Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


DrFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Dragon Age το πρώτο και τα Witcher είναι αξιόλογα RPGs.

Επειδή δεν είναι old school D&D party RPG όπως τα Baldur's Gate, κλπ, δεν σημαίνει ότι είναι μάπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο μαλον θα ελειπε απ'το post σου, αν το ειχες παιξει.

 

Ωστοσο, αν το ΕΧΕΙΣ παιξει και το εννοεις αυτο...εεμ...COME AGAIN?!?

 

Νομίζω πως κάποιος που έχει παίξει στον ανοιχτό κόσμο του Oblivion, δύσκολα συμβιβάζεται με την γραμμικότητα. Εδώ το mass effect μου κακοφάνηκε στην αρχή γιατί δεν είχε την ελευθερία του oblivion. Όπως και να το κάνουμε στα rpg θέλεις να μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις. Αλλιώς το γυρνάμε στα fps και ησυχάζουμε όλοι. Κατά την προσωπική μου άποψη το dragon age και witcher θα έπρεπε να ανήκουν σε μια άλλη εποχή. Όσους gamers είναι να πάρει το witcher θα τους πάρει μέχρι τις 11/11. Απο εκεί και μετά behold: skyrim :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Υπάρχει διαφορά μεταξύ RPG με δυνατό story, linearity, setpieces και character development (στο οποίο ζεις μια ιστορία) και ενός sandbox που μπορεί να έχει τα παραπάνω στοιχεία (πλην του linearity) αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και στο οποίο ζεις την δική σου ιστορία.

 

Δεν παύουν όμως να είναι καλά RPGs τα μεν και τα δε, για τους δικούς τους λόγους.

 

To θέμα είναι να είμαστε αντικειμενικοί, αλλιώς να βγάλουμε τις μπλούζες "Skyrim rulez!" (ναι, το πάω σαν αντίστοιχο του "γυρνάμε στα FPSs") και ξεχνάμε ό,τι άλλο RPG έχει βγει.

 

Δεν θα πω αν το Skyrim είναι καλό ή κακό, αλλά μην λες για Mass Effect, Witcher, κλπ λες και είναι οδοντόκρεμες.

 

Σε λίγο θα τα ρίξετε και σε KOTOR, Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Planescape: Torment.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως κάποιος που έχει παίξει στον ανοιχτό κόσμο του Oblivion, δύσκολα συμβιβάζεται με την γραμμικότητα. Εδώ το mass effect μου κακοφάνηκε στην αρχή γιατί δεν είχε την ελευθερία του oblivion. Όπως και να το κάνουμε στα rpg θέλεις να μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις. Αλλιώς το γυρνάμε στα fps και ησυχάζουμε όλοι. Κατά την προσωπική μου άποψη το dragon age και witcher θα έπρεπε να ανήκουν σε μια άλλη εποχή. Όσους gamers είναι να πάρει το witcher θα τους πάρει μέχρι τις 11/11. Απο εκεί και μετά behold: skyrim :D

 

Τα οpen world ομως δεν σε αφηνουν να χαρεις μια γεροδεμενη ιστορια, χαρακτηρες με τρομερο βαθος και "ψυχη", καλοφτιαγμενο συστημα μαχης και παει λεγοντας. Γενικα ενα σφιχτο δεσιμο μεταξυ ολων των παραμετρων ενως RPG (ειδικα η ιστορια και η χαρακτηρες) ειναι και εκει που κερδιζει ενα παιχνιδι. Υπαρχει λογος που τουλαχιστον εμπορικα τα παιχνιδια Final Fantasy ειναι τα μεγαλυτερα στον κοσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα οpen world ομως δεν σε αφηνουν να χαρεις μια γεροδεμενη ιστορια, χαρακτηρες με τρομερο βαθος και "ψυχη", καλοφτιαγμενο συστημα μαχης και παει λεγοντας. Γενικα ενα σφιχτο δεσιμο μεταξυ ολων των παραμετρων ενως RPG (ειδικα η ιστορια και η χαρακτηρες) ειναι και εκει που κερδιζει ενα παιχνιδι. Υπαρχει λογος που τουλαχιστον εμπορικα τα παιχνιδια Final Fantasy ειναι τα μεγαλυτερα στον κοσμο.

 

Δε βλέπω λόγο γιατί να μη σε αφήνουν να φτιάξεις ιστορία καλή. Δεν έχει σχέση αυτό με το αν το παιχνίδι είναι Open World αλλά με την "τεμπελιά", έλλειψη χρημάτων κλπ των δημιουργών...

 

 

Αν μιλάς όμως για το τι έχουμε δει ως τώρα, ναι..το Oblivion είχε μούφα ιστορία και ήταν απείρως καλύτερο από το Witcher σε όλους τους άλλους τομείς, αλλά το Witcher σε έκανε να κολλάς με τους χαρακτήρες του και την πλοκή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Νομίζω πως κάποιος που έχει παίξει στον ανοιχτό κόσμο του Oblivion, δύσκολα συμβιβάζεται με την γραμμικότητα.

 

και όποιος έχει παίξει Morrowind και είναι αυστηρός, θα σου πει ότι το Oblivion δεν είναι και τόσο rpg :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε βλέπω λόγο γιατί να μη σε αφήνουν να φτιάξεις ιστορία καλή. Δεν έχει σχέση αυτό με το αν το παιχνίδι είναι Open World αλλά με την "τεμπελιά", έλλειψη χρημάτων κλπ των δημιουργών...

 

Δεν ειναι θεμα τεμπελιας, απο τη στιγμη που το παιχνιδι ειναι open world τοτε μιλαμε οτι και το pacing ειναι στα χερια του παικτη συνεπως μια "βαρια" ιστορια δεν ειναι δυνατη να γινει. Πως θα γινει? Με ποιον τροπο θα προιδεασεις τον παικτη να κατευθυνθει προς εκει που συνεχιζει η κεντρικη ιστορια? Αν το κανεις αυτο ομως αυτοματα δεν αναιρεις και τον ορο "open world-sandbox"?

 

Αν μιλάς όμως για το τι έχουμε δει ως τώρα, ναι..το Oblivion είχε μούφα ιστορία και ήταν απείρως καλύτερο από το Witcher σε όλους τους άλλους τομείς, αλλά το Witcher σε έκανε να κολλάς με τους χαρακτήρες του και την πλοκή του.

 

Ποιους ολους τους αλλους τομεις? Χαρακτηρες? Μουφα το oblivion. Σχεδιασμος γραφικων? Μουφα το oblivion. Μαχη? Μουφα το Oblivion. Σοβαροτητα περιβαλλοντος? Μουφα το oblivion. Μουσικη? Μουφα το oblivion. Εχθροι και τερατα γενικα? Μουφα το oblivion.

 

Το λες και μονος σου για το witcher, κολλας με τους χαρακτηρες του και την πλοκη του που σε ενα RPG παιχνιδι ειναι το 70%. Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω τα ισοπεδώνεις λίγο τα πράγματα και έχεις μιά ιδιαίτερη εμμονή με το Witcher.

 

Η "γραμμικότητα" του Witcher χαρακτηρίζει τη μεγαλύτερη κατηγορία RPG παιχνιδιών. Δικαίωμα του καθενός να έχει τα γούστα του, αλλά δεν μπορείς να αποκαλείς μάπα μιά ολόκληρη κατηγορία στην οποία ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των RPGs.

 

Απλώς δεν σου αρέσουν εσένα προσωπικά και εννοείται ότι χάνεις παιχνιδάρες, από τα Lands of Lore και Eye of the Beholder μέχρι τα Vampires The Masquerade, Gothic, Mass Effect, Dragon Age και πάει λέγοντας.

 

Επίσης είναι γεγονός ότι τα πιό γραμμικά RPG έχουν πιό σφιχτά δεμένη ιστορία και προσφέρουν πιό κινηματογραφική αίσθηση από τα open world αντίστοιχά τους.

 

Το καθένα έχει τη χάρη του και το καλό παιχνίδι είναι καλό είτε είναι γραμμικό είτε όχι.

 

Και εννοείται ότι το Oblivion είναι κατώτερο του Morrowind, στην προσπάθειά του να είναι προσιτό σε πιό ευρύ κοινό.

 

Aκριβώς για αυτό το λόγο η εταιρία μας λέει ότι το νέο παιχνίδι θα έχει τα καλύτερα των προηγούμενων 2 ( Morrowind, Oblivion), με μία δόση Fallout 3 μέσα ( enemy levelling system)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα μη συγκρινεις τα επη eye of the beholder με τις υπερπαραγωγες του πισινου Mass Effect και Dragon κατι...

 

Οπως και να χει, οκ, εχεις δικιο. Ο καθενας με τα γουστα του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι να τα συγκρινεις.

Το Might and Magic ηταν πιο ομορφο.

 

Απλα για μενα το Oblivion ηταν το τελευταιο αξιολογο rpg . Και πριν απο αυτο , ηταν τa Baldurs gate /Icewind/planescape

 

Ολα τα αλλα οπως το γουιτσερ ειναι απλα "ομορφα" προιοντα . Κατι σαν τα MAC . Ωραιο το MAC αλλα για να το βαλεις στο σαλονι σου να κανουν ολοι ΟοοΟΟΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...