Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bilya είπε

Προκύπτει στο οτι έχουν βάλει ακομα κ crash cushion barrier σε καθε τούνελ οπου εχει εσοχή, προκύπτει στο οτι έχουν βαλει πόρτες σε πολλά σημεία για λογους μελλοντικής συντήρησης κ ατυχημάτων.

Εσείς ομως γιατι δεν θεωρείται οτι ο δρόμος  ειναι ασφαλής ειναι το θέμα. 

Προσπαθώ να συγκρατηθώ, αλλά δεν....

Τι λες ρε φίλε; Η Ολυμπία; Που έφτιαξαν το κομμάτι Κορίνθου-Κιάτου και σε κάπποια σημεία αλλάζει απότομα η κλίση του οδοστρώματος γιατί δεν υπολόγισαν την στροφή; Για το μοναδικό κατασκεύασμα στο οποίο ο δρόμος ανοίγει από 2 σε 3 λωρίδες για κάποια εκατοντάδες μέτρα κι έπειτα, αντί να κλείνει η δεξιά λωρίδα, κλείνει η αριστερή; Για το κομμάτι που ακόμα δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν το κομμάτι κοντά στο Αίγιο και σκας με πόσα χιλιόμτρα σε κομμάτια ασφάλτου; Σε βουναλάκια που υπάρχουν κάπου πριν το Αίγιο (όπως πας για Πάτρα) και νομίζεις πως πετάς; Που σε πόσα σημεία υπάρχει τρέμουλο στο τιμόνι γιατί προφανώς δεν έβαλαν αντιολισθητικό "οδόστρωμα";

Τι λες ρε φίλε; Η Ιόνια; Που εφτιαξαν διόδια στο Τέροβο (ρεύμα προς Πάτρα) πριν από ανηφόρα (Πρέπει να δεις νταλίκα....); Που έχουν βάλει τόσο λίγα διόδια (σε διαθέσιμο αριθμό ανά σταθμό) και κατάφεραν το καλοκαίρι πόσα χιλιόμετρα ουρά; Που το τοιχίο για πολλά χιλιόμετρα είναι σαν τσιμεντόλιθος στο χωριό; Που δεν έχει Σ.Ε.Α.; Που έφτιαξαν Σ.Ε.Α. σε ένα σημείο, αλλά δεν προέβλεψαν να φτιάξουν και στο αντίθετο ρεύμα; Που κατάφεραν στο κομμάτι Άρτα - Ιωάννινα να φτιάξουν ένα δρόμο που έχει μόνιμα μεγάλη κλίση ανηφόρας - κατηφόρας (ανάλογα τον προορισμό) και η δικαιολογία είναι πως "αφού υπάρχει υψομετρική διαφορά". Στα @ρχίδια μου! Μπάζωσε για να μειωθεί η κλίση.

8 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Το Θήβα Λεβαδειά Ιτέα Ναύπακτο το έχω κάνει στο παρελθόν δύο φορές.Δεν το ξανακάνω.Όχι απλά σκότωμα.Απελπισία.Όλο στροφές ανηφόρα - κατηφόρα.

Τα παραλές. Υπέροχη διαδρομή και διασκεδαστική με το κουβαδάκι μου aka pegeuot 206. :rolleyes:

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Απο ποτε το γερμανικο μοντελο εχει διοδια?

Με το "γερμανικό μοντέλο" ο φίλος εννοούσε τους γερμανικούς κανονισμούς για την μελέτη και την κατασκευή των δρόμων (που όντως ακολουθούμε χρόνια τώρα). Έχουν σχέση με τις κατηγορίες δρόμων, τις ταχύτητες κυκλοφορίας, τα πλάτη, τις ακτίνες στις στροφές κτλ. Δεν έχουν σχέση με το αν θα υπάρχουν διόδια.

Στα διόδια εφαρμόζουμε το "ελληνικό μοντέλο", πανάκριβα διόδια παντού.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vasilk είπε

Με το "γερμανικό μοντέλο" ο φίλος εννοούσε τους γερμανικούς κανονισμούς για την μελέτη και την κατασκευή των δρόμων (που όντως ακολουθούμε χρόνια τώρα). Έχουν σχέση με τις κατηγορίες δρόμων, τις ταχύτητες κυκλοφορίας, τα πλάτη, τις ακτίνες στις στροφές κτλ. Δεν έχουν σχέση με το αν θα υπάρχουν διόδια.

Στα διόδια εφαρμόζουμε το "ελληνικό μοντέλο", πανάκριβα διόδια παντού.

Ηταν (εν μερει) ειρωνικο το σχολιο μου :P

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Απο ποτε το γερμανικο μοντελο εχει διοδια?

Εγώ πέτυχα διόδια στη Γερμανία, μήπως κάποιοι δρόμοι έχουν και κάποιοι όχι;

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω απο schonefeld που πηγα   προς hanover  330 χιλιομετρα περιπου   δεν ειχε διοδια 

επειδη μου  εκανε εντυπωση ρωτησα τον φιλο μου  εαν υπαρχουν διοδια στην γερμανια    και μου ειπε πως σε καποια σημεια εχουν

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vforvendetta85 είπε

Προσπαθώ να συγκρατηθώ, αλλά δεν....

Τι λες ρε φίλε; Η Ολυμπία; Που έφτιαξαν το κομμάτι Κορίνθου-Κιάτου και σε κάπποια σημεία αλλάζει απότομα η κλίση του οδοστρώματος γιατί δεν υπολόγισαν την στροφή;

Η κλίση του οδοστρώματος μπορεί να αλλάξει για πάρα πολλούς λόγους πχ νερό.

Για το μοναδικό κατασκεύασμα στο οποίο ο δρόμος ανοίγει από 2 σε 3 λωρίδες για κάποια εκατοντάδες μέτρα κι έπειτα, αντί να κλείνει η δεξιά λωρίδα, κλείνει η αριστερή;

Αυτό δεν το γνωρίζω αλλά να γίνεται ο δρόμος απο 2 σε 3 λωρίδες είναι περίεργο μήπως γίνεται κοντά σε έξοδο ή διόδια?

Για το κομμάτι που ακόμα δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν το κομμάτι κοντά στο Αίγιο και σκας με πόσα χιλιόμτρα σε κομμάτια ασφάλτου;

εγώ πριν κανα 6 μηνο που πέρασα δεν θυμάμαι να βγήκαμε εκτός καθόλου

Σε βουναλάκια που υπάρχουν κάπου πριν το Αίγιο (όπως πας για Πάτρα) και νομίζεις πως πετάς;

Τι εννοείς?

Που σε πόσα σημεία υπάρχει τρέμουλο στο τιμόνι γιατί προφανώς δεν έβαλαν αντιολισθητικό "οδόστρωμα";

Σε αυτό τι να πρωτογράψω αναρωτιέμαι. Το αντιολισθητικό οδόστρωμα( high friction surface ή Anti-skid Surface) έχει πολύ συγκεκριμένη χρήση κ ΔΕΝ χρησιμοποιείται παντού. Στον παρακάτω πίνακα συνοψίζετε πότε ειναι υποχρεωτική η χρήση του εν λόγω οδοστρώματος στο uk. Επίσης δες κ πως είναι το οδόστρωμα αυτό για να καταλάβεις γιατί σε μερικές στροφές τρέμει το αμάξι σου. (oh the Irony :D

image.png.2a89641b36e448130baddf573c567633.pngimage.png.74f201aae710de99c2fb4b1b9dc53c7f.png

 

Τι λες ρε φίλε; Η Ιόνια; Που εφτιαξαν διόδια στο Τέροβο (ρεύμα προς Πάτρα) πριν από ανηφόρα (Πρέπει να δεις νταλίκα....);

Που έχουν βάλει τόσο λίγα διόδια (σε διαθέσιμο αριθμό ανά σταθμό) και κατάφεραν το καλοκαίρι πόσα χιλιόμετρα ουρά;

Οι δρόμοι δεν σχεδιάζονται για το πόσο αμάξια θα περάσουν πάσχα κ 15 αυγουστο. Υπάρχουν άλλες 300 μέρες το χρόνο όπου δεν θα περνάει ούτε το ένα δέκατο ανα ημέρα.

Που το τοιχίο για πολλά χιλιόμετρα είναι σαν τσιμεντόλιθος στο χωριό;

αν το θεωρείς κοντό δεν είναι κ για λόγους ασφαλείας δεν γίνεται πιο ψηλό. Αν πάλι είναι μονό κ όχι διπλό δεν έχει σημασία. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο μιας κ αυτά είναι τυποποιημένα κ ελεγμένα.

Που δεν έχει Σ.Ε.Α.; Που έφτιαξαν Σ.Ε.Α. σε ένα σημείο, αλλά δεν προέβλεψαν να φτιάξουν και στο αντίθετο ρεύμα;

Δεν έχει καμία σχέση στον σχεδιασμό κ την ασφάλεια αυτό. ΣΕΑ πχ στο uk δεν έχουν αλλά βγαίνεις εκτός δρόμου κ ξαναμπαίνεις. 

Που κατάφεραν στο κομμάτι Άρτα - Ιωάννινα να φτιάξουν ένα δρόμο που έχει μόνιμα μεγάλη κλίση ανηφόρας - κατηφόρας (ανάλογα τον προορισμό) και η δικαιολογία είναι πως "αφού υπάρχει υψομετρική διαφορά". Στα @ρχίδια μου! Μπάζωσε για να μειωθεί η κλίση.

Το μπάζωμα το παίρνω σαν αστείο το είπες. Για να γίνει αυτό που λες το κόστος του δρόμου άνετα έφτανε ενα δις επιπλέον. Για να εξομαλυνθεί κλίση θες χιλίομετρα για να το κάνεις. Μέχρι να μπορούμε να κάνουμε την γη επίπεδη έχουμε ακόμα.

Τα παραλές. Υπέροχη διαδρομή και διασκεδαστική με το κουβαδάκι μου aka pegeuot 206. :rolleyes:

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, zio10 είπε

Εγώ πέτυχα διόδια στη Γερμανία, μήπως κάποιοι δρόμοι έχουν και κάποιοι όχι;

Μηπως ηταν μονο για φορτηγα?

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μηπως ηταν μονο για φορτηγα?

Όχι με ιχ περάσαμε και πληρώσαμε κανονικά. Δεν θυμάμαι σε ποια πόλη πηγαίναμε...

Δημοσ.
Στις 20/3/2018 στις 11:55 ΜΜ, Γιαούρτι είπε

ηλίθιοι σας δουλεύουνε

απλά το ανεβάζω για κάτι τυπάκια (που κυκλοφορούνε και σε αυτό το φορουμ) που αν τολμήσεις να κάνεις παράπονα για τα διόδια και τις τιμές τους αμέσως θα σε κράξουνε..
ότι όποιος θέλει δρόμους πληρώνει, κι αν θέλει τζάμπα ας πάει από παράδρομους, ότι η ασφάλεια κοστίζει....και τέτοιες πίπες

Όταν κάποιο από τα λαμόγια μπει φυλακή, τότε θα δίνω σημασία σε τέτοια δημοσιεύματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, bilya είπε

Ο Μορέας δεν ανήκει στην Ολυμπία οδό αν λεμε το ίδιο σημείο. Στειλε λινκ εδω απο maps αν θες γιατί υπάρχουν περιπτώσεις οπου λεα δεν πρέπει να υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Για δείξε μου ποιον δρόμο στην Ολλανδία κ την Ιταλία θεωρείς ανώτερους κ γιατί. Μην πεις εχει 3 λωρίδες κ φωτα γιατί δεν ξέρεις γιατί μιλάς.

Στο uk πχ δεν θα έκαναν ποτε την Ιόνια οδό γιατι η καθημερινή διέλευση δεν δικαιολογεί κλειστό αυτοκινητόδρομο. 

Λευκτρο-Σπάρτη. Ολοκαίνουργιος δρόμος, δεν υπάρχει ΛΕΑ και λόγω ακρίβιας διοδιων ακομα και τα ΚΤΕΛ δεν περνάνε απο αυτον τον δρόμο.

Σαφώς και το οτι έχει 3 λωριδες και φωτα κάνει έναν δρομο ανωτερο. Προτιμω έναν δρομο που ταξιδευεις άνετα το βράδυ με φως και 3 λωριδες, παρά έναν που έχει 10 παραπάνω πιστοποιητικά και επι της ουσίας τζιφος. Τι να το κάνω εγω αν τυφλωνομαι απ τους άλλους τα βράδια? Τι να το κάνω που παντου έχεις ανηφοροκατηφόρες επειδη δε βγαινουν τα χρηματα να κάνεις συραγγες? Οι Ιταλοι δηλαδη ειναι πιο έξυπνοι που τα πάντα ειναι στο ισιωμα? Ολα μετράνε.

Εν πάση περιπτώση για εμένα το βασικότερο πρόβλημα των Ελληνικων δρόμων ειναι το πανάκριβο αντιτιμο, για δρόμους που ουσιαστικά εμεις πληρωσαμε. Ειδικά το θέμα του Κορίνθου-Πατρων και η ανεκδιήγητη συμπεριφορά του Ελλ. Κράτους που υποχρέωνε τον κόσμο να πληρωνει έναν δρομο καρμανιολα, χωρις σε πολλές περιπτώσεις να του δινει εναλλακτικη, διοτι ήταν "κλειστη για έργα" η π.ε. Οπως τονισα, οι δρόμοι δεν ειναι κακοί. Έχουν αρνητικά αλλά πες οτι τα έχουμε αποδεχθει. Το αντιτιμο δε χονευετε ομως. 

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.

Φιλος μου ελεγε οτι δεν μπορει να καταλαβει γιατι στην Πατρων Κορινθου εκαναν τοσα τουνελ...

Καλα μου λεει, η Εγνατια διαπερνα την Πινδο, το καταλαβαινω, αλλα στο 'ισωμα' διπλα απο την ακτογραμμη με μια διαπλατυνση θα ηταν οκ...ο φιλος μυριζεται μιζες...που ετσι κι αλλιως εγιναν, αλλα το θεμα ειναι αν και τα τουνελ εγιναν γι'αυτο...

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Σίγουρα υπάρχουν κάποιες ατέλειες και ορισμένα ακατανόητα σκηνικά σε αρκετούς δρόμους.

Για παράδειγμα η Εγνατία οδός στην περιοχή της Καβάλας, είναι γεμάτη στροφές, έχει όριο ταχύτητας 80 και πολλές ανηφόρες!

Δημοσ.

Παντως, παρα τα προβληματα που υπαρχουν και στην Ιονια Οδο, πιστευω οτι μαλλον ειναι ο καλυτερος αυτοκινητοδρομος που εχει αυτη τη στιγμη η Ελλαδα, με ολες τις ατελειες που αναφερθηκαν(ανηφοροκατηφορες, ελλειψη πρατηριων καυσιμων, ΣΕΑ κλπ). Οι άλλοι αυτοκινητοδρομοι μου φαινονται χειροτεροι απο την Ιονια.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Λευκτρο-Σπάρτη. Ολοκαίνουργιος δρόμος, δεν υπάρχει ΛΕΑ και λόγω ακρίβιας διοδιων ακομα και τα ΚΤΕΛ δεν περνάνε απο αυτον τον δρόμο.

Σαφώς και το οτι έχει 3 λωριδες και φωτα κάνει έναν δρομο ανωτερο. Προτιμω έναν δρομο που ταξιδευεις άνετα το βράδυ με φως και 3 λωριδες, παρά έναν που έχει 10 παραπάνω πιστοποιητικά και επι της ουσίας τζιφος. Τι να το κάνω εγω αν τυφλωνομαι απ τους άλλους τα βράδια? Τι να το κάνω που παντου έχεις ανηφοροκατηφόρες επειδη δε βγαινουν τα χρηματα να κάνεις συραγγες? Οι Ιταλοι δηλαδη ειναι πιο έξυπνοι που τα πάντα ειναι στο ισιωμα? Ολα μετράνε.

Εν πάση περιπτώση για εμένα το βασικότερο πρόβλημα των Ελληνικων δρόμων ειναι το πανάκριβο αντιτιμο, για δρόμους που ουσιαστικά εμεις πληρωσαμε. Ειδικά το θέμα του Κορίνθου-Πατρων και η ανεκδιήγητη συμπεριφορά του Ελλ. Κράτους που υποχρέωνε τον κόσμο να πληρωνει έναν δρομο καρμανιολα, χωρις σε πολλές περιπτώσεις να του δινει εναλλακτικη, διοτι ήταν "κλειστη για έργα" η π.ε. Οπως τονισα, οι δρόμοι δεν ειναι κακοί. Έχουν αρνητικά αλλά πες οτι τα έχουμε αποδεχθει. Το αντιτιμο δε χονευετε ομως. 

Σε ποιον σύγχρονο δρόμο στην Ευρώπη εχεις δει φώτα??? Ηδη έχουν άρχισει να τα αφαιρούν σε παλιούς. Λόγοι υπάρχουν παρα πολλοί οικονομικοί κυριως, αλλα περιβαλλοντικοι κ ασφαλείας επίσης*.

Αλλη μια λωρίδα για πιο λογο. Σαν χώρα βουλιάξαμε για τέτοιες μεγαλομανιες. Δεν δικαιολογείται με τίποτα 3η λωρίδα. 

Σκέψου εσύ λες γιατί δεν κάνουν τούνελ κ ο συνφουριτης παραπανω λεει γιατι κανανε τοσες πολλές (απλά αστείο κ μονο άσχετος βγάζει τέτοια συμπεράσματα) οπότε τι ακριβώς να πεις εδω. 

Η διέλευση Τοσο στην Ολυμπία οσο κ στην ιονια δεν δικαιολογούν την ύπαρξη κλειστού αυτοκινητόδρομου. Σε άλλες χώρες θα κατασκεύαζαν απλο δρομο με δυο λωρίδες ανα κατεύθυνση κ τέλος, ουτε λεα ουτε τίποτα δλδ τότε τι θα λέγατε?

Τα διόδια πριν ήταν έγκλημα τωρα πανε κ έρχονται. Ποιο πολύ με ενοχλεί το 40 χρόνια συμβόλαιο παρα τα διόδια. 

 

* Παρα πολλά τροχαία σε διασταυρώσεις γίνονται λόγω φωτισμού. No 1 θύματα οι οδηγοί μηχανών.  Τα φώτα είναι χρήσιμα μονο σε περιοχές με πεζούς. Σε κλειστό αυτοκινητόδρομο δεν έχουν νόημα. Δεν σου βάζω καν στην εξίσωση πως τα φώτα κουράζουν τα μάτια των οδηγών επειδή το φως για κλάσματα δεν εχει την ίδια φωτεινότητα κ διάφορους τέτοιους παράγοντες.. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, vforvendetta85 είπε

Που έφτιαξαν Σ.Ε.Α. σε ένα σημείο, αλλά δεν προέβλεψαν να φτιάξουν και στο αντίθετο ρεύμα;

Για ποιό ακριβώς λόγο πρέπει να υπάρχουν ΣΕΑ και στα δυο ρευματα στα ίδια σημεία?

Για να μη χαλιέται κάποιος με OCD ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...