Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από την tophost


zipos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ήταν άτοπη, αντιθέτως. Ήξερα που ήταν οι σέρβερ τους, αλλά δεν είχα δοκιμάσει hosting με σέρβερ στην Αμερική. Τώρα που δοκίμασα και έπαθα όμως ξέρω.

 

Όσους μήνες και να πιστώνει το sla, εταιρία με 8 ώρες downtime δεν την ξαναεμπιστεύεσαι. Σε βολεύει η tophost? Με γεια σου και χαρά σου. Αν όχι, άλλαξε. Αμερική ή όχι? Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ την άποψή μου είπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν άτοπη, αντιθέτως. Ήξερα που ήταν οι σέρβερ τους, αλλά δεν είχα δοκιμάσει hosting με σέρβερ στην Αμερική. Τώρα που δοκίμασα και έπαθα όμως ξέρω.

 

Όσους μήνες και να πιστώνει το sla, εταιρία με 8 ώρες downtime δεν την ξαναεμπιστεύεσαι. Σε βολεύει η tophost? Με γεια σου και χαρά σου. Αν όχι, άλλαξε. Αμερική ή όχι? Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ την άποψή μου είπα.

 

Ξαναδιαβασε το post σου.

"Αμερικάνικο server και πελάτες στην Ελλάδα? Δεν μου φαίνεται και πολύ καλή ιδέα.

"

 

Ανεφερες αμερικη οταν σου ειπα για godaddy, γνωμη μου οτι ιδεα δεν ειχες.

Οι περισοτερες εταιρειες στην ελλαδα ειναι καθαρα resellers.

Οσο για την tophost.gr εγω δεν την ξερω σαν εταιρεια και ουτε την υπερασπιζομαι.

Οσο για το σερωερσ sthn amerikh pare ena πλαν απο την godaddy και μετα ελα να δουμε αν εχεις προβλημα.

Προσπαθω να σε βοηθησω γιατι εχω μια σχετικη εμπειρια σε hosting, τωρα αν δεν θες να το καταλαβεις αυτο ειναι δικαιωμα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναδιαβασε το post σου.

"Αμερικάνικο server και πελάτες στην Ελλάδα? Δεν μου φαίνεται και πολύ καλή ιδέα.

"

Oύτε εμένα μου φαίνεται καλή ιδέα server στην Αμερική λόγω ping, 100ms και πάνω όταν Ευρώπη έχεις 50-60ms.Aλλά αν εν γνώση μου ήθελα USA based server θα επέλεγα εταιρία από Ελλάδα ή Ευρώπη.Ο λόγος αν πας σε shared hosting σε Αμερικάνικη εταιρία το backup θα γίνεται σε πρωινές ώρες Ελλάδας, ώρα αιχμής δηλαδή και θα σέρνεσαι.Ενώ σε Ελληνική ή Ευρωπαική εταιρία σε ώρες μη αιχμής 3-5 το πρωί

 

Οι περισοτερες εταιρειες στην ελλαδα ειναι καθαρα resellers.

Οι περισσότερες εταιρίες shared hosting παγκοσμίως reseller είναι, ενοικιάζουν ή κάνουν cololocation σε datacenter.To ίδιο κάνουν και οι Ελληνικές και τις περισσότερες φορές είναι προτιμότερο. για πήγαινε πάρε πακέτο hosting από ΟΤΕ, FORTNET, HOL τα χειρότερα είναι.B)

 

Οσο για το σερωερσ sthn amerikh pare ena πλαν απο την godaddy και μετα ελα να δουμε αν εχεις προβλημα.

H godaddy προσωπικά σαν εταιρία hosting δεν μου λέει κάτι, δεν έιναι κάτι το σπουδαίο στην Αμερική, υπάρχουν πολύ καλύτερες και σε αξιοπιστία, υποστήριξη, τεχνογνωσία. Όσο για το αν θα έχει προβλήματα, κάνε μια αναζήτηση στο μεγαλύτερο hosting forum webhostingtalk.com για την godaddy να δεις εκατοντάδες αγανακτισμένους πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Σε ευχαριστω γιατι πολυ νομιζαν και νομιζουν οτι οταν αγοραζουν hosting αοπ ελληνικη εταιρεια εχουν τους server στην Ελλαδα, καποιο και μεσα σε αυτο το topic.

 

Τιμια απαντηση για μενα που δυσκολα σε δινουν σε τετοιυ ειδους εταιρειες

 

ε αφού επιμένεις να κάνεις τον έξυπνο δεν μπορώ να μην απαντήσω.

 

κάνε και μια φορά ένα κόπο και δες εδώ μέχρι κάτω τη σελίδα.

ο server μου είναι στη Γερμανία,Intergenia S.A

 

αλλά που βλέπει το woorank και οι υπόλοιποι (google etc...) οπου βρίσκεται η σελίδα;

 

και μια συγγνώμη κάπου κάπου όταν κάνουμε λάθος δεν βλάπτει

 

δες και εδώ για να σου φύγει κάθε αμφιβολία,και αν θέλεις να μάθεις πως γίνεται ρώτα την tophost.

Επεξ/σία από v5net
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφόσον η εταιρεία tophost ειναι μέλος εδω γιατι δεν προσπαθει να δώσει λύση στο πρόβλημα του συμφορουμίτη. Ή μήπως δεν μπορεί...; Εκτίθεστε κύριοι και ο ανταγωνισμος είναι σκληρός...

 

---------- Προσθήκη στις 10:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:58 ----------

 

και δεν μιλάω για το πρόβλημα του 8ωρου (που δεν θα επρεπε καν να υπάρχει) αλλα για το γενικό πρόβλημα που περιγράφει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλησπέρα.

Καταρχήν, σχετικά με τους servers, όλα τα πακέτα Shared Hosting της Tophost ανοίγονται σε Γερμανικό Datacenter. Το πακέτο του zipos είναι σε server στην Αμερική καθώς το είχε πάρει πρίν από 1 χρόνο περίπου, πριν ξεκινήσουμε να ανοίγουμε πακέτα Shared Hosting στο Γερμανικό Datacenter.

 

 

Στις 26 Σεπτεμβρίου, από τη μία τα ξημερώματα μέχρι τις 9 και 30 το πρωί η ιστοσελίδα ήταν εκτός λειτουργίας. Δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση για αυτή την διακοπή αλλά και να υπήρχε, πως γίνεται να εμπιστευτεί κανείς εταιρία host που έχει 8 συνεχόμενες ώρες downtime?

 

Επίσης στο flashnews βγάλατε όλες τις ανακοινώσεις που λέτε. Τι να πω.. Λυπάμαι.

Όσον αφορά στη σελίδα ανακοινώσεων, τα post ανεβαίνουν για όσο διάστημα υπάρχει το πρόβλημα. Σκοπός αυτών των σελίδων είναι να ενημερώνονται οι πελάτες για τυχόν τρέχοντα προβλήματα ή προγραμματισμένες λειτουργίες συντήρησης.

 

Σχετικά με το downtime, αυτό έγινε στις 01:30 τα ξημερώματα της Κυριακής.

 

Για όσους θέλουν να γνωρίζουν τι συνέβη τεχνικά, στον Server παρουσιάστηκε πρόβλημα στο Filesystem του. Αρχικά έγινε fsck (file system check) στο RAID 1 Logical Disk του δύο φορές ώστε να διορθωθούν τυχόν προβλήματα που είχαν προκληθεί. Κατά την διάρκεια της νύχτας φάνηκε ότι αυτό δεν απέδωσε και με δεδομένο ότι δεν παρουσιάζονταν προβλήματα στους σκληρούς δίσκους του, βγήκε offline για να του γίνουν diagnostics, stress test (που παρέχονται από τον κατασκευαστή του Dell). Τα diagnostics tests έδειξαν πρόβλημα στον RAID Controller και έγινε αντικατάσταση του. Στην επανεκκίνηση το πρόβλημα προέκυψε εκ νέου, οπότε αντικαταστάθηκε και το RISER (μια κάρτα που διασυνδέει το controller με το motherboard). Για ευνόητους λόγους όλα αυτά έγιναν μέσα στη νύχτα.

 

Για μενα η απαντηση οτι ειναι resellers μου αρκει ωστε να πω οτι κατα την γνωμη μου ειναι ειλικρινης. Τωρα αν παρεχουν καλεσ υπηρεσιες αυο το ξερει οποιος τουσ χρησιμοποιει.
Για το ζήτημα του reselling, θα μπορούσαμε να πούμε ότι reselling κάνει και η Godaddy ή ο ΟΤΕ που μισθώνει γραμμές για σύνδεση με την Ευρώπη και την Αμερική. Αυτό όμως στην ουσία δεν είναι reselling, γιατί αγοράζουν/ενοικιάζουν κάποιες υπηρεσίες, τις ενώνουν, τις τροποποιούν, τις προσαρμόζουν και τις πουλάνε με τη μορφή διαφορετικού προϊόντος στον πελάτη. Ανάλογα πράττουν και οι περισσότερες εταιρίες hosting. Ενοικιάζουν servers σε datacenter, στήνουν υπηρεσίες, εφαρμογές, τμήματα υποστήριξης κλπ και πουλάνει web hosting. Είναι αρκετά διαφορετικό αυτό που αγοράζουν από αυτό που πουλάνε.

Reselling στην ουσία κάνουν αυτοί που αγοράζουν πακέτα Reselling Hosting και τα μεταπωλούν. Και βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακό να αγοράζει κάποιος hosting από εταιρία που είναι Reseller. Έχουμε αρκετούς resellers που παρέχουν αξιόπιστες υπηρεσίες.

 

 

εφόσον η εταιρεία tophost ειναι μέλος εδω γιατι δεν προσπαθει να δώσει λύση στο πρόβλημα του συμφορουμίτη. Ή μήπως δεν μπορεί...; Εκτίθεστε κύριοι και ο ανταγωνισμος είναι σκληρός...

 

---------- Προσθήκη στις 10:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:58 ----------

 

και δεν μιλάω για το πρόβλημα του 8ωρου (που δεν θα επρεπε καν να υπάρχει) αλλα για το γενικό πρόβλημα που περιγράφει...

Την Κυριακή, μετά από επικοινωνία με τον zipos μέσω email, αν και το πρόβλημα είχε πλέον διορθωθεί, πραγματοποιήθηκε μεταφορά του site στο Γερμανικό Datacenter για μεγαλύτερες ταχύτητες. Είναι κάτι που το προτείνουμε έτσι και αλλιώς στους συνεργάτες μας που βρίσκονται ακόμα σε κάποιον από τους servers στην Αμερική.

Τη Δευτέρα, έγινε προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον zipos που δεν ήταν επιτυχής καθώς και επικοινωνία μέσω ticket στην οποία δεν υπήρξε δυστυχώς ανταπόκριση. Γενικότερα η πολιτική μας είναι να βρίσκεται η λύση σε άμεση επικοινωνία με τον εκάστοτε συνεργάτη και όχι δημόσια σε fora.

 

Τέλος, θέλω να κλείσω λέγοντας ότι τέτοιου είδους προβλήματα πάντα θα υπάρχουν. Γιατί πολύ απλά, έχουμε να κάνουμε με μηχανήματα που χαλάνε και με ανθρώπους που ενίοτε κάνουν λάθη. Και αυτό συνήθως το γνωρίζει ο κόσμος, ενώ αναφέρεται και στο site της Tophost ("Δεν μπορούμε να σας υποσχεθούμε ότι τα μηχανήματα δε θα χαλάσουν ποτέ, ότι τα συστήματα θα τρέχουν διαρκώς ή ότι θα είμαστε πάντοτε τέλειοι!. Αυτό που μπορούμε να σας εγγυηθούμε είναι ότι....")

 

Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο, ότι προβλήματα πάντα θα υπάρχουν, όσο καλό pro-active monitoring και αν πραγματοποιείται, αυτό που μένει ως το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει μια εταιρία που θα βρει όσο πιο άμεσα γίνεται λύση στο πρόβλημα και θα είναι δίπλα στους συνεργάτες της. Από αυτό κρίνεται κυρίως η αξιοπιστία της εταιρίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα μπορεί να εντοπιστεί πολύ ανετα χωρις αυτά τα services που αναφέρατε. Απλά γράψε ενα php script με την εντολή system("uptime"); μετά στησε ενα cron job ανα 1 λεπτό και στέλνε να results σου στο email.

 

Για να γίνει αυτό που λεω αρκεί ο server να έχει linux / php / και cron jobs.

 

To godaddy γενικά είναι πάναργο. Dοκίμασε hostgator γιατι και η bluehost δεν παει καλα με uptimes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε μετράς server uptime. Δηλαδή χρόνο από το τελευταίο reboot. Δεν μετράς network uptime, ούτε το uptime του web-server και των άλλων υπηρεσιών που τρέχουν στο server.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε μετράς server uptime. Δηλαδή χρόνο από το τελευταίο reboot. Δεν μετράς network uptime, ούτε το uptime του web-server και των άλλων υπηρεσιών που τρέχουν στο server.

 

Μετράς τον server uptime με το script αλλα αν το έχεις στο root σου μετράς και το Downtime του webserver αφου θα σου λείπουν μαιλς η το script δεν θα απαντάει (στέλνεις ανα λεπτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To godaddy έχει άλλα μειονεκτήματα (π.χ. ελληνικά στην mysql), οπότε πάντα συγκρίνεις με βάση τις ανάγκες σου.

 

LOL! Υπάρχει κάτι που λέγεται "CHARSET=UTF8" όταν στήνεις βάση δεδομένων και δε χρειάζεται να είσαι στην Ελλάδα για να το έχεις αυτό!

 

Επίσης όλες σχεδόν οι εταιρίες Hosting έχουν επινοικιασμένα μηχανήματα στο εξωτερικό όπως στο Dallas και στο San Diego.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα,

 

Έχω και εγώ πακέτο shared hosting τόσο στην Tophost όσο και στη GoDaddy.

 

Από την πρώτη σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος, εκτός από τα backups (δεν γινόταν αυτόματη λήψη backup στη συχνότητα που έγραφε στη σελίδα όταν το αγόρασα). Η λύση που μου πρότειναν δεν ήταν η καλύτερη δυνατή (να λαμβάνω backup μόνος μου σε τακτά χρονικά διαστήματα).

 

Όσον αφορά το GoDaddy, τα πράγματα ήταν χειρότερα. Όταν πήγα να κάνω restore τη database για πρώτη φορά (ήθελα να τη μεταφέρω από την Tophost), αντιμετώπισα σημαντικά προβλήματα που με έκαναν να το μετανιώσω γρήγορα. Για κάποιο λόγο (security issues) δεν επέτρεπε τη δημιουργία stored procedures, funtrions etc στη database. Μπορούσα να χρησιμοποιήσω μόνο tables & views, κάτι που ουσιαστικά ήταν αδύνατο, μιας και η web εφαρμογή που ήθελα να ανεβάσω τα απαιτούσε. Σε επικοινωνία με το support (το οποίο κατά την άποψη μου, είναι χειρότερο σε ποιότητα και χρόνο απόκρισης από εκείνο της Tophost) μου ανέφεραν ότι ή θα πρέπει να δουλέψω χωρίς SP & functions ή θα πρέπει να αγοράσω πακέτο dedicated server. Τραγικό κατά την άποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Όσο και να αυτοχαρακτηρίζεται η συγκεκριμένη εταιρία ότι προσφέρει ποιοτικό και 99,9% online hosting, πριν δώσετε τα ευρώ σας σε αυτήν την εταιρία παρακαλώ διαβάστε τα παρακάτω.

 

Η εν λόγω εταιρία υποστηρίζει ότι προσφέρει "εγγύηση" uptime λειτουργίας 99.9% το μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι στις 720 ώρες του μήνα, το πολύ το 0.1% του χρόνου ο σέρβερ μπορεί να είναι down. Δηλαδή, 0.72 ώρες που σημαίνει 43.2 λεπτά το μήνα το πολύ, η σελίδα σας θα είναι κάπως έτσι:

 

20100925-kgj8tgbb52wq6tptm4bp1qqdh9.jpg

 

Και όπως όλοι φανταζόμαστε, σελίδα εκτός λειτουργίας σημαίνει όχι επισκέψεις, άρα όχι κίνηση, όχι πωλήσεις, όχι έσοδα, τίποτα. Επίσης, φαίνεται στους επισκέπτες πόσο σοβαρή είναι η ιστοσελίδα και η εταιρία που την έχει...

 

Σε περίπτωση που η εταιρία hosting ξεπεράσει τα 43.2 λεπτά εκτός λειτουργίας τι γίνεται? Σύμφωνα με την tophost.gr, από 95% μέχρι 99.9%, δηλαδή αν η σελίδα σας είναι από 43.2 λεπτά μέχρι 36 ώρες offline τότε σας πιστώνεται το 10% των χρημάτων σας για τον συγκεκριμένο μήνα, στον επόμενο μήνα. Δηλαδή, αν πληρώνετε 6.5 ευρώ το μήνα, θα σας πιστωθούν 0.60 ευρώ.

 

Το κόλπο που είναι; Ποιος είναι πάνω από τις σελίδες του 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα; Κανείς. Αλλά και να είναι κάποιος τόσες ώρες στις σελίδες του, δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξει ότι η τάδε σελίδα συνολικά αυτό το μήνα έχει μείνει τόσες ώρες offline. Ή μήπως υπάρχει;

 

Με κάποιο online εργαλείο όπως το uptimerobot, το pingdom ή το zabbix μπορεί κανείς να ξέρει πότε ένα site είναι εκτός λειτουργίας, και να ενημερώνεται με email ή sms όταν κάτι δεν πάει καλά.

 

Συγκεκριμένα, σε ένα από τα sites που διαχειρίζομαι και φιλοξενεί η tophost.gr για τρίτη φορά αυτό το μήνα η ιστοσελίδα είναι down επί μισή ώρα και για άλλη μια φορά πρέπει να απολογηθώ στον πελάτη μου που με πήρε τηλέφωνο να μου τα χώσει. Και όλα αυτά για... 60 λεπτά του ευρώ?

 

Ευχαριστώ αλλά δεν θα ξαναπάρω.

 

Εσείς τι λέτε;

 

Ενημέρωση από Insomnia.gr: Η απάντηση της εταιρείας σχετικά με το πρόβλημα μπορεί να βρεθεί εδώ και εδώ

εχω αγανακτηση με δαυτους   και δεν τους βρισκεις αργουν 2 ημερες να απαντησουν....τα ιδια και σημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω αγανακτηση με δαυτους   και δεν τους βρισκεις αργουν 2 ημερες να απαντησουν....τα ιδια και σημερα

Χωρις να θέλω να τους υπερασπιστω, είμαι πελάτης τους 3+ χρόνια και όποτε τους αναζήτησα σε λογικά χρονικά όρια (εργάσιμες ώρες και μέρες), τους βρήκα. Συνήθως χρησιμοποιώ τηλέφωνο ή chat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...