Προς το περιεχόμενο

Far Cry 3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

HDAO εννοεις? :)

Ναι man sorry ,εκ παραδρομης ...

 

Εγω παντως νομιζω το SSAO δειχνει καλυτερα...Διαφορες δεν βλεπεις .Ποια ειναι η διαφορα HBAO και HDAO .Λενε οτι για NVidia users καλο ειναι να χρησιμοποιουμε το HBAO και οι ati users το δευτερο .

  • Like 1
Δημοσ.

ποιο καλο παδι θα μου πει τι ακριβως πρεπει να κανω στη φαση οπου αφου βαλω τα εκρηκτικα στο φορτηγο με τα καυσιμα και μετα ανεβαινω στη δεξαμενη νερου,περιμενω να περασει το κομβόι;

Δημοσ.

Βγηκε και αλλο patch btw.

 

Αν μετρήσουμε τον όγκο των patch μέχρι τώρα, θα βγουν μεγαλύτερα από το παιχνίδι!

Τουλάχιστον έχουν βελτιώσεις για το single play?

Αν είναι να περιμένω κανένα μήνα να το φτιάξουν εντελώς και μετά να αρχίσω να παίζω

Δημοσ.

Εγώ το απεγκατέστησα πάντως και ξεκίνησα το Metro 2033 που παρεμπιπτόντως τρέχει καλύτερα απ' το Far Cry 3 σε 2560*1440 @ Very High, μόνο το Αnti-Aliasing είναι στο AAA και όχι στο MSAA 4X.

Δημοσ.

 

ποιο καλο παδι θα μου πει τι ακριβως πρεπει να κανω στη φαση οπου αφου βαλω τα εκρηκτικα στο φορτηγο με τα καυσιμα και μετα ανεβαινω στη δεξαμενη νερου,περιμενω να περασει το κομβόι;

 

 

υπάρχουν βίντεος sto youtube με walkthrough για αυτο που ρωτάς

Δημοσ.

Το χθεσινο που κατεβασα ειχε ναι ...

 

τώρα κατέβηκε:

 

 

 

Release note – Patch 1.03

----------------------------------------------

 

----------------------------------------------

General fixes for the patch:

----------------------------------------------

 

- Added Russian and Czech language support for Steam versions.

- Fixed issues for machines that have more than 32 cores.

- Fixed issues for activation keys bundled with ULC privileges. ULC content will now unlock during activation.

- Improvements to playlists and rotation for User Made maps.

 

Πλάκα μας κάνουν?

Φτιάξανε patch για Supercomputers?

Δημοσ.

Προφανώς το παιχνίδι λειτουργεί κανονικά σε τέτοιους υπολογιστές αλλά υπήρχε θέμα και αυτό διορθώθηκε. Εσύ μάλλον κατάλαβες πως βάλανε υποστήριξη για 32 cores στο συγκεκριμένο patch.

Δημοσ.

Σε έτρωγε μέσα βαθιά στα σωθικά σου η ερώτηση και δεν άντεξες, μετά από 4μιση ώρες ρώτησες τελικά! :lol:

 

Χαχ :-D :-D. Μου φανηκε περιεργο γιατι δεν το χα ξανακουσει και ελεγα απο μεσα μου τι μαμακια βγαλαν παλι :P :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε.

 

 

 

Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει.

 

Είναι σαν το λάστιχο της βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5.

 

Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι:

 

Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer.

 

Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω).

 

Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο.

 

Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ.

Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps.

 

Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα :P ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδιου και είναι γνωστά μόνο στους developers.

 

:-)

 

 

 

Το παιχνίδι μου αρέσει πολύ μέχρι στιγμής.Κρίμα που δεν έχω αρκετό χρόνο να το απολαύσω.Λογικά μέσα στις γιορτές θα καταφέρω να το τελειώσω( ελπίζω δηλαδή :P ) και να γράψω περισσότερες εντυπώσεις.

Επεξ/σία από ChRis6
  • Like 5
Δημοσ.

@Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε.

 

 

 

Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει.

 

Είναι σαν το λάστιχο της μιας βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5.

 

Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι:

 

Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer.

 

Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω).

 

Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο.

 

Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ.

Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps.

 

Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα :P ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδίου και είναι γνωστά μόνο στους developers.

 

:-)

 

 

 

Agreed (brain-fart το προηγούμενο post. Μιλούσα για την κάρτα και πως δείχνει τα frames που μπορεί να βγάλει κι όχι για το monitor). Απλά μια υποσημείωση ότι το VSync εισάγει και input lag (ένας επιπλέον λόγος που οι περισσότεροι το βάζουν στο off. Υπάρχει βέβαια το triple buffering αλλά αρκετά παιχνίδια δεν είναι συμβατά με το D3DOverrider)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...