Προς το περιεχόμενο

Η πειρατεία μουσικής, ταινιών και software είναι εμπορική αποτυχία και όχι νομικό ζήτημα


tarantules

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα αποτελέσματα μιας παγκόσμιας έρευνας από το 2006, του Social Science Research Council, με τίτλο Media Piracy in Emerging Economies, είναι εντελώς αντίθετα με τον χαρακτηρισμό νομική αποτυχία που προσδίδουν στην πειρατεία οι κάτοχοι copyrighted υλικού(μουσικής, εικόνας, software).

 

Η ανεξάρτητη έρευνα σε έξι αναπτυσόμενες οικονομίες(Βολιβία, Βραζιλία, Ινδία, Μεξικό, Ρωσία και Νότια Αφρική), χαρακτηρίζει την πειρατεία αποτυχία της αγοράς.

 

Η 426 σελίδων έκθεση, η πιο αναλυτική ως σήμερα σχετικά με την πειρατεία ταινιών, μουσικής και software, αποδεικνύει πως δεν υπάρχει σχέση μεταξύ της πειρατείας και του οργανωμένου εγκλήματος, δεν βρίσκει καμιά επίπτωση στους καταναλωτές από τα πάνω από 300 προγράμματα εκπαίδευσης εναντίον των μορφών πειρατείας και

κυρίως απορρίπτει τον κοινό ισχυρισμό πως οι αυστηρότερες ποινές φέρνουν περιορισμό της παράνομης δραστηριότητας.

 

Τα κυριότερα σημεία της μελέτης είναι :

 

Ακριβές τιμές σε σχέση με το εισόδημα

Έλλειψη ανταγωνισμού

Αποτυχία της αντιπειρατικής καμπάνιας

Η εφαρμογή των σκληρών νόμων αποδεικνύεται ανέφικτη

Δεν υπάρχει καμιά σύνδεση της πειρατείας και του οργανωμένου εγκλήματος ή της τρομοκρατίας, το free υλικό δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί κανένας

 

Οι υψηλές τιμές, που πολλές εταιρίες επιβάλουν στις ανεπτυγμένες χώρες, μπορεί να τους δίνουν το μέγιστο των κερδών παγκοσμίως, αλλά καθιστούν τα προϊόντα τους απρόσιτα στις αναπτυσόμενες χώρες με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της πειρατείας και της δωρεάν διαμοίρασης, τονίζοντας την αποτυχία του lobbying και των διαφόρων νόμων και ενεργειών για την καταπολέμηση της παραβίασης του copyright.

 

ΠΗΓΗ:www.adslgr.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επιτέλους το κατάλαβαν ότι με τον τρόπο αυτό που ακολουθούν μέχρι σήμερα δε γίνεται να σταματήσεις την πειρατεία...

Ας δίναν περισσότερα οικονομικά κίνητρα και όλοι θα βγαίνανε κερδισμένοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να μην υπάρχει πειράτεία σοβαρολογούμε...είμαι ηλετρονικός και το πρόγραμμα της National Intruments(προσομοιωτής ηλεκτρονικών) έχει αν θυμάμαι καλά ~2,600 δολάρια. Γίνεται σε μια ελλάδα με μισθό ~800€ να το αγοράσεις ποτέ; Η δεν θα το πάρεις ή θα το κατεβάσεις cracked. Το ίδιο ισχύει και για το adobe master collection π.χ. και για άλλα. Δεν είναι πραγματικές οι τιμές αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έχει αναφερθεί στο Adslgr δεν το έχουν καταλάβει. Η έρευνα έχει γίνει από ανεξάρτητο φορέα, οπότε μόνο να ελπίζουμε μπορούμε. Γενικά η μουσική βιομηχανία έχει σχεδόν χάσει το παιχνίδι διότι δεν θέλει να προσαρμοστεί στα νεα δεδομένα.

 

Δείτε και αυτό το ενδιαφέρον βίντεο Matt Mason on The Pirate's Dilemma

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επιτέλους το κατάλαβαν ότι με τον τρόπο αυτό που ακολουθούν μέχρι σήμερα δε γίνεται να σταματήσεις την πειρατεία...

Ας δίναν περισσότερα οικονομικά κίνητρα και όλοι θα βγαίνανε κερδισμένοι...

 

δεν το κατάλαβαν, η έρευνα έγινε από ανεξάρτητο φορέα και αν δεν κάνω λάθος όχι επειδή το ζήτησαν οι "κάτοχοι του copyright" :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγή: http://www.ssrc.org/features/view/media-piracy-in-emerging-economies/

 

και η παρουσίασή του:

 

 

Σε αυτό που καταλήγει ο Καραγάνης δεν είναι κάτι διαφορετικό από τα όσα λέμε τόσα χρόνια. Ίσως εκεί που θα άξιζε να σταθούμε είναι το πως οι εταιρίες προσπάθησαν να σταματήσουν ένα κοινωνικό φαινόμενο στηριζόμενες στην καθοδήγηση δικηγόρων και ποιο είναι το αποτέλεσμα. Μία τρύπα στο νερό.

 

Το θέμα τώρα ποιο είναι;;; Αν οι παραγωγοί πλέον βλέπουν πολύ μεγάλο το ρίσκο οπότε και δεν επενδύουν στην παραγωγή νέου οπτικοακουστικού υλικού, τελικά εμείς δεν θα έχουμε κάτι να μοιραστούμε μεταξύ μας ή έστω η δημιουργία νέου υλικού θα περιοριστεί πολύ όπως αντίστοιχη θα είναι και η ποιότητα της παραγωγής, τουλάχιστον για τα σημερινά δεδομένα και πως έχει σήμερα συνηθίσει ο κόσμος.

 

Φυσικά όταν ένα κοινωνικό φαινόμενο παίρνει τέτοιες διαστάσεις η δημοκρατία και η δικαιοσύνη έρχονται σε αντιπαράθεση. Δεν μπορούν οι λίγοι να καθορίζουν τους πολλούς με νόμους κομμένους και ραμμένους στα μέτρα τους χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι αν η όρεξη των πολλών απαιτεί ανθρωποφαγία θα οδηγηθούμε στον κανιβαλισμό.

 

Η υπεροψία που έδινε μία αίσθηση σιγουριάς στις εταιρίες, μία υπεροψία που στηριζόταν στην οικονομική τους δύναμη που εξασφάλιζε το πολιτικό και δικαστικό σύστημα τους οδήγησε σε αδιέξοδο επειδή πίσω από το τιμόνι ήταν ένας άσχετος με τις νέες συνθήκες οδήγησης οδηγός, τον οποίο όμως μέχρι σήμερα εμπιστευόντουσαν οι εταιρίες αφού με ομοούσιούς του καλείτο να λύσει τις όποιες διαφορές είχαν με άλλες εταιρίες.

 

Η κοινωνία λοιπόν δεν αλλάζει από την μία στιγμή στην άλλη. Όπως σταδιακά φτάσαμε μέχρι εδώ, έτσι και πάλι σταδιακά θα οδηγηθούμε σε ένα άλλο σχήμα. Πρέπει λοιπόν να δούμε πως εμείς οι ίδιοι, το σύνολο, η κοινωνία μας, θα στηρίξει την νέα δημιουργία της οποίας τα έργα ανταποδοτικά θα προσφέρονται σε αυτούς που έκαναν εφικτή αυτή την δημιουργία.

 

Ας δημιουργηθεί λοιπόν ένας ισχυρός public domain χώρος όπου οι νέοι καλλιτέχνες να βρίσκουν εκεί υποστήριξη, να μπορούν να αναδείξουν την δουλειά τους και γιατί όχι να αμείβονται κιόλας μέσω μίας πολύ μικρής έμμεσης φορολόγησης, ας μπει χέρι στις απαιτήσεις που θέλουν το copyright να είναι αιώνιο με τα αυθεντικά έργα να μην βρίσκονται πλέον σε κυκλοφορία και σε αυτά να προστίθενται νέα copyrights επί του remastering αυτή την φορά, χώρια το παράλογο της διάρκειας 70+70 χρόνια του αυθεντικού, ας γίνουν λοιπόν αυτές οι κινήσεις και τότε θα ξεκινήσουμε από μία υγιή βάση για να δούμε την δημιουργία τόσο ως προσφορά στο σύνολο όσο και ως μέσο πλουτισμού.

 

Χθες διάβαζα μία είδηση στο torrentfreak που αφορούσε μία εταιρία ενοικίασης ταινιών μέσω δικτύου την Zediva η οποία σκέφτηκε ένα τρόπο για να νοικιάζει τις ταινίες μέσω video on demand πριν δοθούν αυτές οι άδειες από τις εταιρίες. Βλέπετε μετά τους κινηματογράφους πουλάνε τις ταινίες σε dvd και στην συνέχεια χορηγούν άδειες διανομής μέσω δικτύου αφού αν αυτές δοθούν νωρίτερα τελικά οι πωλήσεις των dvd/bluray θα μειωθούν. Σκέφτηκαν λοιπόν στην εταιρία αντί να streamάρουν ένα video σε κάθε πελάτη, να έχουν ένα dvd-player το οποίο φόρτωνε ένα γνήσιο dvd δισκάκι του οποίου το περιεχόμενο αποστελλόταν μέσω δικτύου στον τελικό χρήστη. Δλδ, η εταιρία στην ουσία νοίκιαζε ένα φυσικό μέσο οπότε και ήταν νόμιμη και από την χρήση αυτή δεν δημιουργούσε προβλήματα στις εταιρίες που είχαν το copyright και αντί να σηκωθεί ο άλλος να πάει να το πάρει σε φυσική μορφή από το κατάστημα, τελικά το έβλεπε μέσω δικτύου.

 

Η ιστορία όπως ήταν αναμενόμενο έχει πάει και αυτή στα δικαστήρια και μένει να δούμε την εξέλιξή της.

http://torrentfreak.com/mpaa-goes-nuts-with-new-movie-streaming-lawsuit-110405/

 

Το θέμα είναι ότι πολλοί πλέον βλέπουν την όλη ιστορία του copyright και των πατεντών ως άγκυρα, ως οδόφραγμα, πίσω από το οποίο κρύβεται η απληστία των εταιριών και πλέον με τις διαστάσεις που έχει πάρει το φαινόμενο και με τις γενιές που μεγάλωσαν με αυτό, θα πρέπει οι δικαστές να αρχίσουν να βλέπουν και από άλλη οπτική την όλη ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να εκφράσω το πόσο δίκιο έχει! Το βλέπω και από τον εαυτό μου. Με απόλυτη πειρατική νοοτροπία στο παρελθόν, το έκοψα το άθλημα μαχαίρι όταν πήρα στα χέρια μου το iPhone. Με το app store, στο οποίο το software πάνω από 8 ευρώ θεωρείται πανάκριβο και με συνεχείς προσφορές, η πειρατια δεν έχει κανενα νόημα! Εκτός βέβαια αν κάποιος έχει ψυχαναγκαστικα σύνδρομα και θέλει να έχει 500 εφαρμογές για κάθε λειτουργία, τις οποίες δεν θα τις χρησιμοποιήσει ποτέ! Αυτοί είναι μειοψηφία όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η/υ = 400€


windows 7= 200€

office 2010= 150€

2-3 games= ~60-80€(λίγα λέω αλλά τέσπα)

άλλες εφαρμογές= ~100-200€

 

 

Δεν μιλάω για adobe master collection και άλλες εφαρμογές.(περνάμε τα 1500€ σε εφαρμογές επαγγελματικές)

 

τα λέω αυτά για τον λεφτά 2 post παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο οι τιμές το πρόβλημα.

Όταν κάτι το βρίσκεις με 0 ευρώ... και 2 να το πουλάει ο άλλος θα το σκεφτείς.

 

Υπάρχει βέβαια και το ζήτημα της χαμηλής ποιότητας μουσικής-ταινιών που μας πλασάρουν οι εταιρίες. Αλλά και πάλι αυτές, δεν έχουν 100% ευθύνη, γιατί δίνουν στο κοινό ότι ζητάει. Αν το κοινό ζητάει σκουπίδια τι να πουλήσουν; Ποιοτικό υλικό;

 

 

Όλοι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά κριτήρια ανάλογα με το συμφέρον τους. Θέλουν όταν δουλεύουν να τους πληρώνουν αδρά... όταν όμως αγοράζουν κάτι από άλλους θέλουν να είναι τζάμπα...εεμ δεν γίνεται όμως αυτό.

Αν πάω εγώ στον οδοντίατρο και μου πάρει 1500 ευρώ ή στον ηλεκτρολόγο και μου πάρει 300, μετά αυτοί θα μου το παίξουν υπέρμαχοι του free downloading?

 

 

Ας δημιουργηθεί λοιπόν ένας ισχυρός public domain χώρος όπου οι νέοι καλλιτέχνες να βρίσκουν εκεί υποστήριξη, να μπορούν να αναδείξουν την δουλειά τους και γιατί όχι να αμείβονται κιόλας μέσω μίας πολύ μικρής έμμεσης φορολόγησης, αν μπει χέρι στις απαιτήσεις που θέλουν το copyright να είναι αιώνιο με τα αυθεντικά έργα να μην βρίσκονται πλέον σε κυκλοφορία και σε αυτά να προστίθενται νέα copyrights επί του remastering αυτή την φορά, χώρια το παράλογο της διάρκειας 70+70 χρόνια του αυθεντικού, αν λοιπόν γίνουν αυτές οι κινήσεις τότε θα ξεκινήσουμε από μία υγιή βάση για να δούμε την δημιουργία τόσο ως προσφορά στο σύνολο όσο και ως μέσο πλουτισμού.

 

 

Το copyright δεν ισχύει για 70+70.

Συνήθως για 50-70 χρόνια ανάλογα με τους τοπικούς νόμους της κάθε χώρας. Όταν λήγει το copyright, παύει να διεκδικεί χρήματα ο δημιουργός! Η εταιρία μια χαρά συνεχίζει να εκδίδει τα έργα του. Δηλαδή με λίγα λόγια το copyright είναι το μόνο που έχει μείνει για να προστατεύει τον δημιουργό.

Τα remasters συνήθως πωλούνται σε χαμηλές τιμές 6-7 ευρώ ειδικά όταν μιλάμε για cd-dvd. Πιο κάτω δεν μπορεί να πάει νομίζω.

 

 

 

Το πρόβλημα βρίσκεται στην εφαρμογή του τωρινού οικονομικού συστήματος. Ο καλλιτέχνης παίρνει ένα πολύ μικρό ποσοστό, ενώ οι εταιρίες και οι ενδιάμεσοι εκμεταλλεύονται την υπεραξία που αυτός παράγει.

Εφόσον όμως ζούμε σε ένα καπιταλιστικό σύστημα και απολαμβάνουμε τα θετικά... λογικό είναι να δεχόμαστε και τα αρνητικά.

 

 

Άλλος ηθοποιός δουλεύει για 50εκ δολάρια ανά ταινία... και άλλος για 20 δολάρια θα δίνει θεατρικές παραστάσεις στην γειτονιά του.

Όλοι όμως ελπίζουν ότι θα είναι σαν τον πρώτο και όχι σαν τον δεύτερο. Η απληστία δεν μας αφήνει χώρο για κάτι ενδιάμεσο, που είναι και το πιο λογικό.

 

 

Πολλοί μιλάνε ρομαντικά για αυτο-οργάνωση, παραγωγή μουσικής από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό; Όσο εύκολο είναι να ανοίξω εγώ μαγαζί και να ανταγωνιστώ το πλαίσιο και το e-shop.

 

η/υ = 400€


windows 7= 200€

office 2010= 150€

2-3 games= ~60-80€(λίγα λέω αλλά τέσπα)

άλλες εφαρμογές= ~100-200€

 

 

Δεν μιλάω για adobe master collection και άλλες εφαρμογές.(περνάμε τα 1500€ σε εφαρμογές επαγγελματικές)

 

τα λέω αυτά για τον λεφτά 2 post παραπάνω.

 

openoffice = 0€

gimp = 0€

free προγράμματα... ένα σωρό.

 

Δεν είναι δυνατόν, ο μέσος χρήστης να έχει στην κατοχή του προγράμματα αξίας 1000 ευρώ, δεν τα χρειάζεται, προορίζονται για επαγγελματίες.

 

Όπως δεν χρειάζομαι και εγώ τα εργαλεία που έχει ένα μικροβιολογικό εργαστήριο ή ένα οδοντιατρείο. Σίγουρα αν μου τα έδιναν τζάμπα, θα τα έπαιρνα για να παίζω για την πλάκα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είναι μόνο το οικονομικό, πες ότι περιμένεις 3-6 μήνες και το παίρνεις με τα μισά λεφτά. Αν το προϊόν δεν αξίζει να δώσεις λεφτά? Γιατί να δώσεις? Εγώ πάντα αγοράζω ότι πραγματικά αξίζει, αργά η γρήγορα..

 

Πλέον αυτό που κάνουν οι εταιρίες στο να μεταφέρουν παιχνίδια κονσόλας σε πισι είναι μεγαλύτερη απάτη από ότι να κάνεις πειρατεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τιιιι? media piracy? μπα καθολου....εγω το λεω διανομη ψηφιακων αρχειων σε απορους ανθρωπους!

γιατι δεν εχει ο καθενας να δωσει 60 ευρα για ενα παιχνιδι....

οποτε οχι μονο δεν ειναι κακο αλλα ειναι και φιλανθρωπικοτατο! :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...