Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, 85stelios είπε

Καλησπέρα στην παρέα, έχει κάνει κανείς πρόσφατα το ταξίδι Λάρισα-Θεσσαλονίκη, και αντίστροφα,

να μου πει αν έχει αλλάξει κάτι στις παρακάμψεις Μακρυχωρίου/Πυργετού/Λεπτοκαρυάς,

στο Κλειδί και τα Μάλγαρα δεν πιστεύω ότι αξίζει πλέον η παράκαμψη.

Ευχαριστώ.

Στα διόδια Αιγινιου και Μαλγάρων δεν έχει αλλάξει κάτι. 

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, mindreader είπε

Οσο ηταν αντιπολιτευση σηκωναν μπαρες....κατακαημενη Ελλαδα, πουλημενοι στα συμφεροντα....κοψοχερηδες πρεπει να γινουμε απαντες.

Παλια δούλευα άγιο Στέφανο. Τώρα εκεί δουλεύει ένας φίλος, πάει με το αμαξι. Δηλαδή τι; Θα πληρώνει και διόδια για να πάει στην δουκεια του τώρα;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, pontez2 είπε

Πολύ μεγάλη συζήτηση για το θέμα των τροχαίων.

Το σίγουρο ειναι πως ένας νέος αυτοκινητόδρομος δεν ευθύνεται για αύξηση ατυχημάτων. Ένας ωραίος, ασφαλής, φρεσκοστρωμένος δρόμος, χωρις μεγάλες κλίσεις (αν έχει φωτισμό το βράδυ ακομα καλύτερα, πράγμα που δε το υποστηρίζω μονο εγω αλλά και ο Στρατηδάκης στο "Περί ασφάλτου και συμβάντων" ή site οπως το https://www.nhtsa.gov/ ) προσφέρει ασφάλεια

Όμως ένας συγχρονος αυτοκινητόδρομος, αυξάνει και το όριο ταχύτητας, το οποίο σε περίπτωση ανθρωπινου/μηχανικού λάθους, θα αποβεί μοιραίο.

Και εδω ειναι το βασικο πρόβλημα. Οπου και να δειτε στους βασικους παράγοντες ατυχημάτων σε εθνικές οδους στην Ευρωπη, η υπερβολικη ταχύτητα έρχεται πρώτη. Και αυτό ειναι και ένα θέμα το οποίο θα πρέπει να ξανασκεφθουν όσοι ειναι υπερ της αύξησης των ορίων ταχύτητας

Πριν από περίπου τρία χρόνια που το είχα κοιτάξει οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς όριο ταχύτητας σε Γερμανία και Ιταλία είχαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ατυχημάτων οποιασδήποτε βαρύτητας ......

θα ξανά ψάξω τα στοιχεία και  μόλις τα βρω θα ποστάρω εδώ....

14 ώρες πριν, mindreader είπε

Δεν το θεωρω βεβαια επιχειρημα για αποφυγη των αυτοκινητοδρομων, προς Θεου, αλλα να πουμε επισης οτι ακριβως λογω αυξημενης ταχυτητας, αυξανει και η καταναλωση καυσιμου....

Πχ καποιος που απο Αθηνα, πάει στην Δυτική Ελλάδα, αν δεν πολυβιαζεται και δεν ειναι κουρασμενος, πιο καλα συμφερει να παει απο Λιβαδεια-Αμφισσα-Ναυπακτο, παρα απο την νεα Πατρων Κορινθου. 0 διόδια, ωραια διαδρομη, και παροτι ειναι 1-1,5 παραπανω ωρα + καμια 50χλμ παραπανω δρομος (απο το αν πηγαινες απο Ριο), καταληγεις να κανεις οικονομια οχι μονο απο τα διοδια και τη γεφυρα/καραβι που γλυτωσες, αλλα και απο τα καυσιμα, αφου το αμαξι με 80-100 χλμ, κανει μια χαρα οικονομικη οδηγηση, με πολυ χαμηλη καταναλωση. Κοινως τα εξοδα καμια σχεση...

Πατρων Κορινθου: ενα σωρο διοδια(πρεπει να βγαινει 15 ευρω περιπου) + Γεφυρα/καραβι + αυξημενη καταναλωση καυσιμου, ενω...

Ελευσινα-Λιβαδεια-Ναυπακτος: μονο το καυσιμο σου, μειωμενο κι αυτο!!!!

Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά.

Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης......

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Πριν από περίπου τρία χρόνια που το είχα κοιτάξει οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς όριο ταχύτητας σε Γερμανία και Ιταλία είχαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ατυχημάτων οποιασδήποτε βαρύτητας ......

θα ξανά ψάξω τα στοιχεία και  μόλις τα βρω θα ποστάρω εδώ....

Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά.

Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης......

Τι αμάξι είναι και έχει τόσο μικρή διαφορά;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, zio10 είπε

Τι αμάξι είναι και έχει τόσο μικρή διαφορά;

Η διαφορά παίζει ανάλογα με τον κυβισμό.Σε ένα μικρό π.χ. η διαφορά εκτινάσεται από τα 80 μέχρια 85 σε μεγαλίτερο από τα 85 στα 90 και όσο ανεβαίνουν και τα κυβικά ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

Μετά την απότομη αύξηση στα χιλιόμετρα αυτά από εκεί και πάνω υπάρχει αύξηση είναι αυξανόμενη αλλά πολύ μικρή.Να στο κάνω πιο λιανά ένα τούρμπο ανοίγει π.χ. στις 4.000 στροφές. Όταν πας Εθνική με Πέμπτη 99 χιλιόμετρα χαλαραααα (που θάλεγε και ένας Θεσσαλονικιός) :) και είσαι στις 3900 στροφές η κατανάλωση είναι καλή.Μόλις γκαζώσεις και ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανοίγει το τούρμπο και η κατανάλωση εκτινάσεται.Από εκεί και πάνω απλά ανεβαίνει σταδιακά και σε μικρότερο βαθμό.

Όλα δηλαδή είναι θέμα στροφών σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα.Στον παράδρομο πας με 80-90 άρα με λιγότερη κατανάλωση.Η ευθεία του αυτοκινητόδρομου δεν σου επιτρέπει τόσα λίγα χιλιόμετρα αν είσαι και λίγο γκαζιάρης.:P

Επεξ/σία από papoys1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά. Είχαμε κάνει την ηλεκτρονική αίτηση για ελεύθερη πρόσβαση στα διόδια της περιοχής και το αυτοκίνητο μας ήταν μες τις λίστες που δέχτηκαν. Ωστόσο δεν μας έχει έρθει κάποια ειδοποίηση εδώ και 3 μήνες, ούτε κάποια κάρτα ούτε τίποτα. Ξέρετε πως δουλεύει το όλο πράγμα; Πάω στα διόδια και τους λέω ότι είμαι μες τη λίστα και περνάω; Τι έγγραφα χρειάζονται να δουν εκείνη την ώρα; Επίσης ξέρετε αν το όλο πράγμα δουλεύει με το αυτοκίνητο ή με τον οδηγό; Πχ ένα αυτοκίνητο που δικαιούται ελεύθερη διέλευση από τα διόδια, αν το το οδηγήσει κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας θα πρέπει να πληρώσει διόδια;

Επεξ/σία από Lelouch
Δημοσ.
Στις 14/4/2018 στις 12:38 ΠΜ, Jiakometi είπε

Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά.

Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης......

Πολύ απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά έστω ότι για κάποιο λόγο ισχύει για το δικό σου δεν ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Πολύ απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά έστω ότι για κάποιο λόγο ισχύει για το δικό σου δεν ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων.

Εννοείται ....

Γι αυτό και  αρχίζω το post με τη φράση "Εξαρτάται από το όχημα .......'

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Lelouch είπε

Καλησπέρα παιδιά. Είχαμε κάνει την ηλεκτρονική αίτηση για ελεύθερη πρόσβαση στα διόδια της περιοχής και το αυτοκίνητο μας ήταν μες τις λίστες που δέχτηκαν. Ωστόσο δεν μας έχει έρθει κάποια ειδοποίηση εδώ και 3 μήνες, ούτε κάποια κάρτα ούτε τίποτα. Ξέρετε πως δουλεύει το όλο πράγμα; Πάω στα διόδια και τους λέω ότι είμαι μες τη λίστα και περνάω; Τι έγγραφα χρειάζονται να δουν εκείνη την ώρα; Επίσης ξέρετε αν το όλο πράγμα δουλεύει με το αυτοκίνητο ή με τον οδηγό; Πχ ένα αυτοκίνητο που δικαιούται ελεύθερη διέλευση από τα διόδια, αν το το οδηγήσει κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας θα πρέπει να πληρώσει διόδια;

Γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την εταιρεια που διαχειριζεται τα συγκεκριμενα διοδια και να ρωτησεις?...καποια πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο ότι φαίνονται.

Δημοσ.
Στις 4/14/2018 στις 10:18 ΠΜ, papoys1 είπε

Η διαφορά παίζει ανάλογα με τον κυβισμό.Σε ένα μικρό π.χ. η διαφορά εκτινάσεται από τα 80 μέχρια 85 σε μεγαλίτερο από τα 85 στα 90 και όσο ανεβαίνουν και τα κυβικά ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

Μετά την απότομη αύξηση στα χιλιόμετρα αυτά από εκεί και πάνω υπάρχει αύξηση είναι αυξανόμενη αλλά πολύ μικρή.Να στο κάνω πιο λιανά ένα τούρμπο ανοίγει π.χ. στις 4.000 στροφές. Όταν πας Εθνική με Πέμπτη 99 χιλιόμετρα χαλαραααα (που θάλεγε και ένας Θεσσαλονικιός) :) και είσαι στις 3900 στροφές η κατανάλωση είναι καλή.Μόλις γκαζώσεις και ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανοίγει το τούρμπο και η κατανάλωση εκτινάσεται.Από εκεί και πάνω απλά ανεβαίνει σταδιακά και σε μικρότερο βαθμό.

Όλα δηλαδή είναι θέμα στροφών σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα.Στον παράδρομο πας με 80-90 άρα με λιγότερη κατανάλωση.Η ευθεία του αυτοκινητόδρομου δεν σου επιτρέπει τόσα λίγα χιλιόμετρα αν είσαι και λίγο γκαζιάρης.:P

Δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα, αλλα κυριως αεροδυναμικης. Η αεροδυναμικη αντισταση αυξανεται εκθετικα οσο αυξανεται η ταχυτητα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, teddy71 είπε

Γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την εταιρεια που διαχειριζεται τα συγκεκριμενα διοδια και να ρωτησεις?...καποια πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο ότι φαίνονται.

Έπαιρνα αλλα δεν το σηκωνε κανείς. Τελικα πέρασα δωρεάν.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Επεξ/σία από Lelouch
Δημοσ.

υπάρχει κάποιο Pass που να δουλεύει σε όλα? ακόμα και αν δεν έχει έκπτωση

θα κάνω το Αθήνα Αλεξανδρούπολη και πίσω μην σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...