Προς το περιεχόμενο

Moto GP


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

λογω του οτι ειμαι της γενιας των διχρονων θηριων και των τρελων αναβατων που τα οδηγουσαν,τα βλεπω λιγο διαφορετικα.δεν ξερω αν το καταλαβες,αλλα ο ροσι στα πρωτα 7 χρονια τουλαχιστων ,επαιζε με τους αντιπαλους του,και λογω του οτι ηξερε ποσο καλυτερος ηταν,και για να μην ξεφτυλισει το θεαμα,δεν εξαφανιζοταν μπροστα......εκανε μπαμ το οτι ηταν αλλη κλαση απο ολους τους υποδελοιπους.τους περνουσε απο που δεν μπορουσε να φανταστει οιοσδηποτε,όποτε ηθελε.......τους αφηνε να τον περνανε,εκανε καναδυο τριο πεναλλαγες,αλλες δυοτιο εναλλαγες,και στο τελος επαιρνε την σημαια.ενα πραγμα οπως οι γερμανοι στο ποδοσφαιρο,ολοι παιζουν καλη μπαλα,και η γερμανοι κερδανε τον τιτλο..........αν θες να δεις γνησιους αγωνες ταχυτητας,δεν θα τους δεις στην πρωτη δεκαετια του ροσι.........το αθλημα εγινε γνωστο απο τον ροσι,σε ποζεραδες.οι σοβαρα ενδιαφερομενοι το γνωριζαν ηδη,και το παρατησαν με τον ροσι......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν είσαι ο μόνος που παρακολουθεί κάμποσα χρόνια το σπορ και δικαίωμα σου να έχεις την άποψη σου. Ο Ρόσι την τελευταία χρονιά των δίχρονων 500 (που αργότερα έγινε MotoGP με τετράχρονο) καταρχάς δεν ξεκίναγε από μπροστά για να εξαφανιστεί όπως λες. Ποτέ δεν ήταν το δυνατό του σημείο η pole position και πέρναγε αρκετές φορές πολλούς από τις πίσω θέσεις για να πάρει την νίκη. Σίγουρα τα πράγματα ήταν κάπως διαφορετικά τα επόμενα 2 χρόνια μιας και η πρώτη τετράχρονη Honda είχε μεγάλη διαφορά σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές (το πρωτάθλημα MotoGP αρχικά το 2001-2002 είχε και δίχρονα αλλά και τετράχρονα..), η δίχρονη  Suzuki με Roberts δεν τράβαγε άλλο, η δίχρονη Yamaha με Biaggi (αν και έπαιρνε καμιά νίκη), Checks επίσης, η δίχρονη nsr με Barros (έπαιρνε επίσης νίκες) και Capirossi. Όμως το μέλλον ήταν στα τετράχρονο και ο Γιατρός έφυγε απ' την Honda γιατί δεν είχε κίνητρο και ενδιαφέρον με την διαφορά της τετράχρονης Honda. Διάλεξε την πρόκληση να φτιάξει ανταγωνιστική μηχανή την Yamaha και κατάφερε να παλεύει και πάλι (πχ με Biaggi, Gibernau) οι οποίοι πήγαν σε teams της Honda αλλά και να πάρει άλλα 2 συνεχόμενα πρωταθλήματα. Οι νέοι κανονισμοί στα MotoGP που κατέβασαν τον κυβισμό το 2007 στα 800cc, έβαλαν ένα νέο ταλέντο στο παιχνίδι εν ονόματι Stoner αλλά και την Ducati στο παιχνίδι, που σε ευθεία έριχνε 30χλμ σε όλους... αλήθεια την επική μάχη στην laguna seca την έχεις υπόψη σου; Το 2008 ήρθε και ο Lorenzo στο παιχνίδι που ήθελε και κατάφερε να νικήσει τον Ρόσι με ίδια μηχανή. Χωρίς να θέλω να βγάλω άλλα ονόματα έκτος, σίγουρα τα χρόνια 2000-2010 είναι σίγουρα χρυσή εποχή για το άθλημα με μεγάλο πρωταγονιστή τον γιατρό. 

Σήμερα ή μάλλον να πω για τα χρόνια που πρωταγωνιστεί ο MM93, αν θες να δεις θέαμα...ΔΕΝ θα δεις MotoGP, αλλά σίγουρα moto3 που γίνεται ότι γινόταν και παλιά.... χαμός δλδ σε κάθε στροφή και moto2... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο,απο την πλευρα του θεατη,φαινεται ακριβως οπως το περιγραφεις.εγω σαν αγωνιζομενος στο πανελληνιο ,σε οσους αγωνες εγιναν στηνμοναδικη πιστα της χωρας ακα σερρας,εβλεπα αυτο που εγραψα.το ψιλο γαζι του ροσι.τον αγωνα με τον στονερ δεν τον ειδα, μαντεψε γιατι....διοτι ηξερα τον νικητη.......ναι,ο στονερ πηρε πρωταθλημα διοτι ειχε δυνατοτερο μοτερ,οχι  διοτι ηταν καλυτερος απο τον ροσι.αν εσυ θελεις να βλεπεις υπερπροσπαθεια απο τον γιατρο,για να παρει  9-10 πρωταθληματα,επετρεψε να υπαρχει και η αλλη αποψη.διοτι αν εννοεις οτι ο χειντεν και ο στονερ ηταν ισαξιοι αντιπαλοι του,ενημερωνω οτι δεν ηταν.καταλαβαινω οτι δεν μπορεις να το συλλαβεις, και δεν μπορεις να ερθεις στην θεση μου,οταν εβλεπα τον λέλεκα να περναει απο μεσα,απο εξω,στην εισοδο,στην εξοδο, ολους τους αντιπαλους του,ακομη και οταν αυτοι οδηγουσαν τον πεντακυλινδρο διαβολο της χοντα.για ποιο θεαμα να γραψω;εχει θεαμα οταν βλεπεις μια γατα να παιζει με ποντικια;υπαρχει θεαμα οταν γνωριζεις το αποτελεσμα;κατι υπαρχει,αλλα δεν λεγεται θεαμα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

υπερπροσπαθεια απο τον γιατρο,για να παρει  9-10 πρωταθληματα,επετρεψε να υπαρχει και η αλλη αποψη.

Για όλα όχι, τα πρώτα 2 πρωταθλήματα με τετράχρονη Honda που πήρε όπως έγραψα στα MotoGP δεν είχε ανταγωνισμό αν και το δεύτερο (9/16 νίκες, 4 νίκες ο Gibernau, 2 Biaggi) δεν ήταν τόσο εύκολο όσο το πρώτο (11/ 16 νίκες, 2 Biaggi, 2 Baros ). Mε Yamaha τo 2005 το πήρε με 9/16 νίκες (4 είχε πάρει ο Gibernau και 1 ο Biaggi), το 2006 με 11/17 (2 νίκες Capirossi και 2 Melandri, 1 Baros, 1 Hayden) το 2008 με 9/18 (ο stoner είχε πάρει 6 νίκες και ο αιώνια δεύτερος στην Honda Pedrosa 2) και το 2009 με 6/18 (stoner, lorenzo είχαν πάρει αρκετές νίκες τότε).

 

5 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

διοτι αν εννοεις οτι ο χειντεν και ο στονερ ηταν ισαξιοι αντιπαλοι

Ο Hayden όχι, o Stoner ανεξάρτητα απ' το πρωτάθλημα με την Ducati που πήρε τότε με το 800αρι, πιστεύω ότι ήταν μεγάλο ταλέντο. Το απέδειξε και μετά με Honda που την πρώτη του χρονιά ήταν πρωταθλητής τούμπας (για βρει το όριο) όμως το πήρε αμέσως μετά (2011).

Ανεξάρτητα απ' αυτούς τους 2 ανέφερα και άλλα ονόματα  πιο πρίν με τους οποίους (κατά την άποψη μου) έδωσε πολλές μάχες, ενώ επίσης δεν είχαν (και βάση κανονισμών) τοποθετήσει στις μηχανές όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχουν μπεί τα τελευταία χρόνια. Υλικό υπάρχει άφθονο στο internet με παλιούς του αγώνες/προσπεράσματα και "μάχες".

5 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

για ποιο θεαμα να γραψω;εχει θεαμα οταν βλεπεις μια γατα να παιζει με ποντικια;

Αυτό πιστεύω πως είναι καθαρά στις εποχές κυριαρχίας του MM93. Ούτε κάν προσπέρασμα δεν βλέπεις. Ο ΜΜ93 με την Honda είναι απλά αλλού, η Yamaha ΔΕΝ έχει ανταγωνιστική μηχανή εδω και 2-3 χρόνια με Ρόσι στο τελειώμα, Βινιάλες πυροτεχνήματα και πρωταθλητή δηλώσεων, Ducati με βελτιωμένη μηχανή που βολεύετε σε κάποιες πίστες και μπορεί να χτυπήσει νίκες, αλλά με οδηγούς που δεν είναι για τίτλο, Suzuki με επίσης βελτιωμένη μηχανή που βολεύετε σε κάποιες πίστες (μαζί με Yamaha πχ) αλλά χάνει σε δύναμη/τελική ενώ απο οδηγούς ο Rins ΔΕΝ τον λές και top of the class. Την διαφορα ίσως να μπορούσε να την κάνει ο Lorenzo αλλά απ΄ότι δείχνει εώς τώρα μάλλον θέλει περισσότερο χρόνο να μάθει πως να οδηγήσει την Honda, ίσως αν ήταν με Ducati ακόμα να βλέπαμε κάποιες μονομαχίες με τον MM93.

Σε κάθε περίπτωση ίσως τα τελευταία χρόνια να μαζεύτηκαν αρκετά μεγάλα ονόματα στην μεγάλη κατήγορια και υπάρχει η εντύπωση ενός λογικά αναμενώμενου δυνατού πρωταθλήματος, όμως η Honda μαζί με τον ΜΜ93 δεν έχει αφήσει κανένα περιθώριο ανταγωνισμού.

Φυσικά κάθε άποψη σεβαστή μιας και ο καθένας έχει διαφορετική οπτική.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Άλλο ένα πρωτάθλημα για τον ΜΜ93 και με νίκη (αλά A style) που είναι απόλυτος κυρίαρχος με την Honda. Ένα από τα πιο εύκολα θα έλεγα και μάλιστα κρίθηκε με 4 αγώνες να απομένουν.

Στα του αγώνα, επανάληψη θα έλεγα του misano που ο MM93 κάθεται πίσω και διαβάζει την φιλοδοξία του Quartaro στην μη ανταγωνιστική Yamaha, σε όλη την διάρκεια του αγώνα και απλά τον περνά όταν και όποτε το επιλέξει, στέλνοντας το μύνημα για το ποιος κάνει κουμάντο. Κανένα θέαμα δυστυχώς στο MotoGP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο οι αλλοι θα στηνουν μοτερ με βαση αυτα που κυκλοφορουν και η Χοντα θα φτιαχνει απλα για το gp ασχετως αν εχει τετοιο μοτερ στα συμβατικα της αυτα θα γινονται (ασχετως αν ο ΜΜ ειναι ο γρηγοροτερος ή οχι). Η θα πρεπει να μπουν κανονες για μοτερ σε αντιστοιχια με τα συμβατικα τους ή να μπουν κανονες για σπεκ μοτερ σε ολους. Ετσι θα κλεισει η ψαλιδα μηχανολογικος και θα εχουν να παιζουν με γεωμετριες, αεροδυναμικες και σασι για διαφορες (εξαιρω οδηγους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανόνες έχουν, όπως και κοινά ηλεκτρονικά που ο καθένας μπορεί να τα προσαρμόσει όπως θέλει. Στην Honda του CC35 πχ εχθες στο Q1, ψαχνοντουσαν γιατί δεν μπορούν να μαζέψουν τα κοσκινισματα του πίσω τροχού στα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα (όπως κάνει ο MM93) και είτε πέφτεις είτε κόβεις (αν δεν έχεις τους αλγόριθμους στα ηλεκτρονικά). Τέτοιες ομάδες (ηλεκτρονικά) έχουν μόνο οι εργοστασιακές ομάδες και η Honda έχει τσιμπήσει αρχιμηχανικούς της magnet marell γι'αυτό και η μεγάλη βελτίωση (και) σέ γκάζια αλλά και σε πίστες που παλαιότερα δεν τράβαγε καλά. 

Το Honda όμως έτσι όπως έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, είναι κομμένο και ραμμένο στον MM93. Μόνο αυτός δείχνει να μπορεί να το εκμεταλλευτεί και να κάνει ότι κάνει. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τον MM93 να πηγαίνει στην Yamaha πχ για να δούμε τι ψάρια πιάνει. Αν υποθέσουμε πως υπήρχε και ένα δυνατό όνομα στην Ducati και ανέβουν Yamaha και Suzuki τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

 Γενικά το παιχνίδι είναι στα ηλεκτρονικά και στα ελαστικά πιστεύω. Βέβαια αν έχεις ένα αδύναμο μοτέρ σε σχεση με τον ανταγωνισμό έχεις ακόμα μεγαλύτερη διαδρομή να καλύψεις πχ σε σχέση με την Ducati που ψάχνει να βρει το πώς να στρίβει γρήγορα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λεω οτι δεν εχουν κανονες. Ισα ισα που εκλεισαν λιγο την ψαλιδα πριν μερικα χρονια με την αλαγη σε ενιαια ηλεκτρονικα για ολους σε σχεση με τα custom των εργοστασιων. Αυτο που λεω σχετικα με τα μοτερ εχει ως σκεψη το παρακατω. Ολοι οι κατασκευαστες αυτη τη στιγμη (πλην Χοντα και ΚΤΜ) βγαζουν μοτερ και τα βελτιωνουν και κανουν R&D με βαση τα μοτερ που κυκλοφορουν στο δρομο για να εχουν και αμεσα κερδη στις μοτοσυκλετες τους απο την εμπλοκη αυτη.Η Χοντα απο την αλλη στις παραγογης της βαζει 4κυλινδρα εν σειρα και ο μονος λογος που κραταει τα V4 στα gp ειναι καθαρα αγωνιστικος τοσο απο αποδοση οσο και απο compactness, δεν την νοιαζει ποσα χρηματα θα ριξει αρκει να εχει το καλητερο μηχανακι (κοινως να κερδιζει). Δεν εισπρατει αμμεσο κερδος απο την εξελιξη του μοτερ αυτου. (Και μεταξη μας χεστηκε να το κανει αυτο, πουλαει σχεδον 10πλασιες μηχανες,σε ολες τις κατηγοριες, παγκοσμιος απο οτι ολοι οι υπολοιποι μαζι). Αν η αρμοδια αρχη εβαζε καποια σπεκ θα ερχονταν ολοι ποιο κοντα. Η suzuki πχ θελει να ξανανεβει και να πλησιασει τους υπολοιπους που εχει μεινει πισω στα superbikes, η Aprilia πουλαει σχεδον το ιδιο μηχανακι με αυτο που τρεχει και η Ducati σχεδο το ιδιο. Ακομα και η yamaha ειναι πολυ κοντα σαν concept το gp με του δρομου. Η μονη που δεν εχει ουδεμια σχεση με τα δρομιασια της ειναι η Honda και η KTM (μιας και δεν εχει τωρα καποια τετοια μοτο στο lineup της).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι άσχημη ιδέα όμως έχω την εντύπωση πως έχει παραθυράκι, πες δηλαδή ότι η Honda δεν βάζει V4 σε μηχανή παραγωγής, τι είναι αυτό που την εμποδίζει να βγάλει ένα μοντέλο με V4 στην αγορά (πχ όπως κάνει η Ducati με το Panigale) ? Πάντως τα εν σειρά μοτέρ των μηχανών του motoGP (yamaha - suzuki) δείχνουν να υστερούν σε δύναμη/τελική έναντι των μοτέρ V (Honda, Ducati; τα Aprilia και KTM θέλουν γενικότερα εξέλιξη συνολικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως χθες δεν ειδα αυτο το "περναω οποτε θελω" που αναφερθηκε παραπανω.

Ειδα τον Μαρκ να μη μπορει να περασει στην ευθεια,και οταν το καταφερνε εχανε στα φρενα.

Στο τελος ηταν αρκετα κοντα,με ενα μικρο λαθακι του μικρου Q,απο την τοση πιεση που ειχε φαει στους τελευταιους γυρους.
Αδιαφορος αγωνας,αν εξαιρεσεις τη μαχη των 2 πρωτων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά ασκούσε πίεση στον Quartararo απ' την αρχή του αγώνα σε απόσταση αναπνοής παίζοντας την γάτα με το ποντίκι. Επανάληψη του Μιζάνο, διαβάζει την Yamaha και τον Quartararo και μετράει που και πως να τον περάσει. Φυσικά έχοντας παραπάνω γκάζι βλέπει κανείς τι εύκολα η Honda περνάει την αδύναμη Yamaha και πόσο εύκολο ήταν το προσπέρασμα του MM93. Ο Quartararo έπρεπε να κόψει νωρίτερα και να αφήσει να περάσει ο ΜΜ93 αν θέλει να τον ανταγωνιστεί στο μέλλον για να δει αν μπορεί να κρατηθεί πίσω του για αρκετούς γύρους και να διαβάσει τον ΜΜ93 και την Honda. Όμως ακόμα και έτσι ο ΜΜ93 είναι πολύ πιο έμπειρος να παίξει και αυτό το παιχνίδι και έχει στα χέρια του καλύτερο εργαλείο, άλλα θα άξιζε τον κόπο πιστεύω για να μάθει ο Quartararo γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση σε θέση ισχύος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2019 στις 11:03 ΜΜ, dollyyy19 είπε

το αθλημα εγινε γνωστο απο τον ροσι,σε ποζεραδες.οι σοβαρα ενδιαφερομενοι το γνωριζαν ηδη,και το παρατησαν με τον ροσι......

Speak for yourself, φίλος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιο σκελος της προτασης σε μυγιασε?(οποιος εχει την μυγα,you know...)....αν σε μυγιασε το πρωτο,πως να το κανουμε?δεν αλλαζει....αν σε μυγιασε το δευτερο,και δεν παρατησες το αθλημα επι ροσι,το εβλεπες για να το βλεπεις......επιφανειακα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

ποιο σκελος της προτασης σε μυγιασε?(οποιος εχει την μυγα,you know...)....αν σε μυγιασε το πρωτο,πως να το κανουμε?δεν αλλαζει....αν σε μυγιασε το δευτερο,και δεν παρατησες το αθλημα επι ροσι,το εβλεπες για να το βλεπεις......επιφανειακα.....

Δε με μυγιάζει τίποτα...είμαι, γενικά, συνηθισμένος από συμπεριφορές και απόψεις σαν τη δική σου. Και δικαίωμά σου να έχεις την όποια άποψη. Απλά, μίλα για τον εαυτό σου και όχι για τους υπόλοιπους..

Το πως βλέπουν/βλέπουμε οι υπόλοιποι το άθλημα, και γιατί το βλέπουμε, και από πότε, είσαι ο απολύτως τελευταίος άνθρωπος που θα το κρίνει...

Κλείνοντας λοιπόν, για ακόμα μια φορά...Speak for yourself και άσε τους υπόλοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειται δεν μιλαω εκ μερους των ποζεραδων που" ανακαλυψαν την αμερικη " με τον ροσι.και αυτο διοτι τον ανεφερε η τιβι .αλλεως ,ουτε και τοτε "θα την ανακαλυπταν".και εννοειται  ειναι δικαιωμα μου να εχω οποια αποψη θελω.λογαριασμο δεν  θα δωσω,ειδικα σε νεους στο αθλημα.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...