Προς το περιεχόμενο

Samsung S27A850D, εμπειρίες


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

telarin τα σκέφτηκα όλα αυτά πριν αγοράσω, αλλά η αγορά 27άρας είναι κατι που σχεδιάζω εδώ και καμια 3έτια αλλά δεν είναι κάνει (κάτι να πάω στρατό, κάτι να κάνω επαγγελματική έναρξη, κάτι να τα μαζέψω και να μην την αγοράσω με τα λεφτά του φαγητού).

 

Την Dell θα έπαιρνα αλλά σαν εικόνα η Samsung φάνηκε ιδιαίτερα καλύτερα στο review, ειδικά το side-by-side με την Dell ήταν αρκετό για να με πείσει.

Θα μπορούσα κάλλιστα να την έχω πάρει και τώρα να μου τρέχουν τα σάλια μπροστά της... Δεν έκατσε!

Όσο για το DP, δεν πάω να πάρω κάρτα γραφικών τη στιγμή που σε 3pc, 1 laptop και 4 ξεχωριστές κάρτες δεν δούλεψε.

 

Κάποιοι θα πουν: μα καλά ρε φίλε, με pc 5ετίας θες 27άρα? Έναν browser και έναν vi ανοίγω για να κάνω τη δουλειά μου, την χρειάζομαι σαν επιφάνεια αλλά δεν θέλω και hardware για τον Vi :)

 

Από την άλλη περισσότερη εμπειρία σε οθόνες έχει η Samsung από την Dell (όχι σε pro βέβαια), δεν φοβήθηκα να την πάρω, δεν ήξερα τι με περίμενε φαίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

UPDATE:

 


  1.  
  2. Η οθόνη έχει πάει στο service από τη Δευτέρα στις 10 το πρωί (παράδοση από την Speedex που οι ίδιοι έστειλαν). Το service είναι στον Αγ.Στέφανο
  3. Μέχρι σήμερα, Τετάρτη, στις 12+ το μεσημέρι δεν είχα ενημέρωση και δεν ενόχλησα και για ενημέρωση. Σήμερα όμως κάλεσα να μάθω τι γίνεται γιατί θεωρώ ότι ήδη έχουν αρχίσει να αργούν, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι λανσάρουν το monitor ως professional (τα pro tools έχουν άμεση ανταπόκριση, θεωρητικά).
  4. Στο τηλ με την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ότι δεν έχουν τηλ του σερβις να μου δώσουν (!!!) και ότι δεν έχουν και οι ίδιοι κάποια ενημέρωση. Πάνω στην κουβέντα και στην προσπάθειά τους να με πείσουν ότι ο χρόνος που έχει περάσει είναι ελάχιστος και ότι η οθόνη είναι μάλλον στην σειρά ή περιμένουν το ανταλλακτικό εγώ τα χάνω.

 

Ρώτησα αμέσως πιο ανταλλακτικό περιμένουν, εφόσον η οθόνη είναι σε DOA-7 και η απάντηση ήταν ότι δεν έχει DOA αλλά εγγύηση.

Τους έκλεισα κακήν κακώς, πήρα τηλ την msystems και σε αντίθεση με την Samsung ήταν εξυπηρετικότατοι, τουλάχιστον στο τηλέφωνο.

Όπως και να έχει ο άνθρωπος αντέδρασε όπως εγώ όταν έμαθε πως η Samsung δήλωσε ότι δεν έχει DOA και ότι περιμένει ανταλλακτικό.

Κράτησε όλα τα στοιχεία που χρειαζόταν (κωδικούς πελάτη, τηλέφωνα, μοντέλο οθόνης) και θα προσπαθήσει ο ίδιος να μάθει κάτι.

 

Όπως αντιλαμβάνεστε τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι το σερβις της Samsung είναι καλό ή κακό, αλλά το θεωρώ απαράδεκτο να μην μπορείς να επικοινωνήσεις με το service για professional προϊόντα, απαράδεκτο να σου λένε ότι δεν έχουν τηλέφωνο (πείτε ότι είναι πολιτική της εταιρίας, δεν είμαστε ηλίθιοι) και πολύ χειρότερο όλων είναι να μην υπάρχει μια ενημέρωση του πόσες μέρες θα τους πάρει να το δουν το θέμα.

Σε ότι αφορά το θέμα του DOA απλά μου έπεσαν τα μαλλιά...

 

 

Περιμένω να τελειώσει η ιστορία και ενημερώνω παράλληλα. Πάντως μέχρι τώρα δεν είμαι και ιδιαίτερα ευχαριστημένος, σκέφτομαι να διαβάσω και τίποτα για το σερβις της Dell και να αρχίσω να βράζω στο καζάνι μου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

είναι κακό το service, κανονικά έπρεπε να στην έχουν αντικαταστήσει ως DOA...

 

ρίξε κατάρες σαν Mandos που είσαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχε πρόβλημα όντος θα έπρεπε να απαιτήσεις από την myssystem αντικατάσταση άμεση αλλά και εκεί μπορεί να σου κάνανε πάνω από μια βδομάδα δύο για να στην αντικαταστήσουν./ Στην Ελλάδα όλα τα πράγματα θέλουν τον χρόνο τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με πήραν τηλ από msystems (15:20), έχουν επικοινήσει με Samsung, έκαναν σαφές ότι υπάρχει DOA, κάτι που δεν ήξερε το κέντρο υποστήριξης της Samsung και περιμένουν και αυτοί ενημέρωση, μάλλον από αύριο όμως.

 

msystems - samsung: 1-0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι σίγουρα δεν ήξεραν στο κέντρο υποστήριξης της Samsung, προφανώς βρίσκονται σε άλλο πλανήτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ενημέρωση (από το κατάστημα, όχι από την Samsung) ότι έδωσαν γραπτή απόφαση από τα κεντρικά της Samsung να αλλαχτεί το μόνιτορ με καινούριο και να περαστεί ως DOA.

Αυτό έγινε την Τετάρτη νωρίς το απόγευμα. Εχθές φυσικά δεν είχα κάποιο νεότερο και σήμερα ελπίζω να έχω το μόνιτορ στα χέρια μου, αλλά μάλλον θα μείνω με την ελπίδα...

 

Φυσικά η ίδια η Samsung δεν με έχει ενημερώσει για τίποτα, το οποιό εξακολουθώ να το θεωρώ απαράδεκτο δεδομένου ότι η οθόνη είναι στα χέρια τους εδώ και 4 μέρες. Ο λόγος που έβαλα το κατάστημα στη μέση ήταν ότι δεν μπορούσα εγώ να συνενωθώ.

 

Απορώ, δεν έχουν καταλάβει οι εταιρίες ότι πλέον δεν δίνουμε τα λεφτά μας μόνο για hardware αλλά για πλήρες σετ υπηρεσιών?

Αν ήθελα hardware υπάρχουν και οι αγγελίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν μου φταίει σε τίποτα η msystems και η Samsung δίνει τηλέφωνο μόνο για το κέντρο εξυπηρέτησης... αυτοί είναι που δεν ήξεραν ότι έχει DOA

 

αύριο βέβαια θα πάρω την msystems γιατι με βλέπω να την παίρνω όταν θα έχει ξεπεραστεί η τεχνολογία της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...