Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από την tophost


zipos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν απλά θες να σε ειδοποιεί όταν πέφτει, δεν είναι δύσκολο να φτιαχτεί ένα script που να κάνει αυτό τον έλεγχο και σε περίπτωση που πέσει να στέλνει mail.

 

Και που θα τρέχει αυτό το script? Σε τι γλώσσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και που θα τρέχει αυτό το script? Σε τι γλώσσα?

θα πρέπει να τρέχει από άλλο σερβερ ή τον υπολογιστή σου (στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να είναι συνέχεια ανοικτός). Μπορεί να γίνει και με php..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πατέντα, αλλά σίγουρα πιο αποτελεσματικό από ένα σκέτο ping. Το αρνητικό είναι ότι χρειάζεται να έχεις εξασφαλίσει ότι ο υπολογιστής που θα κάνει το τσεκ θα είναι 100% online, κάτι πρακτικά αδύνατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι καλό το pingdom αλλά θέλει και λεφτά

 

10 από δω,δέκα από κει και άλλα δέκα παρα πέρα,ε δε γίνεται.

 

Δεν θέλεις να μάθεις πόσα πληρώνω κάθε χρόνο στο pingdom :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να στήσεις ένα linux server και σπίτι σου για αυτή τη δουλειά. Ένα τόσο απλό script μπορεί να υλοποιηθεί μέχρι και σε bash.

miza το να έχεις ανοιχτό 24/7 ένα υπολογιστή, κοστίζει σε ρεύμα 30 ευρω/μήνα. Με 10 δολλάρια (δηλαδή κάπου 7 ευρώ) ανα μήνα, έχεις πολύ καλύτερες υπηρεσίες από το Pingdom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έχω ψάξει, σίγουρα ίσος να είναι καλύτερο και πιο ασφαλής. Εγώ για αρχή θα δοκίμαζα πάντως να το κάνω μονος μου γιατί μου αρέσει ο πειραματισμός :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις υπηρεσίες monitoring που αναφέρθηκαν παραπάνω, μία εξίσου αξιόπιστη open source εφαρμογή είναι το nagios, για εγκατάσταση όμως σε δικά σoυ μηχανήματα. Οι SAAS λύσεις που αναφέρθηκαν είναι επίσης καλές, και είναι προτεινόμενες αν η εταιρία hosting θέλει να δημοσιεύει στο site της - από ανεξάρτητη υπηρεσία για μεγαλύτερη αξιοπιστία - το uptime των server της. Έτσι, για όσες εταιρίες το εφαρμόζουν, μπορούν να έχουν και πιο διάφανη αποζημίωση στην SLA.

 

Όσο και να αυτοχαρακτηρίζεται η συγκεκριμένη εταιρία ότι προσφέρει ποιοτικό και 99,9% online hosting, πριν δώσετε τα ευρώ σας σε αυτήν την εταιρία παρακαλώ διαβάστε τα παρακάτω.

 

Η εν λόγω εταιρία υποστηρίζει ότι προσφέρει "εγγύηση" uptime λειτουργίας 99.9% το μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι στις 720 ώρες του μήνα, το πολύ το 0.1% του χρόνου ο σέρβερ μπορεί να είναι down. Δηλαδή, 0.72 ώρες που σημαίνει 43.2 λεπτά το μήνα το πολύ, η σελίδα σας θα είναι κάπως έτσι:

 

20100925-kgj8tgbb52wq6tptm4bp1qqdh9.jpg

 

Και όπως όλοι φανταζόμαστε, σελίδα εκτός λειτουργίας σημαίνει όχι επισκέψεις, άρα όχι κίνηση, όχι πωλήσεις, όχι έσοδα, τίποτα. Επίσης, φαίνεται στους επισκέπτες πόσο σοβαρή είναι η ιστοσελίδα και η εταιρία που την έχει...

 

Σε περίπτωση που η εταιρία hosting ξεπεράσει τα 43.2 λεπτά εκτός λειτουργίας τι γίνεται? Σύμφωνα με την tophost.gr, από 95% μέχρι 99.9%, δηλαδή αν η σελίδα σας είναι από 43.2 λεπτά μέχρι 36 ώρες offline τότε σας πιστώνεται το 10% των χρημάτων σας για τον συγκεκριμένο μήνα, στον επόμενο μήνα. Δηλαδή, αν πληρώνετε 6.5 ευρώ το μήνα, θα σας πιστωθούν 0.60 ευρώ.

 

Το κόλπο που είναι; Ποιος είναι πάνω από τις σελίδες του 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα; Κανείς. Αλλά και να είναι κάποιος τόσες ώρες στις σελίδες του, δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξει ότι η τάδε σελίδα συνολικά αυτό το μήνα έχει μείνει τόσες ώρες offline. Ή μήπως υπάρχει;

 

Με κάποιο online εργαλείο όπως το uptimerobot, το pingdom ή το zabbix μπορεί κανείς να ξέρει πότε ένα site είναι εκτός λειτουργίας, και να ενημερώνεται με email ή sms όταν κάτι δεν πάει καλά.

 

Συγκεκριμένα, σε ένα από τα sites που διαχειρίζομαι και φιλοξενεί η tophost.gr για τρίτη φορά αυτό το μήνα η ιστοσελίδα είναι down επί μισή ώρα και για άλλη μια φορά πρέπει να απολογηθώ στον πελάτη μου που με πήρε τηλέφωνο να μου τα χώσει. Και όλα αυτά για... 60 λεπτά του ευρώ?

 

Ευχαριστώ αλλά δεν θα ξαναπάρω.

 

Εσείς τι λέτε;

 

Στην περίπτωση που αναφέρει ο zipos, δημιουργήθηκε ένα hardware πρόβλημα στον raid controller, το οποίο έχει διορθωθεί. Υπήρχε σχετική ενημέρωση στην σελίδα ανακοινώσεων της tophost.

 

Σχετικά με την SLA, ο λόγος που υπάρχει είναι για να λειτουργεί προς όφελος του πελάτη και της εταιρίας και όχι αποτρεπτικά. Η συγκεκριμμένη SLA είχε δημιουργηθεί πριν 6 χρόνια και τις επόμενες ημέρες θα αναπροσαρμοστεί ώστε να είναι πιο δίκαιη προς τον πελάτη.

 

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι πολύ σπάνια κάποιος πελάτης θα ζητήσει αποζημίωση. Και αυτό συμβαίνει όχι λόγω των όρων της SLA, αλλά γιατί αυτό που πραγματικά θέλει ο πελάτης είναι να παίζει το site του και όταν δημιουργηθεί πρόβλημα να υπάρχει μια ομάδα υποστήριξης που θα το διορθώσει όσο άμεσα γίνεται.

 

H SLA είναι καλή να υπάρχει - για όσες εταιρίες παρέχουν SLA - αλλά τελικά αυτό που κυρίως πρέπει να κοιτάει ο πελάτης είναι η ποιότητα του support. Για τον πελάτη είναι σχεδόν άχρηστος ο δωρεάν χρόνος φιλοξενίας - ειδικά με τις τιμές που υπάρχουν στην αγορά - αν το site του είναι down ή αν περιμένει μέρες για να πάρει απάντηση σε κάποιο αίτημα υποστήριξης.

 

Δεν μας αρέσει να έχουμε παραπονεμένους πελάτες. Κάθε χρόνο επενδύουμε ένα αρκετά μεγάλο ποσό σε εκπαίδευση για καλύτερο support, βελτίωση υπηρεσιών και βελτιστοποίηση διαδικασιών, ενώ επενδύουμε καθημερινά στο ExtremeSupport με στόχο να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες.

Αν παρ'όλα αυτά ένας πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες της Tophost, και επιθυμεί να αλλάξει εταιρία, θα του επιστρέψουμε τα χρήματα του υπολοιπόμενου χρόνου στο ακέραιο, ανεξάρτητα με τους όρους χρήσης της Tophost. Επιπλέον, υπάρχει η εγγύηση επιστροφής όλων των χρημάτων μέσα στις πρώτες 90 ημέρες, για όλες τις υπηρεσίες Shared Hosting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις υπηρεσίες monitoring που αναφέρθηκαν παραπάνω, μία εξίσου αξιόπιστη open source εφαρμογή είναι το nagios, για εγκατάσταση όμως σε δικά σoυ μηχανήματα. Οι SAAS λύσεις που αναφέρθηκαν είναι επίσης καλές, και είναι προτεινόμενες αν η εταιρία hosting θέλει να δημοσιεύει στο site της - από ανεξάρτητη υπηρεσία για μεγαλύτερη αξιοπιστία - το uptime των server της. Έτσι, για όσες εταιρίες το εφαρμόζουν, μπορούν να έχουν και πιο διάφανη αποζημίωση στην SLA.

 

 

 

Στην περίπτωση που αναφέρει ο zipos, δημιουργήθηκε ένα hardware πρόβλημα στον raid controller, το οποίο έχει διορθωθεί. Υπήρχε σχετική ενημέρωση στην σελίδα ανακοινώσεων της tophost.

 

Σχετικά με την SLA, ο λόγος που υπάρχει είναι για να λειτουργεί προς όφελος του πελάτη και της εταιρίας και όχι αποτρεπτικά. Η συγκεκριμμένη SLA είχε δημιουργηθεί πριν 6 χρόνια και τις επόμενες ημέρες θα αναπροσαρμοστεί ώστε να είναι πιο δίκαιη προς τον πελάτη.

 

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι πολύ σπάνια κάποιος πελάτης θα ζητήσει αποζημίωση. Και αυτό συμβαίνει όχι λόγω των όρων της SLA, αλλά γιατί αυτό που πραγματικά θέλει ο πελάτης είναι να παίζει το site του και όταν δημιουργηθεί πρόβλημα να υπάρχει μια ομάδα υποστήριξης που θα το διορθώσει όσο άμεσα γίνεται.

 

H SLA είναι καλή να υπάρχει - για όσες εταιρίες παρέχουν SLA - αλλά τελικά αυτό που κυρίως πρέπει να κοιτάει ο πελάτης είναι η ποιότητα του support. Για τον πελάτη είναι σχεδόν άχρηστος ο δωρεάν χρόνος φιλοξενίας - ειδικά με τις τιμές που υπάρχουν στην αγορά - αν το site του είναι down ή αν περιμένει μέρες για να πάρει απάντηση σε κάποιο αίτημα υποστήριξης.

 

Δεν μας αρέσει να έχουμε παραπονεμένους πελάτες. Κάθε χρόνο επενδύουμε ένα αρκετά μεγάλο ποσό σε εκπαίδευση για καλύτερο support, βελτίωση υπηρεσιών και βελτιστοποίηση διαδικασιών, ενώ επενδύουμε καθημερινά στο ExtremeSupport με στόχο να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες.

Αν παρ'όλα αυτά ένας πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες της Tophost, και επιθυμεί να αλλάξει εταιρία, θα του επιστρέψουμε τα χρήματα του υπολοιπόμενου χρόνου στο ακέραιο, ανεξάρτητα με τους όρους χρήσης της Tophost. Επιπλέον, υπάρχει η εγγύηση επιστροφής όλων των χρημάτων μέσα στις πρώτες 90 ημέρες, για όλες τις υπηρεσίες Shared Hosting.

 

 

Μια ερωτηση. Οι servers ειναι δικοι σας, σε δικο σας χωρο ή ειναι reselling?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερωτηση. Οι servers ειναι δικοι σας, σε δικο σας χωρο ή ειναι reselling?

Τόσο τα πακέτα shared hosting όσο και οι Dedicated Servers φιλοξενούνται σε Data Center στην Γερμανία και Αμερική, με τα οποία έχουμε υπογράψει σύμβαση συνεργασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο τα πακέτα shared hosting όσο και οι Dedicated Servers φιλοξενούνται σε Data Center στην Γερμανία και Αμερική, με τα οποία έχουμε υπογράψει σύμβαση συνεργασίας.

 

Σε ευχαριστω γιατι πολυ νομιζαν και νομιζουν οτι οταν αγοραζουν hosting αοπ ελληνικη εταιρεια εχουν τους server στην Ελλαδα, καποιο και μεσα σε αυτο το topic.

 

Τιμια απαντηση για μενα που δυσκολα σε δινουν σε τετοιυ ειδους εταιρειες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιμια απαντηση για μενα που δυσκολα σε δινουν σε τετοιυ ειδους εταιρειες

 

Σιγά την δυσκολία. Κάθε σοβαρή επιχείρηση αναφέρει εξ αρχής το που βρίσκονται οι server της.

 

 

Στην περίπτωση που αναφέρει ο zipos, δημιουργήθηκε ένα hardware πρόβλημα στον raid controller, το οποίο έχει διορθωθεί. Υπήρχε σχετική ενημέρωση στην σελίδα ανακοινώσεων της tophost.

 

Στις 26 Σεπτεμβρίου, από τη μία τα ξημερώματα μέχρι τις 9 και 30 το πρωί η ιστοσελίδα ήταν εκτός λειτουργίας. Δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση για αυτή την διακοπή αλλά και να υπήρχε, πως γίνεται να εμπιστευτεί κανείς εταιρία host που έχει 8 συνεχόμενες ώρες downtime?

 

Επίσης στο flashnews βγάλατε όλες τις ανακοινώσεις που λέτε. Τι να πω.. Λυπάμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά την δυσκολία. Κάθε σοβαρή επιχείρηση αναφέρει εξ αρχής το που βρίσκονται οι server της.

 

 

 

 

Στις 26 Σεπτεμβρίου, από τη μία τα ξημερώματα μέχρι τις 9 και 30 το πρωί η ιστοσελίδα ήταν εκτός λειτουργίας. Δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση για αυτή την διακοπή αλλά και να υπήρχε, πως γίνεται να εμπιστευτεί κανείς εταιρία host που έχει 8 συνεχόμενες ώρες downtime?

 

Επίσης στο flashnews βγάλατε όλες τις ανακοινώσεις που λέτε. Τι να πω.. Λυπάμαι.

 

Εγω ημουν ο πρωτος που ανεφερα ο godaddy για web hosting.

Η απαντηση σου "Αμερικάνικο server και πελάτες στην Ελλάδα? Δεν μου φαίνεται και πολύ καλή ιδέα. " συγγνωμη αλλα ηταν ατοπη εντελως, και φανταζομαι οτι ΔΕΝ ηξερες που ηταν οι server τους απο την στιγμη που ανεφερες κατι τετοιο.

Για μενα η απαντηση οτι ειναι resellers μου αρκει ωστε να πω οτι κατα την γνωμη μου ειναι ειλικρινης. Τωρα αν παρεχουν καλεσ υπηρεσιες αυο το ξερει οποιος τουσ χρησιμοποιει. Ξαναδιασε το SLA τους και οτι δικαιουσε απαιτησε το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...