Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα το κινητό της κοπέλας μου στο Γερμανό για να μου το φτιάξουν, φυσικά αυτοί το έστειλαν στην ΜS η ΜS είπε ότι θέλει 540 ευρώ για αυτό το πρόβλημα που έχει, εγώ αυτό το κινητό το πήρα 300 ευρώ από σκρουτζομαγαζο, Lumia 925 και η MS είπε ότι το κινητό έχει ξανά χρησιμοποιηθεί πριν 3χρονια η κοπέλα μου το έχει ήδη 1,5 χρόνο, επίσης αυτό που έχει χαλάσει ειναι το ραδιόφωνο και όταν βάζει ανοιχτή ακρόαση απενεργοποιείται το mic και δεν ακούει ο άλλος και για αυτό ζήτησαν 540 ευρώ...!!! Τι έχετε να πείτε..?? Όταν το ειχα πάρει ήταν όλα σφραγισμένα...!!!

 

 

Να χρησιμοποιήθηκε πριν 3 χρόνια αποκλείεται να σου είπαν γιατί η συσκευή κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2013. Την απόδειξη την έχεις; Την έδωσες; Τα 540€ μου φαίνονται απίθανα. Ακόμα και πλακέτα να σου αλλάξουν ή να σου δώσουν καινούργια συσκευή πάνω από 200€ δεν υπάρχει περίπτωση να σου είπαν. Το service είσαι σίγουρος ότι είναι της MS; Μήπως είναι η Arvato; Την τιμή στην είπε ο υπάλληλος από τον Γερμανό ή σε πήραν τηλέφωνο από το service;

  • Απαντ. 12,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδιά δοκίμασα να φορτίσω το 435 με έναν φορτιστή αυτοκινήτου ενός PDA και μου έγραψε αργή φόρτιση και να επιλέξω ένα κατάλληλο φορτιστή. Αυτός βγάζει 5V/ 1A. Δεν ταιριάζουν τα pins;

Επίσης δεν μου λειτουργούν τα hands free από παλιότερα Nokia με 4 επαφές. Τι hands free πρέπει να πάρω; 

Δημοσ.

Να χρησιμοποιήθηκε πριν 3 χρόνια αποκλείεται να σου είπαν γιατί η συσκευή κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2013. Την απόδειξη την έχεις; Την έδωσες; Τα 540€ μου φαίνονται απίθανα. Ακόμα και πλακέτα να σου αλλάξουν ή να σου δώσουν καινούργια συσκευή πάνω από 200€ δεν υπάρχει περίπτωση να σου είπαν. Το service είσαι σίγουρος ότι είναι της MS; Μήπως είναι η Arvato; Την τιμή στην είπε ο υπάλληλος από τον Γερμανό ή σε πήραν τηλέφωνο από το service;

 

Λοιπόν ο Γερμανός μου είπε ότι το πήγε στο service της MS, το πρόβλημα ομως λέει ότι ειναι πάνω στην πλακέτα και ότι για να μου το φτιάξουν ειναι 540 και όσο για την απόδειξη δεν μου την δέχεται ο Γερμανός,επίσης παίρνω τηλέφωνο αυτό το σκρουτζομαγαζο και μου λέει να το πάω στην αντιπροσωπία,δηλαδή μετά λες και ένα "έλεος". Έκανα εγώ ένα hard reset και προφανώς δεν έφτιαξε..!!

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά, ό,τι να 'ναι πρέπει να σου είπε ο Γερμανός. Πάρε τη συσκευή πίσω και κάλεσε στο 211 1206 500 και ρώτα τους που είναι το service τους να το πας εκεί.

Δημοσ.

Καλά, ό,τι να 'ναι πρέπει να σου είπε ο Γερμανός. Πάρε τη συσκευή πίσω και κάλεσε στο 211 1206 500 και ρώτα τους που είναι το service τους να το πας εκεί.

 

Ευχαριστώ αγορίνα αλλα δεν πιστεύω να κάνουν πάλι 3 εβδομάδες?? Γιατί τώρα τόσο κάνανε..!!

Δημοσ.

Και το ερώτημα είναι

για ποιό λόγο το πήγες πρώτα στο Γερμανό και περίμενες να εξυπηρετηθείς με εγγύηση

όταν εσύ το αγόρασες από άλλο κατάστημα αφενός

και ο Γερμανός αφετέρου δεν έχει την ευθύνη της αντιπροσωπείας-service εγγύησης του κινητού σου.

 

Λογικά σε Nokia care shop πρέπει να το πας και εκεί να αξιώσεις εγγύηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Και το ερώτημα είναι

για ποιό λόγο το πήγες πρώτα στο Γερμανό και περίμενες να εξυπηρετηθείς με εγγύηση

όταν εσύ το αγόρασες από άλλο κατάστημα αφενός

και ο Γερμανός αφετέρου δεν έχει την ευθύνη της αντιπροσωπείας-service εγγύησης του κινητού σου.

 

Λογικά σε Nokia care shop πρέπει να το πας και εκεί να αξιώσεις εγγύηση.

Εγώ επέλεξε να το πάω στον Γερμανό πιστεύοντας ότι και αν δεν μου δεχτεί την εγγύηση θα ειναι κάτι φτηνό έτσι ώστε να φτιαχτεί,φυσικά και Nokia care εδώ κοντά σε εμένα δεν έχει βόρεια προάστια είχε Μαρούσι και Κηφισιά και έκλεισαν τώρα όμως θα πρέπει να ψάξω για να βρω οποτε η ποιο εύκολη λύση ειναι να το πήγαινα στον Γερμανό...!! Πάντα πιστεύοντας ότι δεν θα μου ζήταγαν αυτό διαστημικό ποσο τον 540 ευρώ.. !!

  • Like 1
Δημοσ.

ποτε ειπαν οτι θα βγουν τα official? επισης αν θελω να τα περασω σε preview ποιο ειναι το τελευταιο build? απο bugs πως παει?? θα μπορω μετα να περασω απευθειας τα ofiicial?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είπαν ακριβώς πότε θα βγουν.... Η έκδοση που εχω είναι η 10581. Λογικά οταν θα βγουν τα τελικα, εσύ θα τα έχεις ήδη σαν RTM... Όσο για το λειτουργικό δουλεύει άψογα και το συνιστώ ανεπιφύλακτα... Εντυπωσιακό πραγματικά...

Επεξ/σία από Νεκτάριος Παπακαλοδούκας
  • Like 1
Δημοσ.

Γεια σας παιδια εχω/ειχα προβλημα με το κινητο μ lumia 532ds δεν φορτιζε η μπαταρια δοκιμασα 3 καλωδια με ανταπτορες και παλι τα ιδια..Πηγαινει η μανα μ τριτη πρωι 13/10 στη νοκια (εχω σχολειο) λεει το και το οτι δε φορτιζει..ωραια!Της ειπαν οτι αν δεν εχει προκληθει απο εσας το προβλημα αυτο θα ειναι εντος εγγυησης αλλιως θα βγει η εγγυηση και θα χρεωθειτε 9 ευρω για τον ελεγχο..ωραια ωραια.!(μας ειπαν θα στειλουν μηνυμα για το αν θα βγει η εγγυηση η οχι!)Παιρνουμε τηλ σημερα το απογευμα και μας ειπαν οτι δεν εχει προκληθει απο εσας το προβλημα και το οτι θα παει στα κεντρικα(το κινητο)..Απο κει και περα θα ενημερωσω για το τι εγινε!

 

*Το κιν το χω τουλαχιστον 5-6 μηνες...το ξαναπηγα σερβις 13/8 για αλλαγη μπαταριας μιας και το ξεζουμιζα και το πηρα πισω 17/8(φυσικα δεν πληρωσα τιποτα)

Ποσταρω απλα για ενημερωση,και προς το παρον εχω μεινει ευχαριστημενος!

Service:Nokia Αγρινιο

εαν το παμε μερια Arvato vs Nokia φυσικα η νοκια ειναι ανωτερη με τα δικα μου δεδομενα!

Ενημέρωση:Παρέλαβα το κινητό!Περάστηκε μέσω εγγύησης όλα καλά!!Μέχρι στιγμής ικανοποιημένος!(Δε πλήρωσα τίποτα!)
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...