FilipposMD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 @washcloud Περί κοινωνικών, αγώνων, δικαιωμάτων κτλ. Νομίζω ότι αναφερόμαστε σε διαφορετικά θέματα. Εγώ λέω ότι, σε σχέση με τα δικαιώματα, και σε κοινωνικό και σε νομοθετικό επίπεδο, το 2011 είμαστε καλύτερα από το 1990, ασχέτως με το πώς συνέβη αυτό. Άλλο η φτώχεια, η εγκληματικότητα και τα άλλα προβλήματα. Το ότι τα δημόσια νοσοκομεία έχουν τεράστια προβλήματα είναι γεγονός, αλλά άσχετο με την περί δικαιωμάτων συζήτηση. Και, μεταξύ μας, παρά την σκατοκατάσταση, ο νοσηλευόμενος του 2011 θα τύχει καλύτερης περίθαλψης από τον νοσηλευόμενο του 1990. Το "ευχαριστημένοι" αναφέρεται στην σύγκριση και αποκλειστικά στο θέμα των δικαιωμάτων. Γενικότερα, εγώ τουλάχιστον, είμαι δυσαρεστημένος με την κατάσταση των ανθρωπίνων, εργασιακών και άλλων δικαιωμάτων στην Ελλάδα, αλλά αναγνωρίζω ότι είναι καλύτερη από μερικές δεκαετίες πριν. Η συνολική κοινωνική κατάσταση είναι τραγική, αλλά είχα την εντύπωση ότι δεν συζητούσαμε για αυτή και δεν ξέρω πώς προέκυψε. Περί κεκτημένων με αγώνες. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, τις πρώτες δεκαετίες της ανεξαρτησίας, απολύονταν μαζικά μόλις άλλαζε η κυβέρνηση. Εξ ου και η πλατεία Κλαυθμώνος, όπου έκλαιγαν οι απολυμένοι. Ο Τρικούπης λοιπόν θέσπισε τη μονιμότητα, για να μην συμβαίνει αυτό το απαράδεκτο φαινόμενο. Δεν ξέρω αν έγινε από δική του αίσθηση δικαίου ή μετά από διαμαρτυρίες και πιέσεις της κοινωνίας, αλλά δεν νομίζω ότι είχε την έννοια της κυβερνητικής χειραγώγησης, με την έννοια που το λες εσύ. Μάλλον ως κυβερνητική παραχώρηση σε κοινωνικό αίτημα μου μοιάζει. Αυτό που το 1890 όμως ήταν επίκαιρο αίτημα και ανάγκη, σήμερα δεν είναι. Και αυτό είναι που ισχυρίζομαι, ότι δηλαδή ανεξαρτήτως με το πώς προέκυψε ένα δικαίωμα, κάθε φορά πρέπει να το κρίνουμε εκ του μηδενός, γιατί οι εποχές αλλάζουν. Και φυσικά δεν είπα πουθενά πως ό,τι κατακτήθηκε με αγώνες δεν είναι άξιο διατήρησης. Είπα ότι μου είναι αδιάφορο το πώς προέκυψε ένα δικαίωμα. Μπορεί να κατακτήθηκε με αίμα, αλλά να είναι σήμερα αναχρονιστικό. Μπορεί να δόθηκε ως χάρη από κάποιον διεφθαρμένο πολιτικό, αλλά σήμερα να αποδεικνύεται δίκαιο και χρήσιμο. Με απλά λόγια λέω "μη μου λες πώς κατακτήθηκε, με νοιάζει αν είναι επίκαιρο". Περί γάγγραινας. Εντάξει, μπλέξαμε με το παράδειγμα. Εσύ βλέπεις ως "ασθενή" το άσυλο, ενώ εγώ βλέπω ως "ασθενή" την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Το άσυλο είναι ένα όχημα για την διασφάλιση της ελευθερίας της έκφρασης, όχι κάτι παραπάνω. Ελπίζω να συμφωνούμε σ'αυτό. Η προσκόλληση στην έννοια του ασύλου αποπροσανατολίζει από το πραγματικό διακύβευμα, που είναι η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης. Περί φιλοσοφίας και επιχειρηματολογίας. Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει όλο το νήμα (δύσκολο), αλλά για να καταλήξω στην πρόταση της κατάργησης, έχω εξετάσει τα ενδεχόμενα. Συνοπτικά, το σκεπτικό είναι το εξής: 1. Το άσυλο αποτελεί μια νομοθετική εξαίρεση, για να προστατεύσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Το 2011, στην Ελλάδα, υπάρχει νόμος ή συνταγματική πρόβλεψη για δίωξη λόγω ιδεολογικών πεποιθήσεων και των πράξεων που προκύπτουν από αυτές (αν δεν στρέφονται εναντίον συμπολιτών); Όπως είπε και ο paredwse, δεν υπάρχει, παρά μόνο αυτός που δεν επιτρέπει την επιδοκιμασία γενοκτονίας και την ενθάρρυνση ρατσιστικών εγκλημάτων. Άρα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ. Η ελευθερία προστατεύεται σε όλη την κοινωνία. Εξάλλου μέχρι τώρα, το μόνο χειροπιαστό επιχείρημα που γράφτηκε περί ιδεών που μπορούν να διακινηθούν εντός πανεπιστημίου και όχι εκτός ήταν η προβολή κατεβασμένων ταινιών. Αν έχεις κάτι καλύτερο, εδώ είμαστε. 2. ΟΚ, έστω ότι θεωρητικά δεν χρειάζεται το άσυλο. Γιατί να μην το κρατήσουμε, ως δικλείδα ασφαλείας εναντίον κάποιας κατάχρησης εξουσίας; Γιατί εδώ και πολλά χρόνια, επιτρέπει σε τραμπούκους να περιορίζουν την ελευθερία έκφρασης μέσα στα πανεπιστήμια, κάτι που είναι αντίθετο προς τον πραγματικό στόχο. 3. Και πρέπει να καταργηθεί; Μήπως υπάρχει τρόπος να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του; Εδώ τα έχω σκεφτεί πολλές φορές και λύση δεν βρίσκω. Δεν αποκλείω να υπάρχει, αλλά δεν προτείνει ποτέ, κανένας, τίποτα! Δεν σου λέω να προτείνει ο washcloud. Να προτείνουν οι πρυτάνεις, οι φοιτητές, οι βουλευτές, οι φιλόσοφοι, η Διεθνής Αμνηστία. Πες μου εσύ μια πρόταση που έχεις ακούσει εδώ και 10 χρόνια. Μόνο ευχολόγια περί σεβασμού της ιδέας του ασύλου από τους εμπλεκόμενους ακούω. Και έχω εξηγήσει σε άλλο ποστ ότι λόγω της διαπλοκής των εμπλεκομένων φορέων μεταξύ τους, λύση δεν μπορεί να υπάρξει. Αν μου βρεις μια σοβαρή πρόταση, πολύ ευχαρίστως να κάτσουμε και να την κουβεντιάσουμε. Μέχρι τότε, έφόσον το άσυλο θεωρώ ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης στην Ελλάδα του 2011 και δημιουργεί πολύ περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει, η πιο λογική λύση είναι η κατάργησή του.
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Οκ,την στιγμη που επιτρεπεται η διακινηση ιδεων εκτος πανεπιστημιου .Να καταργησουμε τελειως και τις διαλεξεις και οτιδηποτε εχει σχεση με την διακινηση ιδεων εντος .Να τελειωνουμε .Τι χρησιμοτητα εχει;
NT1G Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Τι χρησιμότητα έχει το σχολείο την στιγμη που επιτρεπεται η διακινηση ιδεων εκτός σχολείου. Να το καταργησουμε. Να τελειώνουμε .
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Eτσι οπως το πας τελειως μηδενιστικα γιατι οχι .Aν η διακινηση ιδεων ειναι ελευθερη γιατι να ειναι υποχρεωτικο να παμε τα παιδια μας σε σχολειο.Να τα μορφωνουμε μονοι μας.
FilipposMD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 saya, θαυμάζω την ικανότητά σου να συνοψίζεις την ουσία ενός κειμένου 30 γραμμών σε μια πρόταση. Εκφράζεις ακριβώς αυτό που ήθελα να πω! Για τον NT1G έχω ελπίδες ότι αστειεύεται...
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Απλως πηρα την ιδεα σου και την προχωρησα λιγο παραπανω στην εφαρμπγη της για να καταλαβεις οτι ειναι ακραια.
FilipposMD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Απλως δεν κατάλαβα Χριστό από αυτά που έγραψες, πηρα μια ιδεα που θα με βόλευε να έχεις πει και της άλλαξα τα φώτα για να πείσω τον εαυτό μου οτι ειναι ακραια. Fixed.
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Γιατι θεωρεις οτι αυτα που λες ειναι τοσο περιπλοκα που οι αλλοι δεν μπορουν να τα καταλαβουν;Σε πληροφορω οτι λες τα πιο απλοικα πραγματα στον κοσμο.Το να λες οτι η διακινηση ιδεων εντος πανεπιστημιου δεν πρεπει να προστατευεται γιατι εκτος ειναι ελευθερη ειναι σαν να λες οτι δεν χρειαζεται να υπαρχει κανενας θεσμος που εξυοηρετει διακινηση ιδεων γιατι εξω επιτρεπεται .Αρα γιατι να ειναι υποχρεωτικο το σχολειο;Ας γινει για οσους γονεις το επιθυμουν.Οι αλλοι ας μεταδιδουν οτι ιδεες θελουν στα παιδια τους σπιτι .Εχω την εντυπωση οτι μεσα στην σπουδη σου να αποδειξεις την αποψη σου ,δεν καταλάβαινεις τι λες.
FilipposMD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Φίλη saya, δεν είπα ότι οι άλλοι δεν μπορούν να καταλάβουν αυτά που λέω. Είπα ότι εσύ δεν τα καταλαβαίνεις, για λόγους που μου παραμένουν άγνωστοι. Επομένως λέω να περιμένω απάντηση από κάποιον με τον οποίο αλληλοκαταλαβαινόμαστε, για να έχει νόημα η συζήτηση.
Dakonblackblade Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 To άσυλο σαν χωροταξικό άβατο , δεν βλέπω ποιο λόγο εξυπηρετεί. Δηλαδή το να μη μπορεί να μπει κανείς εκπρόσωπος του νόμου μέσα στο πανεπιστήμιο τι οφελεί? Και Saya δεν έχει όντως καμμία σχέση αυτό που λες.
washcloud Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Φίλιππε : ΠΛΕΟΝ (καμμία σχέση με το '90), το να καταφέρεις να κλείσεις ραντεβού σε νοσοκομειακή κλινική για τακτικές/"εξειδικευμένες" εξετάσεις, αποτελεί άθλο (και πρόκειται για τρισάθλια έκπτωση του συστήματος). Και όταν ακόμη το καταφέρεις, η έλλειψη είτε γιατρών είτε (κυρίως) μηχανημάτων, έρχεται να σε αποτελειώσει. Αυτά βιώνω εγώ - δεν ξέρω αν τυχαίνει να βιώνεις κάτι τελείως διαφορετικό. Θα με τρελλάνεις, γράφεις λες και ζεις σε άλλη χώρα = δημόσιο+κόμματα= όλα τα γνωστά παρεπόμενα. Δε νομίζω πως με άνθρωπο της ηλικίας/"θέσης" σου θα έπρεπε να μπούμε και οι δυο στον κόπο να αναλύσουμε τα πασίγνωστα....... Περί "γάγγραινας" : αν και όταν θα φτάσουν να στέλνουν ΜΑΤ για καταλήψεις (...ήδη πάντως στείλανε για να διαλύσουν τους "απραγείς" της πλατείας Συντάγματος, με την "δικαιολογία" των μπάχαλων), θα την θυμηθούμε αυτήν την κουβέντα που κάναμε. Κατά τ' άλλα, υπάρχει και κάτι άλλο που προσφέρει η έννοια του "κεκτημένου" του ασύλου : ως ιδεολόγημα, κινητοποιεί σκέψεις, χαράσσει δρόμους αν θες. Εννοώ πως όταν το πιτσιρίκι που μεγαλώνει και πάει πανεπιστήμιο μια μέρα, γαλουχείται με κάποιες ιδέες. Καλή ώρα του ασύλου των πανεπιστημίων, γεγονός που προφανώς καθορίζει και το πλαίσιο της συμπεριφοράς του, και κατ' επέκταση της "μαχητικότητάς" του. Αν λοιπόν μεγαλώσει γνωρίζοντας πως το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος περιορισμένης έκφρασης, νομίζω είναι εύκολο να καταλάβει κανείς και τον αντίκτυπο στον τρόπο σκέψης του. Κοινώς λοβοτομή δια της απειλής της κρατικής τρομοκρατίας - να φτιάξουμε φοιτητάκια που θα τρώνε το φαΐ τους, θ' αγαπάνε το κελλί τους, και θα διαβάζουν (πολύ) από αυτά που θα τους λένε. Υπερβολές; Εκτιμήσεις, θα έλεγα. Και ίδωμεν. Αν θέλουν να "συμμαζέψουν" τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ας απαγορέψουν καλύτερα τις κομματικές παρουσίες υπό οποιαδήποτε μορφή. Κι αν είναι για τους μπάχαλους, ας βάλουν σεκιουριτάδες. Αλλά όχι ν' ανοίξει νομικά η πόρτα για να κάνει ντου ο κάθε κρατικός μπάχαλος με γκλομπ, δακρυγόνα, ασπίδα και κράνος. Γιατί εμένα το πρόβλημά μου δεν είναι να βάλουν τάξη, είναι όλα τα υπόλοιπα που ΘΑ κάνουν με την δικαιολογία αυτή. Και δε μας έχουν δείξει κάτι διαφορετικό μέχρι τώρα, είτε πρόκειται για διαδηλώσεις, είτε για απεργίες. Δε θέλει που δε θέλει πολύ ο κόσμος να σπάσει - ε μ' ένα γκλομπ σπάει και τελειώνει και χάνει κάθε διάθεση διεκδίκησης. Με αποτέλεσμα την σήμερον να κάθονται έξω απ' την Βουλή, σαν το σκυλί που πεινάει και περιμένει πότε θα βγει τ' αφεντικό του να το ταΐσει.Για ολ' αυτά Φίλιππε, θα έλεγα ότι το άσυλο ΕΙΝΑΙ "κάτι παραπάνω". Περί "φιλοσοφίας/επιχειρηματολογίας" : το θέμα δεν είναι τί προβλέπουν οι νόμοι ή όχι "περί ελευθερίας ιδεών". Το θέμα είναι πού πάει το πράμμα, και το τί κλειδιά τους δίνουμε για να ανοίξουν ποιές πόρτες. Όταν τρομοκρατείται ο κόσμος από την επιβολή δύναμης από την εξουσία, δε χρειάζεται να υπάρχει κάτι νομικά κατοχυρωμένο για να μη νιώθει ελεύθερος. Υπάρχει για παράδειγμα νόμος που να απογορεύει την συνάθροιση στην πλατεία Συντάγματος; Όχι. Θα έπρεπε λοιπόν να αισθάνονται πλήρη ελευθερία να την πράξουν οι πολίτες; Ε άντε ρώτα τους πώς νιώθουν μετά τα γεγονότα της περασμένης βδομάδας για να ξανακατέβουν να συναθροιστούν ΕΙΡΗΝΙΚΑ. Και, ειλικρινά, πώς μπορείς και λες περί "προστασίας"; ΠΟΥ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, έχεις νιώσει το αίσθημα της "προστασίας του πολίτη";; Ακόμα κι όταν σε κλέψουν και φωνάξεις αστυνομία, η αντιμετώπιση είναι ΤΟΣΟ απογοητευτική για το ότι "θα προστατευθείς", "θα βρεις το δίκιο σου" κτλ....Ξανα-αναρωτιέμαι αν ζεις σε αυτή τη χώρα, με βάση κάποια από αυτά που γράφεις σε 'μένα (όχι, δεν το έχω παρακολουθήσει όλο το νήμα). Και η "οφειλόμενη αισιόδοξη ματιά", δεν είναι καν δικαιολογία, για 'μένα. ...κι ένα "περίεργο" που γράφεις : τραμπούκους δεν έχω ακούσει ποτέ, να περιορίζουν ακριβώς την ελευθερία σκέψης/διακίνησης ιδεών στα ελληνικά πανεπιστήμια. Ο μόνος σχετικός "τραμπουκισμός" που ξέρω να παίζει, είναι έμμεσος, και είναι οσ χετικός με την παρουσία των κομματικών παρατάξεων. Τέλος, ξεκίνα εσύ, θα έλεγα, από την "βάση" του "καθαρίστε τα πανεπιστήμια ΧΩΡΙΣ την κατάργηση του ασύλου", και τα υπόλοιπα "θα βρεθούν" : οι προτάσεις για δραστηριοποίηση των πρυτάνεων (αυτούς, καλά θα κάνανε να τους ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ να συμμετέχουν στην ορθή λειτουργία των πανεπιστημίων τους, αλλά αυτό κι αν είναι θέμα, καθώς οι εξουσίες που απολαμβάνουν δεν είναι αστείου μεγέθους), των ίδιων των φοιτητών (ομάδες περιφρούρησης του χώρου ίσως, γιατί όχι; Ιδιαιτέρως σε "ένθερμες" περιόδους), των βουλευτών που θα έπρεπε να πιεστούν από τις εκλογικές τους περιφέρειες να προτείνουν εξειδικευμένα νομοθετήματα, και όχι το χασάπικο του "κάντε ντου". Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πονάει κεφάλι/κόψει κεφάλι-σκύψει κεφάλι για να κάνουν οι άλλοι πράγματα για εμάς. Πράγματα που μόνο καλό δε φέρνουν.
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 To άσυλο σαν χωροταξικό άβατο , δεν βλέπω ποιο λόγο εξυπηρετεί. Δηλαδή το να μη μπορεί να μπει κανείς εκπρόσωπος του νόμου μέσα στο πανεπιστήμιο τι οφελεί? Και Saya δεν έχει όντως καμμία σχέση αυτό που λες. Καλα αφου δεν εχει καμμια σχεση να το αφησω .Φιλιππε σε διαβεβαιω οτι ακριβως αυτο το πραγμα ειπες .Και απο οτι ξερω αυτο συμβαινει ηδη στην Αμερικη υπαρχουν γονεις που παιρνουν τα παιδια τους και τα μορφωνουν σπιτι.
FilipposMD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 washcloud: Καταφανώς βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετική οπτική και ο καθένας έχει τις απόψεις του. Θα σταθώ σε δύο πράγματα μόνο. 1. Μιλάς σοβαρά όταν λες αυτό; τραμπούκους δεν έχω ακούσει ποτέ, να περιορίζουν ακριβώς την ελευθερία σκέψης/διακίνησης ιδεών στα ελληνικά πανεπιστήμια. Ο μόνος σχετικός "τραμπουκισμός" που ξέρω να παίζει, είναι έμμεσος, και είναι οσ χετικός με την παρουσία των κομματικών παρατάξεων. Σ'αυτό το νήμα μόνο έχουμε ένα σωρό μαρτυρίες για ξύλο, χτισίματα γραφείων, απειλές, ματαιώσεις συνελεύσεων και συνεδριάσεων που κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ. Εμποδίζουν άτομα να εκφραστούν ελεύθερα μέσα στο πανεπιστήμιο. Αυτό εξάλλου συνάγεται και από τις αιτίες αυτών των γεγονότων, που είναι μονίμως ότι ο τάδε έχει διαφορετική γνώμη από εμάς. Για του λόγου το αληθές, δοκίμασε να οργανώσεις μια ομιλία σε ελληνικό πανεπιστήμιο με τίτλο πχ "Ο νεοφιλελευθερισμός ως μόνη ρεαλιστική προοπτική για την ελληνική κοινωνία". Αν πραγματοποιηθεί η ομιλία, έρχομαι μαζί σου σε κατάληψη υπέρ του ασύλου. Αλλά είναι σιγουράκι, είτε με γιαούρτια, είτε με ξύλα, είτε με άλλου είδους τρομοκρατία, η ομιλία δεν θα γίνει. Όσο η κατάσταση παραμένει έτσι, με αυτές τις αρχές θα γαλουχούνται και οι Έλληνες φοιτητές. Τους κανόνες της ζούγκλας. 2. Λες: Τέλος, ξεκίνα εσύ, θα έλεγα, από την "βάση" του "καθαρίστε τα πανεπιστήμια ΧΩΡΙΣ την κατάργηση του ασύλου", και τα υπόλοιπα "θα βρεθούν" : οι προτάσεις για δραστηριοποίηση των πρυτάνεων (αυτούς, καλά θα κάνανε να τους ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ να συμμετέχουν στην ορθή λειτουργία των πανεπιστημίων τους, αλλά αυτό κι αν είναι θέμα, καθώς οι εξουσίες που απολαμβάνουν δεν είναι αστείου μεγέθους), των ίδιων των φοιτητών (ομάδες περιφρούρησης του χώρου ίσως, γιατί όχι; Ιδιαιτέρως σε "ένθερμες" περιόδους), των βουλευτών που θα έπρεπε να πιεστούν από τις εκλογικές τους περιφέρειες να προτείνουν εξειδικευμένα νομοθετήματα, και όχι το χασάπικο του "κάντε ντου". Και γιατί δεν έχουν βρεθεί μέχρι τώρα; 20 χρόνια κουβέντα γίνεται. Τι θα συμβεί και θα βρεθούν τώρα; Περιμένω να ακούσω. Αυτά που λες είναι ανεφάρμοστα. Τα λες όμως, νομίζω, θεωρώντας ότι το πρόβλημα με το άσυλο οφείλεται σε δράση "εξωσχολικών", εξ ου και η πρόταση για ομάδες περιφρούρησης. Το πρόβλημα είναι κυρίως η δράση των φοιτητών. Αυτοί χτίζουν , αυτοί τραμπουκίζουν. Οι μπαχαλάκηδες που μπαίνουν και καίνε το πολυτεχνείο είναι η εξαίρεση που συμβαίνει αραιά και πού. Πρόσεξε τώρα: Οι πρυτάνεις και οι πρόεδροι σχολών εξαρτώνται κατά 40% από την ψήφο των φοιτητικών παρατάξεων, άρα δεν γίνεται να τους πάνε κόντρα. Έστω ότι θέλουν να λειτουργήσει σωστά το ίδρυμά τους, πχ να αλλάξουν το πρόγραμμα σπουδών που δεν έχει αλλάξει από την δεκαετία του 1970(πραγματική ιστορία από την ιατρική της Αθήνας). Μπουκάρουν οι αγωνιστές, μαχητικοί φοιτητές και διακόπτουν την ημερίδα, στην οποία θα συζητηθεί το νέο πρόγραμμα σπουδών και στην οποία έχουν προσκληθεί και οι εκπρόσωποι των φοιτητών για να πουν τη γνώμη τους. Ματαιώνουν λοιπόν την ημερίδα και απειλούν ότι θα μπουκάρουν σε κάθε συνέλευση που θα τολμήσει να συζητήσει αυτό το θέμα (και το κάνουν στην επόμενη συνέλευση). Λόγω του ασύλου, κανείς δεν μπορεί να τους εμποδίσει, οπότε και το πρόγραμμα σπυδών δεν αλλάζει. Ποια είναι η λύση σε αυτό; Να βάλει σεκιουριτάδες ο πρόεδρος να παίξουν ξύλο με τους φοιτητές; Δεν θα το κάνει, γιατί δεν θα ξαναεκλεγεί. Δεν λέω ότι η λύση είναι να μπουν τα ΜΑΤ με δακρυγόνα. Αλλά η απειλή ότι μπορεί να συλληφθούν για την καταφανώς παράνομη συμπεριφορά τους, μπορεί να αποτρέψει τέτοιου είδους συμπεριφορές και να προχωρήσουμε επιτέλους λίγο μπροστά! Όπου "αλλαγή προγράμματος σπουδών" βάλε ό,τι θες. Από ομιλία για τον καπιταλισμό μέχρι την έρευνα σε πειραματόζωα.
saya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2011 Mια χαρα θα πραγματοποιηθει η ομιλια .Σταματα να ισοπεδωνεις τα παντα.Δεν υπαρχει η κατασταση που περιγραφεις.Γενικαα ζεις σε ενα δικο σου κοσμο.Το προγραμμα σπουδων εχει αλλαξει πολλες φορες σε πολλες σχολες και χωρις καταργηση του ασυλου .Και εκπληξη..δεν πηγε κανεις να δειρει τον πρυτανη .Ουτε γινονται τα γραφικα που περιγραφεις να πεφτει ξυλο σε καθε ομιλια περι φιλελευθερισμου η οτιδηποτε .Το πραγμα εχει καταντησει γραφικο .Για φοιτητες μιλας η για τους Ουνους με αρχηγο τον Τζενκις Χαν ;Απορω; Κατα τα αλλα παιδια απο το να γραφετε ιστοριες για αγριους ,οτι χρειαζεται το ασυλο να καταλυθει γιατι οι φοιτητες ειναι Ουνοι και δερνουν τους καθηγητες καθημερινα επειδη αλλαξαν το προγραμμα σπουδων η τους εκοψαν σε μαθηματα ,πεστε πολυ απλα ,δεν χωνευω το ασυλο γιατι ειμαι κατα .Να συζητησουμε σοβαρα και οχι γελοια πραγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα