Προς το περιεχόμενο

ΠΛΑΙΣΙΟ και bulk προιοντα


greek738

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να καταλάβω δηλαδή.

Επειδή ένα μεγάλο λάθος γίνεται συστηματικά και από πολλούς, αυτό το κάνει αυτόματα σωστό;

 

Δηλαδή δεν είναι μέσα στην υποχρέωση του καταστήματος να ενημερώνει όπως πρέπει τους -εν δυνάμει- πελάτες του;

Σύμφωνα με τη λογική σου θα πρέπει να ρίχνουμε πασιέντζα κάθε φορά που λέει στο Πλαίσιο "ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ" και αν μας βγει να το παίρνουμε;

 

Το θέμα είναι τι πρέπει να κάνω εγώ ή εσύ ώστε να αποφύγουμε την ταλαιπωρία. Τα προβλήματα του κάθε καταστήματος εμείς δεν μπορούμε να τα επιλύσουμε.

Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια και τις προσβολές φυσικά δεν πρόκειται να απαντήσω, καθώς καταφέρατε να δηλητηριάσετε μια συζήτηση χωρίς να δώσετε κάποια εποικοδομητική συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το θέμα είναι τι πρέπει να κάνω εγώ ή εσύ ώστε να αποφύγουμε την ταλαιπωρία. Τα προβλήματα του κάθε καταστήματος εμείς δεν μπορούμε να τα επιλύσουμε.

Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια και τις προσβολές φυσικά δεν πρόκειται να απαντήσω, καθώς καταφέρατε να δηλητηριάσετε μια συζήτηση χωρίς να δώσετε κάποια εποικοδομητική συμβουλή.

 

Το θέμα είναι τι είναι το σωστό και τι όχι. Το ότι δεν προτιμώ το Πλαίσιο εκτός εαν δεν έχω άλλη επιλογή είναι δεδομένο και δεν πρόκειται να αλλάξει.

 

Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια και τις προσβολές φυσικά δεν πρόκειται να απαντήσω, καθώς καταφέρατε να δηλητηριάσετε μια συζήτηση χωρίς να δώσετε κάποια εποικοδομητική συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς να δώσετε κάποια εποικοδομητική συμβουλή.[/b]

Μια χαρά εποικοδομητική συμβουλή δόθηκε: "Μην ξαναπατάτε στο τσαντίρι του κάθε καβαλημένου που εννοεί να σας εμπαίζει"

Αυτό "πρέπει να κάνω εγώ ή εσύ ώστε να αποφύγουμε την ταλαιπωρία."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν καταστήματα δίχως προβλήματα και δυσαρεστημένους πελάτες, γιαυτό έχουν γεμίσει τα ΦΟΡΟΥΜΣ με δυσαρεστημένους καταναλωτές από κάθε λογής εταιρία. Εάν ο καθένας πάρει κατάκαρδα τις δυσάρεστες εμπειρίες του καθενός στα διάφορα ΦΟΡΟΥΜΣ θα πρέπει να πεθάνει από την πείνα, τελικά...

 

Το να λέτε δημόσια να μη πατήσει κανένας στο πλαίσιο είναι υπερβολή, διότι τα ίδια λένε και άλλοι δυσαρεστημένοι, από άλλα πολυκαταστήματα. Το ότι είχατε μπελάδες με το συγκεκριμένο κατάστημα δε σημαίνει ότι θα έχουν την ίδια τύχη και οι υπόλοιποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα δωσε μου εναν λογο γιατι να προτιμησει ενας καταναλωτης μεσα απο το φορουμ που ξερει τι ζηταει,το πλαισιο και οχι καποιο αλλο καταστημα.εναν λογο μονο.

 

Εγω δεν βρισκω κανεναν δυστηχως.οι ποικιλια που ειχε,αστα να πανε χαθηκε πλεον.υπαρχουν καλυτερα μαγαζια σε ποικιλια.

Οι τιμες που ειχε,χαθηκαν και αυτες.υπαρχουν μαγαζια που ειναι αρκετα πιο φθηνα και εχουν την ποικιλια που λεγαμε και πιο πανω.

Το θεμα με το aftersales support,μην τυχον και χρεαιστεις την εγγυηση τους,αυτο και εαν χαθηκε.αστα να πανε.Για ποιον λογο πες μου.

 

Για τις εικονικες προσφορες που εξαπατουν τους ανθρωπους απλα και μονο για να πανε στο καταστημα και να τους πλασαρουν καποιο αλλο turbo x προιον?

Για τους κατατοπιστικότατους πωλητες που εχει που σου πασαρουν μονο turbox προιοντα επειδη αυτη ειναι η πολιτικη του πλαισιου και ας ειναι καποιο αλλο καλυτερο?

Γιατι εχεις την εντυπωση οτι φταινε οπι πωλητες?αφου οταν σου λεει ο αλλος οτι με την παραμικρη ευκαιρια δεν θα πασαρεις ενα corsair τροφοδοτικο ας πουμε αλλα ενα turbo x και θα το παρουσιασεις και σαν καλυτερο τι να κανουν και αυτοι.αυτα λενε.

 

Εναν λογο πες μου να παει καποιος που γνωριζει 5 πραγματα στο πλαισιο.Και σιγα σιγα ξυπνανε και οι καταναλωτες.ειτε μεσω φιλων ειτε μεσω αυτου του φορουμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δυστυχώς ακολουθούν το παράδειγμα και οι υπόλοιποι και αυτό είναι το τρομακτικό της υπόθεσης.

 

Για παράδειγμα, το GETITNOW μόλις μου έστειλε μήνυμα στο κινητό πως μπορώ πλέον να παραλαμβάνω δωρεάν από τα getit points. Φταίω να τους στείλω ένα mail και να τους ρωτήσω αν μου κάνουν πλάκα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα δωσε μου εναν λογο γιατι να προτιμησει ενας καταναλωτης μεσα απο το φορουμ που ξερει τι ζηταει,το πλαισιο και οχι καποιο αλλο καταστημα.εναν λογο μονο.

 

Εγω δεν βρισκω κανεναν δυστηχως.οι ποικιλια που ειχε,αστα να πανε χαθηκε πλεον.υπαρχουν καλυτερα μαγαζια σε ποικιλια.

Οι τιμες που ειχε,χαθηκαν και αυτες.υπαρχουν μαγαζια που ειναι αρκετα πιο φθηνα και εχουν την ποικιλια που λεγαμε και πιο πανω.

Το θεμα με το aftersales support,μην τυχον και χρεαιστεις την εγγυηση τους,αυτο και εαν χαθηκε.αστα να πανε.Για ποιον λογο πες μου.

 

Για τις εικονικες προσφορες που εξαπατουν τους ανθρωπους απλα και μονο για να πανε στο καταστημα και να τους πλασαρουν καποιο αλλο turbo x προιον?

Για τους κατατοπιστικότατους πωλητες που εχει που σου πασαρουν μονο turbox προιοντα επειδη αυτη ειναι η πολιτικη του πλαισιου και ας ειναι καποιο αλλο καλυτερο?

Γιατι εχεις την εντυπωση οτι φταινε οπι πωλητες?αφου οταν σου λεει ο αλλος οτι με την παραμικρη ευκαιρια δεν θα πασαρεις ενα corsair τροφοδοτικο ας πουμε αλλα ενα turbo x και θα το παρουσιασεις και σαν καλυτερο τι να κανουν και αυτοι.αυτα λενε.

 

Εναν λογο πες μου να παει καποιος που γνωριζει 5 πραγματα στο πλαισιο.Και σιγα σιγα ξυπνανε και οι καταναλωτες.ειτε μεσω φιλων ειτε μεσω αυτου του φορουμ.

 

Φίλε μου δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος, ούτε πρέπει όλοι να αγοράζουμε από το πλαίσιο ή multirama. Δεν το πάω εκεί, ούτε είμαι κάποιος εκπρόσωπος ή εργαζόμενος από το πλαίσιο όπως ειρωνικά είπαν κάποιοι θέλοντας να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Προσωπικά προτιμώ να αγοράζω από διάφορα online καταστήματα.

Εάν έμενα όμως 50 μέτρα από το πλαίσιο (και κάθε "πλαίσιο") και χρειαζόμουν επειγόντως κάτι για τη δουλειά μου δε θα καθόμουν να το παραγγείλω μέσω Internet και να περιμένω από 1-30 μέρες.

 

Δεν είναι λίγοι αυτοί που κατηγορούν το πλαίσιο ή το multirama, όταν όμως είναι να αγοράσουν κάποιο smartphone ή netbook τους βρίσκεις μέσα στο κατάστημα να σκαλίζουν τη συσκευή.

 

Είναι αδύνατον ο καταναλωτής να μη πέσει σε κάποια "περίπλοκη περίπτωση" που θα τον βγάλει έξω από τα νερά του. Το θέμα είναι να ξέρει πως να αντιμετωπίσει την κατάσταση με αξιοπρέπεια. Το να λέω δημόσια και με κοχλάζουσα οργή να μην αγοράζουν από το ένα ή το άλλο κατάστημα δε σημαίνει απαραίτητα ότι κάνω και καλό. ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ έχω παρατηρήσει στα περισσότερα καταστήματα από όπου έχω αγοράσει προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξεμπερδέψουμε λιγάκι, διότι φαίνεται πως κάποιοι πιστεύουν ότι εδώ μέσα έχουμε συμμαχήσει οι περισσότεροι, με απώτερο σκοπό να ...χτυπήσουμε το πλαίσιο:

 

Κανένας - στοιχειωδώς νοήμων - καταναλωτής, δεν έχει να κερδίσει κάτι, ρίχνοντας "λάσπη" σε ένα κατάστημα, είτε αυτό λέγεται "πλαίσιο", είτε όπως αλλιώς.

 

Όπως όμως επιβραβεύουμε τη θετική παρουσία και λειτουργία ενός καταστήματος, έτσι οφείλουμε να κατακρίνουμε και την αρνητική. Ιδιαίτερα δε, όταν το "κρινόμενο" κατάστημα, είναι ένα από τα παλαιότερα και "διασημότερα" στο είδος του.

 

Ας διαγράψουμε λοιπόν για λίγο από το μυαλό μας τη λέξη "πλαίσιο" και ας κρίνουμε συγκεκριμένες πρακτικές, ανεξαρτήτως καταστήματος.

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το να διαφημίζεις - σε πολλές, επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις και για διάφορα εμπορεύματα - στο επίσημο site σου την "άμεση διαθεσιμότητα" ενός προϊόντος και να αποδεικνύεσαι ψεύτης στην πράξη (δε μιλάμε για "προσφορές συγκεκριμένου αριθμού τεμαχίων" έτσι; να μη γυρίσουμε στην ίδια "καραμέλα"...) , μόνο ένα πράγμα σημαίνει: Ότι ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΣ σκοπίμως τον πιθανό πελάτη σου, τακτική η οποία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το να αντιμετωπίζεις ως αδαείς τους πιθανούς πελάτες σου, προτείνοντάς τους γελοίες εναλλακτικές λύσεις, αρνούμενος να δεχθείς ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές πλέον, ενδιαφέρονται, διαβάζουν reviews, αναζητούν γνώμες και εμπειρίες άλλων καταναλωτών και ενημερώνονται, πριν αγοράσουν κάτι, αντί να κρέμονται απ' τα χείλη σου προκειμένου να επιλέξουν και να αποφασίσουν, σε καθιστά αφενός γραφικό και αφετέρου υπερφίαλο και αλαζόνα, χαρακτηριστικά τα οποία δε συμβαδίζουν ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ με τον όρο "επαγγελματίας".

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, από τη στιγμή που δραστηριοποιείσαι ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, έχεις ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να εξηγείς ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - και μάλιστα με μεγάλα, υπογραμμισμένα γράμματα - το τι σημαίνει η ένδειξη "refurbished" (την οποία βάζεις "εντέχνως" και μόνο στα αγγλικά...) δίπλα στην καταχώρηση ενός προϊόντος του οποίου η τιμή είναι ιδιαίτερα χαμηλή, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σου. Από τη στιγμή που δεν το κάνεις, είναι πρόδηλος ο σκοπός σου να εξαπατήσεις όποιον τυχαίνει είτε να μη γνωρίζει την ερμηνεία της, είτε απλά να μην του έδωσε την απαραίτητη σημασία και προσοχή, πιστεύοντας απλά ότι πρόκειται για κάποια - εποχιακή π.χ. - προσφορά.

 

Οι παραπάνω πρακτικές, είναι αξιοκατάκριτες, είτε λέγεσαι "πλαίσιο", είτε λέγεσαι "Μήτσος Computers"...το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες πρακτικές έχουν κατ' επανάληψη εφαρμοστεί - και συνεχίζουν να εφαρμόζονται - από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, δε σημαίνει ότι όσοι τις επισημαίνουν είναι ...συκοφάντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πω ότι επιτέλους - μπορεί να βοήθησε και η κρίση - όλο και περισσότεροι γινόμαστε πιο σκεπτόμενοι καταναλωτές.. Εδώ όμως - χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο η συμφέρων - θα ήθελα να σας παροτρύνω να δίνουμε όλες τις ευκαιρίες στις Ελληνικές επιχειρήσεις που σέβονται τα χρήματα που παίρνουν έναντι των αντιστοίχων του εξωτερικού.. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που μιλαμε για αθεμιτες τακτικες της Πλαισιο εχω μια απορια. Με αυτο το ποντικι μπορεις οντως να κανεις gaming σε καθρεπτη η προκειται για παραπλανηση? :lol:

 

capturewlvx.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξεμπερδέψουμε λιγάκι, διότι φαίνεται πως κάποιοι πιστεύουν ότι εδώ μέσα έχουμε συμμαχήσει οι περισσότεροι, με απώτερο σκοπό να ...χτυπήσουμε το πλαίσιο:

 

Κανένας - στοιχειωδώς νοήμων - καταναλωτής, δεν έχει να κερδίσει κάτι, ρίχνοντας "λάσπη" σε ένα κατάστημα, είτε αυτό λέγεται "πλαίσιο", είτε όπως αλλιώς.

 

Όπως όμως επιβραβεύουμε τη θετική παρουσία και λειτουργία ενός καταστήματος, έτσι οφείλουμε να κατακρίνουμε και την αρνητική. Ιδιαίτερα δε, όταν το "κρινόμενο" κατάστημα, είναι ένα από τα παλαιότερα και "διασημότερα" στο είδος του.

 

Ας διαγράψουμε λοιπόν για λίγο από το μυαλό μας τη λέξη "πλαίσιο" και ας κρίνουμε συγκεκριμένες πρακτικές, ανεξαρτήτως καταστήματος.

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το να διαφημίζεις - σε πολλές, επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις και για διάφορα εμπορεύματα - στο επίσημο site σου την "άμεση διαθεσιμότητα" ενός προϊόντος και να αποδεικνύεσαι ψεύτης στην πράξη (δε μιλάμε για "προσφορές συγκεκριμένου αριθμού τεμαχίων" έτσι; να μη γυρίσουμε στην ίδια "καραμέλα"...) , μόνο ένα πράγμα σημαίνει: Ότι ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΣ σκοπίμως τον πιθανό πελάτη σου, τακτική η οποία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το να αντιμετωπίζεις ως αδαείς τους πιθανούς πελάτες σου, προτείνοντάς τους γελοίες εναλλακτικές λύσεις, αρνούμενος να δεχθείς ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές πλέον, ενδιαφέρονται, διαβάζουν reviews, αναζητούν γνώμες και εμπειρίες άλλων καταναλωτών και ενημερώνονται, πριν αγοράσουν κάτι, αντί να κρέμονται απ' τα χείλη σου προκειμένου να επιλέξουν και να αποφασίσουν, σε καθιστά αφενός γραφικό και αφετέρου υπερφίαλο και αλαζόνα, χαρακτηριστικά τα οποία δε συμβαδίζουν ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ με τον όρο "επαγγελματίας".

 

- Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, από τη στιγμή που δραστηριοποιείσαι ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, έχεις ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να εξηγείς ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - και μάλιστα με μεγάλα, υπογραμμισμένα γράμματα - το τι σημαίνει η ένδειξη "refurbished" (την οποία βάζεις "εντέχνως" και μόνο στα αγγλικά...) δίπλα στην καταχώρηση ενός προϊόντος του οποίου η τιμή είναι ιδιαίτερα χαμηλή, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σου. Από τη στιγμή που δεν το κάνεις, είναι πρόδηλος ο σκοπός σου να εξαπατήσεις όποιον τυχαίνει είτε να μη γνωρίζει την ερμηνεία της, είτε απλά να μην του έδωσε την απαραίτητη σημασία και προσοχή, πιστεύοντας απλά ότι πρόκειται για κάποια - εποχιακή π.χ. - προσφορά.

 

Οι παραπάνω πρακτικές, είναι αξιοκατάκριτες, είτε λέγεσαι "πλαίσιο", είτε λέγεσαι "Μήτσος Computers"...το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες πρακτικές έχουν κατ' επανάληψη εφαρμοστεί - και συνεχίζουν να εφαρμόζονται - από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, δε σημαίνει ότι όσοι τις επισημαίνουν είναι ...συκοφάντες.

 

 

Με μια λέξη: Α Ψ Ο Γ Ο Σ !

 

Κι αυτά είναι μόνο μερικές τακτικές των οποιονδήποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...