Προς το περιεχόμενο

Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Γενάρη του 12 αποφάσισα να πάρω μια 27” Samsung από την msystems η οποία κατέληξε σε περιπέτεια. Κάποιοι θα έχετε διαβάσει το σχετικό post μιας και η όλη ιστορία κράτησε περίπου ένα μήνα (http://www.insomnia.gr/topic/432070-samsung-s27a850d-εμπειρίες/).

 

Long-story-sort: η οθόνη ήρθε με πρόβλημα, την έστειλα στο service ως DOA από όπου ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τίποτα. Οι μέρες πέρναγαν και στράφηκα στο κατάστημα για βοήθεια. Το κατάστημα κατάφερε να επικοινωνήσει με την Samsung και να ζητήσει αντικατάσταση με νέα οθόνη, κάτι που δεν έγινε πότε λόγο έληψης στοκ στην Ελλάδα. Αποφάσισα να περιμένω αλλά το εμπόρευμα δεν ερχότανε ποτέ (πέρασαν 4 εβδομάδες μέχρι να σταματήσω να ασχολούμαι).

 

Με τα πολλά έφτασα στο σημείο να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω από το μαγαζί (msystems) τα οποία και μου επιστρέψανε στο ακέραιο την επόμενη ημέρα. Αγόρασα λοιπόν μια οθόνη από τοπικό κατάστημα της Πάτρας, μια Dell U2711 στην τιμή των 650ε.

Έφτιαξα και το γραφείο μου ευτυχισμένος που η ιστορία έφτασε σε ένα τέλος και επιτέλους είχα μια οθόνη που πολλά χρόνια ήθελα να πάρω και έκατσα να την απολαύσω.

 

Εγώ δεν το γνώριζα τότε, αλλά η ιστορία δεν τέλειωνε εκεί. Είχε και συνέχεια και μάλιστα πολύ πολύ ωραία.

 

Περίπου μια εβδομάδα μετά την επιστροφή των χρημάτων από την msystems και την αγορά της Dell από την Πάτρα, έλαβα το εξής mail:

Καλησπέρα σας και πάλι !

Επειδή στεκόμαστε στις λεπτομέρειες και στην ποιότητα των υπηρεσιών μας , παρακαλούμε εάν έχετε διάθεση , ενημερώστε μας εάν έχετε προμηθευτεί άλλη οθόνη για την εργασία σας, μιας και ταλαιπωρηθήκατε με τη Samsung και το after sales support της .

 

Εάν έχετε πάρει άλλη οθόνη , θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για τα εξής :

 

1) Μοντέλο και μάρκα

2) Κόστος απόκτησης της

 

Λυπούμαστε και πάλι για την όλη ταλαιπωρία σας.

 

Με σεβασμό

Msystems team

 

Μου φάνηκε πολύ ωραίο που σκέφτονται πως να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους οπότε απάντησα χωρίς δισταγμό και είπα ότι αγόρασα την Dell, στα 650ε και έκλεισα με ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση τις 30 ημέρες που είχα μπλεξίματα με την Samsung.

 

Και εδώ έρχεται η έκπληξη, ένα mail που όχι μόνο δεν το περίμενα αλλά και να μου το έλεγαν δε θα το πίστευα:

Καλησπέρα σας και πάλι !

Επειδή το συγκεκριμένο γεγονός μας στεναχώρησε καθώς μας ενόχλησε ιδιαίτερα , θα επιθυμούσαμε να σας καλύπταμε (μέσα από επόμενες αγορές σας στην Msystems και μέχρι τέλος του 2012) το ποσό που καταβάλλατε για τη νέα σας οθόνη .

Σας ευχαριστούμε για την μέχρι τώρα στάση σας, παρόλη την αγανάκτηση .

 

Καλή σας συνέχεια , πάντα με αισιοδοξία για τα δρώμενα της χώρας μας!

 

Msystems Team

 

Κανά 20λέπτο το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα, μήπως και μου είχε ξεφύγει κάτι. Στο τέλος φώναξα και την οικογένεια να το δει για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει καλά.

Είχα διαβάσει καλά...

 

Ακόμα σαστισμένος και με μια δόση απορίας απάντησα πως σχεδίαζα ένα ταξίδι στην Αθήνα (εχθές, 17/2/12) οπότε θα πάω να τους γνωρίσω από κοντά και να κάνω τις αγορές μου.

Μου ζήτησαν να κάνω μια παραγγελία μέσω του site τους για να την ετοιμάσουν και δήλωσαν πως με περίμεναν στο κατάστημα. Έκανα την παραγγελία (για την ιστορία: έβγαλα στην αχρηστία τον παλιό core2 για έναν i7) και περίμενα να έρθει η μέρα που θα πήγαινα Αθήνα.

Πέρασε μια βδομάδα, όπου ακόμα δεν το είχα πιστέψει, και βρίσκομαι στην msystems εχθές το μεσημέρι.

 

Μου δίνουν μια γιγάντια τσάντα με τα ψώνια (τύφλα να έχουν οι jumboσακούλες), πληρώνω την διαφορά και κάνουμε και μια συζήτηση μερικών λεπτών με τα παιδιά που δούλευαν στο μαγαζί.

Στην συζήτηση κάνω την εύλογη ερώτηση, αν ήταν δικιά τους πρωτοβουλία το μαγικό δώρο των 650ε ή αν ήταν προτροπή από την Samsung. Η απάντηση ήταν πως ήταν δικιά τους απόφαση και πως και όχι της Samsung.

 

Έφυγα από το μαγαζί χαιρετώντας και υποσχόμενος πως μπορεί να μην με δουν από κοντά ξανά, αλλά το όνομά μου κάπου θα το δουν στους αγοραστές μέσω του website τους.

 

Ήταν λίγο τρελή εμπειρία, από αυτές που δεν νομίζω ότι θα μου ξανατύχουν και ήθελα να την μοιραστώ με το φόρουμ. Να μην λέμε μόνο τα κακά, να λέμε και τα όμορφα όταν αυτά συμβαίνουν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο για την υποδειγματική συμπεριφορά τους... Πραγματικά τέτοια μαγαζιά πλέον στην Ελλάδα κιόλας,ν συμπεριφεροντε έτσι,μ τέτοιο τρόπο,δν υπάρχουν.... Κ πάλι μπράβο τους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει τι να πω.και υστερα καθομαστε και αγοραζουμε απο το καθε (ναι δεν θα φοβηθω να το πω) πλαισιο και multirama).να κλεισουν ρε τα κολομαγαζα που εχουν καταστρεψει την αγορα και μας εχουν κανει επιφοβους σε οτι αγοραζουμε.τι να πω.ειναι κατι χιλιομετρα μακρια μου αλλα σιγουρα στην επομενη αγορα μου θα τους προτιμησω.χιλια μπραβο απο εμενα......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη, για να καταλάβω.

Πήρες μία οθόνη από το mSystems. Ήταν χαλασμένη. Σου έδωσαν τα λεφτά σου πίσω και εσύ μετά πήγες και αγόρασες μία άλλη οθόνη στα 650Ευρώ πάλι από το mSystems, αλλά από άλλο υποκατάστημα.

 

Σου είπαν μετά να σου δώσουν τα λεφτά της οθόνης που αγόρασες;

Δηλαδή πράγματα αξίας 650Ευρώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Heatspreader ακριβώς έτσι!

Απλά η πρώτη οθόνη δεν δούλευε και η Samsung επί 30 μέρες δεν είχε ενημερώσει για τίποτα.

 

Τη δευτερη οθονη την πηρα απο αλλο καταστημα στην Πατρα, η msystems δεν εχει υποκαταστημα εδω!

 

Thano και εγώ επαρχεία είμαι οπότε οι επιλογές μου σε μαγαζιά (και τιμές) δεν είναι τόσες όσες στην Αθήνα και ένας από τους λόγους που προτιμώ(ούσα) τα τοπικά μαγαζιά (και τις μεγάλες αλύσιδες με υποκαταστήματα εδώ) είναι η περίπτωση να πάει κάτι στραβά με τα μηχανήματα.

Η αγορά της samsung ήταν το πρώτο σοβαρό/ακριβό πράγμα που αγόρασα από Αθήνα και μάλλον θα ξαναγοράσω από το μαγάζι δεδομένου ότι ήταν άψογοι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσία δηλαδή τη νέα οθόνη που πήρες, στην έκαναν δώρο.

 

Έλα Χριστέ και Παναγία. Αυτοί είναι χειρότεροι και από τη Logitech.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως το κατάστημα της Πάτρας είναι franchise του κεντρικού στην Αθήνα και το τελευταίο έκανε την κίνηση αυτή για λόγους marketing;

 

Όπως και νάναι, είναι μια κίνηση ασυνήθιστη για την ελληνική αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mandos δεν καταλαβα τελικα απο που αγορασες την οθονη. Λες απο τοπικο καταστημα στην Πατρα και στη συνεχεια συμφωνεις με το φιλο που λεει απο την msystems σε υποκαταστημα στην Πατρα. Εχει η msystems υποκαταστημα στην Πατρα γιατι εγω νομιζα οτι ειναι ενα μαγαζι στην Αθηνα

 

Παντως για το εν λογω μαγαζι αν και δεν ημουν μπροστα ειχε παει ενα μελος της οικογενειας μου να δουν ενα laptop που ειχε προβλημα (αγορασμενο απο αλλου) στην τροφοδοσια το εφτιαξαν και μου ειπε οτι δεν ζητησαν χρηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμαμαι καλα απο το msystems εχω παρει την δικια μου dell και δεν ειχα κανενα προβλημα.

Εχω ακουσει καλα λογια για το εν λογω καταστημα.

Θεωρω πως πρεπει να υποστηριζουμε τετια καταστηματα και το μονο που πρεπει να δινουμε σε πλαισιο μουλτιραμα και ε σοπ ειναι μια μουτζα και τιποτα παραπανω.

Ο λογος που τα υποστηριζαμε ηταν η υποστηριξη μετα την αγορα.

Αφου αυτη δεν υπαρχει πλεον δεν υπαρχει και λογος να αγοραζουμε απο εκει και να μας ταλαιπωρουν εαν τυχει κατι.

Οποιο καταστημα πουλαει μαγκια και νταβατζιλικι στον πελατη ωρα να του κοψουμε τον βηχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mandos δεν καταλαβα τελικα απο που αγορασες την οθονη. Λες απο τοπικο καταστημα στην Πατρα και στη συνεχεια συμφωνεις με το φιλο που λεει απο την msystems σε υποκαταστημα στην Πατρα. Εχει η msystems υποκαταστημα στην Πατρα γιατι εγω νομιζα οτι ειναι ενα μαγαζι στην Αθηνα

 

My bad! Το διόρθωσα. Αγόρασα την οθόνη από άλλο άσχετο κατάστημα στην Πάτρα. Η msystems δεν έχει υποκαταστήματα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu, γιατί δεν τυχαίνουν και σε μας αυτά? :P

 

ότι και να πούμε είναι λίγο, respect στο msystems...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...