Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων


Teaser

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ αλλά αυτό που παρατηρώ γενικά είναι ότι όποιος κάνει απεργία η κάποιας μορφής κινητοποίηση θεωρείται από τους άλλους προνομιούχος.

παράδειγματα:

κάνει απεργία ο δάσκαλος.

αντιμετώπιση:

-τι να μας πει κι αυτός μωρέ κάθεται τόσους μήνες το χρόνο και παραπονιέται.

 

κινητοποίηση αγροτών

αντιμετώπιση:

-μεγαλοτσιφλικάδες, έχουν τόσα χωράφια, έχουν τις επιδοτήσεις και κάθονται.

 

φορτιγατζήδες

αντιμετώπιση:

-έχουν από 10 άδειες ο καθένας και πέρνουν τόσα λεφτά χωρίς να κάνουν τίποτα

 

ταξιτζήδες

αντιμετώπιση:

-αλήτες, πέρνουν διπλές κούρσες, δε δίνουν απόδειξη, αν θέλουν σε πηγαίνουν εκεί που θέλεις, κλέβουν τους τουρίστες και παρόλο αυτά έχουν απαιτήσεις...

 

η λίστα μπορεί άνετα να συνεχιστεί με όλα τα επαγγέλματα.

 

παρατηρούμε λοιπόν πως όλοι οι άλλοι που διεκδικούν κάτι είναι "βολεμένοι" και συνεπώς άδικα ζητάνε και μόνο εμείς είμαστε στην απ έξω.

 

θα ήθελα να γράψω κι άλλα.. αλλά σε λίγο φεύγω για διακοπές

 

Υ.Γ Προσευχηθείτε να βρω βενζινάδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

"φορτιγατζήδες

αντιμετώπιση:

-έχουν από 10 άδειες ο καθένας και πέρνουν τόσα λεφτά χωρίς να κάνουν τίποτα"

 

Οι ιδιοκτήτες, οχι γενικα οι φορτηγατζηδες εχουν πολλες αδειες, που εχουν και τους οδηγούς τους σε αδεια χωρίς αποδοχες.

Δεν ακουσα κανενα να λεει οτι οι φορτηγατζήδες καθονται, το προβλημα είναι οτι και με τις λίγες μερες απεργίας τους δημιουργούνται προλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"φορτιγατζήδες

αντιμετώπιση:

-έχουν από 10 άδειες ο καθένας και πέρνουν τόσα λεφτά χωρίς να κάνουν τίποτα"

 

Οι ιδιοκτήτες, οχι γενικα οι φορτηγατζηδες εχουν πολλες αδειες, που εχουν και τους οδηγούς τους σε αδεια χωρίς αποδοχες.

Δεν ακουσα κανενα να λεει οτι οι φορτηγατζήδες καθονται, το προβλημα είναι οτι και με τις λίγες μερες απεργίας τους δημιουργούνται προλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελαν να "ανοίξει" σταδιακά το επάγγελμα, θα μπορούσαν να δώσουν δώρο άλλη μία άδεια, σε όποιο έχει ήδη μία. Έτσι δεν μηδενίζεις την αξία αυτού που έχει την άδεια ήδη αλλά ρίχνεις την αξία στο μισό, και διπλασιάζεις τον κόσμο που μπορεί να δουλέψει στο "κλειστό" επάγγελμα. Αν ο ιδιοκτήτης είχε πάρει δάνειο κλπ, μπορεί τώρα να δουλέψει και ο γιος του, ή ο αδερφός του, για να βγάλουν το δάνειο γρηγορότερα.

 

Από την άλλη, αν θέλει να την πουλήσει, δεν θα βρει να την δώσει 200Κ γιατί θα υπάρχουν πάρα πολλές άλλες, που θα χτυπήσουν την τιμή. Αυτός που θα αγοράσει, θα μπορεί και θα πρέπει να ανταγωνιστεί στην τιμή του δρομολογίου τον πρώτο, για να μπορέσει να επιβιώσει.

 

Μετά από 2-3 χρόνια επαναλαμβάνεις το επιχείρημα, και σε 3-6 χρονάκια, από 1500 άδειες, έχεις φτάσει στις 6000, που ίσως είναι υπεραρκετές για την χώρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελαν να "ανοίξει" σταδιακά το επάγγελμα, θα μπορούσαν να δώσουν δώρο άλλη μία άδεια, σε όποιο έχει ήδη μία. Έτσι δεν μηδενίζεις την αξία αυτού που έχει την άδεια ήδη αλλά ρίχνεις την αξία στο μισό, και διπλασιάζεις τον κόσμο που μπορεί να δουλέψει στο "κλειστό" επάγγελμα. Αν ο ιδιοκτήτης είχε πάρει δάνειο κλπ, μπορεί τώρα να δουλέψει και ο γιος του, ή ο αδερφός του, για να βγάλουν το δάνειο γρηγορότερα.

 

Από την άλλη, αν θέλει να την πουλήσει, δεν θα βρει να την δώσει 200Κ γιατί θα υπάρχουν πάρα πολλές άλλες, που θα χτυπήσουν την τιμή. Αυτός που θα αγοράσει, θα μπορεί και θα πρέπει να ανταγωνιστεί στην τιμή του δρομολογίου τον πρώτο, για να μπορέσει να επιβιώσει.

 

Μετά από 2-3 χρόνια επαναλαμβάνεις το επιχείρημα, και σε 3-6 χρονάκια, από 1500 άδειες, έχεις φτάσει στις 6000, που ίσως είναι υπεραρκετές για την χώρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα ειμαστε του στυλ να ψοφησει η κατσικα του γειτονα αλλα οταν αρχιζει κατι να ειναι εναντια στα συμφεροντα μας τοτε αντιδρουμε!αυτοι φυσικα θα αντιδρασουν επειδη ειχαν δημιουργησει μια συντεχνια και απολαμβαναν τα οφελη της.αν ειναι σωστο ή οχι για μενα δεν ενδιαφερει κανεναν εδω μεσα.κοψανε λεφτα απο τους δημ. υπαλληλους βγηκαν ολοι ''να ψοφησει η κατσικα του γειτονα'' και ''μακρια απ τον κωλο μας''.εκαναν απεργιες οι δημ. υπαλληλοι εβγαιναν ολοι ελεγαν δεν μπορουμε να εξυπηρετηθουμε!μηδενικες αυξησεις και απολυσεις στον ιδιωτ. τομεα βγηκαν ολοι κραζουνε.παρτε το χαμπαρι ρε: ο καθενας νοιαζεται μονο και μονο για την παρτη του!!!με αυτη τη λογικη καλα κανουν αυτοι και απεργουν καλα κανει η κυβερνηση και ειναι σκληρη καλα κανει ο κοσμος και γκρινιαζει και η ζωη συνεχιζεται στην πανεμορφη χωρα μας http://www.visitgreece.gr/portal/site/eot/menuitem.d470c07b670218dd48ae1861451000a0/?vgnextoid=da98f707ba465110VgnVCM1000005401000aRCRD&lang_choosen=en enjoy!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα ειμαστε του στυλ να ψοφησει η κατσικα του γειτονα αλλα οταν αρχιζει κατι να ειναι εναντια στα συμφεροντα μας τοτε αντιδρουμε!αυτοι φυσικα θα αντιδρασουν επειδη ειχαν δημιουργησει μια συντεχνια και απολαμβαναν τα οφελη της.αν ειναι σωστο ή οχι για μενα δεν ενδιαφερει κανεναν εδω μεσα.κοψανε λεφτα απο τους δημ. υπαλληλους βγηκαν ολοι ''να ψοφησει η κατσικα του γειτονα'' και ''μακρια απ τον κωλο μας''.εκαναν απεργιες οι δημ. υπαλληλοι εβγαιναν ολοι ελεγαν δεν μπορουμε να εξυπηρετηθουμε!μηδενικες αυξησεις και απολυσεις στον ιδιωτ. τομεα βγηκαν ολοι κραζουνε.παρτε το χαμπαρι ρε: ο καθενας νοιαζεται μονο και μονο για την παρτη του!!!με αυτη τη λογικη καλα κανουν αυτοι και απεργουν καλα κανει η κυβερνηση και ειναι σκληρη καλα κανει ο κοσμος και γκρινιαζει και η ζωη συνεχιζεται στην πανεμορφη χωρα μας http://www.visitgreece.gr/portal/site/eot/menuitem.d470c07b670218dd48ae1861451000a0/?vgnextoid=da98f707ba465110VgnVCM1000005401000aRCRD&lang_choosen=en enjoy!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υπάρχει αριθμητικός περιορισμός των αδειών σε καποιο, οποιοδήποτε επαγγελμα. Αυτο(οι περιορισμένες σε αριθμό αδειες) οδηγεί σε περιορισμούς και οσων θελουν και μπορούν να μπουν στο κλάδο , και ανεβαζει και τις τιμές, τη στιγμή που ο πληθωρισμός τρέχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα..."

 

Δεν είναι έτσι, όταν βλέπεις ότι μια ομάδα έχει συντεχνιακά προνόμια σε βάρος των υπολοίπων τα οποία βαφτίζει πολλές φορές "κεκτημένα δικαιώματα" πρέπει να αντιδράσεις. Τόσα χρόνια δεν αντιδρούσε κανείς (γιατί όλοι λίγο ή πολύ ήταν βολεμμένοι) και φτάσαμε όπου φτάσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
"να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα..."

 

Δεν είναι έτσι, όταν βλέπεις ότι μια ομάδα έχει συντεχνιακά προνόμια σε βάρος των υπολοίπων τα οποία βαφτίζει πολλές φορές "κεκτημένα δικαιώματα" πρέπει να αντιδράσεις. Τόσα χρόνια δεν αντιδρούσε κανείς (γιατί όλοι λίγο ή πολύ ήταν βολεμμένοι) και φτάσαμε όπου φτάσαμε.

ερωτηση: τι σκεφτηκε ο περισσοτερος κοσμος οταν ειδε τους μισθους των δημ. υπαλληλων να μειωνονται?

απαντηση: καλα να παθουν να τους κοψουν και αλλα να τους απολυσουν κιολας!

ερωτηση: ποιοι απο αυτους σκεφτηκαν οτι μπορει να ερθει και η σειρα των ιδιωτικων υπαλληλων?

απαντηση: ελαχιστοι!

ερωτηση: ποιοι λειτουργουν με βαση '' να μη μειωθει ο μισθος των δημ. υπαλληλων αλλα να παλεψουμε για να φτασει ο δικος μας μισθος σε αυτο το επιπεδο και ακομα παραπανω?βλεπε ευρωπη''

απαντηση: απειροελαχιστοι!!!

ε η νοοτροπια της κατσικας ζει και βασιλευει.γιαυτο δεν παει μπροστα αυτη η χωρα.γιατι αντι να να βλεπουμε το καλυτερο για να το φτασουμε (βλεπε ευρωπη) κοιταμε να μειωσουμε προνομια αλλων.

Επεξ/σία από suspiria
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κακώς δωθέντα προνόμια των άλλων στερούν την δική μου ευημερία. Και ναι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τραγικά βολεμμένοι και ζουν σαν πασάδες μέσα σε μια ρημαγμένη ελληνική οικονομία.

 

Για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους δεν νομίζω κανείς να είπε "καλά τους έκαναν" γιατί είναι οι μόνοι που δουλεύουν. Το αν ήρθε και η σειρά των ιδ.υπαλλήλων κακώς ήρθε, δεν είναι λόγος όμως για μούγκα όταν μειώνονται τα προκλητικά προνόμια των δημοσίων.

 

ποιοι λειτουργουν με βαση '' να μη μειωθει ο μισθος των δημ. υπαλληλων αλλα να παλεψουμε για να φτασει ο δικος μας μισθος σε αυτο το επιπεδο και ακομα παραπανω?

Καθημερινά παλεύουν. Και παλεύουν εκεί που πρέπει, στη δουλειά τους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν μάθει να μην δουλεύουν (για την ακρίβεια είναι στη θέληση του καθενός - γιατί υπάρχουν και ευσυνείδητοι) αλλά και όταν μειώνονται τα προνόμια τους, εκβιάζουν τη διατήρηση τους. Δεν παλεύουν.

 

Οι ιδιοκτήτες αδειών ταξί για παράδειγμα τόσα χρόνια απολάμβαναν την τέλεια στρέβλωση της αγοράς. Είχαν μια άδεια από το 70 από παππού/γιαγιά/θείο/θεία και αντί να την έχουν για να δουλεύουν οι ίδιοι, αυτοί κάθονταν και εισέπρατταν χρήματα χωρίς να παράγουν τίποτα. Τι προσέφεραν; Τϊποτα. Απλά εκμεταλλεύτηκαν τον δεδομένο κλειστό αριθμό αδειών και την αξία του "μονοπωλείου" της άδειας και έβγαζαν χρήματα από αυτό. Δηλαδή ο περιορισμός που επέβαλε το κράτος οδηγούσε στον πλουτισμό κάποιων. Είναι αστείο πραγματικά.

Τι πρέπει να πούμε δηλαδή; Ότι κακώς κόβονται τα προνόμια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραμυθι με την απελευθερωση των κλειστων επαγγελαματων της δηθεν ανταγωνιστικοτητας και της μειωσης των τιμων προς ωφελος των καταναλωτων ειναι κατι που κανενας ελληνας δεν θα επρεπε να το χωνεψει ετσι απλα.

 

Ειναι φανερο πως αυτο που προκειται να συμβει στις μεταφορες ειναι η δημιουργια ενος ακομα καρτελ ιδιου και απαραλλακτου με εκεινα που υφιστανται στις αερομεταφορες, στις γαλακτοβιομηχανιες, στα σουπερ μαρκετ, και στις θαλασσιες συγκοινωνιες του Αιγαιου.

 

Εγω ελπιζω στην συνεχιση της απεργιας μεχρι δικαιωσης των απεργων κι ας θιγομαι εμμεσα.

Απο τις 35000 χιλ αδειες δημοσιας χρησης των φορτηγων η πλειοψηφια τους ειναι πληρωμενες με απειρα χιλιομετρα στο κοντερ, ατελειωτο αγχος και αγωνια πανω στην ασφαλτο, μακρυα απο οικογενειες και φιλους, και με πολλους κινδυνους που ελοχευουν στο επαγγελμα του φορτηγατζη.

 

Αντι λοιπον να καθησουν στο τραπεζι του διαλογου αντι να βγαλουν λεφτα να πληρωσουν για τα λαθη που καναν εδω και τριανταπεντε χρονια διαιωνιζοντας μια νοσηρη κατασταση ριχνουν και λασπη απο πανω ανακαλυπτοντας αδειες που εδωσε η χουντα και που μετα απο σαραντα χρονια ελαχιστες απο αυτες ανηκουν στον αρχικο τους ιδιοκτητη εχωντας αλλαξει χερια επι πληρωμη βεβαιως τρεις και τεσσερεις φορες.

 

Ντροπη σας ρεμαλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κακώς δωθέντα προνόμια των άλλων στερούν την δική μου ευημερία. Και ναι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τραγικά βολεμμένοι και ζουν σαν πασάδες μέσα σε μια ρημαγμένη ελληνική οικονομία.

 

Για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους δεν νομίζω κανείς να είπε "καλά τους έκαναν" γιατί είναι οι μόνοι που δουλεύουν. Το αν ήρθε και η σειρά των ιδ.υπαλλήλων κακώς ήρθε, δεν είναι λόγος όμως για μούγκα όταν μειώνονται τα προκλητικά προνόμια των δημοσίων.

 

 

Καθημερινά παλεύουν. Και παλεύουν εκεί που πρέπει, στη δουλειά τους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν μάθει να μην δουλεύουν (για την ακρίβεια είναι στη θέληση του καθενός - γιατί υπάρχουν και ευσυνείδητοι) αλλά και όταν μειώνονται τα προνόμια τους, εκβιάζουν τη διατήρηση τους. Δεν παλεύουν.

 

Οι ιδιοκτήτες αδειών ταξί για παράδειγμα τόσα χρόνια απολάμβαναν την τέλεια στρέβλωση της αγοράς. Είχαν μια άδεια από το 70 από παππού/γιαγιά/θείο/θεία και αντί να την έχουν για να δουλεύουν οι ίδιοι, αυτοί κάθονταν και εισέπρατταν χρήματα χωρίς να παράγουν τίποτα. Τι προσέφεραν; Τϊποτα. Απλά εκμεταλλεύτηκαν τον δεδομένο κλειστό αριθμό αδειών και την αξία του "μονοπωλείου" της άδειας και έβγαζαν χρήματα από αυτό. Δηλαδή ο περιορισμός που επέβαλε το κράτος οδηγούσε στον πλουτισμό κάποιων. Είναι αστείο πραγματικά.

Τι πρέπει να πούμε δηλαδή; Ότι κακώς κόβονται τα προνόμια;

 

γενικευεις και τσουβαλιαζεις χωρις στοιχεια

και δεν καταλαβες τι γραφω και αυτο φαινεται απο τη δευτερη σειρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελαν να "ανοίξει" σταδιακά το επάγγελμα, θα μπορούσαν να δώσουν δώρο άλλη μία άδεια, σε όποιο έχει ήδη μία. Έτσι δεν μηδενίζεις την αξία αυτού που έχει την άδεια ήδη αλλά ρίχνεις την αξία στο μισό, και διπλασιάζεις τον κόσμο που μπορεί να δουλέψει στο "κλειστό" επάγγελμα. Αν ο ιδιοκτήτης είχε πάρει δάνειο κλπ, μπορεί τώρα να δουλέψει και ο γιος του, ή ο αδερφός του, για να βγάλουν το δάνειο γρηγορότερα.

 

Από την άλλη, αν θέλει να την πουλήσει, δεν θα βρει να την δώσει 200Κ γιατί θα υπάρχουν πάρα πολλές άλλες, που θα χτυπήσουν την τιμή. Αυτός που θα αγοράσει, θα μπορεί και θα πρέπει να ανταγωνιστεί στην τιμή του δρομολογίου τον πρώτο, για να μπορέσει να επιβιώσει.

 

Μετά από 2-3 χρόνια επαναλαμβάνεις το επιχείρημα, και σε 3-6 χρονάκια, από 1500 άδειες, έχεις φτάσει στις 6000, που ίσως είναι υπεραρκετές για την χώρα μας.

 

Κατσε γιατι θα μας τρελλανεις τελειως εσυ. Δηλαδη οχι να ανοιξουν το εποαγγελμα, αλλα στο ηδη κλειστο, σε αυτον που εχει ηδη αδεια, να του δωσουν τζαμπα κι αλλη μια να εχουν τα παιδια του. Και μετα απο 2-3 χρονια, να του δωσουν κι αλλη μια ετσι να εχει για να παιζει...

Ακομα προσπαθω χωρις αποτελεσμα να συλλαβω τον τροπο σκεψης αυτης της λογικης.

 

Το παραμυθι με την απελευθερωση των κλειστων επαγγελαματων της δηθεν ανταγωνιστικοτητας και της μειωσης των τιμων προς ωφελος των καταναλωτων ειναι κατι που κανενας ελληνας δεν θα επρεπε να το χωνεψει ετσι απλα.

 

Ειναι φανερο πως αυτο που προκειται να συμβει στις μεταφορες ειναι η δημιουργια ενος ακομα καρτελ ιδιου και απαραλλακτου με εκεινα που υφιστανται στις αερομεταφορες, στις γαλακτοβιομηχανιες, στα σουπερ μαρκετ, και στις θαλασσιες συγκοινωνιες του Αιγαιου.

 

Εγω ελπιζω στην συνεχιση της απεργιας μεχρι δικαιωσης των απεργων κι ας θιγομαι εμμεσα.

Απο τις 35000 χιλ αδειες δημοσιας χρησης των φορτηγων η πλειοψηφια τους ειναι πληρωμενες με απειρα χιλιομετρα στο κοντερ, ατελειωτο αγχος και αγωνια πανω στην ασφαλτο, μακρυα απο οικογενειες και φιλους, και με πολλους κινδυνους που ελοχευουν στο επαγγελμα του φορτηγατζη.

 

Αντι λοιπον να καθησουν στο τραπεζι του διαλογου αντι να βγαλουν λεφτα να πληρωσουν για τα λαθη που καναν εδω και τριανταπεντε χρονια διαιωνιζοντας μια νοσηρη κατασταση ριχνουν και λασπη απο πανω ανακαλυπτοντας αδειες που εδωσε η χουντα και που μετα απο σαραντα χρονια ελαχιστες απο αυτες ανηκουν στον αρχικο τους ιδιοκτητη εχωντας αλλαξει χερια επι πληρωμη βεβαιως τρεις και τεσσερεις φορες.

 

Ντροπη σας ρεμαλια.

 

Πως γινεται παντα, ενα συστημα οπως αυτο των ελευθερων φορτηγων να λειτουργει μια χαρα σε ολες τις αλλες χωρες, ενω οταν γινει το ιδιο κι εδω, τοτε το δυστυχο τον Ελληνα θα τον φανε τα καρτελ και οι συντεχνιες, και τα μονοπωλιακα κατεστημενα. Κατι καινουριο παμε να φερουμε που δεν το εχει δει η ανθρωποτητα, η απλα παμε να κανουμε οτι εχουν ολοι εξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως γινεται παντα, ενα συστημα οπως αυτο των ελευθερων φορτηγων να λειτουργει μια χαρα σε ολες τις αλλες χωρες, ενω οταν γινει το ιδιο κι εδω, τοτε το δυστυχο τον Ελληνα θα τον φανε τα καρτελ και οι συντεχνιες, και τα μονοπωλιακα κατεστημενα. Κατι καινουριο παμε να φερουμε που δεν το εχει δει η ανθρωποτητα, η απλα παμε να κανουμε οτι εχουν ολοι εξω;

 

Η απαντηση ειναι απλη και νομιζω κατανοητη.

Στην Ελλαδα και οχι στην ευρωπη ο πλουτος εχει συγκεντρωθει σε εκατο οικογενειες οι οποιες τοσα χρονια ασκουν πολιτικη με σκοπο παντα το κερδος και το γιγαντομα των αυτοκρατοριων που εχουν δημιουργησει.

Οι ανθρωποι αυτοι πιεσαν και πιεζουν προκειμενου να παρουν στα χερια τους μεγαλο μεριδιο απο την πιτα που ακουει στο ονομα οδικες μεταφορες και ειναι ετοιμοι εδω και καιρο να παραδωσουν τα κλειδια των φορτηγων τους οχι σε ελληνες οδηγους αλλα σε τουρκους βουλγαρους και ρουμανους.

Αυτη την καραμελα της ανταγωστικοτητας λοιπον ας σταματησουν να την πιπιλιζουν εδω και καιρο γιατι εγω τουλαχιστον απλα δεν πειθομαι οταν βλεπω γυρω μου στο βωμο της να κλεινουν χιλιαδες μικρομαγαζα και το χρημα να μην γυριζει ξανα στην κοινωνια που ζω αλλα να πηγαινει στον γερμανο τον γαλλο και τον σουηδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...