Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

PlayStation 4 Pro has been in the talks one way or another ever since Sony revealed it during the PlayStation Meeting last month. The most prominent feature of this upgraded console is its 4.2 Teraflops of power, and according to a Microsft exec, it not enough to do native 4K. However, according to Mark Cerny, PlayStation 4 Pro can reach 8.4 Tflops.

Speaking with Eurogamer, system architect, Mark Cerny, explained that with a certain new feature in PlayStation 4 Pro, the console can achieve 8.4 Tflops of computational power.

 

One of the features appearing for the first time is the handling of 16-bit variables – it’s possible to perform two 16-bit operations at a time instead of one 32-bit operation. In other words, at full floats, we have 4.2 teraflops. With half-floats, it’s now double that, which is to say, 8.4 teraflops in 16-bit computation. This has the potential to radically increase performance.

 

Cerny also revealed that PlayStation 4 Pro will feature 1 Gigabyte of extra RAM. According to him, the reason for this extra RAM is that Playstation is taking a different direction in upgrading the Playstation’s hardware.

He further explained that extra PlayStation 4 RAM is being put in to ensure that the actual video games on the Playstation 4 Pro have more memory and space in the console. This 1 GB of new memory will clear out 10 percent more RAM for the video games running on the console.

http://segmentnext.com/2016/10/21/mark-playstation-4-pro-8-4-teraflops/
Δημοσ.

Αρχισε και ο Cerny τα μαρκετινιστικα κολπα οπως η ms με το cloud...ακου να μπορει να βγαλει 8.2 TF...μαλλον θα εννοει στο pacman με αυτη την τεχνικη...

Δημοσ.

Αρχισε και ο Cerny τα μαρκετινιστικα κολπα οπως η ms με το cloud...ακου να μπορει να βγαλει 8.2 TF...μαλλον θα εννοει στο pacman με αυτη την τεχνικη...

 

Δεν είναι ψευδές. Όντως τόσα μπορεί να βγάλει σε FP16 (μισή ακρίβεια στα shaders). Είναι trade-off.

Δημοσ.

Δεν είναι ψευδές. Όντως τόσα μπορεί να βγάλει σε FP16 (μισή ακρίβεια στα shaders). Είναι trade-off.

 

Μπορει ψευδες να μην ειναι αλλα ειναι ουτοπικο στα συγχρονα engine...

Δημοσ.

Μπορει ψευδες να μην ειναι αλλα ειναι ουτοπικο στα συγχρονα engine...

 

Θα δείξει. Τα περισσότερα παιχνίδια όντως παίζουν σε FP32. Μέχρι στιγμής μόνο ένα mobile port έχουμε δει σε FP16.

Δημοσ.

Διάβασα επιτέλους και εγώ το άρθρο - πολύ καλό για όποιον ενδιαφέρεται. Μου άρεσε που προωθούν το PRO πολύ "ωραία" στους προγραμματιστές που χρειάζονται ελάχιστο χρόνο/κόπο να αξιοποιήσουν τις έξτρα δυνατότητες και να προσθέσουν και "pro support" . Έξυπνο.

 

Αυτό για τα 16μπιτα FPs θα δείξει πώς θα πάει - μπορεί όντως να είναι και viable μιας και πλέον έχει διαφορά (και μάλιστα σημαντική) σε σχέση με το πώς δουλεύανε αυτά στην προηγούμενη gpu. Δεν ξέρω αν θα είναι ακριβώς 2Χ σε πραγματικά νούμερα αλλά και 1.5Χ να είναι τότε είναι σημαντικό.

 

Τουλάχιστον δεν είναι παπάντζα στυλ cloud computing αλλά feature που υπάρχει διαθέσιμο σε κάθε μηχάνημα...

Δημοσ.

Καλησπερα πηρα προσφατα ενα ps4 slim και οταν μπαινει η βγαινει το δισκακι κανει αρκετο θορυβο ο μηχανισμος υπαρχει καποιος κατοχος ps4 slim να επιβεβαιωσει οτι κανει και το δικο του ετσι έντονο θόρυβο ή εχει κατι το δικο μου ??
ευχαριστω

 

Στο ps4 slim οταν βαζεις δισκάκι κανει διαφορετικο θορυβο οταν το τραβάει μεσα με το απλο ? Το δικο μου το slim βασικά ειναι θορυβώδες οταν τραβάει το δισκάκι κανει έντονο θόρυβο, ειναι σε ολα έτσι?

Δημοσ.

Θέλω να δω το Pro εκτός από την ανάλυση αν θα έχει διαφορά στην απεικόνιση των γραφικών,frame rate κλπ. Δηλ αν δίνει την αίσθηση ότι παίζουμε σε άλλη κονσόλα όπως από το ps3 στο ps4 σε multi games.Κοντή γιορτή.

Δημοσ.

Στο framerate να περιμένεις 33% boost και αυτό αν βγει Pro patch. Το Infamous πλέον έδειξαν ότι φτάνει κοντά στα 50 fps.

 

Απογοήτευση πάντως.. κοντά στα 50 fps. Τίποτα αυτή η cpu ρε παιδί μου. Μια gen μόνο μία να βάζαν παραπάνω. Όσο δέρνει σε gpu το pro αυτή η cpu είναι ..για netbooks, ούτε καν για το switch κάνει!

 

PS: (τρολάρω τον φίλο μου τον bedazzled) :ph34r:  

Στο ps4 slim οταν βαζεις δισκάκι κανει διαφορετικο θορυβο οταν το τραβάει μεσα με το απλο ? Το δικο μου το slim βασικά ειναι θορυβώδες οταν τραβάει το δισκάκι κανει έντονο θόρυβο, ειναι σε ολα έτσι?

 

Έτσι έκανε το πρώτο slot in dvd που είχα σε pc.

 

Ξέχασα να σου πω ότι ήταν scsi 6χ (Pioneer) δεν θυμάμαι πάντως πριν το 2000...

 

 

(αλήθεια- αλλά σου πλάκα κάνω οκ? :-D )

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορει ψευδες να μην ειναι αλλα ειναι ουτοπικο στα συγχρονα engine...

 

Είσαι ΠΑΡΑ πολύ λάθος. Αυτό που λες ισχύει για τις deferred engines. Για τις forward+ engines υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα, ειδικά τώρα που βγήκε το switch αλλά και λόγω mobile/android/vulkan. Φυσικά δεν μπορούν όλα τα shaders να πάνε σε fp16 αλλά στις παραπάνω engines μπορεί ένα ΠΟΛΥ μεγαλύτερο ποσοστό.

 

..Άλλωστε το επικαλείται και ο Cerny εε..???

 

 

Τσέκαρε μια εδώ σε αντιπαραβολή με άλλες CPUs (π.χ. Cell, Atom) και ίσως εκπλαγείς:

 

http://7-cpu.com/

 

Ναι όντως το K1 tegra (GENERIC ARM) καταστρέφει τον jaguar  (4threads@1800 4400/6530 σε mb/s) vs 5130/9100 με ARM Cortex (A-15)(4threads@2200).

 

Το Κ1 TEGRA (NVIDIA Denver - ξέρεις από αυτούς που εικάζεται ότι θα έχει σε καινούργια version το Νswitch) άστο - πάει για μανιτάρια ο jaguar..

 

Δεν έπρεπε να το γράψεις αυτό. Αλήθεια άσε που το test είναι άσχετο με cell (PPU?) Single core είναι... σε άσχετο με INTEGER PERFORMANCE (IPC) benchmark, gaming dld.

 

Στο 7-zip με πολλά thread workers και οι amdfx περνάνε τους Intel και? Στο gaming τους την λένε και i3.

 

Αν θες μια πιο δίκαιη (για σένα) περίπτωση και αν θεωρήσουμε ότι ο Jaguar στο PS4 είναι το αντίστοιχο 2 Athlon 5150 στα 25watt περίπου χωρίς την gpu για δες εδώ :

 

http://www.notebookcheck.net/SoC-Shootout-x86-vs-ARM.99496.0.html

 

Πάλι με ARM A-15(2 ετών +)  σε tegra 4 πάνω κάτω τα ίδια.

 

Δεν σχολιάζω εσύ ο ίδιος συγκρίνεις την cpu του PS4 και PRO με cell και ΑΤΟΜ (!!!) λες και μιλάμε για netbooks .. Δεν θα έπρεπε να συζητάμε αυτό από την αρχή ε?

Δημοσ.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι διαβάζεις. :)

MIPS μετράει, τι MB/s μου λες... και μετράει τόσο single-core, όσο και multi-core. Οι κονσόλες έχουν 8 cores, εκ των οποίων δίνουν 6-7 στα παιχνίδια.

 

Δεν είναι καθόλου άσχετο... μετράει και τον Cell (την PPU φυσικά), δηλαδή την CPU που έτρεχε την ΑΙ του TLOU (δεν το αναφέρω τυχαία). Όλα τα AI tasks στην PPU έτρεχαν, πλην του pathfinding. Δες λοιπόν το σκοράκι του Cell και μετά σύγκρινε με τον Atom και ξανασκέψου αυτό που είπες περί netbooks...

 

Τι μου συγκρίνεις λοιπόν 4 cores (που και πάλι 1 τουλάχιστον θα είναι ρεζερβέ από το OS) με 8 (Jaguar). Αυτά χωρίς να αναφέρω το throttling των mobile SoCs, γιατί ο Jaguar έχει σταθερό performance...

 

Εντάξει, κι εγώ θα πάρω Switch, αλλά είπαμε... δεν αγγίζει XB1/PS4, καθαρά και μόνο λόγω wattage (ο Jaguar καίει ~30 watts), όταν όλο το Switch θα καίει 5W σε portable mode max για όλο το σύστημα. Φυσικά και δεν κάνει ο Jaguar για Switch και καμία φορητή συσκευή εν γένει!

 

Laptop/netbook με 8-core Jaguar ακόμα δεν έχω δει (για tablet ούτε λόγος φυσικά, AMD δεν βρίσκεις εκεί γενικώς).

 

Οι σοβαρές game engines είναι multi-threaded (βλ. ND, DICE, Blizzard) εδώ και καιρό... γι' αυτό βλέπεις τα παιχνίδια τους παίζουν άψογα όπου κι αν βγουν. Οι lazy devs είναι που τα φορτώνουν στον κόκορα (single-threaded code) και ζητάνε παραπάνω IPC, χωρίς να έχουν μαξάρει όλα τα cores. Γι' αυτό βλέπεις Uncharted/TLOU remasters (PS3 games) παίζουν 1080p60 στο PS4, ενώ remasters του GameCube (Resi) παλεύουν να φτάσουν 1080p30.

 

Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.

 

ΥΓ: Αν διάβαζες Beyond3D, θα ήξερες έναν dev εκεί μέσα που έχει αναφέρει ότι ο 8-core Jaguar είναι 3 φορές γρηγορότερος από τον 3-core Xenon του XBOX 360 (πόσο μάλλον σε σχέση με τον single-core Cell PPU), παρά την διαφορά στην συχνότητα (ψάξε για τις μικροαρχιτεκτονικές διαφορές τους -> branch prediction, in-order vs OoO). Αυτά για να τελειώνει το παραμύθι με τις CPUs αυτής της γενιάς, γιατί ειλικρινά έχω βαρεθεί να το ακούω.


edit:

In-order βλέπω ο Denver K1:

https://forums.dolphin-emu.org/Thread-k1-denver-in-order-execution
https://slashdot.org/story/14/08/12/0158245

 

In-order είναι και οι Cell & Atom.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι διαβάζεις. :)

 

MIPS μετράει, τι MB/s μου λες... και μετράει τόσο single-core, όσο και multi-core. Οι κονσόλες έχουν 8 cores, εκ των οποίων δίνουν 6-7 στα παιχνίδια.

 

​Σωστά sorry - είχα κολλήσει στο benchmark στο PC που μετράει σε MB. Και Πάλι εκτίθεσαι τα νούμερα δεν αλλάζουν :)

 

Δεν είναι καθόλου άσχετο... μετράει και τον Cell (την PPU φυσικά), δηλαδή την CPU που έτρεχε την ΑΙ του TLOU (δεν το αναφέρω τυχαία). Όλα τα AI tasks στην PPU έτρεχαν, πλην του pathfinding. Δες λοιπόν το σκοράκι του Cell και μετά σύγκρινε με τον Atom και ξανασκέψου αυτό που είπες περί netbooks...

 

​Μετράει single-thread την SINGLE CORE CPU του CELL ΔΛΔ ΜΙΑ 1Χ3.2 GHZ POWER PC ??? Αν δούλευαν και οι 7 SPU ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

 

playstation-4-vs-xbox-one-vs-xbox-360-vs

 

 

 

Τι μου συγκρίνεις λοιπόν 4 cores (που και πάλι 1 τουλάχιστον θα είναι ρεζερβέ από το OS) με 8 (Jaguar). Αυτά χωρίς να αναφέρω το throttling των mobile SoCs, γιατί ο Jaguar έχει σταθερό performance...

 

​ΕΒΑΛΑ 4 ΜΕ 4 για να συγκρίνουμε ΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (όσο είναι δυνατόν γιατί τα clocks διαφέρουν) Αν βάλω 2 DENVER + 4X A57 (FULL PARKER TEGRA SOC) πάλι θα κλαίς - sorry...

 

Εντάξει, κι εγώ θα πάρω Switch, αλλά είπαμε... δεν αγγίζει XB1/PS4, καθαρά και μόνο λόγω wattage (ο Jaguar καίει ~30 watts), όταν όλο το Switch θα καίει 5W σε portable mode max για όλο το σύστημα. Φυσικά και δεν κάνει ο Jaguar για Switch και καμία φορητή συσκευή εν γένει!

 

​Συμφωνώ το ξέρεις και από τα PM που αλλάζουμε - δεν θέλω να το χαλάσουμε αυτό αλλά όχι και 5 watt. Η μάλλον γιατί όχι 30 watt ΣΕ DOCK MODE? (PS: Και εγώ θα πάρω PS4Pro!) :-D 

 

Laptop/netbook με 8-core Jaguar ακόμα δεν έχω δει (για tablet ούτε λόγος φυσικά, AMD δεν βρίσκεις εκεί γενικώς).

 

​Ε ναι τόσο χάλια είναι...

 

Οι σοβαρές game engines είναι multi-threaded (βλ. ND, DICE, Blizzard) εδώ και καιρό... γι' αυτό βλέπεις τα παιχνίδια τους παίζουν άψογα όπου κι αν βγουν. Οι lazy devs είναι που τα φορτώνουν στον κόκορα (single-threaded code) και ζητάνε παραπάνω IPC, χωρίς να έχουν μαξάρει όλα τα cores. Γι' αυτό βλέπεις Uncharted/TLOU remasters (PS3 games) παίζουν 1080p60 στο PS4, ενώ remasters του GameCube (Resi) παλεύουν να φτάσουν 1080p30.

 

​Σωστός αλλά δεν φταίνε οι lazy devs - Η lazy AMD ΦΤΑΕΙ που άφησε την Intel να κάνει ότι γουστάρει και να μας πασάρει i3 για gaming.

​Ευτυχώς αυτό αλλάζει σύντομα.

​Την Blizzard τι την ανέφερες? (CORE I3>FX8XXXX)

 

Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.

 

ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ τα tablet cpu του ps4 και (xbone για να είμαι δίκαιος) ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ για lvl2 και πρόσβαση στον μαθηματικό χαχαχα

 

Αφού το ξέρεις πάλι σε PM θα τσακωνόμαστε! χαχαχα :-D Εννοείτε ότι πάντα συμφωνούμε!

​Οι Denver του x1 και χ2 έχουνε ειδικές εντολές και Hardware να "ταΐζουν" την GPU...

 

ΥΓ: Αν διάβαζες Beyond3D, θα ήξερες έναν dev εκεί μέσα που έχει αναφέρει ότι ο 8-core Jaguar είναι 3 φορές γρηγορότερος από τον 3-core Xenon του XBOX 360 (πόσο μάλλον σε σχέση με τον single-core Cell PPU), παρά την διαφορά στην συχνότητα (ψάξε για τις μικροαρχιτεκτονικές διαφορές τους -> branch prediction, in-order vs OoO). Αυτά για να τελειώνει το παραμύθι με τις CPUs αυτής της γενιάς, γιατί ειλικρινά έχω βαρεθεί να το ακούω.

 

​Το ίδιο διαβάζουμε αλλά αυτό που σου λέω είναι ότι συγκρίνεις cpu σε κονσόλα του 2011~12?? με το 2004~5? Mην το κάνεις αυτό - εκτίθεσαι άδικα - δεν σου αξίζει. Εννοείται ότι θα είναι πιο γρήγορος. Στο μόνο τόσο πόσο πιο γρήγορος διαφωνούμε

 

edit:

 

In-order βλέπω ο Denver K1:

 

https://forums.dolphin-emu.org/Thread-k1-denver-in-order-execution

https://slashdot.org/story/14/08/12/0158245

 

In-order είναι και οι Cell & Atom.

 

​Πάλι εκτίθεσαι - Το πρώτο rushed σχέδιο του ήταν τα επόμενα τουλάχιστον στο X1 που ΔΕΝ έχει ΒΓΕΙ ΑΚΟΜΑ είναι full Χ64 με μ-op .. ξέρεις αυτό που ΤΩΡΑ υιοθετούν ...οι ΖΕΝ.

 

​Τι σχέση έχει το in order vs OoO? Ξέρεις τα πλεονεκτήματα για κάθε χρήση?

 

​Ο ARM V7 μια χαρά ΟοΟ είναι η NVIDIA το έκανε το design ΙΝ ORDER

 

​"And finally we have Denver, perhaps the most interesting and certainly least conventional design, forgoing the established norms of Out of Order Execution (OoOE) in favor of a very wide in-order design backed by an ambitious binary translation and optimization scheme"

 

Τα άλλα σε PM χαλάμε το thread...

Δημοσ.

Σταμάτησα να διαβάζω εκεί που ανέφερες τις SPUs. Δεν θα μπω στον κόπο να εξηγήσω για πολλοστή φορά την διαφορά MIPS vs flops και που χρειάζεται το καθένα. :)

 

Το ποιός εκτίθεται, άσ' το καλύτερα...

 

Τώρα για τα υπόλοιπα, όταν μάθεις τι είναι το in-order και το out-of-order και γιατί έχει σημασία, τι είναι τα micro-ops και τέλος εδώ και πόσα χρόνια οι x86 CPUs είναι RISC εσωτερικά, τότε θα κάνουμε σοβαρή τεχνική συζήτηση. Με α και ου και fanboyιλίκια (κατά φαντασίαν κιόλας), σόρρυ, αλλά δεν...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...