Προς το περιεχόμενο

95 ή 100 Οκτάνια;;;


RottenLungs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν υπαρχει φορουμ που να μην εχει συζητηθει αυτο το θεμα...http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3301660&postcount=5

@umaga τι θες να πεις?μηπως ξεχνας οτι οι αμερικανοι δεν φημιζονται για τους κινητηρες τους?ειναι 10χρονια πισω

@septum μιλας για τους παλιους fsi

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα το αναφερω kage :-)

 

---------- Προσθήκη στις 16:06 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:58 ----------

 

τωρα ειδα και αυτο :fear:

ειχα την εντυπωση οτι 100αρα υπαρχει σε ολες της χωρες της ΕΕ αλλα μονο η ελλαδα η ιταλια και η ολλανδια εχουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αμερική δεν υπολογίζουν τα οκτάνια όπως στην Ευρώπη με τον δείκτη RON αλλά με το (RON+MON)/2 για αυτό βγαίνει 91 νομίζω.

 

In most countries, including all of those of Australia and Europe the "headline" octane rating shown on the pump is the RON, but in Canada, the United States and some other countries, like Brazil, the headline number is the average of the RON and the MON, called the Anti-Knock Index (AKI, and often written on pumps as (R+M)/2)

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σας βλεπω να ανταλλασετε αποψεις για 95-98-100 οκτανια και να αναφερετε τι συμβαινει σε χωρες του εξωτερικου κτλ...αλλα επισης βλεπω να ξεχνατε τη βαση σας, δηλαδη τη χωρα για της οποιας τη βενζινη μιλατε. η χωρα λοιπον ειναι η ελλαδα με τους ανυπαρκτους ελεγχους και με τους γνωστους βενζινοπωλες. οποτε παιδια, αμα βαζετε 95αρα να υπολογιζετε πανω κατω 90, 98 στην καλυτερη ειναι 95 η αλλιως για πιο σιγουρα 100αρα που σημαινει κατι μεταξυ 95 εως 98 στις περισσοτερες των περιπτωσεων. με αυτο το σκεπτικο βαζω κι εγω 100αρα (και μονο απο συγκεκριμενα πρατηρια δοκιμασμενα) μιας και το αμαξι μου ειναι turbo και ετσι κι αλλιως πρεπει να του βαζω λεει minimum 98, οποτε με 100 ευχομαι να εχω το minimum 98 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει και στο παρελθόν, απλά κάνω copy-paste λινκ

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_number

 

Octane rating does not relate to the energy content of the fuel (see heating value). It is only a measure of the fuel's tendency to burn in a controlled manner, rather than exploding in an uncontrolled manner.

 

A common misconception is that power output or fuel mileage can be improved by burning higher octane fuel than a particular engine was designed for. The power output of an engine depends in part on the energy density of its fuel, but similar fuels with different octane ratings have similar density. Since switching to a higher octane fuel does not add any more hydrocarbon content or oxygen, the engine cannot produce more power.

 

Κοινώς, περισσότερα οκτάνια μόνο όταν ο κινητήρας έχει υψηλό βαθμό συμπίεσης, όχι όμως για να βγάλει περισσότερα άλογα, αλλά για να μην έχεις κρουστική καύση (ΟΧΙ πυράκια, τα πυράκια -πυρανάφλεξη- είναι άλλο πράγμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω παρατηρησει οτι οταν βαζω σε ενα συγκεκριμενο κωλοβενζιναδικο βενζινη και στην μηχανη αλλα ιδιατερα στο αυτοκινητο τα πυρακια χτυπανε παρα πολυ..

Σαν κροταλιας κανει.. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά απο λίγες βδομάδες δοκιμής της 100ρας μπορώ να πώ οτι το αμάξι είναι αισθητά πολύ πιο γκαζιάρικο. Μου αρέσει η αίσθηση αλλα εφόσον δεν μπορώ να ξέρω οτι βγάζει και περισσότερα χιλιόμετρα δεν πρόκειται να σκάω 1,83 Euro το λίτρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω παρατηρησει οτι οταν βαζω σε ενα συγκεκριμενο κωλοβενζιναδικο βενζινη και στην μηχανη αλλα ιδιατερα στο αυτοκινητο τα πυρακια χτυπανε παρα πολυ..

Σαν κροταλιας κανει.. ;)

 

καλά δεν ρυθμίζει αβανς ο knock sensor ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μπορεί να έχει παλιό αυτοκίνητο ο άνθρωπος, χωρίς knock sensor.

 

Προσωπικά για μένα τέλος η απλή. Πλήρωσα ένα καινούριο μπεκ, δύο καθαρισμούς μπεκ και τέσσερα μπουζί που διαλύθηκαν από λασποβενζίνη... σπουδαία οικονομία έκανα δηλαδή. Τουλάχιστον την 100άρα τη νοθεύουν με αγνή 95άρα, όχι με νερά, καμμένα λάδια και ό,τι έχουν πρόχειρο...

 

:-(

 

ΥΓ: Έτσι μου 'ρχεται να πάω σ' αυτόν που έβαζα βενζίνη να του δώσω να φάει τα καρβουνιασμένα μπουζί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε και μόνος σου για να δεις τι γίνεται. π.χ σε golf tsi το βιβλίο του κατασκευαστή λέει απλή αμόλυβδη, δεν υπάρχει διαφορά με σούπερ αμόλυβδη. Στην πράξη με σούπερ τραβάει καλύτερα (ειδικά σε χαμηλές στροφές) και έχει αισθητά λιγότερη κατανάλωση. Άρα με κόστος περίπου ίδιο και καλύτερο τράβηγμα, προτιμάω τη σούπερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...