Προς το περιεχόμενο

Far Cry 3


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε έτρωγε μέσα βαθιά στα σωθικά σου η ερώτηση και δεν άντεξες, μετά από 4μιση ώρες ρώτησες τελικά! :lol:

 

Χαχ :-D :-D. Μου φανηκε περιεργο γιατι δεν το χα ξανακουσει και ελεγα απο μεσα μου τι μαμακια βγαλαν παλι :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε.

 

 

 

Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει.

 

Είναι σαν το λάστιχο της βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5.

 

Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι:

 

Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer.

 

Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω).

 

Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο.

 

Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ.

Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps.

 

Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα :P ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδιου και είναι γνωστά μόνο στους developers.

 

:-)

 

 

 

Το παιχνίδι μου αρέσει πολύ μέχρι στιγμής.Κρίμα που δεν έχω αρκετό χρόνο να το απολαύσω.Λογικά μέσα στις γιορτές θα καταφέρω να το τελειώσω( ελπίζω δηλαδή :P ) και να γράψω περισσότερες εντυπώσεις.

Επεξ/σία από ChRis6
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Δεινοσαυρος,@John,@Κonstantinos και όσοι αλλοι ενδιαφερεστε.

 

 

 

Μια οθόνη δεν μπορεί να δείξει πιο πολλά frames από το refresh rate.Ακόμη και αν η κάρτα γραφικών μπορεί να βγάζει πιο πολλά fps από το refresh rate της οθόνης,η οθόνη δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει.

 

Είναι σαν το λάστιχο της μιας βρύσης.Αν μια βρύση μπορεί να βγάζει 10 λίτρα/δευτ και το λάστιχο αφήνει να περάσουν 5 λιτρα/δευτ, τότε μπορούμε να δούμε μόνο τα 5.

 

Αν μια οθόνη είναι 60Hz, τότε 60 fps θα βλέπεις( είτε έχεις vsync ON / OFF ).Η διαφορά είναι:

 

Vsync ON: Η κάρτα δεν ζωγραφίζει νέο frame,αν δεν πάρει σήμα ότι το τελευταίο frame φάνηκε στην οθόνη.Δηλαδή,δεν βαζει δεδομένα στον color buffer.

 

Vsync OFF:Η κάρτα γραφικών ζωγραφίζει αράδα frames χωρις να περιμένει την οθόνη να κάνει refresh.Επειδή όμως η οθόνη δεν μπορεί να γεμιζει τον frame buffer τόσο γρήγορα όσο η κάρτα της στέλνει νέα frames, τα frames ανάμεσα σε κάθε refresh της οθόνης πηγαίνουν στα σκουπίδια.( μαντέψτε γιατί προκύπτει το tearing. Hint: η οθόνη ζωγραφίζεται απο πάνω προς τα κάτω).

 

Στο far cry,αν έχεις vsync ON,λόγω μεγάλου φόρτου στο pipeline της κάρτας, κάνεις τις επιδοσεις χειρότερες,γιατί η κάρτα και κάνει παραπάνω από 1/60 sec να ζωγραφίσει ένα frame ΚΑΙ περιμένει να πάρει σήμα να ζωγραφίσει το επόμενο.

 

Έτσι,ενώ βλέπεις εκρήξεις , πυροβολισμούς ρίχνεις και μια ματία στα FPS του fraps και λες:Α ρε γαμώτο μόνο 30 fps έχω.ΛΑΘΟΣ.

Δεν βλέπεις 30,αλλά 60,όσο δηλαδη είναι το refresh rate της οθόνης( κάθε frame ζωγραφίζεται δύο φορες σε αυτή την περίπτωση ).Η κάρτα βγάζει 30 fps.

 

Αυτό που είπατε ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά 60 - 80 fps από το ποντίκι είναι λάθος.Η διαφορά που καταλαβαίνεις οφείλεται στον αριθμο των game logic updates/sec ( συνδέεται και με το input lag ).Τα frames/sec δεν έχουν καμία σχέση με τα logic/sec. Τα logic updates δεν τα μπορεί να στα δείξει κανένα μετρο-προγραμμα ( τουλάχιστον όχι noob προγραμμα :P ),γιατί βρίσκονται στον πυρήνα του παιχνιδίου και είναι γνωστά μόνο στους developers.

 

:-)

 

 

 

Agreed (brain-fart το προηγούμενο post. Μιλούσα για την κάρτα και πως δείχνει τα frames που μπορεί να βγάλει κι όχι για το monitor). Απλά μια υποσημείωση ότι το VSync εισάγει και input lag (ένας επιπλέον λόγος που οι περισσότεροι το βάζουν στο off. Υπάρχει βέβαια το triple buffering αλλά αρκετά παιχνίδια δεν είναι συμβατά με το D3DOverrider)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά ποτέ δεν είχα ιδιαίτερα θέματα με το tearing, ασχέτως που τώρα είμαι σε 120Hz monitor. Και οι CRT αγορές μου πάντα 'έπαιζαν' στα 100-120Hz (στις τότε αναλύσεις που χρησιμοποιούσα) ώστε να μην μου σκίζει τα μάτια το χαμηλό refresh rate στο desktop. Αυτός ήταν κι ένας λόγος που δεν είχα πηδήξει στις πρώτες LCD (μαζί με τα άλλα τους προβλήματα). Μπορεί να μην 'κούραζαν' τα 60Hz των LCD τόσο όσο τα αντίστοιχα των CRT, περιόριζαν ωστόσο το γενικότερο refresh rate των αναλύσεων. Προσωπική άποψη πάντα tearing > input lag. Αν δεν δουλεύει το D3DOverrider με το Χ game, χαλάλι το tearing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά ποτέ δεν είχα ιδιαίτερα θέματα με το tearing, ασχέτως που τώρα είμαι σε 120Hz monitor. Και οι CRT αγορές μου πάντα 'έπαιζαν' στα 100-120Hz (στις τότε αναλύσεις που χρησιμοποιούσα) ώστε να μην μου σκίζει τα μάτια το χαμηλό refresh rate στο desktop. Αυτός ήταν κι ένας λόγος που δεν είχα πηδήξει στις πρώτες LCD (μαζί με τα άλλα τους προβλήματα). Μπορεί να μην 'κούραζαν' τα 60Hz των LCD τόσο όσο τα αντίστοιχα των CRT, περιόριζαν ωστόσο το γενικότερο refresh rate των αναλύσεων. Προσωπική άποψη πάντα tearing > input lag. Αν δεν δουλεύει το D3DOverrider με το Χ game, χαλάλι το tearing.

 

 

Ποιο μονιτορ εχεις αν επιτρεπεται ?

 

 

Μπορει κανεις με NVidia να μου πει αν εχει στο παιχνιδι καποιες ρυθμισεις override απο το control panel ? Eπισης αν ξερετε να μου πειτε για το θεμα me SSAO,και ΗΒΑΟ ποιο εχετε βαλει κατα προτιμηση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συγκεκριμενο σημειο που αναφερω στο spoiler εχω το εξης προβλημα.Εκει που κοιταζω ενα μερος της οθονης κανει σαν να ζαλιζεται ο char μου.Στην αρχη νομιζα οτι ειχα μολυνθει ή κατι αλλα μετα καταλαβα οτι κατι φταιει και τα γραφικα ας πουμε ειναι unstable και συγκεκριμενα κανει αυτο το πραγμα σαν να ζαλιζεται .Μετα επανερχεται με ενα ειδος flickering που κανει η οθονη ...

 

 

Στο σημειο που καιω τα χωραφια με το flamethrower στην αποστολη kick the hornets nest

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ποιο μονιτορ εχεις αν επιτρεπεται ?

 

 

Eπισης αν ξερετε να μου πειτε για το θεμα me SSAO,και ΗΒΑΟ ποιο εχετε βαλει κατα προτιμηση ?

 

Βλέπω κάτι άρθρα στο δίκτυο που εκθειάζουν την ανωτερότητα του hdao και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι βλέπουν...ok ίσως να υπάρχει μία ισχνή διαφορά , αλλά στα μάτια μου δεν φαίνεται καλύτερο , άσε που προσθέτει και halo effect σε κάποια textures. Κατ ' εμέ βάλε ssao και pre-alpha regural. . Οτιδήποτε άλλο μου μοιάζει τζάμπα χασούρα στα frames. Προσωπικά δεν είμαι του φετίχ : " Έχω 7970 άρα τα θέλω max" , όταν δεν υπάρχει λόγος...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπω το χάλι το μαύρο αυτό το παιχνίδι ρε φίλε.Δε λέει να μου κάτσει με τίποτα.Πάω το αγοράζω και μου παίζει χειρότερα απ' ότι πριν....Μ'αρέσει ρε τζόνυ που το βρήκες και καλύτερο port του 2012.Πραγματικά δεν είχα συναντήσει προβληματικό παιχνίδι τόσα χρόνια που ασχολούμαι.Τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να με εκνευρίσει.Ετούτο εδώ τα κατάφερε.

Μου περνάει τα patch, πάω να ξεκινήσω και κάτι δε μου κολλούσε καλά.2560χ1440 όλα ultra και πήγαινε τέζα.Μπα λέω, λες να έφταιγε πριν που ήταν σπασμένο;Λες να βρήκα γιατρειά;Αμ που...Κοιτιέμαι λίγο, τι να δω, τα γραφικά επιεικώς μέτρια.Ξαναμπαίνω options, όλα ultra.Μπα λέω, ιδέα μου θα είναι.Για προχώρα.Θολούρα και κονσολίτιδα παντού.Restart.Το ίδιο.Fuuuuuuuuu.Δεν το βάνω dx9 λέω;Dx9.Τα γραφικά στρώνουν.Ουάου.Να τηνε η γιατρειά.Αμ που ξανά...Μόλις βολτάρω 50 μέτρα συνειδητοποιώ ότι τα χορτάρια και το νερό είναι στατικά.Dafaq;;;Dx11.Restart.Τα γραφικά και πάλι στρωμένα.Ουάου!!!Άντε πάμε λέω.Σε γενικές γραμμές φυσιολογική εξέλιξη με νορμάλ απόδοση, αλλά γενικότερη αίσθηση γραφικών χειρότερη σε σχέση με το πειρατικό (όχι του Χειλάκη μωρέ κι εσύ).Του denis τα μαλλιά στο κεφάλι και το πιγούνι να βγάζουν συχνά πυκνά artifacts (σα να ασπρίζουν και να έχουν κενό, σα να λείπουν textures).Πάει στο διάολο, μικρό το κακό.Ο κόσμος λίγο άδειος από σκιές.Δεν κοιτάω λίγο το ao λέω;Hdao.Ε τόσες αλλαγές έκανες ρε φίλε, δεν το βάνεις κι αυτό στο ssao;ssao.Το κάθε τι αποκτά τη σκιά του και ο κόσμος 3-4 fps ακόμα...

Τι άλλο να πω;Δεν ξέρω, προφανώς αυτό το παιχνίδι δε θέλει το pc μου.Μισή ώρα έχω ingame μόνο και μου έχει βγάλει όλ' αυτά.Δε θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει αν συνεχίσει αναλόγως.Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πραγματικά μέχρι τώρα ήμουν μάλλον τυχερός με τα υπόλοιπα παιχνίδια και είχα ψιλοπροβλήματα, όποτε τα είχα και αυτά κιόλας.Δυστυχώς αντί να κάτσω να χαρώ το παιχνίδι που το βρίσκω αρκετά καλό, κάθομαι και χαρχαλεύω επιλογές και βγάζω φωτογραφίες για να συγκρίνω.Μπράβο λοιπόν στη ubisoft που κατάφερε το παιχνίδι της αυθεντικό να τρέχει χειρότερα απ' ότι πειρατευμένο.Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που το κάνει, αλλά μπράβο της γιατί μπορεί και το ξανακάνει.Δεν μετάνιωσα (ακόμα) που το πήρα (ας είναι καλά οι σελίδες που δίνουν φθηνά cdkeys), απλώς μπαίνω σε σκέψεις περί πειρατείας κλπ κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμ εγω ?Που το αγορασα απο Uplay και μου κάνει το εξης:?

 

εμένα μου κάνει κάτι περιέργο.Οταν ξεκινάω το παιχνίδι μου κάνει πολυ Stuttering ,αλλά όταν πατάω alt+Enter και βγαίνω στην επιφάνεια εργασίας και μετα ξαναπατάω alt+Enter για να μπω στο παιχνίδι ,τότε μου τρέχει νεράκι.

 

Γιατί αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να βάλεις το gpu max buffered frames στο 1.Χωρίς αυτό και σε μένα είναι unplayable.

Το μόνο που έστρωσε σε σχέση με πριν είναι ότι στους πύργους και στο σπίτι του γιατρού πλέον όταν κοιτάζω το υπόλοιπο νησί δεν έχω frame drop, τουναντίον ανεβάζει καρέ κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eμενα παιδες μετα απο αυτη την αποστολη που εγραψα δεν μου ξαναπαρουσιασε προβλημα .Επαιξα σημερα 3.30 ωρες συνεχομενα ...Οταν παντως εκανε εκεινο το προβλημα μου πεταξε και ενα windows restart απο μονο του σαν bsod ενα πραγμα οταν ξαφνικα κολλησε το παιχνιδι .Βασικα υποψησιαστηκα οτι ειχε χαμηλο ρευμα στις μνημες και απο 1.5 volt τις ανεβασα στο 1.6. Δεν ξερω βεβαια αν εφταιγε αυτο η ηταν συμπτωση .Λετε να κανω ζημια στις μνημες ? Γιατι στο πακετο γραφει τους χρονισμους με 1.5 V και το ψιλοφοβαμαι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...