Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω αυτό το σύστημα:

 

Operating System
Windows 8.1 Pro 64-bit
 
CPU
Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz
Haswell 22nm Technology
 
RAM
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 799MHz (11-11-11-28)
 
Motherboard
ASRock H97M Anniversary (CPUSocket)
 
Graphics
T24D391 (1920x1080@60Hz)
4096MB ATI AMD Radeon R7 370 Series (MSI)
 
Storage
111GB KINGSTON SV300S37A120G (SSD)
931GB Seagate ST1000DM003-1SB10C (SATA)
 
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-224FB
 
Audio
Razer Surround Audio Controller


Άμα πάρω και "πετάξω πάνω" αυτήν (παρακάτω), θα 'μαι "κομπλέ"; Εδώ:

 

https://www.skroutz.gr/s/9541750/Asus-Radeon-RX480-8GB-Strix-Gaming-OC-90YV09K0-M0NA00.html

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα απαντησω σε διαφορα οχι με συγκεκριμενη σειρα.

Το SSE το κραζω γιατι δεν διορθωσαν ουτε ΕΝΑ bug με αποτελεσμα να χρειαζεται παλι USLEEP και ιστοριες για αγριους.
Δεν αλλαξαν ουτε ενα texture αλλα προσθεσαν enviromental lighting και αφαιρεσαν paralax και normal maps (τα πρωταα δινουν 3D εφε στα textures τα δευτερα την αντανακλαση/αποροφηση φωτος) με αποτελεσμα αυτο που βλεπεται, τα ασχημα textures ειδικα στα npc.
5 Χρονια μετα με τα 4core και 8core να ειναι mainstream και τις καρτες γραφικων να ειναι 10 φορες πιο γρηγορες δεν βελτιωσαν το τροπο λειτουργιαςς της μηχανης. Το shading γινεται ακομα απο τη cpu, η papyrus (η μηχανη για τα scripts)και η havok (η μηχανη για τα physics) ειναι ακομα πληρως γραμμικες και αρικτα συνδεδεμενες με τα fps -γιαυτο και το κλειδωμα σε max 60). Με αποτελεσμα να ειναι cpu limited το παιχνιδι. Μπορει σε vanilla να μη φαινεται σε modαρισμενο ομως κανει μπαμ.  Για να καταλαβετε πως δουλευει η μηχανη χοντρικα, χωριζει καθε δευτερολεπτο σε 60 μερη (τικ). Σε καθε τικ ενας core τρεχει τα scripts και μεχρι 1.2ms (ή οσο εχουμε ορισει στο skyrim.ini/papyrus), στο ιδιο τικ ο αλλος core υπολογιζει τις σκιες, ο τρικος core τη φυσικη και ο τεταρτος αλλες δευτερευουθσες διεργασιες. Ωραια μεχρι εδω ολα παραλληλα θα μου πειτε ε ; Οχι, το προβλημα ξεκιναει οταν καποιος core δε προλαβαινει να τελειωσει ολη τη δουλεια στο τικ (αυτος θα ειναι ή αυτος που κανει τη σκιαση η αυτος που τρεχει τα scripts). ΠΧ εστω οτι εχουμε πολλα scripts τα οποια scripts ειναι και αλληλενδετα μεταξυ τους. Αφου περασει το τικ δε γινεται τα κοψει, γιατι εαν το κανει θα κρεμασει το παιχνιδι, οποτε συνεχιζει την εκτελεση για ας πουμε αλλο ενα ολοκληρο τικ. Ε λοιπον μεχρι να τελειωσει οι υπολοιποι πυρηνες δε συνεζιουν την επεξεργασια του επομενου frame ! Αμεσως εχουμε fps drop στα 30...
Αντιστοιχα εαν βαλουμε πολλα αντικειμενα στο κοσμο τοτε καθυστερει το shading και περιμενουν οι υπολοιποι.
Αντι λοιπον να στειλουν το shading στη gpu οπως κανει καθε παιχνιδι που σεβεται τον εαυτο του και αντι να γραψουν λίγο κωδικα ωστε να χωρισουν τα scripts σε thread εστως σε 2 ανεξαρτητα-εξαρτημενα και να τρεχουν απο 2-3 cores προτιμησαν να κατσουν να τα ξυσουν και να τα αρπαξουν χοντρα απο τους κονσολαδες.
Λογω των παραπανω, απο τη μεχρι τωρα μεταφορα του ΤΜΡ στο SSE, εχω στη καλυτερη ενα 20% αυξηση σε fps, και αυτο γιατι συνηθως ειναι cpu limited απο το shading και το DX11 επιτρεπει περισσοτερα draw calls. Σιγουρα εχω ομως πιο smooth gameplay λογω μη περιορισμου στη ram και στη vram.

Πηγαινοντας παραπακτω, το ELE ειναι φανταστικο, το χρησιμοποιω και εγω στο ΤΜΡ, αλλα οπως καθε mod φωτισμου για δειξει και να δουλεψει σωστα χρειαζεται εκτος το port του και τη βαση του, δηλαδη το enb. Οποτε μεχρι να εχουμε σωστο enb ολα αυτα θα υπολειτουργουν.

Για το φιλο lupus, δυστυχως εαν θες να παιξεις το ΤΜΡ ή το ΤΜΡSE οταν βγει ή οποιοδηποτε mod με enb/reshade χρειαζεσαι nvidia και στη τρεχουσα φαση τιποτα λιγοτερο απο 1060 6GB.

Εαν βιαζεσαι να παιξεις τωρα μονταρισμενο παιχνιδι παρε μια 1060 και στειλε μου τα 2-3 τελευταια vanilla saves σου. Θα παιζεις με Low 30fps max 60 οπως ολοι. Εαν θες να παιξεις μονταρισμενο το SSE τοτε ή θα πρεπει να περιμενεις εμενα να τελειωσω αλλα θα παρει λιγους μηνες ή θα πρεπει να κοιταξεις αλλου.

Το enb/reshade ειναι παιδια της nvidia, οχι φυσικα γιατι τα εφτιαξε ή τα πληρωσε, αλλα γιατι οι οδηγοι τις nvidia ειναι πιο ευκολο να οδηθουν εκ νεου με το enb. Ειναι ιδιαιτερα εμφανες αυτο στη διαχειρηση της vram μεταξυ amd και nvidia που στις πρωτες οσον αφορα παντα το enb ειναι πολυ πολυ πιο αργη.

Τελος οι "μεγαλες" εταιριες δε γραφουν ενα κωδικα και μετα τον μεταγλωτιζουν για 15 πλατφορμες. Οι σωστες εταιριες γραφουν κωδικα που αναλογει στη καθε πλατφοφμα και δε βασιζεται σε εναν compiler με flags. Γιαυτο εχουμε γεμισει σκατοκονσολοport του κερατα.

Επεξ/σία από panoc
  • Like 1
Δημοσ.

Θα απαντησω σε διαφορα οχι με συγκεκριμενη σειρα.

 

Το SSE το κραζω γιατι δεν διορθωσαν ουτε ΕΝΑ bug με αποτελεσμα να χρειαζεται παλι USLEEP και ιστοριες για αγριους.

Δεν αλλαξαν ουτε ενα texture αλλα προσθεσαν enviromental lighting και αφαιρεσαν paralax και normal maps (τα πρωταα δινουν 3D εφε στα textures τα δευτερα την αντανακλαση/αποροφηση φωτος) με αποτελεσμα αυτο που βλεπεται, τα ασχημα textures ειδικα στα npc.

5 Χρονια μετα με τα 4core και 8core να ειναι mainstream και τις καρτες γραφικων να ειναι 10 φορες πιο γρηγορες δεν βελτιωσαν το τροπο λειτουργιαςς της μηχανης. Το shading γινεται ακομα απο τη cpu, η papyrus (η μηχανη για τα scripts)και η havok (η μηχανη για τα physics) ειναι ακομα πληρως γραμμικες και αρικτα συνδεδεμενες με τα fps -γιαυτο και το κλειδωμα σε max 60). Με αποτελεσμα να ειναι cpu limited το παιχνιδι. Μπορει σε vanilla να μη φαινεται σε modαρισμενο ομως κανει μπαμ.  Για να καταλαβετε πως δουλευει η μηχανη χοντρικα, χωριζει καθε δευτερολεπτο σε 60 μερη (τικ). Σε καθε τικ ενας core τρεχει τα scripts και μεχρι 1.2ms (ή οσο εχουμε ορισει στο skyrim.ini/papyrus), στο ιδιο τικ ο αλλος core υπολογιζει τις σκιες, ο τρικος core τη φυσικη και ο τεταρτος αλλες δευτερευουθσες διεργασιες. Ωραια μεχρι εδω ολα παραλληλα θα μου πειτε ε ; Οχι, το προβλημα ξεκιναει οταν καποιος core δε προλαβαινει να τελειωσει ολη τη δουλεια στο τικ (αυτος θα ειναι ή αυτος που κανει τη σκιαση η αυτος που τρεχει τα scripts). ΠΧ εστω οτι εχουμε πολλα scripts τα οποια scripts ειναι και αλληλενδετα μεταξυ τους. Αφου περασει το τικ δε γινεται τα κοψει, γιατι εαν το κανει θα κρεμασει το παιχνιδι, οποτε συνεχιζει την εκτελεση για ας πουμε αλλο ενα ολοκληρο τικ. Ε λοιπον μεχρι να τελειωσει οι υπολοιποι πυρηνες δε συνεζιουν την επεξεργασια του επομενου frame ! Αμεσως εχουμε fps drop στα 30...

Αντιστοιχα εαν βαλουμε πολλα αντικειμενα στο κοσμο τοτε καθυστερει το shading και περιμενουν οι υπολοιποι.

Αντι λοιπον να στειλουν το shading στη gpu οπως κανει καθε παιχνιδι που σεβεται τον εαυτο του και αντι να γραψουν λίγο κωδικα ωστε να χωρισουν τα scripts σε thread εστως σε 2 ανεξαρτητα-εξαρτημενα και να τρεχουν απο 2-3 cores προτιμησαν να κατσουν να τα ξυσουν και να τα αρπαξουν χοντρα απο τους κονσολαδες.

Λογω των παραπανω, απο τη μεχρι τωρα μεταφορα του ΤΜΡ στο SSE, εχω στη καλυτερη ενα 20% αυξηση σε fps, και αυτο γιατι συνηθως ειναι cpu limited απο το shading και το DX11 επιτρεπει περισσοτερα draw calls. Σιγουρα εχω ομως πιο smooth gameplay λογω μη περιορισμου στη ram και στη vram.

 

Πηγαινοντας παραπακτω, το ELE ειναι φανταστικο, το χρησιμοποιω και εγω στο ΤΜΡ, αλλα οπως καθε mod φωτισμου για δειξει και να δουλεψει σωστα χρειαζεται εκτος το port του και τη βαση του, δηλαδη το enb. Οποτε μεχρι να εχουμε σωστο enb ολα αυτα θα υπολειτουργουν.

 

Για το φιλο lupus, δυστυχως εαν θες να παιξεις το ΤΜΡ ή το ΤΜΡSE οταν βγει ή οποιοδηποτε mod με enb/reshade χρειαζεσαι nvidia και στη τρεχουσα φαση τιποτα λιγοτερο απο 1060 6GB.

Εαν βιαζεσαι να παιξεις τωρα μονταρισμενο παιχνιδι παρε μια 1060 και στειλε μου τα 2-3 τελευταια vanilla saves σου. Θα παιζεις με Low 30fps max 60 οπως ολοι. Εαν θες να παιξεις μονταρισμενο το SSE τοτε ή θα πρεπει να περιμενεις εμενα να τελειωσω αλλα θα παρει λιγους μηνες ή θα πρεπει να κοιταξεις αλλου.

 

Το enb/reshade ειναι παιδια της nvidia, οχι φυσικα γιατι τα εφτιαξε ή τα πληρωσε, αλλα γιατι οι οδηγοι τις nvidia ειναι πιο ευκολο να οδηθουν εκ νεου με το enb. Ειναι ιδιαιτερα εμφανες αυτο στη διαχειρηση της vram μεταξυ amd και nvidia που στις πρωτες οσον αφορα παντα το enb ειναι πολυ πολυ πιο αργη.

 

Τελος οι "μεγαλες" εταιριες δε γραφουν ενα κωδικα και μετα τον μεταγλωτιζουν για 15 πλατφορμες. Οι σωστες εταιριες γραφουν κωδικα που αναλογει στη καθε πλατφοφμα και δε βασιζεται σε εναν compiler με flags. Γιαυτο εχουμε γεμισει σκατοκονσολοport του κερατα.

 

Άρα πάω σε nVidia; ...Καλά, εγώ όταν είχα και παλιότερα PC, nVidia είχα, αλλά ένας "φωστήρας" μου είπε ότι είναι πιο "φιλικές" οι Radeon!... Οκ, λοιπόν, πάω σε nVidia. Δεν θα 'χω "θεματάκι" με τον AMD CPU που έχω; Μήπως να κάνω "κράτει" ως τα Χριστούγεννα και να "στείλω" ΚΑΙ τη μητρική με τον CPU... ή το "χέζω" το θέμα (είμαι υπερβολικός);

 

...ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και... βιάζομαι, είμαι "καμμένος" (πλέον) με το παιχνίδι, θέλω να το απολαύσω όσο γίνεται!

 

(Πάνο, ας συνεχίσουμε με ΡΜ, οκ; )

Δημοσ.

Ω...!!! Ρε συ... δεν "πάω καλά"!!! ΓΙΑΤΙ νόμιζα ότι είχα ΚΑΙ CPU AMD, όπως και κάρτα γραφικών;;;;;

 

Ό,τι να 'ναι ,όμως!!! Γράψε ****! Οπότε οκ, προχωρώ στην αγορά της κάρτας.

Δημοσ.

Καλησπέρα, καταρχην δε θελω να σε παρω στο λαιμο μου, θελω να διαβασεις προσεχτικα το πρωτο ποστ για το ΤΜΡ και οτι εχω γραψει σε ολα τα θεματα που αφορουν το skyrim αλλα και να εχεις στο νου σου τα παρακατω.

Το ΤΜΡ περιεχει 431 mods, ειναι φτιαγμενο κατα τα δικα μου γουστα μετρα και σταθμα.

Επειδη περιεχει τοσα mods δεν ειναι 100% σταθερο, μπορει να εχεις ελαχιστα CTD (crash to desktop) ή πολλά. Δε μπορω να δου εγγυηθω 100% σταθεροτητα γιαυτο πρεπει να κανεις συχνα πυκνα manual saves.

Ακριβως λογω των mods και των γραφικων που περιεχει συχνα πυκνα θα παιζεις με 30 πανω κατω fps και αναλογα πως παιζεις μπορει ή οχι να εχεις stuttering.

Εγω με GTX1080 και ι5 κλοκαρισμενο στα 4.5Ghz παλι εχω σε πολλα σημεια 30κατι fps. Γιατι ειμαι cpu limited οπως εξηγησα και στο thread του skyrim. Σε καθε περιπτωση το πακετο φτιακτηκε για low 30fps.

Ξαναλεω οτι το πακετο ειναι φτιαγμενο για εμενα και απλα το μοιραζομαι με αλλους, το δινω "as is" χωρις καμια υποχρεωση απο μερους μου.

Επισης οπως τονιζω ιδανικα θα ηταν η εγκατασταση σε SSD λογω του μεγεθους και του πληθους των αρχειων (πανω απο 87.000 αρχεια) εαν θες να μην αργει το loading.

Αντιλαμβανεσαι οτι δε μπορω να σου εγγυηθω ουτε τα ελαχιστα fps που μπορεις με μια 1060, μπορω ομως να μαντεψω κρινοντας απο αλλα παιδια με 970/780 οτι θα παιζει καλα.

Τα γραφω ολα αυτα για να μη γυρισεις να με κατηγορησεις για μια αγορα που δε σου ικανοποιησα.

 

Για οτι αλλο θες και αφορα το ΤΜΡ γραψε στο αντιστοιχο thread.

  • Like 2
Δημοσ.

Βγήκε και το 1.2 official patch για το skyrim SE

25.6MB

 

Fixes 

  • General stability and performance improvements 
  • Fixed issue related to using alt-tab while playing the game (PC) 
  • Fixed issue with water flow not rendering properly 
  • Fixed crash related to changing from werewolf back to human form 
  • Fixed crash related to reloading after changing Load Order of mods 
  • General bug fixing and improvements with browsing Mods

---------------------

 

 

Στο DESIGN Τμήμα της εταιρείας δουλεύω, ο Head-Senior Designer (Art Director, όπως θες πες το) είμαι, δεν έχω ιδέα από σκριπτάκια και mod-ιες.

 

Ούτε έχω ΚΑΘΟΛΟΥ μα καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με δοκιμές. Δουλεύω απ' τις 09:30 έως τις 19:30, πάω σπίτι κι ασχολούμαι με την μικρή ως τις 23:00... και ΜΕΤΑ... κάθομαι να ξεκουραστώ και να παίξω κάνα παιχνίδι (SKYRIM!) ή να δω κάνα επεισόδιο σειράς ή ταινία.

Να κάτσω... μετά από τόσων ωρών "***"... να ψάχνω πώς να τρέξω τα mods ή να τα μοντάρω ή σκριπτάρω...

...όχι, δεν κάθομαι. Όχι πια.

 

Παλιά... όταν ήμουν 25-30 χρονών και ήμουν co-founder του mod "Hegemonia: City-States" (βασισμένο πάνω στο Rome Total War - Barbarian Invasion), τότε ναι... έτρωγα κάνα 6ωρο ημερισίως για το mod... για 3-4 χρόνια (και βάλε, που χρειάστηκε να φτιαχτεί). Κι όχι μόνο για τα γραφικά που ήμουν υπεύθυνος, ασχολούμουν και με τον χάρτη (ακρίβεια στις τοποθεσίες, ονομασίες κτλ), με το ιστορικό (ακρίβεια) κομμάτι των μοντέλων/μονάδων/πόλεων/faction, κτλ. κτλ... Τότε, ναι, είχα ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ Κ@ΥΛΑ να το κάνω. Τώρα όχι, είμαι πολύ κουρασμένος (γενικά, συνεχώς), για να 'χω όρεξη ν' ασχοληθώ τόσο πολύ.
Εδώ φίλοι/γνωστοί "άρρωστοι" κι αυτοί με το SKYRIM (αυτοί με έπεισαν να ασχοληθώ), μου λένε τώρα να βάλουμε το Online να παίζουμε μαζί... και ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ! Και που το σκέφτομαι, κουράζομαι αυτομάτως!

 

Δεν ξέρω αν είστε παντρεμένοι ή με παιδιά κτλ... αλλά όταν γίνετε... όταν αποκτήσετε παιδιά... και ταυτόχρονα έχετε και πολύ σημαντική θέση (και ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ κυρίως) στη δουλειά σας, ούτε... μια ώρα για μπασκετάκι στο γωνιακό γηπεδάκι, δεν θα διαθέτετε...

 

Εγώ, φίλε μου, θέλω κάτι ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟ (mod), να το περάσω πάνω στο παιχνίδι και να το παίξω, όχι να κάνω "βάλε-βγάλε" δοκιμές. Ουδέποτε το έκανα αυτό, σε τίποτα, στη ζωή μου... Ποδήλατο πχ. πήγαινα με τον κολλητό μου (πρώην πρωταθλητή ποδηλασίας), μου επέλεγε αυτός ένα ποδήλατο που θα μου έκανε (στα μέτρα μου, στις ανάγκες μου) και ΤΕΛΟΣ, δεν άλλαζα ούτε... πλαστικά στις μανέτες στο τιμόνι, δεν πρόσθετα ούτε αυτοκόλλητο!

...Αυτό με το backup ΟΛΟΥ το φακέλου... χμ... έπρεπε να το 'χα κάνει! Εννοείς εκεί που το έκανα εγκατάσταση; ΟΛΟΝ εκείνον το φάκελο; (Έχω χώρο, δεν είναι πρόβλημα)...

 

...Οπότε... αυτό το mod/συλλογή του Πάνου που απ' ό,τι κατάλαβα το κατεβάζεις από torrent... παίζει "με την μία"; Δεν θέλει "βάλε-βγάλε" πράματα;

+1

πες το έτσι..και πάλι δεν ήθελα να σε προσβάλω έτσι;Απλώς μου έκανε εντύπωση.

 

πιστεύω δεν χρειάζεσαι upgrade στο pc σου.

 

ολοκληρωμένα mods σου έδωσα,όχι beta εκδόσεις.

Ούτε ο panoc έδωσε ελλειπή mods.. Ολοκληρωμένη σουίτα είναι.

Δυστυχώς όπως βλέπω δεν είσαι εξοικειωμένος με το modding,γιατί πολύ απλά δεν...

Θες να τα βάλεις όλα τα mods με την μία;Κάντο..αν κάπου κολλήσεις εσύ θα σπάσεις το κεφάλι σου και δε θα ξέρεις ποιο τί φταίει.

Εγώ σου πρότεινα την λύση που χεις σίγουρο το κεφάλι σου,αν κάποιο mod "δε μπει σωστά" να ξέρεις ποιο είναι.

Σε 20 λεπτά παίζει να τα χεις περάσει αν δε θέλεις να δοκιμάζεις.

ΜΗΝ βαριέσαι,όσο κουραστική είναι και αν είναι η μέρα σου!Σκέψου το τελικό αποτέλεσμα.

Πιο γρήγορα παίζει να βάλεις τα mods παρά να φτιάξεις μια πίτσα.

 

Για τα υπόλοιπα που λες δε θέλω να τοποθετηθώ.

 

Ναι τον φάκελο που έκανε το steam με το παιχνίδι,κάντον μια αντιγραφή όπου θες και άστον σε περίπτωση που χαλάσεις τα πάντα όλα πάλι :P .

 

Υπόψιν του Πάνου είναι για την παλιά έκδοση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

WICO - Windsong Immersive Character Overhaul

 

εντάξει,δε σταματούν να έρχονται στην SE τα mods!

ο τύπος έχει κάνει τρομερή δουλειά σε αυτό εδώ!

eye candy που λένε και στο χωριό μου

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Δημοσ.

WICO - Windsong Immersive Character Overhaul

 

εντάξει,δε σταματούν να έρχονται στην SE τα mods!

ο τύπος έχει κάνει τρομερή δουλειά σε αυτό εδώ!

eye candy που λένε και στο χωριό μου

 

Ο συνδιασμος bijin+npc overhaul δινει καλυτερα αποτελεσματα χωρις να πειραζει τα level lists και να δημιουργει προβληματα με αλλα mods.

Δημοσ.

Εγώ, έτσι όπως το "κόβω", βλέπω να παίζω την Βανίλλα δίχως να προσθέσω κάτι - γιατί έχω πορωθεί και θέλω να παίξω, όχι να πειραματιστώ, ενώ όταν συνεχίσω με την SE... εκεί με βλέπω να το "τουμπανιάσω"!!!

Δημοσ.

ερώτηση που το χω απορία καιρό τώρα.

(μην δώσετε σημασία στα skyrim 2017 textures που τα χω απενεργοποιημένα,προσπαθούσα με κάποιον τρόπο να εμφανίσω το παρόν μήνυμα)

 

YsvlfJY.png

 

όταν πχ βάζω ένα mod και μου πετάει αυτό το μήνυμα,τί πατάω;

yes to all?

Και για ποιο mod εννοεί ότι θα ενεργοποιήσει;Αυτό που πάω να βάλω;

Υποτίθεται ότι είναι συμβατό το ένα mod με το άλλο,πχ εδώ το flora overhaul με το SMIM

 

ρωτώ γιατί απότι είδα αν πατώ ναι σε όλα,αλλάζει τα υπάρχον mods που χουν το τάδε αρχείο που λέει.

Και πολύ φοβάμαι ότι ναι μεν έχω mods πάνω αλλά τα χω κάνει overwrite με άλλα :P

 

 

 

αα επίσης καλό θα είναι να χρησιμοποιούμε το site του unofficial patch και να κάνουμε submit τυχόν bugs που εντοπίζουμε,ώστε να υπάρχει η περίπτωση να τα διορθώσουν.

Καλή ώρα,το βράδυ έγραψα και το τσέκαραν αμέσως και απάντησαν

http://bugtracker.iguanadons.net/index.php?do=details&task_id=21487

Δημοσ.

Ειναι αυτο που λεγαμε πρεπει να διαβασεις πρωτα. Οπότε θα σε βοηθησω δινωντας σου λιγο υποβαθρο.

Υπαρχουν 2 κατηγοριες mod.

Αυτα που εχουν esp και αυτα που δεν εχουν. Η διαφορα τους ειναι οτι οσα εχουν esp τροποποιουν το tamriel πληρως ή μερικως χρησιμοποιοντας νεα references ενω οσα δεν εχουν απλα αντικαθιστουν τα references του vanilla.

Αυτα που εχουν esp χωριζονται σε 2 κατηγοριες, αυτα που εχουν BSA files και αυτα που εχουν Loose files.

Tα ξεχωριζεις ευκολα καθως τα πρωτα εχουν ενα αρχειο bsa που εχει συνηθως το ιδιο ονομα με το esp ενω τα δευτερα εχουν ενα αρχειο esp και πολλά ή λιγα αλλα αρχεια σε διαφορους φακελους.

Τα esp λοιπον αρχεια ειναι αυτα που μπαινουν στο load order και αυτα που φορτωνονται τελευταια και αυτα που θα ισχυσουν οι αλλαγες τους. Πχ εστω οτι εχεις 2 mod που εχουν reference το σπαθι Α, το πρωτο το κανει κοκκινο και το δευτερο το κανει Κιτρινο. Αναλογα με ποιο θα φορτωσει τελευταιο θα παρει και το αντιστοιχο χρωμα το σπαθι. Ειναι κατι πολυ ευκολο οταν εχεις BSA.

Οταν εχεις loose files οι αναφορες γινονται απευθειας στο αρχειο στη συγκεκριμενη περιπτωση στο florajuniper01.nif

Το συγκερκριμενο αρχειο ειναι τυπου nif (δηλαδη ειναι το αρχειο που δινει τη 3D μοργη στο αντικειμενο, στη προκειμενο σε ενα τυπο δεντρου). Αυτο το αρχειο υπαρχει αρχικα σε καποιο bsa του vanilla. Εγκατεστησες το SMIM το οποιο εγκατεστησε αυτο το αρχειο (προφανως βλετιωμενο σε σχεση με το vanilla) το οποιο φορτωνει μετα το skyrim.esm αρα εχει προτερεοτητα η αναφορα του.

Και τωρα περνας το SFO ατο οποιο επισης τροποποιει το συγκεκριμενο αρχειο και θελει να εγκαταστησει δικη του εκδοση. Εφοσον το SFO θα ειναι μετα το SMIM στη load list τοτε περνας κανονικα το αρχειο του SFO επιλεγοντας το yes to mod.

 

Γενικα ομως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, γιατι πχ μπορει να θες να χρησιμοποιησεις τα Meshes του SFO με τα τextures του RAT που ειναι σαφως ανωτερα οσον αφορα τα aspen trees. Η μπορει να πρεπει να περασεις το X mod χωρις να κανεις overwrite το SMIM οποτε και θα πρεπει να επιλεξεις τι να περασεις.

 

Αντιλαμβανεσαι οτι οσο αυξανεις τα Mod δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα (που να δεις τι γινεται με τα 431 του ΤΜΡ) και εισαι στη φαση μονο του texturing, οταν με το καλο ασχοληθεις με script mods, animation και κλπ εχει να πεσει πολυ κλαμα :P


PS. το Enhanced blood textures να το βγαλεις, ειναι blacklisted mod απο ολους τους εμπειρους, προκαλει συνεχομενα λαθη στα saves και ανα περιοδους slow down στο παιχνιδι.


Εγώ, έτσι όπως το "κόβω", βλέπω να παίζω την Βανίλλα δίχως να προσθέσω κάτι - γιατί έχω πορωθεί και θέλω να παίξω, όχι να πειραματιστώ, ενώ όταν συνεχίσω με την SE... εκεί με βλέπω να το "τουμπανιάσω"!!!

 

Εαν τερματισεις το Skyrim2011 δεν εχει νοημα να παιξεις το SE, ετσι κι αλλιως ολο το παιχνιδι δεν ειναι πανω απο 50-60 ωρες και πολλες λεω. Το ολο νοημα του μονταρισματος ειναι να προσθεσεις τοσο περιεχομενο ωστε να ξεχασεις το main και main/side quests και να νομιζεις οτι παιζεις αλλο παιχνιδι.

Δημοσ.

ερώτηση που το χω απορία καιρό τώρα.

(μην δώσετε σημασία στα skyrim 2017 textures που τα χω απενεργοποιημένα,προσπαθούσα με κάποιον τρόπο να εμφανίσω το παρόν μήνυμα)

 

YsvlfJY.png

 

όταν πχ βάζω ένα mod και μου πετάει αυτό το μήνυμα,τί πατάω;

yes to all?

Και για ποιο mod εννοεί ότι θα ενεργοποιήσει;Αυτό που πάω να βάλω;

Υποτίθεται ότι είναι συμβατό το ένα mod με το άλλο,πχ εδώ το flora overhaul με το SMIM

 

ρωτώ γιατί απότι είδα αν πατώ ναι σε όλα,αλλάζει τα υπάρχον mods που χουν το τάδε αρχείο που λέει.

Και πολύ φοβάμαι ότι ναι μεν έχω mods πάνω αλλά τα χω κάνει overwrite με άλλα :P

 

 

 

αα επίσης καλό θα είναι να χρησιμοποιούμε το site του unofficial patch και να κάνουμε submit τυχόν bugs που εντοπίζουμε,ώστε να υπάρχει η περίπτωση να τα διορθώσουν.

Καλή ώρα,το βράδυ έγραψα και το τσέκαραν αμέσως και απάντησαν

http://bugtracker.iguanadons.net/index.php?do=details&task_id=21487

Κι εγω την ιδια απορια ειχα,και καπου διαβασα σε ξενο φορουμ οτι παταμε Υes to all. 

Δημοσ.

Κι εγω την ιδια απορια ειχα,και καπου διαβασα σε ξενο φορουμ οτι παταμε Υes to all. 

ο κυρ Πάνος όμως λέει άλλα..σαν σοφός γέροντας από το High Hrothgar

 

Ειναι αυτο που λεγαμε πρεπει να διαβασεις πρωτα. Οπότε θα σε βοηθησω δινωντας σου λιγο υποβαθρο.

Υπαρχουν 2 κατηγοριες mod.

Αυτα που εχουν esp και αυτα που δεν εχουν. Η διαφορα τους ειναι οτι οσα εχουν esp τροποποιουν το tamriel πληρως ή μερικως χρησιμοποιοντας νεα references ενω οσα δεν εχουν απλα αντικαθιστουν τα references του vanilla.

Αυτα που εχουν esp χωριζονται σε 2 κατηγοριες, αυτα που εχουν BSA files και αυτα που εχουν Loose files.

Tα ξεχωριζεις ευκολα καθως τα πρωτα εχουν ενα αρχειο bsa που εχει συνηθως το ιδιο ονομα με το esp ενω τα δευτερα εχουν ενα αρχειο esp και πολλά ή λιγα αλλα αρχεια σε διαφορους φακελους.

Τα esp λοιπον αρχεια ειναι αυτα που μπαινουν στο load order και αυτα που φορτωνονται τελευταια και αυτα που θα ισχυσουν οι αλλαγες τους. Πχ εστω οτι εχεις 2 mod που εχουν reference το σπαθι Α, το πρωτο το κανει κοκκινο και το δευτερο το κανει Κιτρινο. Αναλογα με ποιο θα φορτωσει τελευταιο θα παρει και το αντιστοιχο χρωμα το σπαθι. Ειναι κατι πολυ ευκολο οταν εχεις BSA.

Οταν εχεις loose files οι αναφορες γινονται απευθειας στο αρχειο στη συγκεκριμενη περιπτωση στο florajuniper01.nif

Το συγκερκριμενο αρχειο ειναι τυπου nif (δηλαδη ειναι το αρχειο που δινει τη 3D μοργη στο αντικειμενο, στη προκειμενο σε ενα τυπο δεντρου). Αυτο το αρχειο υπαρχει αρχικα σε καποιο bsa του vanilla. Εγκατεστησες το SMIM το οποιο εγκατεστησε αυτο το αρχειο (προφανως βλετιωμενο σε σχεση με το vanilla) το οποιο φορτωνει μετα το skyrim.esm αρα εχει προτερεοτητα η αναφορα του.

Και τωρα περνας το SFO ατο οποιο επισης τροποποιει το συγκεκριμενο αρχειο και θελει να εγκαταστησει δικη του εκδοση. Εφοσον το SFO θα ειναι μετα το SMIM στη load list τοτε περνας κανονικα το αρχειο του SFO επιλεγοντας το yes to mod.

 

Γενικα ομως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, γιατι πχ μπορει να θες να χρησιμοποιησεις τα Meshes του SFO με τα τextures του RAT που ειναι σαφως ανωτερα οσον αφορα τα aspen trees. Η μπορει να πρεπει να περασεις το X mod χωρις να κανεις overwrite το SMIM οποτε και θα πρεπει να επιλεξεις τι να περασεις.

 

Αντιλαμβανεσαι οτι οσο αυξανεις τα Mod δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα (που να δεις τι γινεται με τα 431 του ΤΜΡ) και εισαι στη φαση μονο του texturing, οταν με το καλο ασχοληθεις με script mods, animation και κλπ εχει να πεσει πολυ κλαμα :P

PS. το Enhanced blood textures να το βγαλεις, ειναι blacklisted mod απο ολους τους εμπειρους, προκαλει συνεχομενα λαθη στα saves και ανα περιοδους slow down στο παιχνιδι.

 

Εαν τερματισεις το Skyrim2011 δεν εχει νοημα να παιξεις το SE, ετσι κι αλλιως ολο το παιχνιδι δεν ειναι πανω απο 50-60 ωρες και πολλες λεω. Το ολο νοημα του μονταρισματος ειναι να προσθεσεις τοσο περιεχομενο ωστε να ξεχασεις το main και main/side quests και να νομιζεις οτι παιζεις αλλο παιχνιδι.

Είμαι πεπεισμένος ότι τα χα βάλει να φορτώνουν με την σειρά που δίνουν οι modders τους,άντε ένα 10% αμφιβολία να χω μόνο..Αλλά χωρίς δυσταγμό πάτησα yes to all,οπότε έτσι έκανα overwrite προφανώς και έβλεπα vanilla γραφικά.

κατάλαβα,οπότε θα πατώ yes to mod..

Γιαυτό άλλαξαν και τα βουνά και τα βραχάκια να ούμε

 

να δοκιμάσω το LOOT ;

ή πάιζει να τα κάνει κ* όλα;

 

Το αιματάκι τα κάνει αυτά; :o πάλι καλά δεν έχω κάνα θέμα ακόμα..να το βγάλω αν είναι.

 

Στο TMP,έχεις ένα mod πάνω αριστερά στην οθόνη που δείχνει την φάση της μέρας-εποχή..Πώς το λένε να το ψάξω να δω αν υπάρχει στο SSE

Δημοσ.

Και yes to mod να πατησεις θα σε ρωτησει για το επομενο, πρεπει να ξερεις ποια αρχεια χρειαζονται απο πιο mod απο ενα σημειο και μετα.... Μη σου φανει περιεργο αλλα ξερω πλεον απέξω σχεδον και τα 87000 αρχεια του ΤΜΡ σε πιο ανοικει το καθενα :P

 

το Mod που ζητας ειναι αυτο http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/44091/? αλλα μεχρι να βγει το SKSE και το SKYUI αυτο και αλλα πολλα τα ξεχνας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...