Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά, η έννοια του rpg είναι το να μπαίνεις μέσα στον χαρακτήρα που υποδύεσαι. You know, rpg = ROLE PLAYING game. Ότι και να πείτε, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να παίξεις τόσο ελεύθερα στο witcher όσο μπορείς στα elder scrolls. Δεν μπορείς να περιηγηθείς στον κόσμο ελεύθερα ούτε μπορείς να πας ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ θέλεις. Απλά κινείσαι από assignment σε assignment. Και όντως, το morrowind ήταν πιο rpgατο από το oblivion, αλλά και στο obli διατηρήθηκαν πολλά καλά στοιχεία, απλώς το ελάφρυναν λίγο από πλευράς lore.

Και για να μην παρεξηγούμαι, το mass effect το θεωρώ έπος. Απλά είχε και αυτό τους περιορισμούς του ώρες ώρες.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

συγγνωμη αλλα το ΜαςΕφεκτ ειναι ενας απο τους λογους που τα παιχνιδια εξελιχθηκαν με τον τροπο που εξελιχθηκαν. RPG δεν ειναι απλα να μπαινεις στο πετσι του ηρωα .

RPG ειναι να μπορεις να ριξεις magic missile ...

 

δε ξερω αν με εννοειτε...

 

αλλα νομιζω οτι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα. Με το καλο να ερθει το Skyrim. Θα το τιμησουμε ιδιαιτερα. Κακο παιχνιδι εξαλου αποκλειεται να ειναι.

Δημοσ.

Νταξει δεν είναι και ότι είμαστε ταγμένα fanboys της bethesda ή ότι κάνουμε ολονυκτίες με d&d. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι γραμμικά :DDD. Η συνέχεια σε pm γιατί κουράζουμε και τους υπόλοιπους.

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα τεμπελιας, απο τη στιγμη που το παιχνιδι ειναι open world τοτε μιλαμε οτι και το pacing ειναι στα χερια του παικτη συνεπως μια "βαρια" ιστορια δεν ειναι δυνατη να γινει. Πως θα γινει? Με ποιον τροπο θα προιδεασεις τον παικτη να κατευθυνθει προς εκει που συνεχιζει η κεντρικη ιστορια? Αν το κανεις αυτο ομως αυτοματα δεν αναιρεις και τον ορο "open world-sandbox"?

 

 

 

Ποιους ολους τους αλλους τομεις? Χαρακτηρες? Μουφα το oblivion. Σχεδιασμος γραφικων? Μουφα το oblivion. Μαχη? Μουφα το Oblivion. Σοβαροτητα περιβαλλοντος? Μουφα το oblivion. Μουσικη? Μουφα το oblivion. Εχθροι και τερατα γενικα? Μουφα το oblivion.

 

Το λες και μονος σου για το witcher, κολλας με τους χαρακτηρες του και την πλοκη του που σε ενα RPG παιχνιδι ειναι το 70%. Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.

 

 

Στο Witcher δεν είχες κανένα βάθος στο πως θα φτιάξεις τον χαρακτήρα, ούτε καν τι θα διαλέξεις, ενώ δεν είχε καν Jump. Επίσης σε όπλα, πανοπλίες κλπ δεν είχε τίποτα το Witcher. Χαρακτήρες ήταν όλοι ίδιες φάτσες στο Witcher, τον κλασσικό χοντρό έμπορο τον έβλεπες ανα 10 λεπτά. Είναι ΑΠΕΙΡΑ πράγματα που έκανε καλύτερα το Oblivion, αλλά είναι διαφορετικά σαν παιχνίδια.

 

Ατμόσφαιρα φοβερή και sidequests γαμάτα είχε και το Oblivion, ειδικά μέσα σε κάτι ερείπια και σπηλιές με goblins κλπ. Επίσης σε μέγεθος δε συγκρίνονται καν.

 

 

Δε ξέρω αν με πιάνεις, δε λέω ότι το ένα είναι καλύτερο του άλλου κλπ, είναι ΑΛΛΟ ΣΤΥΛ, δε μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση. Μία μείξη των 2 πάντως θα πλησίαζε το ΑΨΟΓΟ.

 

Όσο για το πως θα προϊδεάσεις να κατευθυνθεί, αυτό είναι εύκολο, το να γράψεις ΚΑΛΟ σενάριο δεν είναι εύκολο. Και στο Oblivion πχ θυμάμαι ότι μου την έσπαγαν τόσο τα portals που άνοιγαν που είπα "ας πάω να τελειώσω με τη βασική ιστορία για να ασχοληθώ με το ΠΑΙΧΝΙΔΙ μετά". Το πρόβλημα ήταν ότι μου το έκανε σαν ΑΓΓΑΡΕΙΑ και δε θυμάμαι σχεδόν τίποτα από την ιστορία, ενώ θυμάμαι sidequests, ειδικά από τα Guilds!

 

 

Θα δούμε τι θα κάνει το Skyrim σ' αυτόν τον τομέα..

Δημοσ.

καλα , αυτο με τα portals στο Oblivion ηταν πολυ σπαστικο. Ξεφυτρωναν εκει που δε το περιμενες. Ελπιζω να μη γινεται και στο Skyrim κατι αντιστοιχο. Να ξεπεταγονται δρακοι στα καλα καθουμενα.

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχει να κάνει ο καθένας είναι να ευχαριστηθεί τα παιχνίδια που του αρέσουν. Το να διαφωνούμε για το τι ανήκει κάτω από την ταμπέλα του RPG είναι ανούσιο, εκτός αν το κάνουμε με ακαδημαϊκό ενδιαφέρον :P Προσωπικά είμαι RPGας πάρα πολλά χρόνια, αλλά το παιχνίδι που με ενθουσίασε και με απορρόφησε περισσότερο από οποιαδήποτε είναι το Mass Effect, παρ'ότι δεν είναι "κλασικό" RPG και δεν έχει το βάθος του Oblivion σε κανένα τομέα. Αφήστε που τα κανονικά RPG είναι pen n paper, τα RP video games είναι υποκατάστατα :P

 

 

ΥΓ. Να σημειώσω ότι σκέφτομαι να μπω σε κατάψυξη μέχρι τις 11/11/11.

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχει να κάνει ο καθένας είναι να ευχαριστηθεί τα παιχνίδια που του αρέσουν. Το να διαφωνούμε για το τι ανήκει κάτω από την ταμπέλα του RPG είναι ανούσιο, εκτός αν το κάνουμε με ακαδημαϊκό ενδιαφέρον :P Προσωπικά είμαι RPGας πάρα πολλά χρόνια, αλλά το παιχνίδι που με ενθουσίασε και με απορρόφησε περισσότερο από οποιαδήποτε είναι το Mass Effect, παρ'ότι δεν είναι "κλασικό" RPG και δεν έχει το βάθος του Oblivion σε κανένα τομέα. Αφήστε που τα κανονικά RPG είναι pen n paper, τα RP video games είναι υποκατάστατα :P

 

 

 

+100000000 είσαι γίγαντας. Θέλω να πιστεύω πως η διαφωνία είναι σε ακαδημαϊκό ενδιαφέρον, τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω. Έτσι κι αλλιώς, μες το κατακαλόκαιρο και με την εξεταστική, θέλεις να κάνεις και καμιά καμενοσυζήτηση βρε αδερφέ.

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

 

ναι , και εγω εκει επαθα την πρωτη πλακα !

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

 

 

+1 κι από μένα.

 

 

Το Oblivion είχε πολλές τέτοιες γαμάτες στιγμές. Άσε που αυτή η ελευθερία να κάνεις ό,τι γουστάρεις, να σε κυνηγάνες, να κλέβεις τα πάντα, να πληρώνεις για πάψουν να σε κυνηγούν, αρένες, ιστορίες..μακροβούτια υποθαλάσσια και κόλπα για να βρεις μυστικές πόρτες..τι να λέμε τώρα θα μπορούσα να μιλάω ώρες για το πόσο γαμάτο ήταν.

 

Είχα πάθει ΠΛΑΚΑ με το Oblivion.

 

 

Τη 1η μεγάλη ήττα με παιχνίδι την είχα φάει με το Thief και μετά πιστεύω με τα Deus Ex ( το οποίο τη 1η φορά το έκανα απεγκατάσταση σε 10 λεπτά και το ξανάπαιξα μετά από μήνες και κόλλησα..ήταν έρωτας με τη 2η ματιά.. ) και Thief 2 (δε τις μετράω ξεχωριστές γιατί ήδη μέτρησα το Thief 1 :P ) και την τρίτη μεγάλη ήττα με το Oblivion ( από παιχνίδια 1ου κυρίως προσώπου εννοώ ).

 

 

Ε, ψήνομαι χοντρά για την 4η ήττα τώρα! ( γιατί το Witcher 2 δε με συγκίνησε όσο θα περίμενα..)

 

 

Υ.Γ. Με το Morrowind δεν είχα φάει ήττα γιατί τότε δε μπορούσα να ασχοληθώ μαζί του και με λίγες ματιές δε μου έκανε "κλικ" + δεν είχα pc εκείνη την περίοδο εκεί που σπούδαζα.

Δημοσ.

Εγώ έχοντας παίξει πρώτα το Fallout 3 πρίν από το Oblivion, το 2ο μου φάνηκε ιδιαίτερα κακοφτιαγμένο σε πάρα πάρα πολλούς τομείς.

 

'Όταν βγήκα από τη φυλακή έπαθα πλάκα από το pop out των γραφικών στα 5 μέτρα απόσταση και τα απίστευτα low textures στα μακρινά σκηνικά. Εννοείται ότι κατέβηκαν αρκετά mods για να έρθει το παιχνίδι στα ίσια του.

 

Ιδιαίτερα game breaking εμπειρία ήταν το levelling του χαρακτήρα σε συνδυασμό με το ταυτόχρονο levelling των mobs.

 

Σε ανάγκαζε να σκέφτεσαι πώς να "παίξεις" με το levelling σύστημα, ώστε από τη μιά ο χαρακτήρας να είναι βιώσιμος απέναντι σε μονίμως ισοδύναμους κακούς και από την άλλη να κάνεις σωστή διαχείρηση του συστήματος των experience points.

 

Το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό για εμένα, με αποτέλεσμα να το παρατήσω 3 φορές.

 

Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι το βρήκα πολύ πίσω σε σχέση με τα Fallouts.

 

Φυσικά, επειδή μιλάμε για την ίδια εταιρία, είναι παραπάνω από σίγουρο ότι τα καλά των Fallout θα περάσουν στο Skyrim.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...