παραμένει δυνατό pick από ότι είδα. Σε μια φάση έφτασα 950 AP κάτι που δεν μπορούσα για κανένα λόγο με normal build < 4.20.

Δημοσ.

για τα placement matches έχει πει τίποτα η ριτο???προβλέπετε καμιά αλλαγή???

βλέπεις τα παιδάκια στα ίντερνετ καφέ που μόλις πάνε 30 λβλ αρχίζουν τα ranked και κάνουν κάτι  σκορ του τύπου 2/14 με ότι νάνε ιτεμς και τα πετάει σιλβερ 2...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

QQ spoiler:

 

Σε αυτα τα 2 games οι ειδικοι του bronze αποφανθηκαν:

-report tryndamere

 

Στο πρωτο , η lvl 16 @ 47min παρεα (το kda αλλη ιστορια) μου ειπε οτι δεν προκειται να βγω ποτε απο bronze κλπ. Γενικα στο bronze εαν δεν υπογραψεις συμβολαιο οτι θα εισαι στο mid απο το 10ο min για 5vs5 ανουσια tf's εισαι καταδικασμενος σε x4 reports για refusing communicate κλπ.

(Η ashe διαφοροποιηθηκε λιγο απτον οχλο και δηλωσε πως θα με κανει report για assisting enemy team επειδη της πηρα blue buff οταν ηταν 1-10 score και 2 lvl πισω απο το support των αντιπαλων).

 

 

 

7jYbW81.png

 

 

 

 

Στο 2ο που ειχα contribution στα 24 απο τα 27 συνολικα kills που πηρε η dreamteam , εφταιγα επειδη πηρα inhib οταν ψοφαγανε και οι 4 για ενα blue buff στο jungle των αλλων. Εκει θεωρησαν οτι εγω τους εχασα το game, μου προτειναν να παω για τετρις και μου σκασανε και 3-4 reports "for solo" :P

 

 

L4lI2Ni.jpg

 

 

 

Αυτοι λοιπον, μαζι κι ολοι οι αλλοι με Veteran achievement στο bronze, λενε στους φιλους τους οτι δεν μπορουν να ανεβουν επειδη ειναι ατυχοι και τους τυχαινουν trolls και feeders .

 

 

 

Βtw, τα συμπερασματα μου μεχρι στιγμης για διαφορες s4/s5 ειναι τα εξης.

-Καθυστερημενο team σε θεμα objects (κυριως drakes), δεν κουβαλιεται στο s5, παρα μονο αν το αντιπαλο team ειναι ακομα πιο καθυστερημενο. S4 κουβαλιοταν κουτσα στραβα αν snowballαρες καλα/αν σου καθοταν ενα καλο bot στο team.

-Αντιθετως ενα team που μπορει να εχει μεινει πισω σε gold λογω deaths/farm μπορει να κερδισει το παιχνιδι αν νιωσει τα drakes. S4 αν εμενες πισω σε gold στα πρωτα 20min δε σε εσωζαν drakes.

-Η ιστορια με τα drake stacks βοηθαει πολυ τους κακους παιχτες. Μπορει να εχουν χασει το lane πανηγυρικα, μπορει να μην ξερουν να φαρμαρουν, απλα αν για Χ,Υ λογους το team τους παρει drake stacks με οποιοδηποτε τροπο, τοτε μπορουν να κανουν καριερα απεναντι σε πιο skilled παιχτες.

 

Συνεπως, στο soloqq, η ομαδα με το καλυτερο positioning/vision/timing για drake και κυριως η ομαδα με την καλυτερη συνεργασια, δυσκολα θα χασει, ακομα κι αν η αλλη εχει πιο skilled παιχτες ατομικα.

 

PS. Το jungle δεν αλλαξε τοσο οσο νομιζα διαβαζοντας τα patch notes του 4.20. Πιο πολυ αλλαξε η επιροη των junglers στο game.

Επεξ/σία από MiDi_MiLiZ
  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτα τα 2 games οι ειδικοι του bronze αποφανθηκαν:

-report tryndamere

 

Στο πρωτο , η lvl 16 @ 47min παρεα (το kda αλλη ιστορια) μου ειπε οτι δεν προκειται να βγω ποτε απο bronze κλπ. Γενικα στο bronze εαν δεν υπογραψεις συμβολαιο οτι θα εισαι στο mid απο το 10ο min για 5vs5 ανουσια tf's εισαι καταδικασμενος σε x4 reports για refusing communicate κλπ.

(Η ashe διαφοροποιηθηκε λιγο απτον οχλο και δηλωσε πως θα με κανει report για assisting enemy team επειδη της πηρα blue buff οταν ηταν 1-10 score και 2 lvl πισω απο το support των αντιπαλων).

 

 

 

7jYbW81.png

 

 

 

 

Στο 2ο που ειχα contribution στα 24 απο τα 27 συνολικα kills που πηρε η dreamteam , εφταιγα επειδη πηρα inhib οταν ψοφαγανε και οι 4 για ενα blue buff στο jungle των αλλων. Εκει θεωρησαν οτι εγω τους εχασα το game, μου προτειναν να παω για τετρις και μου σκασανε και 3-4 reports "for solo" :P

 

 

L4lI2Ni.jpg

 

 

 

Αυτοι λοιπον, μαζι κι ολοι οι αλλοι με Veteran achievement στο bronze, λενε στους φιλους τους οτι δεν μπορουν να ανεβουν επειδη ειναι ατυχοι και τους τυχαινουν trolls και feeders .

 

Βtw, τα συμπερασματα μου μεχρι στιγμης για διαφορες s4/s5 ειναι τα εξης.

-Καθυστερημενο team σε θεμα objects (κυριως drakes), δεν κουβαλιεται στο s5. S4 κουβαλιοταν κουτσα στραβα αν snowballαρες καλα. Εδω ο 1ας snowballed του κακου team θα φαει shutdown mid-late game λογω drake stacks των αλλων.

-Αντιθετως ενα team που μπορει να εχει μεινει πισω σε gold λογω deaths/farm μπορει να κερδισει το παιχνιδι αν νιωσει τα drakes. S4 αν εμενες πισω σε gold στα πρωτα 20min δε σε εσωζαν drakes.

balance after all 

Δημοσ.

Οταν ενα adc ειναι feedαρισμενο(πχ vayne 23/8 350-400 dmg).Εσυ σαν τανκ τι μπορεις να κανεις σε θεμα items?

 

 

Ημουν με Udyr full tank 5/6/11 300+ armor,250+ magic resist 4k ζωη και η συγκεκριμενη vayne μου επαιζε 3 φαπες (χωρις ulti)και μου κατεβαζε το μισο HP.

Δημοσ.

Well true dmg vs armor . 

Μαντεψε ποιος κερδιζει

 

Thornmail μονο , αλλα σαν Udyr την Vayne δεν θα την πιασεις οποτε

Και επειδη δεν χρειαζεται καν LW , με Botrk κ BT απλα θα κανει heal το dmg του Thornmail 

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν ενα adc ειναι feedαρισμενο(πχ vayne 23/8 350-400 dmg).Εσυ σαν τανκ τι μπορεις να κανεις σε θεμα items?

 

 

Ημουν με Udyr full tank 5/6/11 300+ armor,250+ magic resist 4k ζωη και η συγκεκριμενη vayne μου επαιζε 3 φαπες (χωρις ulti)και μου κατεβαζε το μισο HP.

Τιποτα. Δεν πας tank, δεν υπαρχει η εννοια του tank, οταν φας focus σε 3 sec θα ψωφησεις. Γιαυτο βγαζεις dmg, μπας και παρεις κανεναν μαζι σου. Δεν λεω να εισαι τελειως ψωμαρα, απλα το να βγαλεις 4-5 defensive items δεν εχει νοημα. Κανε ενα raduins για το slow και μετα trinity / botrk (η και τα 2) και αρχισε την στις καρπαζιες

thornmail,frozen heart,randumis omen.

αυτα τα ολιγα.Αν και γενικα ,το adc για αυτο ειναι adc,αυτη ειναι η δουλεια του στο late game,να σκοτωνει οτι βρει μπροστα του.Το θεμα ειναι να την σκοτωσετε  την  vayne ,αν την αφησετε και 800 αρμορ να εχετε θα σας κατεβασει,

Well αυτο ειναι το προβλημα του παιχνιδιου. Η δουλεια τoυ adc ειναι να κοβει, ομως και η δουλεια του tank ειναι να tankari. Οταν εχεις 800 armor και σε κατεβαζει, κατι δεν παει καλα δεν νομιζεις?

 

Θεωρω βλακωδες το % penetration, πιστευω εχουν κανει πολυ κακο balancing. Εχεις 3 armor items, εχει ο αντιπαλος 3 penetration items και τρως true damage. Τοτε ποιο το νοημα που αγορασες armor εξαρχης? 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...