Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χαχα δεν παίζει! Αν η MS έχει γίνει η Sony της νέας γενιάς θα έχει γέλιο η παρουσίαση/Ε3.

 

Η τιμή, πάντως, δεν είναι εξωφρενική. Εκεί γύρω δε φημολογείται κι αναμένεται και το PS4; 320κάτι λίρες είναι τα $500. 

Τα περί always on είναι το πρόβλημα. Επειδή, ΟΚ, η Sony δεν έχει τέτοια γραμμή. Ποιος σας είπε ότι δεν μπορεί να το εφαρμόσει η κάθε εταιρεία ξεχωριστά αν το κάνει η MS συνολικά; Η EA να θέλει σύνδεση με Origin για να παίξεις, η Ubisoft να θέλει με το Uplay, ή όπως λέγεται, και πάει λέγοντας. Αν το κάνει ο ένας θα τα πάρει η μπάλα όλα, κονσόλες και πισιά μαζί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

......; 320κάτι λίρες είναι τα $500. 

Μονο που στις τιμολογησεις προιοντων αυτο που συνηθως παιζει ειναι 500$ = 500 EUR

Μη ξεχναμε αλλωστε οτι μερικοι λεγανε 500 και για το ΠΣ4 day one, που ουτε γι αυτο ξερουμε σιγουρα κατι. (εγω προσωπικα το βλεπω γυρω στα 400 - 450EUR)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν η Blizzard σου βγάζει το diablo 3 στις κονσόλες να μην έχει always online νομίζω το έμαθαν το μάθημα, μόνο η ΕΑ συνεχίζει με το sim city και γιαυτό έφαγε bombing στο metacritic.δεν νομίζω αυτή τη γενιά να το δούμε αυτό ,μόνο σε mmo style games όπως θα είναι το destiny, btw αυτά τα 500$ γιατί έχω την εντύπωση οτι στην ευρώπη θα είναι 500ε :P μάλλον δεν θα μιλάμε για 320 λίρες φίλε vole :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω ότι αυτή η "ισοτιμία" παίζει, απλώς θυμίζω πως παρόμοια τιμή φημολογείται και για το PS4, οπότε δεν είναι ότι το Χμποχ, αν έχει τόσο το ακριβό, θα είναι εκτός συναγωνισμού (με όχι τη συνήθη έννοια). 

 

Skanjos, μακάρι να το έμαθαν το μάθημά τους. Το ότι ακούγονται όλα αυτά όμως για το Χμποχ σε συνδυασμό με τα άλλα που ακούγονται περί συμφωνιών της MS με την EA, αν η MS κάνει προϋπόθεση το ίντερνετ, δεν είναι καλά. Την έχεις την ΕΑ να βάλει always online στο Χμποχ και στο PS4 όχι; Και να μην ακολουθήσει κανείς άλλος αν πουλήσουν τα παιχνίδια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ξέρω ότι αυτή η "ισοτιμία" παίζει, απλώς θυμίζω πως παρόμοια τιμή φημολογείται και για το PS4, οπότε δεν είναι ότι το Χμποχ, αν έχει τόσο το ακριβό, θα είναι εκτός συναγωνισμού (με όχι τη συνήθη έννοια). 

 

Skanjos, μακάρι να το έμαθαν το μάθημά τους. Το ότι ακούγονται όλα αυτά όμως για το Χμποχ σε συνδυασμό με τα άλλα που ακούγονται περί συμφωνιών της MS με την EA, αν η MS κάνει προϋπόθεση το ίντερνετ, δεν είναι καλά. Την έχεις την ΕΑ να βάλει always online στο Χμποχ και στο PS4 όχι; Και να μην ακολουθήσει κανείς άλλος αν πουλήσουν τα παιχνίδια;

Τοτε η θ ανοιξει πολεμος μεγαλος στο gaming industry (που εχει αρχισει ηδη με ΕΑ και WiiU) η βλεπω καμια Sony να ξεκιναει με το offline και καλα να ειναι και βασικο μερος της καμπανιας της, και μετα να στο γυριζει με κανα firmware update σε always online (να τη κανει στυλ PS3-Linux τη δουλεια). Ε ρε γελια που θα χουμε εκει :)

Επεξ/σία από mtzs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά είναι στα χέρια του publisher το always online-no second hand drm-region free για το κάθε παιχνίδι που βγάζουν,οι sony -ms-nintendo εκτός απο το να αρνηθούν δεν μπορούν να κάνουν κάτι,και σιγά μην αρνηθούν να έχουν πχ το νέο battlefield επειδή θα είναι always online, απο την άλλη φήμες λένε οτι και η σόνυ την πατέντα για το no used games την έκανε γιατί της το ζήτησε κάποιος Publisher,οπότε να είναι έτοιμη απο τις τυπικές διαδικασίες.

 

γενικά η βιομηχανία έχει χρόνια που πέρνει την κάτω βόλτα και σε αυτό φταίνε οι publishers που αποκτήσανε απίστευτη δύναμη, ποτέ δεν ήταν τα πράγματα έτσι.έχουν αγοράσει τα πάντα EA-activision και δεν συμαζέυεται και κάνουν ότι τους καπνίσει . το θέμα είναι οτι φταίνε και οι gamers, γιατί? γιατί δίνουν αυτές τις πωλήσεις στο cod ,γιατί τρώνε ότι πατάτα τους διαφημίσουν.

 

πραγματικά χάρηκα για 3 κινήσεις αυτή τη γενιά, 1 ,την βόμβα στο diablo 3 (ερείπιο έχει γίνει πλέον σε σχέση με το launch) για το always online-real money auction house fraude(στάνταρ τεράστια απάτη με την Blizzard να πουλάει χρυσό και αντικείμενα), 2 sim city always online βόμβα και εκεί ,κράζει ο κόσμος αβέρτα την ΕΑ γιατί αποφάσισε να βάλει Online drm σε single player game. και το αγαπημένο μου βόμβα στο casualised crappy devil may cry,που βγήκε ο κόσμος και απέδειξε με το πορτοφόλι του οτι δεν μπορούν να παίρνουν ένα fransize και να το κάνουν ότι θέλουν και με διαφήμιση και πληρομένα σκορ να πουλήσει.

 

δεν ξέρω απότι βλέπω υπάρχουν συνειδητοποιημένοι gamer εκει έξω( αν κρίνω και απο τις πωλήσεις του ni no kuni),αλλα θέλουμε αλλαγές,πρέπει οι gamers να υποστιρίζουν περισσότερο διάφορα genres και να μοιράζουν τα χρήματα σε διάφορα studios ,να μην πηγαίνουν όλα σε activision .αν και με το destiny τώρα προβλέπω το απίστευτο milking να γίνεται...τρελή διαφήμιση θα το ρίξουν ,ποιό halo εδώ θα μιλάμε για το νέο wow ,θα πέσει τέτοια διαφήμιση που το κάθε αμερικανάκι θα κάτσει στην ουρά 2 μήνες και θα καταναλώσει 12398293 χάμπουργκερ απο τα μακντοναλτς για να το πάρει. τέσπα time will tell.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να φροντίσουν να υπάρξει ένα βιώσιμο offline mode, όπως έχει το Steam. Και το Steam, ουσιαστικά, online drm είναι, αλλά η απαίτηση υπάρχει για να κατεβάσεις το παιχνίδι, όχι για να το παίξεις. Εστω ότι εκεί πηγαίνει το πράγμα. Υπάρχουν τρόποι να πάει εκεί και να μη λειτουργεί τιμωρητικά προς τον νόμιμο πελάτη. Αυτό μόνο η Valve φαίνεται να το εφαρμόζει. Δε λέω "καταλαβαίνει", επειδή αποκλείεται να είναι χαζοί οι υπόλοιποι. Αυτό που υποψιάζομαι και φοβάμαι, στην περίπτωση που όντως επιλέξουν αυτή την οδό, είναι πως οι αναλύσεις τους δείχνουν πως έχουν λιγότερα να χάσουν ή περισσότερα να κερδίσουν μέσω αρμέγματος-marketing-micotransactions-DLC αν όσους πελάτες τελικά πιάσουν τους έχουν always on απ' ό,τι αν συνεχίσουν το τρέχον μοντέλο με το προαιρετικό ίντερνετ. Και αυτό είναι τρομακτικό και για το πού πάει αυτή η βιομηχανία και για το πώς λειτουργεί το κοινό της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά είναι στα χέρια του publisher το always online-no second hand drm-region free για το κάθε παιχνίδι που βγάζουν,οι sony -ms-nintendo εκτός απο το να αρνηθούν δεν μπορούν να κάνουν κάτι,και σιγά μην αρνηθούν να έχουν πχ το νέο battlefield επειδή θα είναι always online, απο την άλλη φήμες λένε οτι και η σόνυ την πατέντα για το no used games την έκανε γιατί της το ζήτησε κάποιος Publisher,οπότε να είναι έτοιμη απο τις τυπικές διαδικασίες.

 

γενικά η βιομηχανία έχει χρόνια που πέρνει την κάτω βόλτα και σε αυτό φταίνε οι publishers που αποκτήσανε απίστευτη δύναμη, ποτέ δεν ήταν τα πράγματα έτσι.έχουν αγοράσει τα πάντα EA-activision και δεν συμαζέυεται και κάνουν ότι τους καπνίσει . το θέμα είναι οτι φταίνε και οι gamers, γιατί? γιατί δίνουν αυτές τις πωλήσεις στο cod ,γιατί τρώνε ότι πατάτα τους διαφημίσουν.

 

πραγματικά χάρηκα για 3 κινήσεις αυτή τη γενιά, 1 ,την βόμβα στο diablo 3 (ερείπιο έχει γίνει πλέον σε σχέση με το launch) για το always online-real money auction house fraude(στάνταρ τεράστια απάτη με την Blizzard να πουλάει χρυσό και αντικείμενα), 2 sim city always online βόμβα και εκεί ,κράζει ο κόσμος αβέρτα την ΕΑ γιατί αποφάσισε να βάλει Online drm σε single player game. και το αγαπημένο μου βόμβα στο casualised crappy devil may cry,που βγήκε ο κόσμος και απέδειξε με το πορτοφόλι του οτι δεν μπορούν να παίρνουν ένα fransize και να το κάνουν ότι θέλουν και με διαφήμιση και πληρομένα σκορ να πουλήσει.

 

δεν ξέρω απότι βλέπω υπάρχουν συνειδητοποιημένοι gamer εκει έξω( αν κρίνω και απο τις πωλήσεις του ni no kuni),αλλα θέλουμε αλλαγές,πρέπει οι gamers να υποστιρίζουν περισσότερο διάφορα genres και να μοιράζουν τα χρήματα σε διάφορα studios ,να μην πηγαίνουν όλα σε activision .αν και με το destiny τώρα προβλέπω το απίστευτο milking να γίνεται...τρελή διαφήμιση θα το ρίξουν ,ποιό halo εδώ θα μιλάμε για το νέο wow ,θα πέσει τέτοια διαφήμιση που το κάθε αμερικανάκι θα κάτσει στην ουρά 2 μήνες και θα καταναλώσει 12398293 χάμπουργκερ απο τα μακντοναλτς για να το πάρει. τέσπα time will tell.

 

Δυστυχώς για όλα αυτά που αναφέρεις υπάρχουν άλλα τόσα παραδείγματα που δείχνουν ότι οι gamers είναι ζωάδια. Το αν υπάρχουν συνειδητοποιημένοι gamers δεν θα φανεί από τις πωλήσεις του Ni No Kuni.

 

Πάντως είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κιόμως οι πωλήσεις του ni no kuni εμένα με δείχνει μια στροφή στην ποιότητα, niche jrpg τίτλος και να βγαίνει πρώτος σε πωλήσεις στο amazon δεν είναι λίγο, ο κόσμος περίμενε για ένα ποιοτικό jrpg και όταν βγήκε τα έσκασε άνετα, κάτι που είδαμε να συμβαίνει και με το demons souls που έκανε 3 φορές της πωλήσεις που περίμεναν,λίγο τα media να στρώσουν με το heavy support με πληρωμένα reviews και φουλ διαφιμήσεις και θα είμαστε οκ αλλα δεν το βλέπω να γίνεται. τώρα θα μου πεις και ποιός είσαι εσύ να αποφασίζεις ποια είναι πληρωμένα reviews και ποιά όχι,μερικές φορές κάνουν κρα οι τίτλοι που θέλουν να προμοτάρουν και αυτοί που θέλουν να θάψουν απλά γιατί δεν τα πήρανε(dmc-re6)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skanjos, αν και συμφωνώ στο μεγαλύτερο βαθμό με όσα λες, προσωπική μου εκτίμηση είναι πως με το DMC υπερβάλλεις, πιθανότατα λόγω ιδιαίτερης σχέσης με τη σειρά σε προηγούμενες εκδόσεις της. Υπήρξαν κι άτομα που εμπιστεύομαι στον όχι και τόσο mainstream gaming τύπο που είπαν καλά λόγια γι' αυτό (οι ίδιοι έκαναν την κριτική που άρμοζε στο RE 6, btw). Μπορεί να μην είχαν όλοι μεγάλη προϊστορία με τη σειρά και σίγουρα αυτό θα χρωμάτιζε διαφορετικά την εμπειρία τους ως ένα βαθμό - όπως χρωματίζει και τη δική μου, που απ' όσο το έχω δει το παιχνίδι, εντάξει, δεν είναι και η αποκάλυψη του gaming, αλλά ευχάριστα παίζει και καλογραμμένο σε επίπεδο διαλόγων φαίνεται. 

 

Κατά τ' άλλα, αρχίζει όντως να διαφαίνεται μια αλλαγή, ακόμα και στον τύπο. Φέτος αναγνωρίστηκαν, εκθειάστηκαν και βραβεύτηκαν αρκετά παιχνίδια που το άξιζαν και δεν ήταν μια από τα ίδια. Εχουν γίνει, επίσης, κριτικές τα τελευταία 2 χρόνια σε μεγάλα ονόματα (αν και χρειάζεται να γίνουν ακόμα πιο αυστηρές), που, όσο κι αν προκάλεσαν αντιδράσεις στα διάφορα ζωάδια-fankids, νομίζω πως τους κυματισμούς κατάφεραν να τους ξεκινήσουν σε αυτά τα τελματωμένα νερά των AAA παιχνιδιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το DmC έχει απόλυτο δίκιο ο Σκάτζος, και είναι κάτι που είχα πεί πρώτος και εγώ. Η μόνη ελπίδα για πραγματικό DMC5 sequel ήταν να πατώσει το DmC, που ενώ μπορεί να ήταν καλό σαν παιχνίδι του είδους, Devil May Cry ΔΕΝ ήταν.

Επίσης για τις πωλήσεις του μπορεί να μην φταίει μόνο αυτό. Μπορεί επειδή ο Αντωνιάδης έδειξε αλλαζονεία και ειρωνεύονταν την fanbase του παιχνιδιού απο την πρώτη μέρα, όταν έδειξε ασέβεια στα προηγούμενα παιχνίδια. Κάποιοι δεν ξεχνούν, πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με κορυφαίες σειρές, και όχι shovelware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...