Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν συγκρινες εσυ, εγω συγκρινα τον auto attacker trynda

που ναι ενταξει η ulti ειναι το point, με τους champs που ειναι skillshot dependant οπου εκει εχει περισσοτερο νοημα να κλαφτεις για το ping.

Ο pitsis επαιζε trynda απο Australia με 150-200 και ηταν D1.

Κλαφτηκα για το ping, oτι ναναι λεμε :D

Kαι 3η φορα: Mainαρω trynda κι εφερα το παραδειγμα του champ που παιζω εγω. Αν mainαρα blitz θα ελεγα για το q του. Αλλα για να μην συνεχιζονται τα επιεικως pointless posts, νταξει, σορρυ παιδια που εφερα το αποτυχημενο παραδειγμα του tryndamere ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συζητηση κανουμε δεν σε εκραξα για κατι.

Εγω το διατυπωσα λαθος, δεν εννοουσα εσυ προσωπικα να κλαφτεις. Γενικα το ειπα.

 

Απλα το υφακι ηταν που εκανε trigger. move on.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την στιγμή που παίρνει 300-400Ms από το να δεις κάτι μέχρι να αντιδράσεις ούτε 1 ούτε 20ms δεν σου κάνουν την διαφορά...

 

Δοκίμασέ το άλλωστε

Kαταρχας δεν παιρνει 400 ms (εγω εβγαλα 133). Κατα δευτερον, το lol δεν παιζεται ετσι. Πιο πολυ παιχνιδι προβλεψης ειναι παρα αντιδρασεων.  Κατα τριτον οταν χρειαζεται τα αντανακλαστικα σιγουρα πεφτουν κατω απο 100 ms, μιας και εχω (και γω και ολοι μας φανταζομαι) αποφυγει skills (οπως το malphite ulti) που εσκασε μεσα απο fog. Τωρα το να καθομαι ξαπλα και μισοκοιμισμενος με το ενα χερι στα τετοια μου και στο αλλο το ποντικι να κανω τεστ αντιδρασεων καταλαβαινεις οτι δεν ειναι ενδυκτεικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα 4 ip εφαπαξ ή σε 100 δοσεις;

 

Το κλειδι ειναι στο matchmaking. Αν δεν το φτιαξουν, η τοξικοτητα δε παιζει να φυγει.

 

Τι εχει το matchmaking δεν μας λες ομως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4SfZ4Ey.jpg

 

 

φρεσκο. υποτιθεται οτι ειναι gold tier, δηαλδη 3 "επιπεδο". Η cait, rangar, riven, morgana τι δουλεια εχουν σε αυτο το game ; Η trsit nasus, γιατι να χασουν αυτο το game, εκαναν κατι λαθος;

 

Με τον riven επεξα και στο προηγουμενο, στο οποιο και παλι leavare, γιατι με matcharei με leaver? Εγω ποτε μου δεν εχω κανει leave. 

 

Παει στο διαολο το flame feed troll που τεχνικα δεν μπουν να το δουν, το leave/afk, ειναι τοσο δυσκολο να το βαλουν σα μεταβλητη στο machmaking; Εσαι leaver, ας σε matcharei με αλλους leavers, ουτε ban ουτε τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος του οτι το νεο leavebuster θα βαζει τους afk/leavers

σε 5/10/20+ λεπτα queue aka στον πατο του queue,

αυτα συμβαινουν οταν υπαρχουν τοσοι πολλοι παικτες σε ενα game.

Ουτε εγω εχω leaveαρει ποτε στα 3 χρονια αλλα στα promo ειχα 3/3 afk.

Shit happens..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η trsit nasus, γιατι να χασουν αυτο το game, εκαναν κατι λαθος;

Mε 185 cs στο 35min με Nasus με teleport vs tanky+melee, ναι ο Nasus ειδικα κατι εχει κανει λαθος και περιμενει να τον κουβαλησουν.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαταρχας δεν παιρνει 400 ms (εγω εβγαλα 133). Κατα δευτερον, το lol δεν παιζεται ετσι. Πιο πολυ παιχνιδι προβλεψης ειναι παρα αντιδρασεων.  Κατα τριτον οταν χρειαζεται τα αντανακλαστικα σιγουρα πεφτουν κατω απο 100 ms, μιας και εχω (και γω και ολοι μας φανταζομαι) αποφυγει skills (οπως το malphite ulti) που εσκασε μεσα απο fog. Τωρα το να καθομαι ξαπλα και μισοκοιμισμενος με το ενα χερι στα τετοια μου και στο αλλο το ποντικι να κανω τεστ αντιδρασεων καταλαβαινεις οτι δεν ειναι ενδυκτεικο.

Καταρχας 300-400ms είναι το καθαρό reaction time. Όχι αυτό που περιμένεις να το πατήσεις πανω από την οθόνη και έκανες 45 προσπάθειες για να πεις πως έχεις αντανακλαστικά shinobi.

 

Κατα δεύτερον δηλαδή στα λόγια μου έρχεσαι πως πιο πολύ μετράει η πρόβλεψη παρά τα καθαρά αντανακλαστικά που είναι ακριβώς αυτό που πιστεύω και εγώ. Η εμπειρία του πεχνιδιού δεν σου βελτιώνει καθαρά τα αντανακλαστικά αλλά πολύ απλά σε προετιμάζει να αντιδράσεις σε κινήσεις πριν αυτές συμβούν. (Θυμάμαι ξεκάθαρα  που είδα ένα front flash στο LCS σε Ashe που έκσασε escape arrow στο αντίπαλο ADC μπροστά στην μούρη του.) 

 

 οταν χρειαζεται τα αντανακλαστικα σιγουρα πεφτουν κατω απο 100 ms, μιας και εχω (και γω και ολοι μας φανταζομαι) αποφυγει skills (οπως το malphite ulti)

Αντανακλαστικά κάτω από 100ms δεν υπάρχουν εάν δεν νιαουρίζεις και η αγαπημένη σου τροφή είναι τα Wiskas. Κάτι δεν διατύπωσες σωστά γιατί αυτή η πρόταση μόλις αντίκορυσε αυτό που είπες πριν.

 

Τέλος σου παραθέτω είναι ότι πιο βασικό στο να αποκριθείς γρηγορότερα ( Άραξε το ποντίκι σε μια μπάρα και οταν αλάξει χρώμα κλίκαρε σε μια κενή σελίδα που δεν σου αποσπά την προσοχή) και ακόμα και εκεί ο μέσος όρος του test είναι 215ms . Δεν είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις πως κατα την διάρκεια του game αυτό το reaction time διπλασιάζεται την στοιγμή που πρέπει να βλέπεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα (minimap+ήχοι που επηρεάζουν το παιχνίδι (Ults/heals κλπ)+μπάρες ζωής/mp/energy+μπάρες cooldowns+κινήσεις εχθρών+κινήσεις συμπαικτών). 

 

Oπότε τα 20-40ms διαφορά δεν κάνουν την καριέρα. Η ίδια η καριέρα (Challengers) σου κάνει να έχεις 20ms ping γιατί παίζεις σε gaming house και η ζωή σου περιστρέφεται γύρω από το LoL.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εχει το matchmaking δεν μας λες ομως

 

Φταίει και το matchmaking (συγκεκριμένα ο τρόπος που μοιράζονται οι ρόλοι στην ομάδα) αλλά και η ίδια η Riot που δεν είναι ξεκάθαρη στο αν ισχύει ή οχι το pick order (για draft-ranked) και το call order (για normal blind pick).

 

πχ για το blind pick έχει πει Rioter οτι το γεγονός οτι έκανες πρώτος call το lane που θέλεις, δεν σου δίνει το δικαίωμα να απαιτήσεις το συγκεκριμένο lane no matter what. Το ίδιο το matchmaking όμως δεν σου δίνει άλλα περιθώρια, γιατί αν δεν απαιτήσεις το lane σου, θα το κάνουν οι άλλοι 4 και εσύ θα αναγκαστείς να κάνεις fill in. Το 90% της τοξικότητας στο παιχνίδι ξεκινά απο το champion select lobby γι'αυτο το λόγο!

 

Αν η Riot δεν κάνει μια ριζική αλλαγή στο matchmaking ή δεν δώσει έναν ξεκάθαρο κανόνα που πρέπει να σέβονται όλοι δεν θα δούμε άσπρη μέρα!

 

Μια πολύ καλή λύση θα ήταν να κάνουν τα ranked περίπου σαν το team builder. Ο καθένας να διαλέγει το lane του (ή έστω να διάλεγε 2 lane/roles και να περίμενε το matchmaking system να του βρεί παιχνίδι με εναν απο τους 2 ή ακόμα και 3 επιθυμητούς ρόλους) και όλοι θα είναι ευχαριστημένοι. Στα high diamond kai chalenger πως παίζουν δλδ όλοι τον ρόλο τους? Γιατί να μην συμβαίνει αυτό σε όλους?

Εχετε δεν πχ τον hi im gosu να παίζει τίποτε άλλο πέρα απο ad carry?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ειναι, οποιος δεν εχει περασει απο τα χαμηλα δεν καταλαβαινει τι του λεμε.

Φυσικο ειναι αμα ειμαι αραβας που να καταλαβω τον αλλον που ζει στο στενο σε μια κουτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...