Προς το περιεχόμενο

Moto GP


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλα γίνονται αλλά και να πέσει μπανάνας δύσκολο να κερδίσει ο Φάμπιο.

Του χρόνου θα χει ενδιαφέρον.

Μαρκ φαίνεται να γυρίζει. Αν δεν του σπάσει κάνεις τον τσαμπουκα σε κάθε πίστα θα ναι εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και καλά να είναι ο Μαρκεθ, το Honda θέλει παρά πολύ δουλειά για να γίνει μηχανάκι. Δύσκολο. 
Και ο Μαρκ δε θα είναι ξανά αυτός που ήταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τον πάω μια τον MM, αλλά ακόμα και με ένα κακό Honda, και αυτόν να μην είναι ο ίδιος όπως πριν (που δεν νομίζω), ο ανταγωνισμός είναι τόσο χαμηλός, που με το ταλέντο του, το παίρνει άνετα, απλά τερματίζοντας σταθερά μέσα σε 5άδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Sorath είπε

Δεν τον πάω μια τον MM, αλλά ακόμα και με ένα κακό Honda, και αυτόν να μην είναι ο ίδιος όπως πριν (που δεν νομίζω), ο ανταγωνισμός είναι τόσο χαμηλός, που με το ταλέντο του, το παίρνει άνετα, απλά τερματίζοντας σταθερά μέσα σε 5άδες.

Διαφωνώ, με βάση πάντα τα νέα δεδομένα. Τα καινούργια ιταλακια είναι δαίμονες. Και ο Πεκο και ο Μπαστια και οι υπόλοιποι. Το Ducati δε, έχει φύγει μπροστά από τον ανταγωνισμό. 
Οι εποχές που ο Μαρκ έκανε πλάκα έχουν τελειώσει πιστεύω. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε προσεχτικά τι γράφω. Δεν χρειάζεται να κάνει πλάκα πλέον, και να είσαι τόσο κυρίαρχος, όπως τότε με τις 10 σερί νίκες.

Αρκεί να έχει μια τυπική σταθερότητα, και να τερματίζει μέσα στην 5άδα, κάτι που σίγουρα μπορεί να κάνει.

Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό πλέον. Εδώ βλέπουμε για πρώτη φορά, να ανατρέπεται μια πρωτοπορία 90 βαθμών! Βγαίνει πρωταθλητής με κάτω απο 300 συνολικά βαθμούς με περισσότερους αγώνες απο πριν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/11/2022 στις 11:14 ΠΜ, Sorath είπε

Διάβασε προσεχτικά τι γράφω. Δεν χρειάζεται να κάνει πλάκα πλέον, και να είσαι τόσο κυρίαρχος, όπως τότε με τις 10 σερί νίκες.

Αρκεί να έχει μια τυπική σταθερότητα, και να τερματίζει μέσα στην 5άδα, κάτι που σίγουρα μπορεί να κάνει.

Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό πλέον. Εδώ βλέπουμε για πρώτη φορά, να ανατρέπεται μια πρωτοπορία 90 βαθμών! Βγαίνει πρωταθλητής με κάτω απο 300 συνολικά βαθμούς με περισσότερους αγώνες απο πριν. 

+1.

Απλά για σύγκριση:

O Marquez το 2019 πήρε τον τίτλο με το 88% των διαθέσιμων βαθμών, ενώ ο Fabio πέρυσι πήρε τον τίτλο μόνο με το 62% των διαθέσιμων βαθμών. Συνολικά ο Marquez συγκέντρωσε 142 περισσότερους βαθμούς το 2019 απ'ότι ο Fabio το 2021!

Αν ανεβαίνει σταθερά στο βάθρο σε κάθε αγώνα (όπως έκανε το 2019, που τερμάτισε σε όλους τους αγώνες εκτός της Αμερικής και ήταν είτε 1ος ή 2ος σε όλους τους αγώνες που τερμάτισε) θα σηκώσει τον τίτλο σχετικά εύκολα, ακόμα και αν δεν έχει την καλύτερη μηχανή. For comparison:

Αν ο Pecco νικήσει στην Valencia, θα έχει πάρει τον τίτλο με 283 βαθμούς.

Αν είχε τερματίσει στην 3η θέση στους μισούς αγώνες και στην 4η στους άλλους μισούς, θα είχε μαζέψει 290 βαθμούς. 

Ο Mir πήρε τον τίτλο το 2020 με μόνο 1 νίκη απλά επειδή ήταν σταθερός. Γενικά, αν η Honda έχει ανταγωνιστική μηχανή ο Marquez θα σαρώσει όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια. Είναι ένα επίπεδο πάνω από τους άλλους, όχι απαραίτητα λόγω ταχύτητας αλλά επειδή σχεδόν πάντα τερματίζει σε υψηλές θέσεις.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ελπίζω να δούμε ωραίο αγώνα σήμερα! Κάτι μου λέει όμως ότι οι μισές Ducati θα κόψουν για να περάσει ο Pecco.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/11/2022 στις 11:14 ΠΜ, Sorath είπε

Διάβασε προσεχτικά τι γράφω. Δεν χρειάζεται να κάνει πλάκα πλέον, και να είσαι τόσο κυρίαρχος, όπως τότε με τις 10 σερί νίκες.

Αρκεί να έχει μια τυπική σταθερότητα, και να τερματίζει μέσα στην 5άδα, κάτι που σίγουρα μπορεί να κάνει.

Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό πλέον. Εδώ βλέπουμε για πρώτη φορά, να ανατρέπεται μια πρωτοπορία 90 βαθμών! Βγαίνει πρωταθλητής με κάτω απο 300 συνολικά βαθμούς με περισσότερους αγώνες απο πριν. 

Ναι, είναι ξεκάθαρο αυτό που γράφεις. Ξαναλέω, η δυναμική που είχαν έως τώρα Marc & RCV δεν υπάρχει πλέον. Και ο Mar δεν είναι ο ίδιος, και η μοτοσυκλέτα δεν είναι καλή..τον πετάει συνέχεια κάτω πολύ πριν τα όρια (ειδικά του Marc).

Δε του φτάνει "μια τυπική σταθερότητα". 

Σήμερα πάλι τον πέταξε κάτω....τι να λέμε. Πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά για να γίνει αυτό που λες. Προσωπικά δε το βλέπω.

 

Μπράβο στον Pecco....Άξιος!

Επεξ/σία από eMike
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pecco πανάξιος, από 91 βαθμούς πίσω σε πρωτάθλημα μέσα σε 10 αγώνες!

Rins...δεν έχω λόγια. Μια τελευταία νίκη πριν το τέλος της Suzuki στο MotoGP, πραγματικά εξαιρετικός. 

Binder επίσης φανταστικός, 1 ακόμα γύρο και θα περνούσε! Τρομακτικός ρυθμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κριμα που αποχωρει η τσουτσουκι,εχει καλο εργαλειο αλλα ο μιρ μετα το πρωταθλημα τα παρατσε και ο ρινς απλα δεν εχει καθολου σταθεροτητα.

ο 93 ειναι τελειωμενος πλεον αν δεν αλλαξει,τα τρελα σερι γινονται μεχρι τα 30 μετα ειναι πολυ δυσκολο το κορμι να ακολουθησει.Η στρατηγικη του θα πρεπει να ειναι η σταθεροτητα και οχι οι νικες μονο ετσι θα ξαναδει τιτλο -αλλιως θα την πατησει οπως ο γιατρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...