BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Προσοχή spoiler με θέμα το ending του far cry 3 Να ρωτήσω κατι.Στο τέλος οταν διαλέγεις να μείνεις με την Citra και όχι να πας με τους φίλους σου τί γίνεται? ακυρο το βρηκα εδω http://www.youtube.com/watch?v=tC9zHnUCwjY
konstantinos77 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 HDAO εννοεις? Ναι man sorry ,εκ παραδρομης ... Εγω παντως νομιζω το SSAO δειχνει καλυτερα...Διαφορες δεν βλεπεις .Ποια ειναι η διαφορα HBAO και HDAO .Λενε οτι για NVidia users καλο ειναι να χρησιμοποιουμε το HBAO και οι ati users το δευτερο . 1
gilardino Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 ποιο καλο παδι θα μου πει τι ακριβως πρεπει να κανω στη φαση οπου αφου βαλω τα εκρηκτικα στο φορτηγο με τα καυσιμα και μετα ανεβαινω στη δεξαμενη νερου,περιμενω να περασει το κομβόι;
k_dinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Βγηκε και αλλο patch btw. Αν μετρήσουμε τον όγκο των patch μέχρι τώρα, θα βγουν μεγαλύτερα από το παιχνίδι! Τουλάχιστον έχουν βελτιώσεις για το single play? Αν είναι να περιμένω κανένα μήνα να το φτιάξουν εντελώς και μετά να αρχίσω να παίζω
phanispal Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ το απεγκατέστησα πάντως και ξεκίνησα το Metro 2033 που παρεμπιπτόντως τρέχει καλύτερα απ' το Far Cry 3 σε 2560*1440 @ Very High, μόνο το Αnti-Aliasing είναι στο AAA και όχι στο MSAA 4X.
konstantinos77 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Τουλάχιστον έχουν βελτιώσεις για το single play? Το χθεσινο που κατεβασα ειχε ναι ...
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 ποιο καλο παδι θα μου πει τι ακριβως πρεπει να κανω στη φαση οπου αφου βαλω τα εκρηκτικα στο φορτηγο με τα καυσιμα και μετα ανεβαινω στη δεξαμενη νερου,περιμενω να περασει το κομβόι; υπάρχουν βίντεος sto youtube με walkthrough για αυτο που ρωτάς
k_dinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Το χθεσινο που κατεβασα ειχε ναι ... τώρα κατέβηκε: Release note – Patch 1.03 ---------------------------------------------- ---------------------------------------------- General fixes for the patch: ---------------------------------------------- - Added Russian and Czech language support for Steam versions. - Fixed issues for machines that have more than 32 cores. - Fixed issues for activation keys bundled with ULC privileges. ULC content will now unlock during activation. - Improvements to playlists and rotation for User Made maps. Πλάκα μας κάνουν? Φτιάξανε patch για Supercomputers?
SlackulatoR Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Προφανώς το παιχνίδι λειτουργεί κανονικά σε τέτοιους υπολογιστές αλλά υπήρχε θέμα και αυτό διορθώθηκε. Εσύ μάλλον κατάλαβες πως βάλανε υποστήριξη για 32 cores στο συγκεκριμένο patch.
Millennium Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Σε έτρωγε μέσα βαθιά στα σωθικά σου η ερώτηση και δεν άντεξες, μετά από 4μιση ώρες ρώτησες τελικά! Χαχ :-D. Μου φανηκε περιεργο γιατι δεν το χα ξανακουσει και ελεγα απο μεσα μου τι μαμακια βγαλαν παλι :P
ChRis6 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) @Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε. Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Είναι σαν το λάστιχο της βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5. Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι: Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer. Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω). Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο. Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ. Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps. Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδιου και είναι γνωστά μόνο στους developers. Το παιχνίδι μου αρέσει πολύ μέχρι στιγμής.Κρίμα που δεν έχω αρκετό χρόνο να το απολαύσω.Λογικά μέσα στις γιορτές θα καταφέρω να το τελειώσω( ελπίζω δηλαδή ) και να γράψω περισσότερες εντυπώσεις. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2012 από ChRis6 5
Bigi444444 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Φάνη σε dx9 το έχεις το metro; Αποστολή από το Insomnia App εξετελέσθη!
phanispal Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 DX11 man, με 6870 CrossFire. Δε λέω ότι τρέχει νερό, αλλά σίγουρα καλύτερα απ' το Far Cry 3 που έχω θέμα με microstuttering. 1
john2gr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 @Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε. Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Είναι σαν το λάστιχο της μιας βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5. Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι: Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer. Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω). Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο. Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ. Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps. Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδίου και είναι γνωστά μόνο στους developers. Agreed (brain-fart το προηγούμενο post. Μιλούσα για την κάρτα και πως δείχνει τα frames που μπορεί να βγάλει κι όχι για το monitor). Απλά μια υποσημείωση ότι το VSync εισάγει και input lag (ένας επιπλέον λόγος που οι περισσότεροι το βάζουν στο off. Υπάρχει βέβαια το triple buffering αλλά αρκετά παιχνίδια δεν είναι συμβατά με το D3DOverrider)
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2012 Ναι αλλά πως αντέχεις μετα το tearing αμα βάλεις το vsync off?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα