Προς το περιεχόμενο

Dell υποστήριξη


triptico

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από προβλήματα υπερθέρμανσης που παρουσίαζε τον τελευταιο καιρό το Studio 1557,

το οποίο έχω εδώ και ενάμιση χρόνο, αποφασίζω να επικοινωνήσω με την υποστήριξη της Dell.

Πήρα τηλ. Μ.Δευτέρα μεσημέρι. Εξηγώ το πρόβλημα και αρχικά μου συνιστούν αναβάθμιση BIOS και driver

της κάρτας γραφικών. Ακολουθώ τις οδηγίες, αλλά το πρόβλημα δεν λήθηκε. Ξανα τηλ μετά

από καμμια ώρα και αποφασίζουν να το ελέξουν από κοντα. Μένω επαρχία οπότε μου λένε ότι

θα στείλουν κούριερ να το παραλάβει και να το στείλει Αθήνα.

Πράγματι, Μ.Τρίτη μεσημέρι έρχεται κουριερ στο σπίτι και το παραλαμβάνει.

Μ.Τετάρτη μεσημέρι με παίρνουν τηλ και μου λένε ότι άλλαξαν μητρική και

ότι πλέον είναι εντάξει και μου το στέλνουν πάλι με κουριερ πίσω.

Το παρέλαβα Μ.Πέμπτη (πριν από λίγο) και πράγματι όλα λειτουργούν άψογα!

Τρεις ημέρες συνολικά χωρίς λάπτοπ και το πρόβλημα λύθηκε...

Εύγε στην αντιπροσωπεία της Dell που με τέτοιες ενέργειες δημιουργεί πιστούς πελάτες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν στην ουσία δεν σου άλλαξαν μητρική . Ψέμματα σου είπαν. Μέσα σε 1 μέρα σε κανένα λάπτοπ κανείς δεν αλλάζει μητρική σε καμμιά αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή για τον πολύ απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν το αναλλακτικό έτοιμο. Η Dell πρέπει να το παραγγείλει και αφού παραληφθεί να τοποθετηθεί. Στην δική σου περίπτωση το μόνο που έγινε είναι καλός εσωτερικός καθαρισμός αλλαγή πάστας σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή κούμπωμα και γειά σας. Τώρα είτε για να σου πουλήσουν εκδούλευση είτε για να σε εντυπωσιάσουν είτε για να σε χρεώσουν σου είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική. Η αλλαγή μητρικής χρειάζεται τουλάχιστον 2 μέρες δουλειάς αφενός διότι δεν είναι μόνο η τοποθέτηση αλλά και ο έλεγχος ότι όλα δουλεύουν καλά και επίσης χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες μέρες ώστε να παραλάβουν την νέα μητρική ώς ανταλλακτικό.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 

 

Υ.Γ : Μήν προσπαθείτε να προωθήσετε πωλήσεις συγκεκριμένων branded φορητών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν στην ουσία δεν σου άλλαξαν μητρική . Ψέμματα σου είπαν. Μέσα σε 1 μέρα σε κανένα λάπτοπ κανείς δεν αλλάζει μητρική σε καμμιά αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή για τον πολύ απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν το αναλλακτικό έτοιμο. Η Dell πρέπει να το παραγγείλει και αφού παραληφθεί να τοποθετηθεί. Στην δική σου περίπτωση το μόνο που έγινε είναι καλός εσωτερικός καθαρισμός αλλαγή πάστας σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή κούμπωμα και γειά σας. Τώρα είτε για να σου πουλήσουν εκδούλευση είτε για να σε εντυπωσιάσουν είτε για να σε χρεώσουν σου είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική. Η αλλαγή μητρικής χρειάζεται τουλάχιστον 2 μέρες δουλειάς αφενός διότι δεν είναι μόνο η τοποθέτηση αλλά και ο έλεγχος ότι όλα δουλεύουν καλά και επίσης χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες μέρες ώστε να παραλάβουν την νέα μητρική ώς ανταλλακτικό.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 

 

Υ.Γ : Μήν προσπαθείτε να προωθήσετε πωλήσεις συγκεκριμένων branded φορητών.

 

Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω πιθανόν να έχεις δίκιο...

Πάντως το λαπτοπ είχε πρόβλημα και μου το έλυσαν άμεσα και φυσικά δωρεάν γιατί είμαι εντός εγγύησης (2 έτη)

Για να είμαι ειλικρινής μίλησα στο τηλ με έναν τύπο ο οποίος μου εξήγησε εν ταχει τις εργασίες που έγιναν και αυτό που κατάλαβα ήταν ότι έγινε αλλαγή μητρικής. Πιθανόν να μην κατάλαβα εγώ σωστά...

Καμμια προσπάθεια για προώθηση πωλήσεων από μέρους μου, αλλά οι σωστες συμπεριφορές να επιβραβευονται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν στην ουσία δεν σου άλλαξαν μητρική . Ψέμματα σου είπαν. Μέσα σε 1 μέρα σε κανένα λάπτοπ κανείς δεν αλλάζει μητρική σε καμμιά αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή για τον πολύ απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν το αναλλακτικό έτοιμο. Η Dell πρέπει να το παραγγείλει και αφού παραληφθεί να τοποθετηθεί. Στην δική σου περίπτωση το μόνο που έγινε είναι καλός εσωτερικός καθαρισμός αλλαγή πάστας σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή κούμπωμα και γειά σας. Τώρα είτε για να σου πουλήσουν εκδούλευση είτε για να σε εντυπωσιάσουν είτε για να σε χρεώσουν σου είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική. Η αλλαγή μητρικής χρειάζεται τουλάχιστον 2 μέρες δουλειάς αφενός διότι δεν είναι μόνο η τοποθέτηση αλλά και ο έλεγχος ότι όλα δουλεύουν καλά και επίσης χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες μέρες ώστε να παραλάβουν την νέα μητρική ώς ανταλλακτικό.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 

 

Υ.Γ : Μήν προσπαθείτε να προωθήσετε πωλήσεις συγκεκριμένων branded φορητών.

 

 

Μην είσαι και τόσο βέβαιος για όσα λες. Σε ανάλογη περίπτωση σημαίνει ότι δούλεψαν και εμένα. Με την μόνη διαφορά ότι σε εμένα αλλαξαν Mobo + psu σε σταθερό και όχι σε φορητό. Ηρθαν, το πήραν από τη δουλειά και την επομένη ήρθε με καινούρια Mobo + άλλο τροφοδοτικό. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

επίσης έχει πάρει το μάτι μου περιπτώσεις που έρχονται στο σπίτι και κάνουν αλλαγή μητρική σε φορητό επί τόπου, άρα είναι κάπως δύσκολο να μην καταλάβεις ότι σου άλλαξαν τη μητρική αφού η εργασία έγινε μπροστά σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^^thresh ισχύει αυτό που λες, ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί να το δω :-D

Πρόσφατα αντιμετώπισα θέμα με τον i7 στην υπογραφή μου. Αν δεν έπιανε μια τελευταία λύση που μου δώσανε από το τηλέφωνο, θα ερχόταν από εδώ να κάνουν ΣΠΙΤΙ μου τις απαραίτητες εργασίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαιώνω τον Thresh. Το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια (καπάκι πήγα οφθαλμίατρο γιατί πραγματικά δεν το πίστευα!!).

 

@pc_expert

Μιλάμε για την αντιπροσωπεία της DELL και όχι για το μαγαζάκι του κυρ Θάνου στην γωνία. Οπότε φαντάζομαι ότι θα έχουν κάμποσες μητρικές σαν στοκ για περιπτώσεις σαν και αυτή. :)

 

 

Edit:

 

Κατά τ'άλλα, τι DELL τι TURBO-X! Τα ίδια σκατά είναι και οι 2! :lol:

 

Μα που να είναι τα lapdogs του ΠΛΑΙΣΙΟΥ τώρα, που να είναι;...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαιώνω δίς για την άμεση τεχνική υποστήριξη της dell.

 

Για τον κύριο pc_expert,είκοσι λεπτά της ώρας είναι να αλλαχτεί η motherboard,ανταλλακτικά υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να είναι έτσι. To after sales service είναι αυτό στο οποίο πάσχουν οι περισσότερες εταιρείες. Ας μας πεί κάποιος που έχει DELL τι γίνεται όταν είναι εκτός εγγύησης. Συνεχίζει το ίδιο αξιόπιστα το support? Και αν γνωρίζει από την εμπειρία του να μας δώσει τιμές του service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το πας εντελώς αλλού.

 

Σε ρωτώ έχεις dell;

Αν όχι μην κρίνεις το service. Αν ναι είχες ποτέ παράπονο;

 

Στο μετά εγγύηση κομμάτι οι τιμές τσούζουνε αλλά δεν νομίζω να είναι η μόνη αντιπροσωπεία με τέτοιες τιμές. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν στην ουσία δεν σου άλλαξαν μητρική . Ψέμματα σου είπαν. Μέσα σε 1 μέρα σε κανένα λάπτοπ κανείς δεν αλλάζει μητρική σε καμμιά αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή για τον πολύ απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν το αναλλακτικό έτοιμο. Η Dell πρέπει να το παραγγείλει και αφού παραληφθεί να τοποθετηθεί. Στην δική σου περίπτωση το μόνο που έγινε είναι καλός εσωτερικός καθαρισμός αλλαγή πάστας σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή κούμπωμα και γειά σας. Τώρα είτε για να σου πουλήσουν εκδούλευση είτε για να σε εντυπωσιάσουν είτε για να σε χρεώσουν σου είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική. Η αλλαγή μητρικής χρειάζεται τουλάχιστον 2 μέρες δουλειάς αφενός διότι δεν είναι μόνο η τοποθέτηση αλλά και ο έλεγχος ότι όλα δουλεύουν καλά και επίσης χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες μέρες ώστε να παραλάβουν την νέα μητρική ώς ανταλλακτικό.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 

 

Υ.Γ : Μήν προσπαθείτε να προωθήσετε πωλήσεις συγκεκριμένων branded φορητών.

 

Φιλε μου,αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα χ laptop με προβλημα ,και το βαφτιζουμε sony,toshiba,acer,hp,lenovo ή οποια αλλη εταιρεια σου κανει κεφι,και το στειλουμε στην αναλογη αντιπροσωπεια για επισκευη,αν μου βρεις εστω και μια να το επισκευασει σε τρεις μερες (απο επαρχια και το courrier να ερθει στο σπιτι σου)τοτε θα σου χαρισω το laptop.

Oντως δεν προκειται για το μαγαζακι του κυρ Θανου στη γωνια,μεχρι και με τις πυτζαμες που λεει ο λογος να εισαι σπιτι σου ,ο τεχνικος θα ερθει με το ανταλλακτικο ,θα το βαλει και θα φυγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Roger

Θα έβγαζα την TOSHΙBA απο την λίστα, απο προσωπική εμπειρία μπορώ να πω πως ήταν κορυφαία, καμία σχέση με acer και sony (χάλι μαύρο και η δυο), DELL δεν είχα πότε άλλα για να μην έχει σχεδόν κανένας παράπονα, μάλλον κάνουν πολύ καλή δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα προβλημα με την καλωδιωση του ιντερνετ αλλα επειδη δεν το γνωριζα καλεσα την dell για την καρτα του ενσηρματου δικτυου. ηρθε τεχνικος την επομενη ημερα την αλλαξε ολα οκ. αλλα εγω

ψιρας με τα λαπτοπ μου φαινεται οτι κατι δεν εχει κουμπωσει καλα και κανει ενα τριξιμο με ελαφρα πιεση αριστερα του touchpad και πανω απο τα ledakia. τηλεφωνο στην dell ακουνε απο τον τηλεφωνο τον θορυβο και τωρα θα μου στειλουν τεχνικο με βαση για να δουνε αν εχει σπασει κατι απο την βαση κατα την αλλαγη που εκανε ο τεχνικος και δεν ακουμπα σωστα το palmrest με αποτελεσμα τους τριγμους. αν αυτο δεν ειναι service τοτε τι ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...