Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Lelouch είπε

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Κατά κανόνα τα εκμεταλλεύονται ιδιώτες που τους παραχωρούνται μέσω διαγωνισμών.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

Άλλαξε αυτό. Δέχονται ή θα δέχονται λίαν συντόμως 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο)

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο)

Αναγκαίο το ανθρώπινο δυναμικό εννοώντας; 

Θα το κάνουν κάποια στιγμή με χρέωση αναλογική της απόστασης. Αυτό που έχω απορία είναι γιατί να μπουν στην διαδικασία αναγνώρισης πινακίδας και να μην το κάνουν με μια κάρτα όπως είναι πχ στην Ιταλία; 

Δημοσ.

Το θέμα είναι να πληρώνεις μία φορά και όχι να σταματάς οχτώ φορές και να τρως άπειρο μποτιλιάρισμα σε συγκεκριμένες μέρες.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οτι θα έπρεπε η συναλλαγή να γινεται παρουσία υπαλλήλου. Οπως ομως άκουγα προσφατα, αυτο έχει τακτοποιηθεί. Δυστηχως δεν έχω κάποιο λινκ, το άκουσα τυχαία σε ραδιοφωνικο σταθμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαμόγια, ρουσφέτια και πάει λέγοντας.

Δεκτό το να δίνουν θέσεις εργασίας, αλλά εδώ, στην αντίστοιχη Α.Ο., υπάρχει σύστημα με κάμερες, καταγράφει την πινακίδα και σου στέλνει το λογαριασμό online.

Αν δεν είσαι μέλος (δωρεάν), πρέπει να πληρώσεις μέχρι την επόμενη μέρα στις 8 το πρωί, διαφορετικά έχει πρόστιμο. Αν είσαι, μπορείς να βάλεις κάρτα ή λογαριασμό και τραβάει το αντίστοιχο ποσό κάθε τέλος του μήνα.

Απλά πράγματα. Ούτε καθυστερήσεις, ούτε τίποτα.

 

edit: Α, χώρια που στέλνει σήμα στην τροχαία, αν περάσει πινακίδα μη αναγνωρίσιμη και τον σταματάνε παρακάτω. Αυτό σημαίνει ότι κάτι καριόληδες που δεν έχουν πινακίδα, ή δε φαίνεται, ή είναι πλαστή, δεν έχουν πολύ μέλλον.

Επεξ/σία από Zaytsev
  • Moderators
Δημοσ.

Και επίσης μπορούν να στείλουν και κλίση για ταχύτητα αν βγεις από μια έξοδο νωρίτερα από το αποδεκτό. 

Δημοσ.

Το πασχα δεχτηκαν καρτα και στα 3 διοδια πελοποννησου που περασα

ανεπαφη κιολας.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Lelouch είπε

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Υπαρχουν κατι ελαχιστα που τα διαχειριζεται το δημοσιο (π.χ. το 50% των διοδιων των Μαλγαρων), αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι οτι δινουν την συντηρηση του δρομου και την διαχειρηση των διοδιων σε καποιον εργολαβο και αυτος με την σειρα του αποδιδει τα κερδη απο τα διοδια στο ελληνικο δημοσιο (συνηθως σε μια ΑΕ δημοσιου συμφεροντος και αυτη μετα σε κανενα υπερταμειο ή υπουργειο), φυσικα αυτο που επισης συνηθως γινεται ειναι να φουσκωνουν τα εξοδα οι εργολαβοι οποτε αποδιδουν ψιχουλα στο δημοσιο ή αν εμφανισουν πολυ μεγαλα εξοδα μπορει να παρουν και χρηματα απο το δημοσιο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Το θέμα είναι να πληρώνεις μία φορά και όχι να σταματάς οχτώ φορές και να τρως άπειρο μποτιλιάρισμα σε συγκεκριμένες μέρες.

το θέμα είναι να μειωθούν οι τιμές και ο αριθμός των διοδίων. αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αποδεχτήκαμε αυτή την κατάσταση και πλέον μας απασχολούν άλλα θέματα, όπως το να μπορούμε να πληρώνουμε με κάρτα.

αφού δε μπορούμε να αποφύγουμε το βιασμό να τον απολαύσουμε όσο καλύτερα μπορούμε δηλαδή.

24 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Και επίσης μπορούν να στείλουν και κλίση για ταχύτητα αν βγεις από μια έξοδο νωρίτερα από το αποδεκτό. 

με τρομάζει η κοινωνία του μέλλοντος. έλεγχος στα πάντα και παντού. μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι θετικό

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kleo1 είπε

το θέμα είναι να μειωθούν οι τιμές και ο αριθμός των διοδίων. αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αποδεχτήκαμε αυτή την κατάσταση και πλέον μας απασχολούν άλλα θέματα, όπως το να μπορούμε να πληρώνουμε με κάρτα.

αφού δε μπορούμε να αποφύγουμε το βιασμό να τον απολαύσουμε όσο καλύτερα μπορούμε δηλαδή.

με τρομάζει η κοινωνία του μέλλοντος. έλεγχος στα πάντα και παντού. μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι θετικό

Ξέρεις γιατί φθάσαμε σε αυτό το σημείο; Γιατί μερικοί μαλάκες δε μπορούν να πάψουν να είναι ασύδοτοι. Κι έτσι την πληρώνουν όλοι, ενώ αν είχαμε σύνεση δε θα χρειαζόταν ούτε τα μισά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Ξέρεις γιατί φθάσαμε σε αυτό το σημείο; Γιατί μερικοί μαλάκες δε μπορούν να πάψουν να είναι ασύδοτοι. Κι έτσι την πληρώνουν όλοι, ενώ αν είχαμε σύνεση δε θα χρειαζόταν ούτε τα μισά.

Nομίζω οτι απλώς εμεις καθυστερήσαμε σε σχέση με τους άλλους (οι οποίοι φημιζεται οτι ειναι Ευρωπαιοι, καλυτεροι σε ολα απο εμάς κτλ). Ο απόλυτος έλεγχος σε χωρες οπως η Σουδια πχ, υπάρχει εδω και 20ετία.

Πάντως κι εμεις δε πάμε πισω. Σε 2 μέρες ταυτοποιησαν 6 άτομα σε προσφατο αρνητικο γεγονος. Αυτό ειναι στα θετικά. Στα αρνητικά ειναι πως πρέπει να ειναι κάποιος πολύ σημαντικος για να μπουν στη διαδικασία να τους βρουν

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...