Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι το είχα στην αρχή μέχρι που βγήκε το FXAA_PPI το οποίο αντικαθιστεί τα αρχεία του Antiallias and sharpen effect και έχει καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα.

Μόλις βγήκε και καινουργιο mod για το έδαφος....

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=329

 

Εχει ανάλυση εδαφους The medium (1024) res pacκ και το The High (2048) res pack for skyrim διαλέγεις και βάζεις.

Εγώ τα κατεβάζω και τα δύο να δω αν το high μου ρίξει τα frames κατά πολύ και αν είναι ναβάλω τα medium

 

Μα και εγω εχω το fxaa_ppi και εβαλα και το α.ntiallias and sharpen effect. Bλακια εκανα? αχ0αχ0 :mrgreen:

 

Τι να λεμε για αυτη τη φωτο...περιττα τα λογια:

 

http://www.skyrimnexus.com/downloads/images/329-2-1321455224.jpg

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

+1

 

Aπαντησε μου αν θελεις και στο αν εκανα βλακια.....να κανω απεγκατασταση το antiallizing και sharpen αφου εχω κανει εγκατασταση το fxaa_ppi?

Δημοσ.

Δηλαδη δεν τα ειδες και τα 2 μαζι. Οκ. Θα αφησω μονο το fxaa_ppi να δω πως θα ειναι και αν μαρεσει καλυτερα μονο του δδεν θα ξαναβαλω τo antiallizing και sharpen..

 

Εχω βαλει και τα textures για τα δεντρα.

Δημοσ.

Edit: Το ανθρώπινο μάτι μπορεί να δει μέχρι 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν δει μια κίνηση η οποία διαρκεί 1 δευτερόλεπτο, θα το σπάσει σε 24 “κομμάτια” ή “εικόνες” ή “καρέ” (όπως θέλετε πείτε τα) με ίσες αποστάσεις χρονικά μεταξύ τους.

 

Βλέπω αυτό το Urban Myth καλά κρατεί έτσι? Στρατηγέ δε μας τα λες καλά! Το ανθρώπινο μάτι δεν έχει περιοσμούς..

 

Δηλαδή από 30 fps σε 60 δεν καταλαβαίνεις διαφορά?

 

Και από 60 σε 120 βλέπεις διαφορά και πάω στοίχημα και από 120 σε 240 πάλι υπάρχει διαφορά.

Δημοσ.

Βλέπω αυτό το Urban Myth καλά κρατεί έτσι? Στρατηγέ δε μας τα λες καλά! Το ανθρώπινο μάτι δεν έχει περιοσμούς..

 

Δηλαδή από 30 fps σε 60 δεν καταλαβαίνεις διαφορά?

 

Και από 60 σε 120 βλέπεις διαφορά και πάω στοίχημα και από 120 σε 240 πάλι υπάρχει διαφορά.

 

Kοιτα, προσωπικα δεν ξερω. Αυτο που εγραψα παραπανω και παρεθεσες ειναι κατι που το βρηκα στο internet. Αν ξερεις για πες γιατι εγω δν ξερω. Καποιοι λενε πως αφου το ματι δεν καταλαβαινει διαφορα πανω απο 30 fps μου κανει εντυπωση πως γιατι καποιοι gamers λενε αν δεν ειναι το παιχνιδι πανω απο 60 fps πχ. δεν τους αρεσει κλπ?

Δημοσ.

Kοιτα, προσωπικα δεν ξερω. Αυτο που εγραψα παραπανω και παρεθεσες ειναι κατι που το βρηκα στο internet. Αν ξερεις για πες γιατι εγω δν ξερω. Καποιοι λενε πως αφου το ματι δεν καταλαβαινει διαφορα πανω απο 30 fps μου κανει εντυπωση πως γιατι καποιοι gamers λενε αν δεν ειναι το παιχνιδι πανω απο 60 fps πχ. δεν τους αρεσει κλπ?

 

Φυσικά και υπάρχει διαφορά και μάλιστα τεράστια. Τα 30 Fps θεωρούνται πολύ λίγα για PC game , γι αυτό κράζουν και το NFS:The run που είναι κλειδωμένο στα 30.

 

Πάντως , 5 ημέρες έχουν περάσει απ΄την κυκλοφορία του παιχνιδιού και έχουμε τρελαθεί στα mods!

 

Τέτοια βλέπω και χαίρομαι που είμαι PC gamer :-D

Δημοσ.

Xαχαχαχαχαχ! :mrgreen:

 

Που εισαι εσυ ρε αγορι? Ολα καλα?

Κομπλε μαν! Σχολη και καψιμο στις κουζινες :lol:

Εχω μεινει και χωρις καρτουλα κανα 3μηνο και χαζευω στα θεματα των games :P

εσυ; η καρτουλα νερακι; ;)

Δημοσ.

Βλέπω αυτό το Urban Myth καλά κρατεί έτσι? Στρατηγέ δε μας τα λες καλά! Το ανθρώπινο μάτι δεν έχει περιοσμούς..

 

Δηλαδή από 30 fps σε 60 δεν καταλαβαίνεις διαφορά?

 

Και από 60 σε 120 βλέπεις διαφορά και πάω στοίχημα και από 120 σε 240 πάλι υπάρχει διαφορά.

Υπάρχει διαφορά μόνο στην αίσθηση του Mouse στα FPS.

 

Π.χ στο Call Of Duty και τα 150FPS με τα 300FPS έχουν διαφορά στην απόκριση.

Αλλά στο μάτι όχι.

Δημοσ.

Βλέπω αυτό το Urban Myth καλά κρατεί έτσι? Στρατηγέ δε μας τα λες καλά! Το ανθρώπινο μάτι δεν έχει περιοσμούς..

 

Για την ιστορία, οι κινηματογραφικές ταινίες προβάλλουν 30 καρέ (frames στα ελληνικά) το δευτερόλεπτο ακριβώς για αυτό το λόγο. Η εικόνα σε μια οθόνη όμως δεν είναι το ίδιο με μια προβολή, και όπως είπαν και άλλοι παίζει μεγάλο ρόλο στην ομαλότητα του χειρισμού.

 

Για να μην είμαι εκτός θέματος, το hi res pack για το έδαφος αλλάζει πάρα πολύ το παιχνίδι, μεγάλοι μάγκες τα παιδιά που το βγάλανε.

Δημοσ.

Τα high res textures του εδάφους και των δέντρων τα σπάνε.

 

Για ένα bug τώρα. Στην Markarth bugged φρουροί δείτε λύση στο spoiler if u know what i mean.

 

 

 

όταν κάνετε το quest "No one Escapes Cidna Mine", όταν τελειώσει και οι Forsworn πλακώνουν φρουρούς κλπ, μετά όταν τελειώσει το όλο θέμα και ξανακάνετε κάποιο έγκλημα πάλι θα έχετε το διάλογο ότι σας έκαναν frame και θα σας χώσουν μέσα.

 

ΔΕΝ θα βγαίνει το option για να πληρώσετε το bounty

 

Θα πατάτε το "I submit take me to jail" και δεν θα γίνεται τίποτα κλπ κλπ.

 

Όταν πάτε θα το καταλάβετε.

 

Η λύση δεν υπάρχει ακόμα αλλά με ιδέες από το net βρήκα κάτι που δούλεψε σε μένα.

 

Ξαναπάτε στο Temple of Talos και έχετε πάλι τους φρουρούς που θα σας πηγαίνανε στο Cidna Mine λες και είστε ακόμα στο quest. Σφάχτε τους και μετά βγαίνετε έξω και μιλάτε σε ένα φρουρό σας λέει να πληρώσετε το bounty σας (δηλαδή ξαναβγαίνει το κανονικό dialogue μεταξύ φρουρών όταν κάνετε έγκλημα) πληρώνετε το bounty και ξεbugάρουν. Τουλάχιστον αυτό δούλεψε για μένα.

 

 

Δημοσ.

Κομπλε μαν! Σχολη και καψιμο στις κουζινες :lol:

Εχω μεινει και χωρις καρτουλα κανα 3μηνο και χαζευω στα θεματα των games :P

εσυ; η καρτουλα νερακι; ;)

 

Πως και εμεινες εσυ χωρις καρτα? Ναι, η δικια μου μια χαρα, ακρως ικανοποιημενος σε σχεση αποδοσης - τιμης. Ποια λες να παρεις αμα παρεις με το καλο?

Δημοσ.

Ο fixxxer29 είναι σωστός όσον αφορά τα καρέ που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι, αλλά δεν είναι και απεριόριστα.

 

Είναι μεγάλος μύθος όσα ακούγονται ακόμα για 30 και 60 καρέ, το μάτι μπορεί να δει παραπάνω.

 

----------------

 

Τα mods πάντως ήδη οργιάζουν, τρομερή δουλειά !!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...