Προς το περιεχόμενο

Samsung S27A850D, εμπειρίες


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχει όμως την 30αρα:

 

http://www.msystems.gr/index.php?category=2323&product=11143

 

Αν έχεις την διαφορά στα λεφτά!!!!!!!

 

Εγώ πάντως εάν ήμουν στην θέση σου θα έκοβα το λαιμό μου να τα βρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Με τα πολλά σήμερα ζήτησα επιστροφή χρημάτων από την msystems.

 

Το story μέχρι τώρα και όσες μέρες περίμενα έγινε λίγο σενάριο από το lost (=ότι να'ναι):

  • Το service έχει μείνει ακόμα με την εντύπωση ότι θα μου στείλει αυτό την οθόνη, δεν με έχει ενημερώσει φυσικά για κάτι τέτοιο. Φυσικά δεν έχουν οθόνη να μου στείλουν γιατί δεν υπάρχει στοκ.
  • Η msystems έχει ενημερωθεί από την Samsung ότι θα μου την στείλουν αυτοί (το κατάστημα). Περιμένουν και οι ίδιοι να παραλάβουν το monitor αλλά ακόμα τίποτα (έχει πάρει 3 αναβολές η παραλαβή του νέου εμπορεύματος, από 8/1 είμαστε στις 3/2 και καλά πάμε). Άρχισα να κουράζομαι να περιμένω. Δεν έχουν καν σαφή απάντηση αν θα έχουν αύριο το στοκ ή αν θα αργήσει και άλλο (ούτε και η Samsung ξέρει!).
  • Ζήτησα την Dell από εχθές για να την έχω αύριο στην Πάτρα, μάλιστα έβαλα και άλλα μικρά στην παραγγελία να φτάσω τα +90ε που είναι η διαφορά της τιμής. Καθυστέρησαν τόσο που χάθηκε η μέρα και είτε πρέπει να πληρώσω ACS (30+ευρώ, ίσως ακόμα περισσότερα για παραλαβή το Σάββατο) είτε να την πάρω την Δευτέρα με την μεταφορική. Φυσικά με ρώτησαν αν θέλω να περιμένω και άλλο για την Samsung, ίσως αύριο να έχουν αλλά δεν ξέρουν και σίγουρα.

 

Αυτή τη στιγμή έχω στραβώσει ιδιαίτερα βέβαια. Δεν με χάλαγε η Dell, ίσα ίσα, αλλά δεν έχω καμία όρεξη να περιμένω μέχρι την Δεύτερα, όχι όταν έχω ήδη κάνει υπομονή περίπου 30 μέρες.

Η msystems δεν δέχεται να πληρώσει την courrier και να τα βρει με την Samsung, οπότε και εγώ ζήτησα τα χρήματα.

 

Θα μου πεις σε τι φταίει το κατάστημα, σε τίποτα δεν φταίει αν η Samsung στην Ελλάδα είναι σαν το δημόσιο. Αλλά για αυτό ακριβώς το λόγο ενημέρωσα από εχθές και είπα ότι χρειάζομαι ένα monitor μέσα στη βδομάδα, για να προλάβουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

όπως έχω ξαναπεί δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω-διαβάζω τα χάλια του service της Samsung στην Ελλάδα, υπομονή για την Dell...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα τα ξέρω και εγώ. Αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για γενικότερα χάλια (20 μέρες πάνε το στοκ από αναβολή σε αναβολή).

 

Περιμένω να επιστραφούν τα χρήματα και κάποια στιγμή θα χτυπήσω την Dell. Στην Πάτρα μου την αφήνουν 650ε και πολύ το σκέφτομαι (ούτε μεταφορικά ούτε τίποτα και είναι και γνωστός).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι Rev. έχουν όμως στην πάτρα??? Εγώ λέω να ζητήσεις την dell u2711 από το Msystems...Και να την έχεις σάββατο ή δευτέρα...Τόσο περίμενες...αξίζει τον κόπο πιστεύω...Θα στα δώσουν σίγουρα τα χρήματα? Πω πω πολύ ταλαιπωρία ρε γαμώτο...Γκαντεμιά μεγάλη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τώρα τα ξέρω και εγώ. Αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για γενικότερα χάλια (20 μέρες πάνε το στοκ από αναβολή σε αναβολή).

 

Περιμένω να επιστραφούν τα χρήματα και κάποια στιγμή θα χτυπήσω την Dell. Στην Πάτρα μου την αφήνουν 650ε και πολύ το σκέφτομαι (ούτε μεταφορικά ούτε τίποτα και είναι και γνωστός).

 

δες εδώ topic άλλου που τραβιόταν με Samsung... http://www.insomnia.gr/topic/355277-service-samsung-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-215tw-%CE%BC%CE%B5-t220hd/page__hl__215tw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με το rev πρέπει να το ρωτήσω, και γενικά πρέπει να καθυστερήσω την όποια αγορά μου μέχρι να επιστραφούν τα χρήματα στα σίγουρα από την msystems, δεν είναι καιροί για να βρεθώ με 2 27άρες (οθόνες...)

 

Thresh δεν νομίζω να ξαναπάρω samsung μετά την δικιά μου εμπειρία, τώρα που διαβάσα αυτό απλά δεν θα την προτείνω και σε κανέναν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια διαβαζα ολο το thread απο την αρχη και σκεφτηκα να ρωτησω επειδη εγω εχω την Τ260 ,οι drivers αυτοι της samsung που σου δινουν σε ενα cd μαζι με την οθονη παιζουν κανενα ρολο οπως ειχε πει αρχικα το παιδι ή οχι ?Εγω δεν τους εχω εγκαταστησει ποτε παρα μονο της gpu. Γιατι ενιοτε βλεπω στα windows updates οτι βρισκει drivers για την οθονη .Θεωρω ομως οτι δεν παιζουν ρολο ,παρα μονο της καρτας γραφικων απλα θελω να μου πειτε για να σιγουρευτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, ίσως να εγκαθιστά κάποια color-profiles

 

προσωπικά δεν τα έχω βάλει ποτέ σε καμία οθόνη που είχα, ίσως να έπρεπε αλλά δεν είμαι φωτογράφος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UPDATE:

μόλις μου έστειλαν αποδεικτικό της κατάθεσης των χρημάτων στο λογαριασμό μου

λόγο εμβάσματος (διαφορετικές τράπεζες) θα τα δω από την επόμενη εβδομάδα τα χρήματα αλλά το print-screen από το ebanking τους είναι καλό για αρχή, περισσότερα νέα από βδομάδα.

 

UPDATE 2 ωρες μέτα:

μόλις με πήραν τηλ και από την Samsung (όχι από service one ή κάποιο τηλεφωνικό κέντρο αλλά από την Samsung).

Σε μια ήρεμη και ιδιαίτερα λογική συζήτηση μου είπαν πως αν θέλω μπορώ είτε να περιμένω να έρθουν τα monitors στην Ελλάδα (σε 1-2 εβδομάδες τα περιμένουν) είτε να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

Εξήγησα πως έχω ήδη ζητήσει τα χρήματα ενώ έκανα σαφές πως το πιο αρνητικό στην όλη ιστορία είναι ότι δεν είχα ποτέ καμία ενημέρωση για τίποτα (αυτό και το ότι το τηλ.κέντρο δεν ήξερε πως έχουν DOA).

Η υπόλοιπη κουβέντα έμεινε στα πλαίσια του να εκφράσω την γνώμη μου πως αν θέλουν να μπουν στο pro-market των οθονών όπου θα πρέπει να ανταγωνιστούν εταιρίες με ιστορία θα πρέπει να αποφύγουν τέτοια διαδικαστικά/λειτουργικά προβλήματα, ειδικά στην πρώτη τους σοβαρή εμφάνιση στην συγκεκριμένη αγορά.

 

Το σημειώνω στα θετικά το ότι με πήραν τηλέφωνο, ακόμα και αν ήταν πιο αργά από όσο θα έπρεπε.

Αν με είχαν πάρει πριν 20 μέρες και κάναμε αυτή τη συζήτηση πάλι θα ζήταγα τα χρήματα μου πίσω αλλά ίσως και να ξάνα-αγόραζα την samsung όταν θα υπήρχε στοκ, ίσως... Στην τελική, όπως τους είπα, ένα τηλ ή ένα mail δεν έχει κανένα απολύτως κόστος αλλά παίζει πολύ μεγάλη σημασία για τον τελικό καταναλωτή.

Επεξ/σία από mandos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To κακο οταν βιωνεις τετοιες εμπειριες ειναι οτι σου δημιουργειται και δικαιως μια αποστροφη μετα για να αγορασεις παλι απο την συγκεκριμενη εταιρεια ή το συγκεκριμενο μαγαζι .Η ψυχολογια στον καταναλωτη μετραει παρα πολυ και δυστυχως σημερα κανεις δεν δινει βαση σε αυτο ,αγοραζεις κατι και σε εχουνε γραμμενο μετα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αναρωτιέμαι πάντως τι γίνεται με άλλα προϊόντα της Samsung όσο αναφορά το service στην Ελλάδα, το ξεσκίζουν πάντα έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σπίτι μου έχω 6 τηλεοράσεις samsung νέας γενιάς,πάλι καλά δεν έπαθαν τίποτα,γιατί θα έτρεχα....και δεν την μπορώ καθόλου την ταλαιπωρία...Δεν ξαναπαίρνω samsung με αυτά που διαβάζω με τίποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...