Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Killing season. Βλέπω βαθμολογία 11/100 στο rotten λέω τι φλομπα θα δω στο σταρ πάλι.

 

Δε ξέρω γιατί τη βαθμολόγησαν έτσι. Στο είδος της 8/10 γενικά 7/10.

 

Είχε μια δόση υπερβολής αλλά δεν ήταν κακή ταινία. Απλά θα πρέπει να ξεπεράσετε το μούσι και την προφορά του Τραβόλτα.

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ειναι ταινια εκδικησης και αν δεν σε βαλει σε αυτο το mode γινεται πολυ βαρετη οπως και εγινε,αφηστε στους ιαπωνες να κανουν τετοιες ταινιες καλυτερα που ξερουν.οι σκηνες ξυλου ηταν οκ και εβγαζε μια γκουρμεδια σαν ταινια(το ξενοδοχειο ηταν ωραια φαση) αλλα δεν αρκει.

 

 

 
οι κορεατες θελεις να πεις...
  • Like 2
Δημοσ.

 

The Magnificent Seven[2016]

 

magnificent_seven_xlg.jpg

 
 
Αρκετα κλισεδιαρικη με καλους ηθοποιους και τιμιο τελος. Μεχρι να ερθει το τελευταιο μισαωρο ομως η βαρεμαρα ειναι δεδομενη. 5/10

 

 

American Sniper

 

american-sniper-banner%2B2.png

 
 
Αληθινη ιστορια ενος αμερικανου στρατιωτη και πως επηρεασε ολος ο πολεμος τη ζωη του. Τιμια χωρις υπερβολες που δειχνουν πως ειναι τα πραγματα στη μεση Ανατολη. 7/10

 

 
 

Disturbia

 

51P7b3pf8TL._SY445_.jpg

 
 
Nεανικο θριλερακι στα προτυπα του εξαιρετικου Rear Window. Προφανως δεν το φτανει αλλα στεκεται αρκετα καλα. Απο τοτε φαινοταν ο Shia LaBeouf οτι θα γινει ενας καλος ηθοποιος. 7.5/10

 

 

Θεωρώ ότι το American Sniper ένα κακόγουστο αστείο του Clint....

O συγκεκριμένος σκηνοθέτης/ ηθοποιός, έχει δώσει εργα διαμάντια όπως το Unforgiven, αλλά και ακροδεξιά σκουπίδια τύπου Κάλλαχαν.

Το American Sniper, είναι η πατριωτική προβιά που φοράει ο δολοφονικός ιμπεριαλισμός του Μπους που κατέσφαξε το Ιρακ για τα  πετρέλαια και τα κέρδη των αμερικανικών πολυεθνικών.

Σαν έργο, είναι τουλάχιστον μετριότητα με τη χειρότερη ερμηνεία τον Μπράντλεΐ Κούπερ που έχω δει μέχρι τώρα.

  • Like 3
Δημοσ.

The Spectacular Now

 

Πολύ μεγάλη έκπληξη! Για τα πρώτα 30-45 λεπτά, θεωρούσα ότι έβλεπα μια πολύ συγκεκριμένη ιστορία και πίστευα ότι καταλάβαινα και ακριβώς που θα πάει. Κάπου σκέφτηκα και λίγο να την τρέξω, επειδή δεν είχα και τεράστια όρεξη σήμερα. Να ξεκαθαρίσω βέβαια, ότι ποτέ δεν είχα την αίσθηση ότι ήταν μέτρια. Ήταν καλοφτιαγμένη, εντυπωσιακά ρεαλιστική ταινία (με έκανε να αισθάνομαι και άβολα ώρες ώρες) για εφηβικές σχέσεις Αλλά αν η αρχή μου φάνηκε μια χαρά, το δεύτερο μισό μου φάνηκε απλά καταπληκτικό και έδωσε ακόμη μεγαλύτερη αξία στο πρώτο μισό! Ξεδιπλώνονται σιγά σιγά όλα τα επίπεδα και η ταινία αρχίζει να μιλάει για όλο και σπουδαιότερα πράγματα. Και το κάνει με καταπληκτικό και πειστικό τρόπο.

 

ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ η πρωταγωνίστρια! Πάρα πολύ καλός και ο συμπρωταγωνιστής, ιδιαίτερα όσο προχωρούσε η ταινία.

 

Καθόλου τυχαία, είναι από τους σεναριογράφους του (500) Days of Summer, άλλη μια ταινία που πιστεύεις ότι είναι συμβατική και καταλήγει να είναι κάτι διαφορετικό (αν και το The Spectacular Now πιστεύω ότι θα μου αφήσει πολύ μεγαλύτερο "impact").

 

ΥΓ. Όσον αφορά τη συζήτηση που είχαμε κάποτε, για το κατά πόσο πρέπει να δει κανείς όλη την ταινία για να καταλάβει την αξία της ή αρκούν τα πρώτα 15 ή 30 λεπτά, να ένα εξαιρετικό παράδειγμα.

 

Για όσους έχουν δει την ταινία, spoilers:

 

 

 

Βρήκα εξαιρετικό τον τρόπο που η ταινία "αντέστρεψε" τους ρόλους που (πιστεύει το αγόρι ότι) έχουν στο ζευγάρι οι δύο πρωταγωνιστές. Αυτός νομίζει ότι θα πάρει τον ρόλο του ήρωα και η δουλειά του είναι να σώσει αυτή την κοπέλα, με το να την πείσει ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να την αγαπήσουν. Στο τέλος αποδεικνύεται ότι αυτός ήταν που έπρεπε να σωθεί, και μάλιστα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο! Αυτή προσπαθεί απεγνωσμένα να τον πείσει ότι αξίζει να αγαπηθεί.

 

Η σκηνή όπου την χτυπάει το αυτοκίνητο... Θεέ μου... Ένιωθα μεν άβολα όταν έκαναν τη συζήτηση στο αυτοκίνητο, αλλά δεν ήμουν σε καμία περίπτωση κοντά στο να κλάψω. Με το που συνέβη, έβγαλα ασυναίσθητα μια κραυγή και άρχισαν να τρέχουν τα δάκρυα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Δε νομίζω ότι μου έχει ξανασυμβεί στη ζωή μου να αρχίσω να κλαίω τόσο γρήγορα. Ήταν λες και μου ανακοίνωσε κάποιος έναν θάνατο. Και μόνο για αυτή τη στιγμή, δε θα την ξεχάσω ποτέ αυτήν την ταινία.

 

 

 

Το The Spectacular Now είναι κλάσεις κατώτερο από το 500 days of Summer.

Βρήκα τον πρωταγωνιστή πολύ λιγο για το ρόλο και το κορίτσι του λίγο ξύλινο στην ερμηνεία της. Επίσης βρήκα πολύ φτηνό τον τρόπο που ο σκηνοθέτης προσπάθησε να εκμαιεύσει συγκίνηση στο τέλος, με αυτό που είπες στο σπόιλερ.

 

Άλλη μια ταινία, εξαιρετική θα έλεγα, για τις σχέσεις σε αυτές τις ηλικίες είναι το:

 

The eternal sunshine of the spotless mind  8/10

 

Ένας πολύ καλός Tζιμ Κάρεΐ και μια μια πειστικότατη Κέιτ Γουίνσλετ, ερωτεύονται και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με το χωρισμό με ανορθόδοξους τρόπους.

Όλα είναι μια ιδέα τελικά και απλά το πως διαχειρίζεσαι αυτήν την ιδέα κάνει την διαφορά.

  • Like 1
Δημοσ.

10 cloverfield lane ταινιάρα.σε κρατάει σε τρομερό ρυθμό και μια λες θα γίνει αυτό μια το άλλο.Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τέτοιο τέλος.

 

 

αφού είχε δίκιο αυτός με το καταφύγιο τότε το help στο τζάμι ποιος το έγραψε?

 

 

το the spectacular now που αναφέρθηκε, ενώ το είδα δεν θυμάμαι τίποτα.έβαλα να ξαναδώ λίγο αλλά πάλι δεν θυμάμαι τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.

10 cloverfield lane ταινιάρα.σε κρατάει σε τρομερό ρυθμό και μια λες θα γίνει αυτό μια το άλλο.Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τέτοιο τέλος.

 

 

αφού είχε δίκιο αυτός με το καταφύγιο τότε το help στο τζάμι ποιος το έγραψε?

 

Αυτο πραγματικα μου ειχε διαφυγει.. Οποιος μπορει να μας διαφωτισει!

 

Παντως εγω περιμενα αυτη την εξελιξη της ταινιας απο το πρωτο 10λεπτο.

Δημοσ.

10 cloverfield lane ταινιάρα.σε κρατάει σε τρομερό ρυθμό και μια λες θα γίνει αυτό μια το άλλο.Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τέτοιο τέλος.

 

 

αφού είχε δίκιο αυτός με το καταφύγιο τότε το help στο τζάμι ποιος το έγραψε?

 

 

το the spectacular now που αναφέρθηκε, ενώ το είδα δεν θυμάμαι τίποτα.έβαλα να ξαναδώ λίγο αλλά πάλι δεν θυμάμαι τίποτα.

 

 

Το μήνυμα το έγραψε κάποιο από τα υπόλοιπα κορίτσια που είχαν μείνει αιχμάλωτα στο καταφύγιο παλαιότερα. (Τελικά δεν είχε δίκιο μόνο αυτός με το καταφύγιο, αλλά και η κοπέλα). Δεν είναι όμως τόσο σαφές ποιος από τους δύο άνδρες ήταν αυτός που απήγαγε τα κορίτσια. Μάλλον ο Goodman.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Alien Covenant. Μέτρια ταινία. Είχα "στεναχωρηθεί" που δεν είχα μπορέσει να πάω σινεμά να την δω.

Καλύτερα που δεν πήγα. Δεν μου άρεσε καθόλου το στόρι.

 

http://www.imdb.com/title/tt2316204/

 

 

Τα πάντα γύρω από ένα παρανοϊκό ρομπότ. Τίποτε απολύτως για τον πολιτισμό τον δημιουργών.

Στην τρυφερή σκηνή των ρομπότ γέλασα και και είπα, καλύτερα που δεν πλήρωσα εισιτήριο.Μεν μου πει

κανείς πως έχτιζε τον χαρακτήρα των ρομπότ...

 

Δημοσ.

Link.png Site: Thewizard of lies

 

 

 

Η ιστορια της οικονομικης απατης δισεκατομμυριων μεσω ποντζι σχηματος  του Madoff.

Xιλιοειπωμενο concept  χρηματιστηριακων φουσκων και παρομοιων σεναριων .Το ιδιαιτερο εδω ειναι το μεγεθος της απατης και η χρονικη διαρκεια που αυτη εξελισσεται .

Αξιοσημειωτη η ερμηνεια του De Niro  που ειχα καιρο να τον δω σε ερμηνευτικο ρεσιταλ.

Φαινεται να απολαμβανει το ρολο δινοντας μια μεστη παρασταση  χωρις τα κλασικα χαρακτηριστικα του -στον βαθμο που αυτο ειναι δυνατο-   που απογειωσαν την καριερα του αλλα εχουν  αρχισει να κουραζουν σε συνδυασμο με  τις αστοχες επιλογες ταινιων  που εκανε προσφατα για ηθοποιο τετοιου βεληνεκους .

Το εργο δεν εχει κατι το ιδιαιτερο, βλεπετε χωρις να κανει την διαφορα .

 

6.7/10

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο πραγματικα μου ειχε διαφυγει.. Οποιος μπορει να μας διαφωτισει!

 

Παντως εγω περιμενα αυτη την εξελιξη της ταινιας απο το πρωτο 10λεπτο.

Εννοεις οτι περιμενες το τελος τελος της ταινιας που οκ αποδεκτο, η και ολες τις ενδιαμεσες ανατροπες,επειδη κατα τη γνωμη μου δεν μπορεις να περιμενεις ευκολα κατι τετοιο...

Δημοσ.

the best of me

την είχε χθες στο σταρ. τί ήθελα και την είδα. ένα συνονθύλευμα άστοχου καστ ηθοποιών, και μία ιστορία που κρυβει μία άλλη υποκείμενη ιστορία και η ταινία εναλλάσσεται μεταξύ του παρελθόντος και παρόντος. Πρωτη φορά βλέπω τέτοιον εκβιασμό συναισθημάτων , και αυτό είναι που τελικώς εξαναγκάζει την ταινία να  επανεκκινεί μέ άλλο turning point στο δεύτερο μισό της. το πρώτο μισό, είναι το γνωστό κλισεδιάρικο ρομάντζο, εύπεμπτο και άκρως προβλέψιμο και ο κλασσικός filler χαρακτήρας που ο σεναριογράφος κάνει ό,τι μπορεί για να τον μισήσεις προκειμένου να δικαιολογήσει τη στροφή της πρωταγωνίστριας αλλά και να έλθει ως ανακούφιση στον θεατή. Είναι δηλαδή αντιπαθητικός επειδή έτσι έπρεπε να είναι και όχι γιατί κάτι έγινε και μετατράπηκε. Ετσι αυτοαναιρείται η πρωταγωνίστρια όσον αφορά την επιλογή της. Δεύτερον και ξεκαρδιστικότερο, εκτός του ότι οι νεαρότερες εκδοχές των κυριών πρωταγωνιστών δεν έχουν καμία μα καμία εμφανισιακή ομοιότητα, έχουν και διαφορετική γλώσσα του σώματος με αποτέλεσμα να νομίζεις πως προκειται για άλλους ανθρωπους και όχι για τους ίδιους. Ειδικώς ο «πιτσιρικάς» marsden φαίνεται μεγαλύτερος σε ηλικία από τον ωριμο marsden , wtf? Μου θύμησε μία ελληνική σαπουνόπερα , που η μητέρα ενός πρωταγωνιστή ήταν μικρότερη από το παιδί της(!!!).

τέλος πάντων , ενώ θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε πολύ αλαφρότερη ταινία εντούτοις γίνεται μία τρελή στροφή στο δεύτερο μισό ,κάτι το οποίο προσθέτει τουλάχιστον άλλα 45 περιττά λεπτά διάρκειας, ξεχειλώνοντας την όσο δεν πάει ... ο θεατής αποκολλάται από τους πρωταγωνιστές  

και η ταινία πάει οσο στραβα θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος να πάει στραβά , επειδή «έτσι». Γίνεται αμέσως κατανοητό ότι ο συγγραφέας προσέθεσε εκ των υστέρων αυτό το τέλος στο βιβλίο του , επειδή είχε στο μυαλό του πως ένας δακρύβρεχτος επίλογος θα την καταστήσει αριστούργημα στο μυαλό του θεατή.

 

Δημοσ.
με  τις αστοχες επιλογες ταινιων  που εκανε προσφατα για ηθοποιο τετοιου βεληνεκους .

 

 

δεν νομιζω οτι υπαρχουν και πολλες επιλογες για εναν χολυγουντιανο ηθοποιο προχωρημενης ηλικιας, οσο καλος και να ειναι. αυτο ειναι ακομη χειροτερο για τις γυναικες, των οποιων η καριερα εχει ημερομηνια ληξης στα 30.

τεσπα, αναμενουμε το big comeback μαζι με Pacino, Keitel και Pesci, στο επερχομενο The Irishman του Scorsese. 

Δημοσ.

δεν νομιζω οτι υπαρχουν και πολλες επιλογες για εναν χολυγουντιανο ηθοποιο προχωρημενης ηλικιας, οσο καλος και να ειναι. αυτο ειναι ακομη χειροτερο για τις γυναικες, των οποιων η καριερα εχει ημερομηνια ληξης στα 30.

τεσπα, αναμενουμε το big comeback μαζι με Pacino, Keitel και Pesci, στο επερχομενο The Irishman του Scorsese.

 

..όχι άλλο Πατσίνο! Ο τύπος καραγκιοζοποιείται ασύστολα όσο περνούν τα χρόνια!

 

Πάντως για το ερώτημα που τεθηκε νωρίτερα, οι μεγάλοι ηθοποιοί θα έπρεπε να γυρίζουν ανεξάρτητες παραγωγές και νεους σκηνοθέτες. Και οι αμοιβές τους να είναι ποσοστό επί των εισπράξεων.

Αν σέβονται την πορεία τους. Διαφορετικά, πίσσα και πούπουλα για κάθε χολυγουντιανή φλόμπα που βγαζουν....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...