phanispal Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 H AI του είναι κάπως αστεία πάντως, δε γίνεται να σκοτώνεις με takedown έναν-έναν και οι υπόλοιποι να 'ναι στα 5-10 μέτρα και να μην παίρνουν χαμπάρι. Μακάρι να διορθωθεί με κάποιο patch. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Πρέπει να δω και στο Hard, αλλά στο normal είναι αλήθεια πως είναι ολίγον μύωπες.
fearwhatnow Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 H AI του είναι κάπως αστεία πάντως, δε γίνεται να σκοτώνεις με takedown έναν-έναν και οι υπόλοιποι να 'ναι στα 5-10 μέτρα και να μην παίρνουν χαμπάρι. Μακάρι να διορθωθεί με κάποιο patch. Το takedown ειναι stealth kill οποτε για ποιο λογο να παρουν χαμπαρι οι υπολοιποι? Μου ετυχε να κανω stealth kill αλλα το θυμα πριν τον μαχαιρωσω φωναξε (δεν ημουν οσο κοντα επρεπε) και ειδοποιηθηκαν οι υπολοιποι. Δεν ειναι απολυτα stealth game αλλα οι μηχανισμοι του λειτουργουν καλα σε αυτο τον τομεα.
Millennium Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Και στο Hitman το ιδιο συμβαινει στο normal.Πασχει απο την ιδια ασθενεια.
phanispal Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δε γίνεται να είσαι σε ανοιχτό χώρο χωρίς εμπόδια και ενώ υπάρχει άμεση οπτική επαφή να μη σε παίρνουν χαμπάρι όταν σκοτώνεις. Δε λεώ να σε ακούσουν, έστω να τσεκάρουν τους υπόλοιπους, να γυρνάνε προς όλες τις κατευθύνσεις. Που παίζει να το κάνουν κι αυτό, απλά δε νιώθουν.
fearwhatnow Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δε γίνεται να είσαι σε ανοιχτό χώρο χωρίς εμπόδια και ενώ υπάρχει άμεση οπτική επαφή να μη σε παίρνουν χαμπάρι όταν σκοτώνεις. Δε λεώ να σε ακούσουν, έστω να τσεκάρουν τους υπόλοιπους, να γυρνάνε προς όλες τις κατευθύνσεις. Που παίζει να το κάνουν κι αυτό, απλά δε νιώθουν. Οταν υπαρχει οπτικη επαφη εμφανιζεται το τοξο. Στο Normal για να εμφανιστει πρεπει να βρισκονται σχετικα κοντα σε εσενα. Στο Hard εμφανιζεται και μακρυτερα.
phanispal Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Έπρεπε να το διατυπώσω διαφορετικά, εννοούσα δυνατότητα για άμεση οπτική επαφή, όχι απαραίτητα να κοιτάνε εσένα. Δηλαδή και πλάτη να είναι γυρισμένοι, να είναι ψυλιασμένοι και να γυρνάνε πού και πού, φαντάζομαι πως στην πραγματικότητα κάπως έτσι θα γινόταν.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Στο survivor πάντως έχει πολύ ξύλο από ένα σημείο και μετά και όντως θέλει strategy. Το tag που φαίνονται x-ray είναι λίγο cheat αλλα μετά αφού ανοίξουν τα καλά skills τότε γίνετε αρκετά δύσκολο οποτε βοηθάει λίγο. Μετά από αρκετές ώρες μπορώ να πω ότι είναι το 8.5/10 το αξίζει με κλειστά τα ματια, και πολύ καλύτερο από το πρώτο Far Cry γιατί πολύ απλά δεν γουστάρω τέρατα. Revolver, Sniper με σιγαστήρα και τόξο και το game γίνετε perfect stealth. p.s. πάντως blind fire σε First Person δεν έχω ξαναδεί
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Ο Πρωταγωνιστής του far cry 3 έχει το ίδιο ονομα με μένα ...Jason.Τυχαίο;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 @Skull, από πότε το revolver είναι perfect stealth; Εκτός αν πηγαίνεις πάνω από το πτώμα και απαγγέλεις Dirty Harry. 1
nickelodeon Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Ο Πρωταγωνιστής του far cry 3 έχει το ίδιο ονομα με μένα ...Jason.Τυχαίο; Και το ίδιο επίθετο με αυτόν εδώ ρε μπας και είστε ξαδέρφια? Το παιχνίδι μέχρι στιγμής στον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας μου φαίνεται αρκετά εύκολο σε σχέση με το Far Cry 2. Στο προηγούμενο έτσι και σε παίρνανε χαμπάρι και δεν είχες απόσταση ασφαλίας σου γ@μ@γανε το "ταμ τιριρι" γιατί οι κακοί ήταν οργανωμένοι όχι αστεία. Άλλος με καραμπίνα, άλλος με RPG, άλλος με AK-47 και πάντα υπήρχε ένας ακροβολισμένος με ρουκέτες ή sniper rifle. Αυτοκίνητα, βαρέλια, μπιτόνια, πυρομαχικά, ανατινάζονταν από αδέσποτες σφαίρες και προσέλκυαν περιφερόμενους εχθρούς που μπορεί να ήταν κοντά στην περιοχή. Οι κακοί φόραγαν ρούχα παραλλαγής, όχι κόκκινα σκουφάκια σαν δασοφύλακες να τους διακρίνεις από δέκα χιλιόμετρα, μερικοί ήταν και μαύροι που τους έκανε ποιο δύσκολο να τους διακρίνεις ιδίως το βράδυ. Δεν έβλεπες μέσα από ντουβάρια χρησιμοποιώντας πρέζες αγνώστου προελεύσεως. Δεν κόλλαγες φωτεινές ταμπελίτσες με την φωτογραφική μηχανή στους εχθρούς. Ελπίζω να δυσκολεύει παρακάτω, έχω κάνει τις 14 αποστολές. Ελπίζω όταν τερματίζει να ξεκλειδώνει ανώτατο επίπεδο δυσκολίας. Γενικά πάντως εθίζεσαι, είναι καλό παιχνίδι αλλά θέλει λίγο φτιάξιμο με ένα patchaki.
phanispal Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Όντως, αυτό που βλέπεις τη φιγούρα του άλλου μέσα απ' τους βράχους και οπουδήποτε αλλού, τουλάχιστον στη μέγιστη δυσκολία έπρεπε να απενεργοποιείται. Θα μου πεις, και στο minimap να τον βλέπεις δεν έχει μεγάλη διαφορά, αλλά αυτό παραπάει. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Ξέρουμε αν μπορεί να mod-αριστεί το παιχνίδι; Μήπως βγει κανένα "hardcore" difficulty mod.
John-lamia Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 μην ασχολείστε ' date='πραγματικά μην ασχολείστε με τον john-lamia[/quote'] ο λόγος ? γενικά όταν έχουμε ωραίες αναμνήσεις από παιχνίδια περιμένουμε το επόμενο επεισόδιο αυτού να είναι ίδιο η καλύτερο απ το πρώτο. οπωσ πχ το dead space. όταν βλέπουμε ομωσ ότι το μόνο που κρατάνε είναι το όνομα και τα υπόλοιπα τουσ αλλάζουν τα φώτα είναι αστα να πάνε!
SlackulatoR Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Στα Options - Gameplay υπάρχουν και επιλογές για να το δυσκολέψετε λίγο. Κλείνοντας το weapon tagging δεν θα ενεργοποιείται το xray όταν στοχεύετε με όπλο, εκτός και αν κάνετε tag με την φωτογραφική μηχανή. Επίσης κλείνοντας το reticle εξαφανίζεται το crosshair των όπλων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα